Give me love



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Give me love

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdrop
StarClan
Give me love Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Give me love   Give me love Icon_minitimema 13 jun 2016 - 20:34


Met een kalme blik keek de gevlekte poes rond. In haar mond had ze de flame point. Ze had haar bij haar nekvel vast en trippelde in een fikse pas richting de leader's den, waar ze hoopte Butterstar te vinden op dit uur. Ja, het was laat. De laatste patrouilles zouden weldra wederkeren en dan zou de rust in het kamp al snel komen. Nu was het moment van eten. Snow had nog geen hap kunnen eten sinds ze hier was. Ze kreeg niks door haar keel, doordat de geur van Riverclan haar misselijk maakte. Ze was het immers niet gewoon. Daarbij was het aangepaste dieet iets waar ze schuin naar keek. Ze keek er echter niet op neer of verachtte het... Nee, zo was ze immers niet. Ze slikte even en wandelde de den binnen, waarna ze Butterkit neerplaatste en even rondkeek. "Butterstar...?" klonk er met een zachte stem.

-Butterstar ♥


Give me love RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Give me love XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimema 13 jun 2016 - 20:46

Haar ogen lagen gefocust op Fairfaith met wie ze diep in gesprek was. Met een serieuze blik in haar ogen knikte ze naar de kattin en gaapte even. Het waren de normale gesprekken maar ze vermoeide haar toch elke keer wel weer. Toen de stem van Snowdrop dan ook weerklonk verscheen er een dankbare blik in haar ogen en glimlachend wees ze haar medicine cat de deur met haar staart. "We spreken later wel verder Fairfaith." Fluisterde ze zacht en gaapte zichzelf uitrekkend en keek op naar Snowdrop. "Waar kan ik je mee helpen Snowdrop?" Fluisterde ze glimlachend en keek even schuin naar de kleine kitten.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Give me love Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimema 13 jun 2016 - 21:15


"We spreken later wel verder Fairfaith." Blijkbaar was ze in gesprek geweest met de medicine cat. Met een rustige knik keek ze glimlachend naar de poes waarna ze even keek naar de leader. Deze gaapte even terwijl ze zich uitrekte. "Waar kan ik je mee helpen Snowdrop?" zei ze terwijl ze naar de kleine flame point keek. "Ben je niet te moe, Butterstar?" klonk er even met een zachte glimlach. Ze keek daarna even naar de kleine kit die aan haar poten zat. "Nou... Ik wil het eigenlijk even over iets praten... als je tenminste tijd en zin hebt," zei ze zacht met een open blik.


Give me love RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Give me love XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimema 13 jun 2016 - 21:32


Een warme glimlach gleed over haar lippen toen Snowdrop haar vroeg of ze niet al te moe was en met een warme glimlach schudde ze haar hoofd. "Ik ben altijd moe Snowdrop, dat is een leader's taak denk ik maar." Zachtjes grinnikte ze en gaf een lik over haar poot. "Vertel me maar wat er aan de hand is Snow. Je kan altijd tegen mij praten." Zachtjes deedze een stap naar haar toe en gaf een lik over haar kopje.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Give me love Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimema 13 jun 2016 - 21:46


Ze schudde haar hoofd even glimlachend. Nou, nou. "Ik ben altijd moe Snowdrop, dat is een leader's taak denk ik maar." Ze grinnikte even zachtjes. Heh.... "Nou, als ex-deputy kan ik wel zeggen dat ook leaders moeten rusten..." zei ze even zacht. "Hoe groots ze ook zijn," zei ze zachtjes. Heh. "Vertel me maar wat er aan de hand is Snow. Je kan altijd tegen mij praten." Ze glimlachte even en keek naar de kleine flame point terwijl ze de lik in ontvangst nam. "Ik wilde je bedanken... Voor alles... Butterstar..." zei ze zachtjes terwijl ze opkeek. "Je hebt me geïnspireerd, geholpen... Me bijgestaan..." zei ze zacht. "Je betekent veel voor me..." zei ze vervolgens. "Daarom wil ik je aan iemand speciaal voorstellen," ze neusde de kleine kitten even. "Butterstar, dit is Butterkit... Vernoemd naar een geweldige kat, iemand waar men naar opkijkt. Naar iemand groots. Naar iemand geweldigs," zei ze kalm. Ze slikte even. "Naar iemand waar iedereen naar kan opkijken," zei ze. "Dat ze ook zoals jouw kan worden... Butter..." ze grinnikte even zachtjes... "Bedankt..."


Give me love RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Give me love XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimedi 14 jun 2016 - 13:42

Haar ogen werden langzaam groter toen de kattin de naam van de kleine kitten verkondigde en een brok schoot in haar keel. Ze.. Ze had haar kitten naar haar vernoemd.. Trillend staarde ze naar Snowdrop. Snow die haar zoveel deed. Snow die haar hart sneller liet kloppen. Ze had.. Trillend sloot de kattin haar ogen even een glimlach over haar lippen rollend. "Oh Snowdrop.. Dat.. Dat had je niet hoeven doen. Dat is een te grote eer." Zachtjes fluisterde ze opkijkend naar Snowdrop en drukte zichzelf even snel tegen haar grijs witte vacht voor ze zich verlaagde naar de kitten en die een kleine lik gaf met een warme glimlach. "Ze is schitterend."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterkit.
StarClan
Give me love DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterkit.
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimedi 14 jun 2016 - 17:42

De jonge kit had nog maar net haar ogen geopend, de vorige dag had ze voor het eerst de wereld mogen aanschouwen. Ze was nog jong, maar haar moeder had het al nodig gevonden om haar te verplaatste. Haar vacht pluisde wat op toen de kou tot haar doordrong, maar ze bleef stil. Haar ogen waren de hele tijd gericht op haar moeder, ze werd neergezet en kroop in elkaar tegen de warme poot van haar moeder, niet echt veel aandacht gevende aan de omgeving. De geuren waren wat vreemd. De stem van haar moeder klonk nu en ze voelde hoe ze zacht aangetikt werd door diens neus. De flame point kit draaide zich een beetje om en zag toen plotseling een andere kat. Deze gaf haar een lik en zacht piepte ze een keer. Niet klagend, eerder als een soort begroeting terwijl ze haar kleine kopje een beetje uitstrekte en een falende poging deed de andere kat aan te kunnen raken.


Give me love FyAwa8C
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Give me love Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimedi 14 jun 2016 - 19:52


Ze bleef glimlachen, dat deed de grijze poes meestal wel. Tja, het bleef Snow. "Oh Snowdrop.. Dat.. Dat had je niet hoeven doen. Dat is een te grote eer." Hm... Ze bleef glimlachen naar de flame-point, die even zich tegen haar aandrukte en vervolgens een lik gaf aan de kleine kitten. "Ze is schitterend." zei Butterstar. "Bedankt..." zei ze zachtjes terwijl ze naar de kleine, pluizige point keek. Ze slikte even. De gedachten woelden in haar kop als een weelderige draaikolk... Maar toch leek ze kalm te zijn. "Het spijt me ook dat ik zo'n last ben voor je clan..." zei ze. Het was haar best opgevallen; die blikken in de nursery.


Give me love RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Give me love XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimewo 15 jun 2016 - 15:08

Glimlachend draaide ze haar hoofdje richting de kitten. Haar diep blauwe ogen geinterreseerd en warm gericht op het kleine ding. Toen ze haar kopje uitstak draaide Butter haar oortje bij en bracht haar kop dichter naar die van de kitten toe zodat de kitten haar zou kunnen aanraken. Ondertussen schoten haar ogen opnieuw naar boven en schudde ze rustig haar kopje. "Snowdrop, je bent geen last voor de clan echt niet." Warm keek ze haar aan. Hoewel.. Het was niet helemaal waar. De prooistapel was laag. Veel lager dan normaal door de verrotte twolegs die hun weg langs hun rivier hadden gemaakt. Hun vissen stalen en een kat van hun clan vermoord hadden. Het was een duistere tijd om in te leven en iedereen was wat meer snappy naar elkaar toe dan normaal. Maar hoe dan ook Snowdrop had gestorven als zij niets had gedaan en het was nu ook niets meer dan normaal dat ze nog even verbleef in Riverclan. Haar kittens zouden die oversteek niet overleven dat was te pijnlijk duidelijk. Dus ze moesten maar evne hier aansterken, al zou Butter het liefste Snowdrop altijd hier houden. Al zou ze dat haar nooit kunnen vragen.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Give me love Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimewo 15 jun 2016 - 20:52


De leader hielp de kit wat, wat een vertederend beeld gaf van de twee flame-points. Ze grinnikte even zachtjes, maar kon de drukkende schuldgevoelens maar niet van haar afschuiven... Sigh... Toen ze dan ook uitgesproken was, keek Butterstar meteen op. "Snowdrop, je bent geen last voor de clan echt niet." De gevlekte kattin slikte even en sloeg haar ogen wat af. Ze had duidelijk gezien dat de prooistapel wat lager was... Maar aan de ene kant kon dit zijn omdat ze meer vissen aten en die verser moesten zijn... Maar... Tja... Snow kende Riverclan niet... Dus het kon perfect zijn dat alles oke was... "De rest van de clan vind het niet erg fijn dat ik er ben en ik snap hun wel..." zei ze kalmpjes. "Misschien... Is het beter als iemand Silverstar gaat halen...?" de twijfel was duidelijk in haar stem te horen... Ze was immers ook bezorgd om haar zilveren vriend... Om heel de clan eigenlijk. Wat als er iets was gebeurd in de tussentijd? God... ze mocht er niet aan denken.


Give me love RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Give me love XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimema 20 jun 2016 - 19:16

Ze snapte de frustratie van de clan, maar iets in haar kon Snowdrop gewoon niet loslaten. De gedachte om haar naar huis te laten gaan bracht een brok op in haar keel en moeilijk keek ze op naar Snowdrop. Ze wou haar houden, haar beschermen, maar ze moest haar clan leiden en Snow had gelijk, dat kon ze zo niet doen. Zuchtend liet ze haar kopje zakken. "Ik ga op zoek naar Silverstar.. Om met hem te overleggen, maar het weer is bar en je kittens zijn nog jong. Jij zelf bent nog zwak van je val en de geboorte. Weetje.. Zeker dat je wil gaan?" Mompelde ze slikkend. "Het.. liefst zou ik je houden hier weetje dat." Fluisterde hij zachtjes een half droevige glimlach op haar lippen. "Je wegstelen van Thunderclan, je kittens opvoeden als Riverclanners.." Een licht verlangen gleed door haar ogen terwijl ze opkeek naar Snowdrop pijn duidelijk toen ze haar gevoelens even bloot gaf voor de gevlekte kattin. "Ik kan je leren zwemmen.. vissen.. Je zou.. gelukkig kunnen zijn. Met mij.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Give me love Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimema 20 jun 2016 - 20:57


Even viel er een stilte, een die ervoor zorgde dat ze een beetje nerveus met haar oortjes begon te draaien. Diep vanbinnen wist Snow dat ze de ander pijn aan het doen was, maar een deel in haar wilde gewoon terug naar de clan... En het andere... Tja, die wilde gewoon goed doen voor alles, en dus zo ook voor Butterstar. "Ik ga op zoek naar Silverstar.. Om met hem te overleggen, maar het weer is bar en je kittens zijn nog jong. Jij zelf bent nog zwak van je val en de geboorte. Weetje.. Zeker dat je wil gaan?" Eh... Ze slikte even en sloeg haar ogen af. Voor haar was haar eigen conditie geen limiet. De rest kwam natuurlijk eerst voor. En er was gewoon iets in haar die deze kits aan Silverstar wilde tonen. Een bepaalde trots in haar, een bepaalde... Liefde? Ze wist niet hoe ze het moest nemen, maar liefde was het allesinds niet... En het was ook wel... Liefde... Man, het was ingewikkeld... "Het.. liefst zou ik je houden hier weetje dat." Klonk er en langzaam keek ze op... Wat? "Je wegstelen van Thunderclan, je kittens opvoeden als Riverclanners.." Suggereerde ze nu om over te stappen naar... Riverclan...? "Ik kan je leren zwemmen.. vissen.. Je zou.. gelukkig kunnen zijn. Met mij.." Een stilte viel, niet alleen in de den, maar ook in haar hoofd. Alles leek te draaien, niet goed wetende wat ze moest denken van zoal het voorstel als van Butterstar op dit moment. M... Maar... Hoe... Ze slikte even zachtjes en haalde diep adem... Helder denken Snow, helder denken... Nee, je moest gewoon even denken Snow! Ze schudde lichtjes haar kop wat. "Het spijt me Butterstar... Maar ik..." ze haalde diep adem en keek langzaam op. "Ik kan Thunderclan niet achterlaten, mijn verleden ligt er, maar ook... Mijn toekomst," klonk er zacht. "Wat ik er heb meegemaakt... De katten die ik er ken... Ik ben een moeder voor ze, Butterstar," zei ze. De gedachte aan verschillende katten gingen aan haar voorbij. Daylight, Tallpaw, Hazelpaw, Jaytail, Glowstick.... Silverstar... Nou tja, voor hem was ze niet echt een moeder of wel dan? Ze zuchtte even. Ja, er waren zeker nog meer katten die ze had geholpen, waar ze voor had gezorgd... Maar zo was ze, een zorgend iemand. Net zoals ze wilde zorgen voor Butterstar... Maar haart hart lag nog steeds in Thunderclan, de clan waar ze haar rol als moeder volwaardig op zich kon nemen. Niet alleen over haar kits, maar ook over de rest van de clan. "Ik... Wil je geen pijn doen... Butterstar..." zei ze. "Maar... dat is... Dat is de waarheid..." ze slikte even en liet een zachte zucht horen. Het was ook beter als de flame-point dit gewoon niet deed want... de reactie van de clan kon serieus negatief zijn... En dat wilde Snow echt niet.


Give me love RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Give me love XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimedi 21 jun 2016 - 20:33

De woorden die Snowdrop uitsprak leken haar te breken terwijl ze zichzelf staande hielt en haar kopje hoof hielt. Terwijl pijn dieper dan ooit tevoren door haar aderen leek te vloeien en ze bijna naar adem moest happen hielt ze zich stil en keek ze Snowdrop recht aan. Dit was het antwoord dat zij verwacht had. Dit was de pijn waar ze zich op had voorbereid, maar het was duizend maal erger geweest dan ooit tevoren en ze wist gewoon niet wat ze moest doen. Als ze zichzelf niet zo goed inwist te houden zou ze hier staan te trillen op haar dunne poten. Maar ze hielt zich in en met een zucht forceerde ze zichzelf om te ontspannen. "Het was een domme vraag." Fluisterde ze zacht en duwde zichzelf heel even dicht tegen Snowdrop aan vechtend tegen haar eigen tranen en haar eigen zwakte. "Ik zal er voor zorgen dat Silverstar je komt ophalen." Sprak ze zijn naam nou bitter uit? Verwachtte ze bij het antwoord van Snowdrop dat ze voor Silverstar koos en niet ovor haar? Er lag een knoop in haar keel en hoe zeer ze die dan ook weg probeerde te slikken het lukte gewoonweg niet. "Ga maar snel naar je kittens. Wellicht vertrek je vanavond nog naar je clan. Naar Silverstar." Met die woorden glimlachte ze voorzichtig en gaf de kleine Butterkit een kopje richting Snowdrop voor ze achteruit stapte. Haar tranen inhoudend.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Give me love Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimewo 22 jun 2016 - 19:10


Natuurlijk kwam er een stilte. De gevlekte kattin knipperde enkele keren en keek naar Butterkit. De pluizige flame-point kitten was maar stil geweest, alsof ze de sfeer voelde die er ging. Snow kon er weinig aan doen. Ze wilde goed doen voor iedereen, maar dat was blijkbaar onmogelijk... en als ze het in verhouding zou stellen... Was het gewoon onmogelijk... Was het gewoon onredelijk om te doen. Nee, ze kon het niet doen. Hoe graag ze Butterstar ook gelukkig wilde maken, ze had ook dingen in haar clan die ze gelukkig wilde maken. "Het was een domme vraag." Ze slikte even langzaam... Ze herkende deze houding niet van de leader... en dat zorgde ervoor dat ze zich zorgen maakte, dat ze iets wilde doen... "Ik zal er voor zorgen dat Silverstar je komt ophalen." In stilte keek ze naar de riverclan kattin. Ze wist niet wat te doen. Schuldgevoel was het enigste wat ze voelde... Was dit wat andere ook hadden gevoeld toen zij haar hart hadden gebroken? "Ga maar snel naar je kittens. Wellicht vertrek je vanavond nog naar je clan. Naar Silverstar." Ze keek even naar Butter en slikte even... Ze neeg haar kopje wat om Butterkit beet te nemen... maar ze keek even half op... "B... butterstar i-ik..." ze slikte even terwijl ze haar oortjes in haar nek legde. Ze sloeg haar ogen even af, maar sloot deze toen even en knikte langzaam. "Ok... Bedankt..." zei ze zacht. Ze neeg haar kop nog wat en pakte de flame-point kitten op, om vervolgens zich om te draaien en terug te gaan naar de nursery.


Give me love RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Give me love XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Give me love   Give me love Icon_minitimewo 22 jun 2016 - 20:03

Natuurlijk had ze gehoopt dat de kattin haar kopje zou schudden zou verklaren dat dit allemaal een grapje was om haar te testen en dat ze maar al te graag bij haar bleef. Maar die woorden kwamen niet. Inplaats daarvan zag ze de houding van Snowdrop langzaam veranderen terwijl zij zelf bleef staren naar de ex deputy toen die haar kitten beetnam. Enkel schudde ze haar kopje op de woorden van Snowdrop en draaide haar hoofd weg toen ze de den van Butterstar verliet. De leader krulde zichzelf op terwijl ze begon te trillen de tranen die ze had tegengehouden vrij latend en als een hoopje ongeluk opgekruld liggen. Alles werd van haar genomen. En ze kon er niets aan doen. Ze kon niets doen..



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me love
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: