For the river



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 For the river

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdrop
StarClan
For the river Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: For the river   For the river Icon_minitimevr 1 jul 2016 - 10:47

Vlak buiten het RC kamp

Met kalme passen wandelde grijs-wit gevlekte poes naar buiten. Ze had het dan maar geaccepteerd... Als Silverstar niet zou komen... Wat moest ze dan? Was hij haar vergeten? Was hij haar en al haar wensen vergeten? Op zo'n korte periode..? Hij slikte even. In haar mond had ze een paar bloemen. Ze had net een korte wandeling langs de rivieroever gemaakt, een blik richtende op het land dat was hoger en verder van de rivier was verwijderd. Ze had daar een kluit met bloemen zien staan. Toen ze ze wat had geïnspecteerd was ze erachter gekomen dat ze niet giftig waren, maar gewoon onschadelijke bloempjes waren. Met haar goede reukvermogen had ze dat allemaal kunnen waarnemen. het was nu al een dag geleden sinds het incident en het verliezen van haar kleine Butterkit, haar mini-Buttertje. Stil sloeg ze even haar klauwen in het zachte zand dat de rivierbedding opmaakte. Nu de zon scheen en het water liet glinsteren van de rivier, zag ze niet hoe moordlustig deze kon zijn... Maar hij was wel degelijk een gevaarlijk wapen. Ze stapte even wat in de rivier. Het zacht kabbelende water trok aan haar poten, maar was niet sterk genoeg om haar mee te sleuren of iets dergelijks... Ze neeg haar kop wat, legde de bloemen in het water en keek toe hoe ze werden meegevoerd in het zacht stromende water van de river. Ze keek even wat op, naar de helderblauwe hemel, waar de sterren over enkele uren zou verschijnen. "Ik mis je zo... Mijn Butterkit..." zei ze zacht met pijn in haar stem.. Ho dom was ze wel niet geweest...

-Open


For the river RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
For the river DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: For the river   For the river Icon_minitimeza 2 jul 2016 - 13:01

Hij had net zijn prooi opgegraven zodat hij even snel wat kon drinken bij de rivier, en daar misschien ook nog een vis mee kon pakken. Er was één stukje waar de enge tweebenen niet kwamen, dat had hij al helemaal uitgezocht. Het irriteerde hem dat zij zomaar dachten dat ze van hen konden stelen! Wie dachten zij wel niet te zijn! Tot zijn verbazing rook hij de Thunderclan kat die zijn moeder had geaccepteerd om haar kittens in veiligheid te brengen. Hij had haar nooit gesproken, maar daar had hij ook nog nooit reden voor gehad. Het was best bijzonder dat deze zo simpeltjes in de rivier lag met de sterke stroming, hoewel haar bouw wel groot was. Ze zag er niet zo goed uit, en bezorgd als hij altijd was om anderen stapte hij er ook op af, tot hij aan de rand van het water stond. Soms was het goed om anderen juist met rust te laten, maar zijn muizenbrein besefte dat gewoon nog niet. Misschien nooit niet. "Uhm, gaat het wel?"


We look for stranger things
For the river ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
For the river Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: For the river   For the river Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 13:05

De poes had haar ogen gesloten. Ze stond immers niet zo diep in het ijskoude water. Het was echter wel raar... Nu ze steeds meer in contact kwam met de rivier, werd ze gewoon aan diens temperaturen. Was dit wat een aanpassing met je deed dan? Nadenkend staarde ze voor zich uit, terwijl ze de bloemen nakeek. Ze kon maar niet het schattige kopje van Butterkit uit haar geheugen krijgen.. Maar wilde ze dat wel... Nee... Ze wilde heel graag dat ze nog steeds aan de flame-point kon denken. Ze slikte even en kromp wat in elkaar bij de gedachte aan haar verloren dochter... Butter, het speet haar zo... Zo... Zoveel... "Uhm, gaat het wel?" klonk er, waardoor de grijs-wit gevlekte poes even licht verbaasd opkeek. Haar goudgele ogen werden even gericht op de kater die daar stond, waarna ze even vaag glimlachte. Het was een jonge kater, hij zag er niet echt uit als een vijadnig iemand. "Ja hoor, ik denk gewoon aan iemand speciaals," zei ze zacht. "De naam is Snowdrop, wat is de jouwe?" ze wist nog niet alle namen van de riverclanners, maar ergens wilde ze het weten, zodat ze meer een deel kon gaan uitmaken van deze vriendelijke, open clan. Ze waren immers zo aardig tegen haar...


For the river RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
For the river DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: For the river   For the river Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 23:12

Hij trok zijn kopje even terug bij de reactie, hij snapte er de ballen niet van. Als hij dacht aan iemand ging hij toch ook niet in de rivier staan, totaal verdreven door de stroming, in gedachten? Nee... Maar goed, ieder zo zijn ding, ofzo... "I-ik ben, uhm Whirlpool." Hij keek even moeilijk naar de kattin. "Als ik het g- Uhm, goed begrijp, heeft mijn moeder- Butterstar, sorry, u toegelaten, maar bent u geen Riverclan?" Het was zo verwarrend allemaal...


We look for stranger things
For the river ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
For the river Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: For the river   For the river Icon_minitimema 4 jul 2016 - 9:03


"I-ik ben, uhm Whirlpool." Stelde de tabby zich voor. Aha... Okay... "Als ik het g- Uhm, goed begrijp, heeft mijn moeder- Butterstar, sorry, u toegelaten, maar bent u geen Riverclan?" Hm? Zijn moeder was Butterstar? Hm... Ze wist niet dat de flame-point kinderen had... Daar was ze nooit over begonnen. Maar het feit dat deze al wel warrior was... Het was iets speciaals, niet? Ze glimlachte kalm en knikte even. "Ik ben inderdaad geen Riverclan," zei ze rustig tegen de warrior. "Ik verblijf hier tot mijn... Kittens klaar zijn om over te steken naar de Thunderclan," zei ze kalm terwijl ze even terug naar de rivier keek... Butter...


For the river RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
For the river DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: For the river   For the river Icon_minitimema 4 jul 2016 - 22:54

Hè? Wat? Wat was dit nou allemaal weer voor logica... Wat hem betrof zat die er niet eens in. "Maar... Huh? Sorry, ehh, is uw partner dan misschien Riverclan?" Waarom was ze dan in hun gebied, met haar kittens erbij? Wat had ze hier nou te zoeken? Waren zij een opvangplek voor Senior warriors? Hij vond zijn opa ook niet zo leuk om eerlijk te zijn.


We look for stranger things
For the river ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
For the river Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: For the river   For the river Icon_minitimevr 8 jul 2016 - 11:35


De ander leek het zo niet te snappen maar dat was ergens wel te begrijpen. Butterstar had nooit een deftige oproep gedaan, tja... "Maar... Huh? Sorry, ehh, is uw partner dan misschien Riverclan?" Ze slikte even en schudde haar hoofd. "Ik heb zelf geen partner," zei ze even kalm tegen de ander. "Ik ben bevallen hier van mijn kits en blijf hier tot ze sterk genoeg zijn voor de oversteek terug naar thunderclan," sigh.


For the river RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
For the river DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: For the river   For the river Icon_minitimezo 10 jul 2016 - 0:39

Oh... Geen partner, maar wel kits. Nou ja, dat kon natuurlijk ook! Er waren altijd wel van die kloot zakken die dat deden. Hun kattin bannen wanneer zij hem het meeste nodig had. Als hij de ware zou vinden, zou hij dat nooit doen. `Voorzichtig stapte hij dan ook de rivier in, niet wetend dat dit misschien wel disrespectvol was. "Het komt allemaal goed mevrouw." Sprak hij toen met een veelbelovende glimlach.


We look for stranger things
For the river ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
For the river Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: For the river   For the river Icon_minitimeza 16 jul 2016 - 1:47


Toen ze het geluid van bewegend water tegen de stroom in hoorde, keek ze even schuin op. In haar ooghoek zag ze even hoe de kater de rivier was ingegaan... oh... ze glimlachte zachtjes... sigh... "Het komt allemaal goed mevrouw." Ze sloeg haar ogen even zachtjes af. "Misschien heb je wel gelijk... Ja..." Sigh... nee, dat was niet zo... Maar zo zou ze nooit zijn tegenover hen. Niet meer. "dat is inderdaad waar... haha... Ooit..." sigh...


For the river RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
For the river
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: