Slowdancing Euphoria - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Slowdancing Euphoria

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 jul 2016 - 23:29

Hij kon het niet helpen om over de vragen die Routpaw stelde te peinzen. Of hij iets ergs zou doen om de clans vrede te bezorgen? Natuurlijk zou het een gigantische strijd worden met zijn geweten, daarbij moest hij worstelen met de realisatie dat zijn vrienden niet meer zijn vrienden zouden zijn. En Starclan... Hij had al het gevoel dat Silverpelt op hem neer keek, op de negatieve manier. Hij was nou eenmaal geboren uit een door zijn ouders gebroken eed aan Starclan. Hij had niet het gevoel dat de katten daarboven een goed beeld van hem hadden. Hij was een blijk van schaamte, van oneerbiedigheid. Hij had hier niet moeten zijn, en dat was de gedachte die hem het meeste onrust bezorgde. Als het aan Starclan had gelegen, was hij hier nooit geweest. En waren zij niet degenen die het het beste met de wereld voor hadden? Misschien was hij wel bestemd voor iets verschrikkelijks. Hij zuchtte, dit was niet het soort gedachtenpatroon dat hem hielp met zijn huidige toestand. Routpaw vroeg of hij een ommetje wilde maken, iets dat hij wel zag zitten. Waarschijnlijk was dit ook niet de veiligste plek voor potentiële conspiracy theories. Hij knikte. "Ja, goed idee." Hij was ook vrij vandaag: hij had zijn laatste Assessment afgelegd en het was nu wachten tot de volgende ceremonie. "Ik vraag me vaak af wat Starclan met ons van plan is. Of ze de vier clans altijd zo zouden willen als het nu is," miauwde de kater bedenkelijk. Soms was hij lichtelijk jaloers op Lizardpaw, zei kon met Starclan spreken. Ze mochten dan cryptisch zijn, antwoorden hadden ze vast ook wel.  


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 aug 2016 - 4:48


 "Ja, goed idee." Haar snorharen trilden even vrolijk, blij dat hij instemde om nog wat meer tijd met haar te besteden. Kennelijk had hij voor de rest niet veel meer te doen vandaag. Daarnaast, door het goede weer was er een redelijke prooistapel die genoeg monden zou kunnen voeden, dus ging ze ervanuit dat ze niet gemist zouden worden. Bovendien konden ze nog altijd op jacht gaan mochten ze wat vinden.  De poes trippelde op een rustig tempo richting de uitgang van het kamp. "Ik vraag me vaak af wat Starclan met ons van plan is. Of ze de vier clans altijd zo zouden willen als het nu is,"  sprak Quietpaw bedenkelijk. Routoaw wiebelde nadenkend met haar oren terwijl de twee langzaam het territorium inliepen. Na een korte stilte zuchtte ze. "Ik zou het niet weten." Mompelde ze. "Ik hoop het niet, ik hoop dat ze een manier bedenken dat we met iedereen in vrede kunnen leven. Maar goed, dat is misschien niet realistisch."  De poes zwiepte haast geërgerd met haar staart.  "Soms zou ik willen dat Starclan duidelijker was, of niet alleen met de medicine cats. Zou het niet eerlijker en makkelijker zijn als ze ons allen op de hoogte zouden stellen?" Even twijfelde ze en toen ze weer sprak was haar stem zachter dan eerder, alsof ze niet wilde dat Starclan met haar mee luisterde. "Soms...Soms lijkt het alsof ze wel heel erg hun best doen om mysterieus te blijven, ik vraag me af waarom."

-telefoonpostje!



It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimevr 5 aug 2016 - 22:29

Het voelde goed om zijn poten weer te strekken. Het was alsof ze verkrampt waren. Alsof hij ze eeuwen niet had gebruikt en ze nu eindelijk de kans hadden om een beetje los gemaakt te worden. Het was een tijd geleden dat hij echt buiten het kamp was geweest: vaak ging hij maar wat op zoek naar prooi en verdeed zijn tijd vooral. Het was de eerste keer in weken dat hij alles opmerkte: de wind in zijn haren, de zon op zijn gezicht, de geur van verse prooi die hem zijn lippen deed likken. Misschien dat ze nog een haas tegen het lijf zouden lopen, mochten ze geluk hebben. Hij liep op een rustige pas met Routpaw mee, terwijl hij vanuit zijn ooghoeken checkte of er andere katten in de buurt waren. Niemand mocht hem zo horen praten, alleen Routpaw. Hij vertrouwde haar, ondanks het feit dat dit het eerste, echte gesprek was dat ze met elkaar hadden. Ze had iets stils, iets mysterieus. Hij had het gevoel dat zijn geheimen veilig zouden zijn bij haar, maar of hij gelijk had, was nog maar de vraag. Hij knikte langzaam bij het horen van haar woorden, misschien was vrede wel een naïef iets om op te hopen. En wat Starclan betrof... het irriteerde hem dat Lizard hem nooit kon vertellen wat ze van Starclan gehoord had. "Ik snap niet hoe Lizard het doet... Die vage berichten van Starclan, niemand die je kan helpen het te begrijpen..." miauwde hij. Hij was allang blij dat hij die taak niet op zich had gekregen. "Misschien zullen we het pas begrijpen als we zelf in Starclan zitten." Een rare gedachte... Zou hij zo erg veranderen na zijn dood?


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug 2016 - 5:28

Al snel werd haar vacht gestreeld door een licht briesje die de hitte van de zon een stuk meer aangenaam maakte. Ook verdwenen de stemmen van vele katten langzaam in de achtergrond, waardoor ze nu enkel Quietpaw en het geruis van de wind hoorde.. "Ik snap niet hoe Lizard het doet... Die vage berichten van Starclan, niemand die je kan helpen het te begrijpen..." sprak de rossige kater. Routpaw knikte en probeerde zich in te beelden hoe het voor de zwart-witte poes moest zijn. "Het lijkt me...Eenzaam, eigenlijk. Je hebt een bepaalde last op je schouder die je met niemand kan delen. D-dat moet lastig zijn." Ze had erg veel respect voor de jonge medicine kat. Haar gedachte goeden uit naar Spartowfeather en zo ook naar diens 'ongewenste' zoon, die nu naast haar liep. De jonge poes perste haar lippen op elkaar om zo te voorkomen dat ze er iets over zou zeggen. Ze leefde onwijs mee met de jonge kater, die al genoeg te verdragen had. Ze wilde hem geruststellen, maar was zich er van bewust dat hij hier misscgien helemaal niet op zat te wachten. Wie was zij immers om hem troostende woorden toe te spreken? Ze had tot op heden hem nooit echt gekend, al voelde dag niet zo. Uiteindelijk hield de poes zich stil en luisterde hoe hij verder ging."Misschien zullen we het pas begrijpen als we zelf in Starclan zitten." Ze knikte wat afwezig. "Al duurt dat nog zo lang. Althans, dat mag ik hopen." Een bedenkelijke frons kwam op haar gelaat. "Als iedere clankat die sterft naar Starclan gaat, zou het dan eigenlijk niet over bevolkt zijn daar boven?" Sprak ze haar gedachte hardop uit. Misschien nogal een ondoordachte vraag, naast de diepe onderwerpen die ze net hadden besproken. Maar ach, het was eruit voordat de poes er erg in had.

-nogmaals telefoonpostje, sorry!


It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 aug 2016 - 15:38

Hij en Lizard praatten niet vaak over... haar positie. Ze liet niet veel over Starclan aan hem los, alhoewel hij het natuurlijk wel wilde weten. Ze mocht niks tegen hem zeggen en het irriteerde hem toch wel een beetje. Hij had het gevoel dat al die geheimen hen toch een beetje uit elkaar duwden. Ze had het altijd druk, voor andere katten zorgen, kruiden zoeken, met Starclan spreken. Haar leven was zo anders dan het zijne, en het was alsof hij haar steeds minder goed kende. Iets dat hem speet, ze was toch wel zijn beste vriendin, al sinds ze kittens waren. Uit elkaar groeien was wel het laatste dat hij wilde. Hij knikte bedenkelijk op de woorden van Routpaw. Zou Lizard zich eenzaam voelen? Nu Sparrowfeather gestopt was, was er niemand meer die haar zou helpen, totdat ze een eigen Apprentice zou moeten kiezen. "Het zal vast wel wat beter worden als ze een nieuwe Apprentice krijgt," mompelde hij. Misschien dat hij toch weer eens naar Liz toe moest. Ze konden wel een keer samen kruiden gaan zoeken of iets dergelijks, als ze het niet te druk had. Het gesprek nam een wat melancholische toon aan, maar hij vond het niet erg. Het werd steeds zeldzamer dat hij iemand had waaraan hij zijn ei kwijt kon. Mousewish had het druk met Tigergaze en Raptorecho, de band met zijn moeder was de laatste tijd flink door het slijk gehaald en Liz had amper tijd voor hem. Misschien dat hij een nieuwe, goede vriendin zou kunnen vinden in Routpaw. Hij had het gevoel van wel. Hij grinnikte even terwijl ze haar gedachten hardop uitsprak, toch wel een teken van vertrouwen. "Silverpelt is wel gigantisch... Maar of er ruimte is voor eeuwen aan gestorven katten?" filosofeerde hij. "Gelukkig hoeven we ons daar voorlopig geen zorgen over te maken." Hij zwaaide even vrolijk met zijn staart. "Laten we over iets vrolijkers praten," suggereerde hij toen met een brede glimlach. Hoe interessant hij het ook vond om met Routpaw te filosoferen, hij stelde zijn mentale gezondheid ook wel op prijs.   


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 2:54

"Silverpelt is wel gigantisch... Maar of er ruimte is voor eeuwen aan gestorven katten?" Bij die woorden moest ze zachtjes grinniken. "Zie je het al voor je? Hondertallen overleden katten opgepropt in een klein stukje hemel. Denk je rust te vinden na de dood." Lachte ze zachtjes en grappend. Natuurlijk was het niet zo, of tenminste,  dat hoopte ze. "Gelukkig hoeven we ons daar voorlopig geen zorgen over te maken." Bij die woorden wiebelde ze even met haar oren. Hoe wist hij dat zo zeker? Voor hetzelfde geld werden ze morgen aangevallen Door de Riverclan, en ze vroeg zich af of ze een gevecht zou overleven. Of ze überhaupt in staat zou zijn te vechten.
Gelukkig haalde een vrolijke zwiep van Quietpaws rode staart haar uit haar sombere gedachtes.  "Laten we over iets vrolijkers praten," opperde de kater en een kleine glimlach verscheen ongemerkt op haar lippen.  "Dat lijkt me een goed idee." Stemde ze in, waarna haar blik over het gebied voor hen gleed,  alsof ze opzoek was naar een goed onderwerp. Haar ogen bleven haken op een verlaten konijnen Hol. "Je eerste prooi." Sprak ze, waarna ze zich te laat besefte dat hij geen idee had wat ze bedoelde. "Eh, ik bedoel,wat was het eerste prooidier dat je ooit hebt gevangen?" Verbeterde ze zichzelf haastig


It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 aug 2016 - 23:29

Het beeld dat Routpaw schetste, deed hem hardop lachen. Ergens was het wel een grappige voorstelling. Honderden, duizenden katten die opgepropt waren in een beperkte ruimte. De rode kater zwaaide geamuseerd met zijn staart. Hij vroeg zich af waarom hij niet eerder met Routpaw had gepraat, op beleefde begroetingen na natuurlijk. Ze was intelligent, ze had humor, ze had diepgang. Iets dat hij in eerste instantie niet achter haar had gezocht; ze was nou eenmaal verlegen en daarbij een tikkeltje sociaal ongemakkelijk. Wanneer dat eraf was, was ze echter een perfecte gesprekspartner. Ergens miste hij dit soort gesprekken wel. Niet al te serieus, niet al te melig. Hij had ze soms met Lizard, maar dat werd ook steeds minder. Iedereen had zijn eigen leven rondom anderen gebouwd en het was een beetje alsof hij achter bleef. Een rare sensatie. Hij wist ook wel dat ze het druk hadden en probeerde het niet al teveel aan zichzelf toe te schrijven.

Een nostalgisch glimlachje kwam op zijn gezicht toen Routpaw naar zijn eerste prooi vroeg. "Mijn eerste gevangen prooi was een haas, niet al te spannend. Er gingen alleen wel een stuk of honderd pogingen aan vooraf," merkte hij op. Hij was niet bepaald een natuurtalent geweest met jagen, maar zijn doorzettingsvermogen had ervoor gezorgd dat het hem nu prima af ging. Dat het de overleden Ravenbreeze was die hem dat had geleerd, probeerde hij nu even te vergeten. "Wat is het domste dat je ooit gedaan hebt?" vroeg hij toen aan Routpaw. Hijzelf had een aardige reeks stommiteiten. Als kitten was hij in het kleine meer gepleurd. Hij had een keer een besje gejat uit de Medicine Cat's Den en dacht vervolgens dat hij zou sterven. Hij had zichzelf bedekt in kikkerslijm, modder en bladeren omdat hij dacht zo ongezien het kamp uit te kunnen als kitten. Ja, hij had genoeg domme dingen gedaan. Nu wilde hij die van Routpaw horen.

- Sorry, had deze helemaal over het hoofd gezien D:  


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2016 - 0:54

"Mijn eerste gevangen prooi was een haas, niet al te spannend. Er gingen alleen wel een stuk of honderd pogingen aan vooraf," Sprak Quietpaw met een stem die liet denken alsof het niets was. Een haas was best wel een groot en slim beest, een die haar meerdere malen te slim af was te wist voordat ze er eindelijk een had gevangen. Ze besloot hem maar niet te vertellen dat de hare een klein, zielig muisje was, en al helemaal niet hoe trots ze was geweest toen ze deze had gevangen. Gelukkig ging de rood-witte kater er dan ook niet op door, in plaats daarvan sneed hij een heel anders onderwerp aan.  "Wat is het domste dat je ooit gedaan hebt?" Ze keek hem even verbaasd aan, niet precies wetend hoe ze erop moest reageren. Of nuja, waar ze moest beginnen. "Dat zijn meerdere dingen."Ze lachte wat ongemakkelijk en keek schuin naar de kater, twijfelend of ze hem wel haar domste geheimen wilde toevertrouwen. Echter besefte ze zich dat ze net nog over een onderwerp hadden gesproken dat veel meer kwaad zou doen als iemand erachter kwam, dan waren haar stommiteiten daar niets bij. Bovendien was Quietpaw een betrouwbare kater, toch? "Eh, ik was eens een hele dag aan het jagen, en besloot toen heel even te rusten bij The small lake. Echter... Viel ik in slaap en tja... Toen kwam er een warrior, ik geloof dat zijn naam Thistlethorn was, en hij wekte me. Echter schrok ik van hem en ben toen het water in gedonderd." Ze lachte zachtjes. Nu kon ze er wel om lachen, maar toen was het niet zo lollig geweest. "Of dan heb je de keer dat ik met Pantherpaw op een haas aan het jagen was. We hadden een goede maar simpele techniek, ik zou de haas naar hem toejagen en hij zou hem vangen. Alleen toen ik de haas af wilde snijden sprong ik en gleed ik uit, waardoor ik vol met m'n gezicht in het stof viel. Pantherpaw kon de haas gelukkig wel vangen." Och ja, ze was toen pittig hard gevallen. "Of de keer dat ik op volledig tegen Silentpaew ben aangebotst omdat ik achter een kraai aanzat, en anders wel de keer dat ik perrongelijk een konijn The Gorge in heb gejaagd." En dat waren enkel nog maar dingen uit haar apprentice tijd. Ze besloot echter niet nog meer beschamende dingen weer te geven, voordat Quiet haar als een volledige sukkel zou gaan zien. Als dat niet al te laat was. "En jij dan?"Vroeg ze nieuwsgierig terug. Als hij erover was begonnen, had hij vast ook wel een paar mooie verhalen voor haar klaar liggen; nu was het zijn beurt.


Helemaal geen probleem! c:

Ergste is nog wel dat dit allemaal echt in de rpg is gebeurt


It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2016 - 20:26

Hij had per se een haas willen vangen. Dé prooi voor Windclan. Snelle dieren die relatief verstandig waren. Daarbij leefden ze in groepen die behoorlijk goed op elkaar afgestemd waren. Om een haas als eerste prooi te vangen, had hem zo ontzettend cool geleken. Dus had hij het geprobeerd. En opnieuw, opnieuw, opnieuw. Tientallen keren voor hij eindelijk één van de kleinste, miezerigste hazen te pakken had die Windclan te bieden had. Maar tróts dat hij was geweest. En ook Ravenbreeze was tevreden geweest over zijn prestatie. Hij glimlachte even op zijn vraag, en nog breder toen Routpaw aangaf dat ze wel meerdere domme acties op haar naam had staan. Met een geïnteresseerde blik op zijn gezicht hoorde hij haar verhaal aan. Bij de climax van het verhaal kon hij zijn lach niet meer bedwingen. Het beeld van een slapende Routpaw die zo erg schrok dat ze het water in viel, was behoorlijk amuserend. Vervolgens kwamen er nog wat verhalen uit de kattin die normaal behoorlijk gereserveerd was in wat ze wel en niet zei. Ze kroop uit haar schulp en het was mooi om te zien. "Een konijn in de Gorge?" herhaalde hij geamuseerd. Zoiets had hij nog nóóit eerder gehoord. Iedereen had nu wel eens een prooi die hij liet gaan of die snel in een hol kroop. Maar nooit eerder had hij iemand gehoord die een prooi van een ravijn af had gejaagd. "Ik ben als kitten in het Small Lake gevallen," lachte hij, ietwat nostalgisch. "Mijn moeder heeft me eruit moeten vissen. Niet veel later ben ik met Lizard in de Medicine Cat's Den gegaan en heb daar per ongeluk een besje doorgeslikt. Ik dacht dat ik doodging, maar het was maar gewoon een jeneverbes," ging hij vrolijk verder. Hij herinnerde zich de paniek nog, hij was doodsbang geweest en uiteindelijk was het gewoon een bes tegen buikpijn geweest. Hij miste die zorgeloze tijden wel.


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 21:55

Haar belachelijke verhalen lieten hem lachen en Routpaw lachte wat ongemakkelijk met hem mee, niet precies wetend of hij om haar lachte of haar juist uit lachte. Ze liet zelden, nee, eigenlijk nooit dit soort verhalen vallen bij anderen dan haar broer. Dit vooral omdat ze al niet zoveel vrienden had en door dit soort verhalen voelde ze zich enorm kwetsbaar opgesteld. Er kwam echter geen snerende opmerking van zijn kant en ze vroeg zich af waarom ze daar ook bang voor was geweest. Quietpaw was daar alles behalve het karakter voor. "Een konijn in de Gorge?" Klonk zijn stem enkel geamuseerd. Routpaw knikte, zachtjes grinnikend bij de herinnering. "Ik was nogal, eh, vastbesloten om hem te vangen. Alleen had ik niet door dat ik hem regelrecht de Gorge in joeg. Ik kon net op tijd springen, het konijn besloot maar een leap of faith te maken, letterlijk."Ze lachte zachtjes, zich afvragend wat de vissen die daar zwommen wel niet moesten hebben gedacht. Als die überhaupt al dachten. Routpaw schudde die gedachte van zich af en kaatste nu de vraag terug naar hem, waar hij vrolijk op kon antwoorden. "Ik ben als kitten in het Small Lake gevallen," Zijn stem leek ietwat nostalgisch te klinken. "Mijn moeder heeft me eruit moeten vissen. Niet veel later ben ik met Lizard in de Medicine Cat's Den gegaan en heb daar per ongeluk een besje doorgeslikt. Ik dacht dat ik doodging, maar het was maar gewoon een jeneverbes," Routpaw gniffelde zachtjes, haar snorharen geamuseerd trillend. Ze was allang blij dat ze niet de enige was die dit soort streken had meegemaakt. "Ik zie het al helemaal voor me."Lachte ze zachtjes waarna ze hem met twinkelende groene ogen aan keek. "Arme Quietkit, in doodsangt door een jenever besje." Ze lachte opnieuw maar haalde toen haar schouders op. "Altijd beter dan een konijn van een klif af te laten springen."


It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 17:14

Hun gesprek had ineens een wat vrolijker karakter aangenomen en ergens was hij daar behoorlijk blij mee. Negatieve gedachten waren de laatste tijd een behoorlijke valkuil voor hem geweest. Zodra hij begon met piekeren, geraakte hij in een lange neerwaartse waar hij vaak met moeite uitkwam. Hij had geen idee waar die vatbaarheid voor het negatieve ineens vandaan was gekomen; hij was altijd zo vrolijk geweest. Hij had geen zorgen gehad en nu leken ze er in overvloed te zijn. Alsof hij moest compenseren voor de rust en vrijheid van zijn kittentijd. Dit kon toch niet de rest van zijn leven zijn? Toch bleef hij geloven dat hij sterker was dan dat. Dat dit allemaal maar een lastige fase was waar hij even doorheen moest. Hij vroeg zich af of iedereen het had. Met Mousewish leek het namelijk hartstikke goed te gaan, zoals altijd. Misschien was hij wel de enige die zich zo voelde, en dat was hetgeen wat hem het meeste bang maakte.

Hij was allang blij dat ze over waren gegaan op gênante verhalen en lachwekkende anekdotes. Het was een stuk luchtiger om over te praten en ze hoefden niet bang te zijn om betrapt te worden. Ze lachten samen en Quiet kreeg het gevoel dat hij haar beter leerde kennen. "Ik heb zo het gevoel dat iedereen wel een paar domme acties op zijn naam heeft staan," zei hij met een glimlach. Als je goed doorvroeg, had zelfs Everstar vast wel een paar blunders om over te vertellen. De kater keek even om zich heen, ze waren al behoorlijk ver van het kamp afgelopen. "Misschien kunnen we wat jagen. Tenzij je natuurlijk weer van plan bent een konijn in de Gorge te laten storten," miauwde hij toen met een grijns. Die zou hij nog even onthouden, daar kon hij haar nog lekker een beetje mee plagen.  


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 sep 2016 - 23:44

"Ik heb zo het gevoel dat iedereen wel een paar domme acties op zijn naam heeft staan," Zei hij met een glimlach op zijn rood-witte snoet. Routpaw knikte instemmend met haar kop. Natuurlijk, er kon toch geen kat zijn die perfect was? Iedereen maakte fouten, dat was de reden dat je wist wat je wél moest doen en wat niet.
Plots leek Quietpaw wat af te remmen en liet zijn blik over de omgeving glijden. Routpaw volgde zijn voorbeeld en bemerkte tot haar verbazing dat ze al behoorlijk ver door waren gelopen. Ze was zo verzonken geweest in het gesprek met Quiet dat ze het niet echt doorhad gehad. "Misschien kunnen we wat jagen. Tenzij je natuurlijk weer van plan bent een konijn in de Gorge te laten storten," Klonk zijn stem plagend en toen ze de kater aankeek greens hij. "Hey, zorg jij nu maar gewoon dat je van de dodelijke jenever bessen af blijft."Kaatste ze de bal terug waarna ze hem een klein grijnsje gunde voordat ze haar bekje opende om zo goed alle geuren in zich op te nemen. "Wil je voor een konijn gaan?"


It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 sep 2016 - 13:58

Hij had helemaal niet doorgehad dat ze zover van het kamp vandaan waren gelopen. Ergens vond hij het wel een fijn idee dat hij zo ver van de rest van de Clan verwijderd was, vooral bij zijn moeder en haar nieuwe nestje. Om één of andere reden was hij behoorlijk jaloers geweest, al had hij dat proberen te verbergen. Jaloezie was niet bepaald een aangename eigenschap, niet voor hem en ook niet voor de rest. Toch bleef het hem irriteren. Waarom voelde het alsof hij vervangen was? Hij probeerde iedere gedachte aan zijn moeder en haar tweede nest uit zijn hoofd te elimineren, iets wat hem vaak nog net lukte. Hij moest zich op iets anders focussen: jagen. Hij glimlachte even om Routpaw's opmerking, de poes had wel degelijk een gevoel voor humor. "Konijn is prima," antwoordde hij. Eigenlijk waren konijnen één van zijn lievelingskostjes. Daarbij, konijnen leefden vaak in groepen. Als je er één vond, was het niet moeilijk om de rest van de groep op te sporen. Je moest er alleen voor zorgen dat ze niet in hun hol zouden verdwijnen. De kater opende zijn bek een beetje om zo zijn prooien beter op te kunnen sporen. Zodra hij een geurspoor opving, volgde hij deze. Enkele tientallen meters van hen verwijderd, zat een holenstelsel. Hier en daar waren er enkele dieren aan het knagen aan de grassprieten, nietsvermoedend. Quiet wenkte naar Routpaw, dit moesten ze voorzichtig aanpakken.


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:13

De glimlach op zijn gelaat deed haar beter dan het zou moeten. Ze was blij dat ze de kater misschien toch nog wat plezier wist te bezorgen, zelfs al was hij door een niet zo'n fijne periode heen gekomen. "Konijn is prima," Stemde hij in, niet eens een opmerking makend over The Gorge. Ze knikte en focuste zich even wat beter op de geuren om hen heen, wat Quietpaw duidelijk ook aan het doen was. Hij had de konijnen echter eerder door dan haar, waardoor ze hem enkel geruisloos volgde. Bij de jacht kwam haar lichte gewicht en soepele bouw goed uit, wanneer het op vechten uitkwam had het zo zijn nadelen.
Een holenstelsels doemde voor hen uit en Routpaw bleef instinctief laag bij de grond, enkele stappen achter de rood-witte kater. Hij wenkte haar dichterbij te komen, wat ze dan ook voorzichtig deed. De konijnen leken hen gelukkig nog niet door te hebben en Routpaw nam zich voor dat zo te laten, ze was al eens op haar snoet gevallen tijdens de jacht, dat hoefde geen vervolg te hebben. "Wat lijkt jou het beste?" Sprak ze op een gedempte toon. Ze dacht eraan om, net zoals ze eerder had gedaan met Pantherpaw, om de konijnen heen te gaan en ze naar Quietpaw te jagen. Enige probleem was dat het er wel heel veel waren, waarschijnlijk hadden ze haar door voordat ze ze überhaupt op kon jagen.


It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 sep 2016 - 0:32

De wildkleurige dieren waren nog steeds druk bezig met grazen, dus voor zover Quietpaw wist, hadden ze de geur van de twee katten nog niet door. Hij zag een stuk of zes van de dieren, de rest moest dichtbij zijn of in de holen verstopt zitten. Hier en daar hupten de beestjes wat heen en weer, maar er waren geen plotselinge bewegingen. Ze moesten voorzichtig zijn; één teken van hun aanwezigheid en de konijnen zouden een waarschuwingssignaal afgeven waardoor ze allemaal razendsnel in hun holenstelsel zouden schieten. Dan konden ze de prooien wel op hun borst schrijven. Er was geen enkele manier waarop Quiet in één van die smalle ondergrondse paadjes paste. Daarbij wilde hij het ook absoluut niet proberen. Straks kwam hij vast te zitten in zo'n nauw, donker gat. Dan had hij nog een mooi verhaal voor zijn lijst aan stomme acties, als hij er überhaupt al uit zou komen. Routpaw vroeg wat hem de beste aan pak leek en Quietpaw scande de omgeving nogmaals. De ingangen van de holen leken allemaal vrij dicht bij elkaar. Hij wenkte naar de ingangen. "Als we vanaf die kant komen, kunnen we ze wegjagen van de holen en zullen ze niet kunnen vluchten," fluisterde hij zo zacht als hij maar kon. "Tenzij jij een beter plan hebt," ging hij verder. Hij had geen idee of zijn plan zou gaan werken, maar zou in ieder geval de verantwoordelijkheid nemen als dat niet zo was.


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 sep 2016 - 17:00

De rood-witte kater staarde naar de konijnen die nog steeds onbewust van enig gevaar aan het rond hupsen waren. Haar gedachtes gleden af hoe het voor hen moest zijn. De konijnen hadden duidelijk toch een bepaalde samenleving; de een was bezig met eten verzamelen, de ander was juist alert rond aan het kijken en misschien waren er zelfs nog wel moeder konijnen in een van die holen. Toch kon ze geen sympathie opbrengen voor de dieren en ze vroeg zich af of dat slecht was.
"Als we vanaf die kant komen, kunnen we ze wegjagen van de holen en zullen ze niet kunnen vluchten," De gefluisterde woorden van Quietpaw hielden haar uit haar gedachtes en plots was ze weer alert, zijn plan van aanpak overwegend. Er was geen tijd om te dagdromen nu, ze waren aan het jagen. "Tenzij jij een beter plan hebt," Ze knarste twijfelend met haar tanden en bekeek de omgeving nogmaals goed, maar echt iets anders kon ze inderdaad niet bedenken. Als ze teveel zouden bewegen waren ze zo gesnapt, dus erom heen sluipen was geen optie. Ze moesten het er maar op wagen. "Ik denk dat dat het slimste is."Stemde ze met een knikje in. Haar poten tintelden van de opwinding en nu zou haar snelheid goed in haar voordeel kunnen werken. "Op drie?" Als ze tegelijk zouden gaan, zou de verwarring nog groter worden. Haar groene ogen twinkelden vrolijk.


It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 sep 2016 - 17:23

Zijn groengele ogen staarden nog even naar de konijnen, nog steeds onwetend over het dreigende gevaar. Hadden ze een enkel idee hoe zwak ze waren? Onderaan de voedselketen en ondertussen zaten zie hier in open veld te eten alsof het hen allemaal niks deed. De wildkleurige vachtjes van de konijnen deden hem denken aan de gekleurde pels van zijn moeder. Ergens had Brindleleaf wel wat weg van een konijn, vooral op de manier waarop ze nest na nest had gekregen op haar jonge leeftijd. Quietpaw fronste en trok zijn blik weg van de grazende dieren. Routpaw stemde in met zijn plan en hij hoopte maar dat hij de goede beslissing had gemaakt. Initiatief nemen en de leiding proberen te nemen, dat was allemaal wel cool, maar als je geen idee had waar je mee bezig was, hield het al snel weer op. Routpaw stelde voor om af te tellen, waarop Quietpaw instemmend knikte. "Één, twee, drie," fluisterde hij zachtjes, waarop hij zich door het lange gras naar de kant van de holen begaf. Daar doemde hij op uit de grassen, en de konijnen hadden zijn aanwezigheid natuurlijk meteen door. De beesten begonnen te rennen en Quietpaw stormde achter ze aan zo hard hij kon. Enkele konijnen verspreidden zich, maar twee bleven op een kluitje rennen, dus koos de kater hen als zijn doelwit. Toen hij dichtbij genoeg was, zette hij af, klauwen uitgetrokken. Eén van hen wist hij in de nek te bijten, de andere  alleen met zijn nagels te raken. De ene was al snel dood, de andere bewoog spastisch onder de klauw van de rode kater. Hij besloot het beest maar uit zijn leiden te verlossen en beet ook dat konijn in zijn nek. Twee prooien, mooie vangst.  


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2016 - 16:01

Quietpaw knikte bevestigend en Routpaw richtte haar groene ogen gefocust op de konijnen, haar poten tintelend van de opwinding."Één, twee, Oh nee, wat nu als het fout zou gaan? "drie," Geen tijd om erover na te denken. Één tel na de rood-witte kater sprintte de poes achter hem aan. Natuurlijk sprintten de konijnen overal om hen heen weg en Routpaw keek wat paniekerig om zich heen, opzoek naar een goed doelwit terwijl Quiet al de zijne leek te hebben gevonden. Uiteindelijk viel haar blik op een die wat slomer leek dan de rest. Meteen veranderde ze van richting en spurtte achter het konijn aan, zo snel als haar korte poten haar konden dragen. Al snel overbrugde ze een hele hoop afstand, maar net toen ze in de lucht sprong sloeg het konijn linksaf en verdween in het hol. Ze klauwde hem nog na, maar het enige wat ze uit het donkere hol schepte was een hoopje vacht. Gefrustreerd sloeg ze op de grond, zich besefend hoe ze nu wel niet moest overkomen op Quietpaw. Het enige wat ze een beetje kon was jagen, en zelfs dat kon ze niet eens waar deze kater bij was.
Met een hangende staart sjokte ze terug, waar ze hem al zag zitten. Voor zijn neus lagen twee konijnen. Twee. "Eh." Ja leuk was dat, hoe legde je uit dat je niet snel genoeg was? "M-mooie vangst." Starclan, wat voelde ze zich vernederd. Het mocht wat haar betrof altijd mis gaan tijdens de jacht, maar waarom nu net als hij erbij was?


It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimema 12 sep 2016 - 15:47

Het was zeker beter dan zijn gemiddelde vangst en hij was er meer dan blij mee. Hij had zo verschrikkelijk veel geoefend en dat dat nu eindelijk zijn vruchten afwierp, was meer dan bevredigend. Al die keren dat hij volledig op zijn bek was gegaan tijdens de jacht, hadden nu toch een soort van nut gehad. Hij nam de nekvellen van beide konijnen in zijn bek en ging weer op zoek naar zijn jachtpartner. Het veld waar de konijnen zojuist zo vredig hadden staan grazen, was nu helemaal leeg. De kater ging zitten en legde zijn twee prooien voor hem en niet veel later zag hij de bruin-witte kattin op hem afkomen. Aan het plaatje miste er wel iets, een prooi. Zijn blik verzachtte wat, ze had niets kunnen vangen. Hij wist wel hoe vervelend dat voelde, hij had het zelf vaak genoeg gehad. Hij was nooit een natuurtalent geweest in iets, dat was vanaf het begin af aan al duidelijk geweest. Quiet had geoefend, geoefend en geoefend tot hij erbij neer viel. Hij had iedere keer hulp gevraagd aan Warriors en Apprentices die uitblonken in bepaalde dingen of ze hem misschien ook niet iets zouden kunnen leren. Swanpaw was een ster geweest in vechten, dus had Quiet hem gevraagd om hem wat technieken te leren. Zo had hij zichzelf toch nog op weten te bouwen tot een goede Apprentice. Veel oefenen, hulp en hard werken. Routpaw complimenteerde zijn vangst, maar het klonk nogal beteuterd. Hij glimlachte even naar haar. "Geloof het of niet, maar ik heb nooit zo goed kunnen jagen," miauwde de kater naar haar. "Ik was er nooit goed in en moest altijd drie keer zo hard werken als Tigergaze of Raptorecho om maar net zo goed te zijn." Hij kon het ook niet helpen om jaloers te wezen toen die twee katers eerder Warrior werden dan hij. "Maar ik moet zeggen dat veel oefenen wel zijn vruchten afwerpt. Na een tijdje." Het had hem in het begin ook te lang geduurd, maar het was het waard geweest. Nu stond hij dan ook eindelijk op het punt om Warrior te worden en dat voelde goed.


i can't explain what i mean
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Slowdancing Euphoria   Slowdancing Euphoria - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 15:48

Ze had gehoopt dat hij er niet over zou beginnen, liever had ze gewild dat hij simpelweg 'bedankt' had gezegd en dat ze samen stilletjes naar het kamp konden lopen. Ze kon het nooit goed over haar zwakkere punten hebben. Gelukkig zag ze geen afgunst in zijn ogen, of iets in die richting. Hij glimlachte enkel. "Geloof het of niet, maar ik heb nooit zo goed kunnen jagen," klonk zijn stem en Routpaw keek wat verbaasd van hem naar de twee konijnen onder zijn klauwen. Zei hij dit nu enkel om haar zich beter te late voelen, of..? "Ik was er nooit goed in en moest altijd drie keer zo hard werken als Tigergaze of Raptorecho om maar net zo goed te zijn." Ah ja, ze kende dat gevoel maar al te goed... Hoe Pantherpaw, Bearpaw, Sootpaw en haar broer allen geen problemen leken te hebben met hun trainingen. "Maar ik moet zeggen dat veel oefenen wel zijn vruchten afwerpt. Na een tijdje." Ze keek hem dankbaar aan, op zoek naar de juiste woorden om hem te laten weten hoe erg ze zijn woorden waardeerde, maar veel kwam er niet van. "B-Bedankt, Quietpaw."Was het enige waar ze op kom komen. Even was ze wat ongemakkelijk stil, niet wetend wat ze precies moest zeggen. "Zullen, eh, zullen we terug naar het kamp gaan? Straks gaan ze ons nog missen."Ze glimlachte vlugjes naar hem en wees met haar poot naar het andere konijn."Zal ik die voor je meenemen?"


It is both a blessing and a curse
Slowdancing Euphoria - Pagina 2 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slowdancing Euphoria
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: