Search & hunt



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Search & hunt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdrop
StarClan
Search & hunt Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Search & hunt   Search & hunt Icon_minitimewo 29 jun 2016 - 20:12


Met kalme passen wandelde de poes over het terrein heen. Haar goudgele ogen scande het gebied even, opzoek naar prooi of dergelijke katten die hier niet mochten zijn. Ondanks haar mindere zicht kon ze wel nog duidelijk dieren zien, zeker als het zo'n stralend weer was als nu. De gevlekte poes trok even met haar oren toen ze iets hoorde, waardoor ze haar neusje de lucht instak en de lucht even kalm in zich opnam. Ze rook niet meteen iets speciaals. Wat ze wel rook waren dingen zoals... Prooi. Maar dat leken meer oude sporen te zijn. Daardoor zwiepte ze even met haar staart en knipperde ze langzaam waarna ze schuin keek naar de grond en nadacht. Wat nu? Hm... Ze keek even op en wandelde verder. Nee, e kon niet meteen een prooigeur opmerken, dus dat was nog even rustig zoeken hm~

-Dit is een topic die zich afspeelt voordat snow in rc zit ^^ & Shyrose eerst~


Search & hunt RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
Search & hunt 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: Search & hunt   Search & hunt Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 20:06

Shy rende doodstil tussen de bomen door. Ze had geen specifieke reden, ze wou gewoon rennen. Ze had even gejaagd, en had haar prooi begraven op een gemarkeerde plek. Toen voelde ze plotseling de drang te rennen, en dat was ze gaan doen. Hoewel haar flanken brandden, stopte ze niet. Lichtelijk hijgend rende ze over de mossige grond, waar vele katten voor haar hadden gerend. Terwijl ze zo door het bos schoot dacht ze na over haar clan. Ze voelde zich slecht over het feit dat ze niet veel wist over hun relatie met de andere clans, ze was te druk bezig geweest met zichzelf. Shyrose, de domme, op zichzelf gerichte poes had zich te veel op zichzelf gericht en was de rest van de wereld uit het oog verloren. Maar niet langer. Omdat ze niet echt oplette waar ze rende was het een wonder dat ze nergens tegenaan was gebotst. Het volgende wat ze wist, was een bal haar, waar ze recht in liep. Zodra ze weer bij zinnen was krabbelde ze overeind en keek ze de andere kat aan. Snowdrop. Het was een poes waar ze altijd naar had opgekeken, een voorbeeld. Aardig, en een goede warrior. 'Het.. Het spijt me!' Piepte ze nog hijgend van het rennen, niet in staat haar stem onder controle te krijgen. Geweldig Shy, je eerste echt ontmoeting met een van je helden, en je verknalt het meteen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Search & hunt Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Search & hunt   Search & hunt Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 21:05


Er klonk na een tijdje een gedempt geluid. Ze spitste even haar oortjes, waarbij ze even alle kanten uitdraaiden waarna ze even wat opkeek. Ze had echter geen moment om te reageren want iets of iemand knalde zo tegen haar aan. Snowdrop kneep even haar goudgele ogen toe, maar bleef overeind staan. Ze was een forse kattin. Stevig gebouwd en groter dan vele van de Thunderclan. Ze was een uitzondering. Ze had, hoe dan ook, geen echte drang om anderen te bevechten. Eerder een drang anderen te beschermen. De grijs gevlekte poes zwiepte even met haar staart en keek op. Die plof had toch wel even pijn gedaan, maar ze kon best wel tegen een stootje natuurlijk. 'Het.. Het spijt me!' Klonk er hijgend. Wel meteen glimlachte de gevlekte poes naar de ander. "Dat is niet erg Shyrose, dat kan iedereen overkomen," zei ze kalm op een warme toon. "Was je lekker aan het rennen? Moet vast een opluchting zijn na al de dingen die er zijn gebeurd de laatste tijd," ja, even gewoon alles loslaten en rennen, vrij zijn, het gevoel hebben dat je vloog. Moest echt heel fijn zijn.


Search & hunt RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
Search & hunt 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: Search & hunt   Search & hunt Icon_minitimeza 2 jul 2016 - 11:57

Als antwoord op haar gestotterde verontschuldiging antwoordde de poes. "Dat is niet erg Shyrose, dat kan iedereen overkomen," De grote poes had een warme stem, waar Shy geen problemen mee had naar te luisteren. "Was je lekker aan het rennen? Moet vast een opluchting zijn na al de dingen die er zijn gebeurd de laatste tijd," Met een zucht keek Shy haar aan. Gelukkig had ze het begrepen. Het was een lastige tijd geweest, tijdens de overname. Ze had zich zo hulpeloos gevoeld. Ze had niks kunnen doen tegen de overname, en daar voelde ze zich schuldig over. Ze was toch een warrior? Ze had iets moeten doen, ze had moeten helpen. Ze schudde haar kop. Dit was niet iets waar ze nu over na moest denken. Plotseling vormde zich een vraag in haar hoofd, een die ze een tijd al had, maar nooit had durven vragen. 'Hey Snowdrop.. Hoe is het om een vacht te hebben?' Ze had zacht gesproken, maar nam aan dat Snowdrop het had gehoord. Blozend keek Shy naar haar poten, terwijl ze haar oren warm voelde worden. Had ze het wel moeten vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Search & hunt Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Search & hunt   Search & hunt Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 13:00


De pies tegenover haar bleef stil en schudde enkel een keer haar kop. Ze herkende deze manier van reageren, het was de manier van nadenken en jezelf inschatten, niet? Zelf was ze ook zo, dus ze zag het best wel in de ander. Er was geen twijfel mogelijk dat deze kat ook aan iets aan het denken was, tenzij ze natuurlijk doelde op wat ze had gezegd... Hm, maar dat betwijfelde ze. Ze liet het voor wat het was en wachtte rustig af op wat de ander zou zeggen. 'Hey Snowdrop.. Hoe is het om een vacht te hebben?' kwam er plots uit... Even knipperde de gevlekte poes even, licht verbaasd over de vraag, maar toen viel het pas bij haar binnen dat de poes kaal was, natuurlijk... Ze slikte even en glimlachte kalm naar de naakte poes. "Het is warm... Best irritant als het zo heel heet word hoor," zei ze kalmpjes. "En poef, dat schoonmaken kan ook echt een irritant jobje zijn..." ze glimlachte even naar de ander en neeg haar kop wat. "Moet je eens een geheim weten, Shyrose?" fluisterde ze, alsof het o zo speciaal was. Ja, zo wilde ze het ook laten merken bij de ander. Ze wilde de ander opbeuren en ze wist ergens wel hoe ze dat moest doen.


Search & hunt RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyrose
Member
Search & hunt 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: Search & hunt   Search & hunt Icon_minitimevr 5 aug 2016 - 10:35

De andere poes leek even verbaasd over haar vraag, maar antwoordde kalm. "Het is warm... Best irritant als het zo heel heet word hoor," Shy hield haar kop schuin. Zou dat echt zo zijn, of zij de poes het alleen maar om haar vrolijk te maken. Ze schudde zich kort en snel uit, Snowdrop zou niet tegen haar liegen, dus wat anders te doen dan het geloven? "En poef, dat schoonmaken kan ook echt een irritant jobje zijn..." Snow glimlachte naar haar, en neeg haar kop. "Moet je eens een geheim weten, Shyrose?" fluisterde de poes. Shy keek haar verbaasd aan, wat bedoelde ze? Waarom zou ze met haar no pun intended xD een geheim willen delen? Ze keek de andere poes strak en diep in de ogen, op zoek naar een spoor van wat deze had bedoeld. 'Ik..' Shy probeerde haar woorden goed uit te zoeken, niet zeker hoe ze het moest zeggen. 'Ik weet niet zeker of je het met mij moet delen..' Snappend dat het verschrikkelijk onbeleefd klonk, krabbelde ze een beetje terug. 'Ik bedoel, natuurlijk is het jou keuze, en ik zal je nergens van weerhouden, maar.. Ik weet niet of ik op een plek sta waarmee je.. Geheimen zou willen delen. Ik bedoel, waarom zou je iets willen delen met het buitenbeentje van de Clan?' Ze sprak steeds zachter en het laatste stuk was bijna niet hoorbaar. 'Maar misschien is dat juist de reden, ik kan het aan niemand doorvertellen..''

omg ik ben zo laat sorry >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Search & hunt Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Search & hunt   Search & hunt Icon_minitimedo 25 aug 2016 - 12:04


Dit was typisch gedrag van de ex deputy. Ze zorgde graag voor haar clanleden en keek voor hun uit, alsof ze haar familie was of zelfs meer. Ze waren vrienden, elk van hun. Sommige beseften het niet eens, maar het was wel waar, ja. 'Ik..' HM...? Ze glimlachte enkel kalm naar de kale poes en wachtte af op wat ze zou zeggen. Hehe. 'Ik weet niet zeker of je het met mij moet delen..' Dit gedrag, ze had het weer bij het juiste eind of niet dan? Ja, echt wel. 'Ik bedoel, natuurlijk is het jou keuze, en ik zal je nergens van weerhouden, maar.. Ik weet niet of ik op een plek sta waarmee je.. Geheimen zou willen delen. Ik bedoel, waarom zou je iets willen delen met het buitenbeentje van de Clan?' Ze grinnikte zachtjes, maar het klonk niet spottend, eerder bemoedigend en gewoon haast vreemd. 'Maar misschien is dat juist de reden, ik kan het aan niemand doorvertellen..'' Ze kantelde haar gevlekte kopje wat en zei; "Ik vertrouw je... Daarbij zou het je misschien wel kunnen helpen", zei ze even rustig. "Ik was vroeger ook zoals jou... Wist je dat?" ze glimlachte even naar de andere poes en wachtte op een antwoord. Ze wilde weten wat haar reactie was van deze jonge kat.


Search & hunt RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Search & hunt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: