sneak away



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sneak away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverfire
Member
sneak away DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: FINALLY 6 MOONS
Gender:
Rank:
Silverfire
BerichtOnderwerp: sneak away   sneak away Icon_minitimema 1 aug 2011 - 15:50

Silverkit gluurde onder zijn pleegmoeders staart vandaan om te kijken of niemand op hem lette. Silverkit kroop weg en liep naar de uitgang van de Nursery. Hij keek van links naar rechts uit de Nursery. Zag iemand hem? Hij hoopte van niet. Want weg lopen was best moeilijk. Hij ahd al zoveel dingen gehoord over de buiten wereld. De plek waar hij al weken een kijkje wouw nemen. want al vanaf zijn geboorte had hij niets meer gezien dan het kamp. En dat begon een beetje saai te worden. Van daar dat hij nu weg wouw lopen. Natuurlijk kwam hij wel weer terug -als hij niet verdwaalde, om dat hij dan zijn warme nest zou missen en zijn vrienden. Maar hij was stoer. En Silverkit zou nooit verdwalen! Eerst ging zijn rechter voor poot uit de den, daarna zijn linker toen zijn achter poten. En hij sprintte wild en snel over de open plek. hij was inderdaad snel. Maar ja, welke windclan kat nou niet. Al voelde hij zich soms wel sneller dan de andere kittens. Met snelle kitten sprintjes kwam hij bij de kamp ingang. Hij zette een stap buiten de ingang, en nog één. 'En wat doe jij daar?' Hoorde Silverkit. Silverkit verstijfde en draaide zich langzaam om. Nu zou hij straf krijgen. Dat wist hij. Hij grijnsde onschuldig. 'N-niks hoor', mompelde hij.


sneak away Onder14
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildpaw
Member
sneak away DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Wildpaw
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 18:59

Wildpaw kon niet wachten om een mentor te krijgen. Daar in de verte zag hij een kitte die sprinte naar het uitgang. Nee dat mocht niet, wist wildpaw. dus stond hij op en sprinte naar het uitgang, en net op tijd was hij er want de kitte wou zijn pootje buiten zetten. Zei hij dreigend: 'En wat doe jij daar?' Hij herkende het kleine kater dat was silverkit. Silverkit verstijfde en draaide zich langzaam om 'N-niks hoor' Hij grijnsde onschuldig. "Je weet best dat je uit het kamp niet mag" zei Wildpaw "Dit moeten we maar aan Emberstorm zeggen" Zei hij op een plagerig toon.


sneak away Bg2vfa
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfire
Member
sneak away DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: FINALLY 6 MOONS
Gender:
Rank:
Silverfire
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 20:24

'N-niks hoor' Antwoordde de zilveren kitten. Hij deed een paar stapjes naar achteren. 'Ik wou alleen maar op avontuur gaan!' Zei hij groots. "Je weet best dat je uit het kamp niet mag" Antwoordde Wildpaw. 'Ik weet het', mompelde hij. 'Maar!' Maar hij werd al onderbroken. "Dit moeten we maar aan Emberstorm zeggen," Zei de apprentice. 'Nee! Ik wil alleen maar op avontuur! zoals alle grote katten! Dat wil ik ook! En ik wil niet wachten tot ik groot genoeg ben! Ik wil wil jagen op konijnen en vechten tegen katten! Ik wil de kat vermoorden die mijn mama heeft vermoord!' Hij maakte zijn ogen groot en schattig. 'Wil je me alsjeblieft helpen?' Vroeg hij. Al wist hij dat hij geen kans maakte. Hij keek om zich heen, in de hoop dat er geen Warrior bij zou komen en achter zijn ondeugende streek zou komen.


sneak away Onder14
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildpaw
Member
sneak away DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Wildpaw
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 21:32

'N-niks hoor' 'Ik wou alleen maar op avontuur gaan!' Zei silverkit groots. 'Ik weet het' 'Maar!' Wildpaw onderbrak hem. "Dit moeten we maar aan Emberstorm zeggen," 'Nee! Ik wil alleen maar op avontuur! zoals alle grote katten! Dat wil ik ook! En ik wil niet wachten tot ik groot genoeg ben! Ik wil wil jagen op konijnen en vechten tegen katten! Ik wil de kat vermoorden die mijn mama heeft vermoord!' silverkit maakte grote schattige ogen. "je weet hopelijk wel dat die trukje niet werkt." Hij zuchte. "Ik snap dat je nieuwschierig bent naar het buiten wereld, maar je moet echt wachten tot je 6 manen word. Je bent nog niet sterk genoeg op naar buiten te gaan, Als je nu naar buiten gaat verdwaal je. Maar je bent ook een hapje voor roofdieren zo als valken of arenden. En als dat gebeurt kan je geen warrior worden of zelfs geen Apprentices. Wil je dat echt heel graag." Hij keek hem vragend aan??? Hij zuchte "en ik snap dat je je moeder wil wreken maar, dat kan je later als je groot bent doen. je moet je nu niet door al die wraakzucht laten misleiden, want als je je nu laat op fokken door die gedachten. Beloof je dat...." Hij keek vragend naar silverkit aan.


sneak away Bg2vfa
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfire
Member
sneak away DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: FINALLY 6 MOONS
Gender:
Rank:
Silverfire
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 21:45

"je weet hopelijk wel dat die trukje niet werkt." Zei Wildpaw. Silverkit keek eigenwijs weg. 'Maar ik wil zo graag', mompelde hij. "Ik snap dat je nieuwschierig bent naar het buiten wereld, maar je moet echt wachten tot je 6 manen word. Je bent nog niet sterk genoeg op naar buiten te gaan, Als je nu naar buiten gaat verdwaal je. Maar je bent ook een hapje voor roofdieren zo als valken of arenden. En als dat gebeurt kan je geen warrior worden of zelfs geen Apprentices. Wil je dat echt heel graag." Zei Wildpaw. 'Natuurlijk wil ik een Warrior worden! De grootste en de sterkste van de hele wereld!' Zei hij stoer. Hij hief zijn kop op en maakte zich groot. "en ik snap dat je je moeder wil wreken maar, dat kan je later als je groot bent doen. je moet je nu niet door al die wraakzucht laten misleiden, want als je je nu laat op fokken door die gedachten. Beloof je dat...." Zei wildpaw. 'Ja Wildpaw', mompelde hij met tegen zin. 'Wil je me verhalen vertellen over de grote buiten wereld?' Zei hij terwijl hij er al voor ging zitten met zijn ogen gericht op de apprentice. Hij wouw echt alles weten. Hoe groot het was, hoe de dieren er buiten waren! Alles!


sneak away Onder14
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildpaw
Member
sneak away DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Wildpaw
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 21:56

'Ja Wildpaw' moppelde Silverkit... 'Wil je me verhalen vertellen over de grote buiten wereld?' De kleine kater ging zitten. `natuurlijk wil ik het wel vertellen.` Hij ging zelf zitten. `het buiten wereld is groot, en we hebben verschillende territoriums van andere clans. In het buiten wereld ruik je allemaal geuren dat zijn de geuren van dieren, prooi dieren maar niet alleen van hun je hebt ook jacht dieren. Sommige zijn sterk en andere slim. Maar allemaal zijn ze gevaarlijk voor en kitte zo als jij.´ hij hield het kort, wat hij vertelde was alles in een samengevat. `maar je zult het allemaal wel zien als het tijd word, maar je moet nooit en ik zeg nooit alleen op pad gaan als je een kitte bent begrepen.` Hij keek naar het kitte.


sneak away Bg2vfa
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfire
Member
sneak away DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: FINALLY 6 MOONS
Gender:
Rank:
Silverfire
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 22:26

`natuurlijk wil ik het wel vertellen.` Zei Wildpaw terwijl ook hij ging zitten. Silverkit keek hem aan en luisterde. `het buiten wereld is groot, en we hebben verschillende territoriums van andere clans. In het buiten wereld ruik je allemaal geuren dat zijn de geuren van dieren, prooi dieren maar niet alleen van hun je hebt ook jacht dieren. Sommige zijn sterk en andere slim. Maar allemaal zijn ze gevaarlijk voor en kitte zo als jij.´Silverkit luisterde toen Wildpaw dat zij. 'Die clans zijn toch de Riverclan, Shadowclan, en ehmm, owja Thunderclan? Toch?' Zei hij terwijl hij met zijn oor trok als teken dat hij meer wouw weten. `maar je zult het allemaal wel zien als het tijd word, maar je moet nooit en ik zeg nooit alleen op pad gaan als je een kitte bent begrepen.` Zei Wildpaw. 'Ja wildpaw', zei hij gehoorzaam. 'Welke prooi dieren zijn er allemaal? En wonen er echt ook honden in ons territorium?' Vroeg hij met ogen zo groot als die van een uil. Hij wouw leren, leren, en nog meer leren. Hij wouw eten wat er allemaal in het territorium rond dwarrelden, hoe groot en klein. De kleuren. Alles!


sneak away Onder14
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildpaw
Member
sneak away DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Wildpaw
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 10:47

'Die clans zijn toch de Riverclan, Shadowclan, en ehmm, owja Thunderclan? Toch?' Zei silverkit. "Ja dat zijn ze, maar er gaan een gerucht over dat er een nieuwe clan is een of ander skyclan, maar ik heb ze nooit gezien." Zei Wildpaw. 'Welke prooi dieren zijn er allemaal? En wonen er echt ook honden in ons territorium?' vroeg silverkit met groten ogen...
"er zijn verschillende prooi dieren zoals konijnen, muizen, vogels. dat zijn meest bekende." Maakte even een korte pauze "ja die zijn er, maar de honden zitten vaak in een hok dus kunnen ze niet weg lopen en s'ochtends zitten ze vast. Dus is het geen gevaar voor ons."
Hij lachte in zich zelf, toen hij klein was, was hij ook zo nieuwsgierig zelfs heeeel erg, op een dag wou hij ook een keer uit het kamp glippen, maar werd tegen gehouden door een warrior die hem dat verhaal vertelde over roof vogels.


sneak away Bg2vfa
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfire
Member
sneak away DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: FINALLY 6 MOONS
Gender:
Rank:
Silverfire
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 13:32

"Ja dat zijn ze, maar er gaan een gerucht over dat er een nieuwe clan is een of ander skyclan, maar ik heb ze nooit gezien." Silverkit keek met grote ogen naar Wildpaw. 'Nog een clan? Maar er is toch alleen vierboom? De vier clans, hoe kan er nou een vijfde zijn?' Vroeg hij nadekend. "er zijn verschillende prooi dieren zoals konijnen, muizen, vogels. dat zijn meest bekende." Zei wildpaw. 'Ik kan niet wachten tot ik voor het eerst een prooi dier vang!' Zei hij vrolijk en opgewekt. "ja die zijn er, maar de honden zitten vaak in een hok dus kunnen ze niet weg lopen en s'ochtends zitten ze vast. Dus is het geen gevaar voor ons." Zei Wildpaw. 'Maar echt ontsnappen ze nooit?' Vroeg hij eerder nieuwsgierig dan bang. Zo'n roof vogel wouw hij ook wel eens zien! Als het echt er voor kon zorgen dat hij er door vermoord werd en nooit en maar dan ook nooit een Apprentice of Warrior kon worden... Nee dan zou hij braaf in het kamp blijven.


sneak away Onder14
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildpaw
Member
sneak away DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Wildpaw
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 14:52

'Ik kan niet wachten tot ik voor het eerst een prooi dier vang!' Zei silverkit.
'Maar echt ontsnappen ze nooit?' vroeg Silverkit nieuwsgierig. "Misschien wel maar ik denk het niet."antwoorden Wildpaw. Hij snorde geamuseerd. Die kleine jochie beval hem wel, hij was heel erg nieuwsgierig, maar hij luisterde goed dat is dan fijn als je de mentor van hem bent... "je bent wel erg nieuwsgierig hé silverkit." Hij wist de antwoord al. "toen je naar het uitgang sprinten was je erg snel." Zei Wildpaw... "Dus later word je een snelle warrior." "En als je meer verhalen wilt horen moet je naar de elders gaan, die kennen veel verhalen over vroeger."


sneak away Bg2vfa
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfire
Member
sneak away DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: FINALLY 6 MOONS
Gender:
Rank:
Silverfire
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 18:54

''Misschien wel maar ik denk het niet." Zei Wildpaw. Honder waren toch echt gevaarlijke beesten, wist Silverkit. 'Maar wat als ze onze clan kamp vinden?' Zei Silverkit terwijl hij zijn voor hoofd fronste. 'Ik ga die honden pakken met mijn bij de klauwen als ik sterk en oud genoeg ben!' Zei hij dapper! "je bent wel erg nieuwsgierig hé silverkit." Zei Wildpaw. 'Echt wel!' Zei hij me op gehezen kopje. 'Want zo leer ik het meest, en word ik de beste Warrior ooit!' Zei hij toen. "toen je naar het uitgang sprinten was je erg snel." Zei Wildpaw. Silverkit wist niet hoe hij daar op meost reageren. Was eht nou goed, dat hij zo snel was, of zou het eindigen op een straf? "Dus later word je een snelle warrior." Dat gaf een antwoord op zijn vraag. 'Cool! snel, sterk, en slim! Dat zijn de belangerijkste dingen, zij euhmm, naam vergeten', zei hij met een grijns. "En als je meer verhalen wilt horen moet je naar de elders gaan, die kennen veel verhalen over vroeger." Zei Wildpaw. 'We hebben geen Elders', mompelde hij. 'Dus dan ga ik katten in het kamp lastig vallen', zei hij op een grappende toon. Hij was een ondeugende lol broek! En hij zou nooit veranderen op dat gebied.


sneak away Onder14
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildpaw
Member
sneak away DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Wildpaw
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 13:18

'We hebben geen Elders', mompelde hij. 'Dus dan ga ik katten in het kamp lastig vallen' Zei silverkit op een plagerige toon. "zo lang je geen katten stoort die met iets bezig zijn."
Maar kom ik weet zeker dat queens Zich zorgen maken" Hij bekeek de kitten, Hij was vreselijk nieuwsgierig. "Bij een goede warrior hoort ook nog loyaal zijn" Zei Wildpaw aan Silverkit. "Maar ik ga jagen." Zei wildpaw En ging de kamp uit.


sneak away Bg2vfa
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfire
Member
sneak away DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: FINALLY 6 MOONS
Gender:
Rank:
Silverfire
BerichtOnderwerp: Re: sneak away   sneak away Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 18:27

"zo lang je geen katten stoort die met iets bezig zijn." Zei Wildpaw. Silverkit knikte. "Maar kom ik weet zeker dat queens Zich zorgen maken" Zei Wildpaw. Siverkit keek enkel en alleen maar rond. 'Misschien,' Zei hij met tegenzin. "Bij een goede warrior hoort ook nog loyaal zijn", zei Wildpaw. Silverkit knikte. "Maar ik ga jagen." Zei Wildpaw. Jaloers staarde Silverkit naar de plek waar Wildpaw het kamp verliet. Silverkit stond op en keek rond. Zou hij?... Nee. Silverkit draaide zich om en ging naar de Nursery. Ze hoorde een stem hem roepen. Silverkit sprong op en rende naar de den waar hij werd overweldigd door een windvlaag van warmte. Hij ging liggen en viel in een diepe slaap om de volgende dag weer te gaan vervelen.


sneak away Onder14
Terug naar boven Ga naar beneden
 
sneak away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: