Daydreams..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Daydreams..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenreflection
Member
Daydreams.. DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 13:52

De kleine 6 manen oude kitten liep gapend uit de Nursery. Ze keek even om naar de Nursery maar liep toch niet terug. Ze wou een avontuur beleven. Ze rekte zich even uit en huppelde daarna het kamp in. Druk was het duidelijk. Vol ontzag keek het kleine poesje naar alle katten die daar rondliepen. Op een dag zou zij ook zo lopen. Een glimlach streek over haar gezicht bij de gedachte ooit warrior te worden. Het zou niet veel langer meer duren voor Brokenkit een leerling zou worden. Brokenpaw, die naam gonsde door haar heen. Ze keek even naar alle warriors. Een van hen kon haar mentor worden. Wie zou het worden? Even snel hief Brokenkit haar pootje en gaf er een likje over. Ze zou de beste Warrior worden die Skyclan ooit had gekend! Bij die gedachte snorde ze even zacht en ging zitten. Dit deed ze wel vaker. Ze kon uren kijken naar de katten die voorbij liepen. Haar dagdromen leken weer werkelijkheid te worden.

De grote rode poes stond in het midden van het kamp. Een trotse glimlach streek over het gezicht van de kat terwijl ze de andere katten aankeek. Een groot konijn lag onder haar sterke en gespierde poot. Een kat liep naar voren en boog zijn kop even voor de Rode poes. "Mooie vangst Brokenheart." Sprak de kat vriendelijk en keek haar diep aan. Waarna die kat haar een likje over haar neus gaf.

Brokenkit snorde bij de gedachte. Die dagdroom had ze al zo vaak gehad. Haar eerste prooi als Warrior. Er leek niets veranderd in het kamp en Brokenkit begon zich maar even te wassen. Wat zou haar moeder trots op haar zijn geweest als ze er bij was om die eerste prooi te zien. Brokenkit stopte met zich wassen en keek omhoog naar de Zilverpels. Daar waren haar ouders nu. De Starclan. Even streek er verdriet en pijn over haar gezicht waarna ze haar kleine kopje schudde en opnieuw aan een andere dagdroom van haar probeerde te denken.

Bovenop een richel bij de leaders den stond een rode sterk gespierde poes. Ze keek de clan zorgvuldig aan. Een glimlach streek over haar gezicht bij het zien van de katten die allemaal aandachtig naar haar hadden geluisterd. Een naamceremonie was net geweest. De kittens waren leerlingen geworden en mentoren toe gekregen. Ze glimlachte nog even naar de jonge nieuwe leerlingen. Waaronder ook haar leerling zat. "Morgen zullen we beginnen met trainen oké mijn leerling?" Sprak de poes zuiver en glimlachte nog een keer naar het jonge katertje. "Oke Brokenstar." Sprak het donkerkleurige katje vrolijk. Trots welde op in Brokenstar's hart. Ze was Clanleader. Clanleader van Skyclan.

Voor Brokenkit verder kon gaan met haar dagdroom hoorde ze opeens een zwaar maar toch licht geluid achter zich. Een poot van een warrior die dichterbij kwam! Met een schok vlogen haar kleine groene oogjes open, ze zag dat het al avond was maar voor ze daarop kon reageren draaide ze zich vliegensvlug om en keek in de grote ogen van een Warrior die ze wel kon.


(Het zijn geen beelden van Starclan die ze heeft Razz
Het zijn gewoon dagdromen, :3)


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
Daydreams.. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 14:56

Ze had vandaag een goede jacht gehad. Fewnheart legde haar prooi neer, die bestond uit: 3 dikke konijnen en een grote muis. Die muis was voor de kittens bestemd had ze bedacht...
Ooit zal zij een mentor worden van een van die kits... Ze kon niet wachten.

Verder op zag ze een kitte zitten. Het was Brokenkit, De skyclan kit was niet zo lang geleden 6 mannen geworden, maar had nog steeds geen nieuw naam en een mentor, maar dat zal niet zo lang duren dacht ze. fawnheart pakte het muis en liep richting brokenkit. "Zo brokenkit, zitten we lekker" Ze zei het op een plagerig toon. Ze keek het kitte vrolijk aan. Ze legde het muis neer en zei: 'Deze is voor jou en de andere kits."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenreflection
Member
Daydreams.. DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 15:04

Na de schok zag ze de vriendelijke ogen van Fawnheart. Brokenkit liet een hoorbare opgeluchte zucht horen. Ze vond Fawnheart aardig. "Zo brokenkit, zitten we lekker" Sprak de Warrior op een plagerige toon. Daarna legte ze een muis neer voor Brokenkit. "Deze is voor jou en de andere kits." Zei ze. Een glimlach verscheen rond Brokenkit's mond. "Dankje Fawnheart!" Riep ze uit. Stiekem hoopte de kleine kitten dat Fawnheart haar mentor zou worden. Maar dat lag aan haar Clanleader Duststar. Met grote oogjes keek Brokenkit naar Fawnheart op. "Denk je dat ik ooit net zo'n goede warrior word als jij?" Vroeg ze angstig. Aangezien ze haar nieuwe naam nog niet had gehad. Misschien was ze wel niet goed genoeg. Zometeen zou ze mislukken, en dan wat? Ze was toch al oud genoeg om een leerling te worden? Verdrietig mauwde het poesje. "Of zou Duststar me vergeten zijn?" Met haar groenige oogjes keek ze op naar Fawnheart.


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
Daydreams.. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 15:14

"Dankje Fawnheart!" Riep het klein katje uit. "Denk je dat ik ooit net zo'n goede warrior word als jij?" Vroeg Brokenkit angstig. Ze glimlachte. "jij word nog beter, zeker weten." Je hoefd niet zo bang te zijn." zei ze vriendelijk. "Of zou Duststar me vergeten zijn?" De skyclan kit keek haar met groene ogen aan. "Hij is je niet vergeten zeker weten, maar om een goede mentor vinden is niet zo makkelijk hoor." Zei ze glimlachend
eigenlijk hoopte ze dat Brokenkit haar leerling zou worden. Ze keek het kleine poesje aan, wachtend op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenreflection
Member
Daydreams.. DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 15:41

"jij word nog beter, zeker weten. Je hoefd niet zo bang te zijn. Hij is je niet vergeten zeker weten, maar om een goede mentor vinden is niet zo makkelijk hoor." Zei Fawnheart glimlachend. Brokenkit's ogen lichtte op. "Denk je dat echt." Ze keek vol ontzag naar de warrior. Al haar levendigheid was op slag terug. Ze sprong op en rende een rondje rond Fawnheart. "Ik zal de beste leerling worden die er ooit bestaan heeft. Mijn mentor zal trots op me zijn, Duststar zal trots op me zijn." Een grote glimlach streek over haar gezicht tot ze plots stilstond en naar de Zilverpels keek. "Mijn moeder zou trots op me zijn." Sprak het kleine rode poesje zacht.


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
Daydreams.. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 15:55

"Denk je dat echt." De kleine kitten sprong op en rende rond haar heen. "Ik zal de beste leerling worden die er ooit bestaan heeft. Mijn mentor zal trots op me zijn, Duststar zal trots op me zijn." Ze keek naar het silverpels. "Mijn moeder zou trots op me zijn." Zei de kleine kitte heel zacht. fawnheart hoorde het maar net. Dus haar ouders zijn dood. Net als die van haar nou haar moeder, over haar vader weet ze niks. Ze keek ook naar her silverpels. "Ik snap wat je bedoelt." Ze keek het kitte aan. "Je mentor word zeker trots op je." Zei Fawnheart zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenreflection
Member
Daydreams.. DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 1:01

"Ik snap wat je bedoelt. Je mentor word zeker trots op je." Zei Fawnheart. Even betrok Brokenkit's gezicht maar daarna lichtte die toch weer op. "Echt? O ik ga zo goed mijn best doen als ik eenmaal apprentice ben, ik word de grootste krijgen die Skyclan ooit heeft gekend." Brokenkit lachte haar brede natuurlijke lach en staarde even de verte in. "Als ik later groot ben zullen alle warriors van Skyclan vriendjes met me willen zijn, de warrriors van andere clans zullen met hun staart tussen hun poten de benen nemen als ik er aan kom. Ze sidderen van angst voor de grote Brokensta..!" Riep ze vrolijk uit. Maar voor ze haar zin eindigde sloeg ze haar mond dicht. Vertelde ze daar nou zomaar haar dagdroom! Wat zou Fawnheart nu wel niet van haar denken. Schuldbewust legde ze haar oortjes in haar nek keek ze de grote poes aan. Wat zou ze er van zeggen?


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
Daydreams.. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 10:33

"Echt? O ik ga zo goed mijn best doen als ik eenmaal apprentice ben, ik word de grootste krijgen die Skyclan ooit heeft gekend." "Als ik later groot ben zullen alle warriors van Skyclan vriendjes met me willen zijn, de warrriors van andere clans zullen met hun staart tussen hun poten de benen nemen als ik er aan kom. Ze sidderen van angst voor de grote Brokensta..!"
Plotseling stopte het kit met praten en legde zijn oortjes in zijn nek. Fawnheart lachte. "Jou droom is groot brokenkit, maar als je blijft dromen en je best doet word je misschien later een echte leider." Zei ze, ze kon hem niet kwalijk nemen, het was wel iedereens droom om later een leider te worden. "Je moet gewoon blijven dromen en hard voor trainen en loyaal aan de clan zijn." Ze keek brokenkit met haar ogen aan.
Ze weet zeker dat hij een goede warrior word.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenreflection
Member
Daydreams.. DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimedi 9 aug 2011 - 21:10

"Jou droom is groot brokenkit, maar als je blijft dromen en je best doet word je misschien later een echte leider. Je moet gewoon blijven dromen en hard voor trainen en loyaal aan de clan zijn." Zei Fawnheart en Brokenkit's ogen werden groot. "D..Denk je echt?"Stamelde het kleine rode poesje. "Ik ga zo erg mijn best doen! Ik ga alles doen om iedereen trots te maken! Ik ga nog harder trainen dan ik al van plan was en.. en ... Ik word echt de grootste jager ooit." Ze kon haar mondje niet meer houden van blijdschap. Had Fawnheart echt gezecht dat ze misschien als ze echt hard haar best deed later Clanleader kon worden. Dreamheart glom helemaal van trots. Haar oogjes die net wat minder groot waren geworden schoten weer open. "Ik wou dat JIJ mijn mentor werd jij kan me alles leren." Ze keek op naar de grote poes, hopend dat zij instemde.


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
Daydreams.. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams..   Daydreams.. Icon_minitimevr 12 aug 2011 - 14:42

"D..Denk je echt?" "Ik ga zo erg mijn best doen! Ik ga alles doen om iedereen trots te maken! Ik ga nog harder trainen dan ik al van plan was en.. en ... Ik word echt de grootste jager ooit."
"Ik wou dat JIJ mijn mentor werd jij kan me alles leren." de laatste zin was onverwacht. voor Fawnheart. Ze keek de poesje met vriendelijke ogen aan, Ik zou ook wel jou mentor willen worden, maar Duststar Moet kiezen.' zei ze op een vriendelijke toon.Ze keek naar de hemel die al donker is geworden "moet jij niet naar de nadere kittens terug en neem het muis maar mee." Fawnheart stond op en liep naar het hoop eten dat over was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daydreams..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: