Wild cats



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wild cats

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cliff
Member
Wild cats DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Wild cats   Wild cats Icon_minitimedo 8 sep 2016 - 21:13

De kater liep met snelle passen door de straten van de Twolegplace. Vandaag was hij een heel stuk verder weg van zijn huis, alhoewel, hij zou waarschijnlijk de weg terug wel kunnen vinden. Hij had gemerkt dat er veel wilde katten rondliepen in dit gebied. Dus hij was op weg naar het bos, het wild. Gewoon om te zien wat er allemaal te vinden was. Misschien zou hij zelfs kunnen gaan jagen? Niet dat hij er goed in was, maar niet geschoten is altijd mis. Cliff voelde een koele bries door zijn vacht en keek omhoog naar de lucht. Het was bewolkt, en het zou over een paar uren donker zijn, maar hij liet zich niet tegenhouden. Plus, het was veel beter om te gaan als het donker was en alle honden en monsters weg waren van de straten. De rode kater hield stil toen hij bij de rand van het bos aankwam, en langzaam begon hij het te verkennen.

[Eerst Lola, daarna open voor iedereen]


Wild cats 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Wild cats 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Wild cats   Wild cats Icon_minitimezo 11 sep 2016 - 17:37

Ze was gewoon wat in de omgeving van haar territorium aan het verkennen, ze had toch niet veel te doen. De zwart-witte poes liep op haar gemakje tussen de bomen door, genietend van het zonnetje wat door het groene bladerdak heen scheen. Toch hield ze haar oren en neus op scherp voor prooi, aangezien ze wat honger had gekregen. Maar in plaats de geur van prooi te ruiken, vulde een andere geur haar neusje.
Wat deed een Kittypet zo ver van zijn nest? Nieuwsgierig zocht ze naar wie de geur toebehoorde. Ze zag een rode kater staan, aan de rand van het bos. Zonder twijfelen liep Lola naar hem toe. Hij zou waarschijnlijk toch niet aanvallen, de meeste Kittypets niet naar haar ervaring.


Wild cats Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cliff
Member
Wild cats DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Wild cats   Wild cats Icon_minitimeza 17 sep 2016 - 0:16

Plotseling rook Cliff een andere kat, en voordat hij kon reageren liep het dier al op hem af. Een zwart-witte poes met blauwe ogen, en nog erg jong ook. Ze rook alsof ze hier in het bos thuis hoorde, de geur van vogels, muizen, prooi, planten... Waarschijnlijk hoorde ze hier ook. Cliff schraapte zijn keel en probeerde een gesprek te beginnen. Hij had al eerder gemerkt dat niet iedere kat even aardig was, dus was hij wel op zijn hoede. ''Hallo,'' miauwde hij simpelweg.


Wild cats 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Wild cats 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Wild cats   Wild cats Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 17:00

De oudere kater begroette haar met een simpele hallo. "Hallo." Zei ze terug, op neutrale toon. Ze wilde niet brutaal overkomen en vragen waarom hij hier was, maar ze was wel nieuwsgierig. "Wat brengt jou hier?" Besloot ze toen maar te vragen. Ze ging rustig zitten, ze had toch niet ergens waar ze moest zijn. En een heel gesprek te blijven staan sprak haar ook niet echt aan. Ze wist eigenlijk niet waarom ze naar de Kittypet toe was gekomen. Vroeger bezocht ze Twolegg place regelmatig, en had ze wel eens leuke gesprekken gehad met een paar van de katten die daar toen waren. Misschien nu ook wel, ze had de laatste tijd toch niet veel te doen.


Wild cats Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cliff
Member
Wild cats DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Wild cats   Wild cats Icon_minitimeza 24 sep 2016 - 21:25

Van de ander kreeg hij precies de zelfde reactie terug. Het meest neutrale gesprek ooit was begonnen. Niet dat Cliff dat erg vond, maar kom op. ''Wat brengt jou hier?'' vroeg ze. Die vraag kon hij eigenlijks wel verwachten. Hij was een huiskat, ver van huis, en deze kat hier was waarschijnlijk een ''Rogue'' zoals Zuko het noemde. Cliff begreep nog steeds niet precies waarom sommige katten het wilde leven mooier vonden dan het makkelijke, en dan vooral jonge katten. Het was toch vreselijk moeilijk om te overleven? ''Gewoon wat op verkenning.. weg van alle drukte in de Twolegplace. Als je de Twolegplace tenminste kent..?'' legde hij uit terwijl hij ook ging zitten. ''Het is hier een stuk rustiger en stiller.. Bij mij zijn er altijd wel Twolegs in de buurt, en ik woon dichtbij een monsterpad.. Soms wil ik daar gewoon even weg.''


Wild cats 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Wild cats 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Wild cats   Wild cats Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 16:15

Ze knikte. Het was begrijpbaar. "Ja, het is niet de stilste plek." Zei ze simpel. "Ik zou het me niet kunnen voorstellen daar te leven. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hier opgegroeid ben. Voor jou is het waarschijnlijk precies het zelfde alleen dan andersom." Ze kwam er recentelijk niet meer zo vaak, sinds haar vader bij de BloodClan was gegaan. "Dus ben jij een echte Kittypet of kun je toch nog wel wat voor jezelf zorgen?" Vroeg ze de oudere kater.


Wild cats Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cliff
Member
Wild cats DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Wild cats   Wild cats Icon_minitimeza 1 okt 2016 - 19:19

''Ja, het is niet de stilste plek,'' zei simpelweg. ''Ik zou het me niet kunnen voorstellen daar te leven. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hier opgegroeid ben. Voor jou is het waarschijnlijk precies hetzelfde alleen dan andersom.'' Cliff knikte. Voor zo'n jonge kat was ze eigenlijks best wijs. Vergeleken met andere katten die nog steeds niet konden begrijpen dat huiskatten eenmaal van een makkelijk leven hielden.. ''Dus ben jij een echte Kittypet of kun je toch nog wel wat voor jezelf zorgen?'' vroeg ze daarna. Cliff haalde zijn schouders op. ''Soms denk ik van wel. Laatst kwam ik een Rogue tegen, Zuko, hij zei dat hij me wel wilde jagen.'' Hij stopte even en keek naar de natuur. Daarna keek hij weer naar de poes. ''Als het warm is, is er meer prooi, en dan zou het me misschien wel lukken. Maar zodra het kouder word, bladeren van de bomen vallen, en het begint te sneeuwen.. Dan weet ik het niet zeker.'' Bij de gedachte dat hij dagenlang moest zoeken naar voedsel in de koude sneeuw rilde hij. Dat was toch geen leven? ''Vind jij het moeilijk om in het wild te overleven? Altijd maar moeten vertrouwen op je eigen jacht skills.. en dan moet je ook nog eens prooi kunnen vinden.'' Het leek hem maar ingewikkeld.


Wild cats 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Wild cats 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Wild cats   Wild cats Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 21:08

Ze had geen moeite om daarop te antwoorden. "Niet echt, ik heb het praktisch al moeten leren sinds ik kon lopen. Het is voor mij bijna net zo normaal als ademhalen. Al is het wel moeilijker als het kouder wordt ja, vooral als je niet de enigste bent voor wie je moet zorgen." Het laatste zuchtte ze. Ze was nog steeds wat boos op haar vader, zijn familie achterlaten om naar de BloodClan te gaan. "Maar als rogue zorg je nog steeds voor je familie en vrienden en zij voor jou, dus het is niet alsof je er helemaal alleen voor staat."


Wild cats Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cliff
Member
Wild cats DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Wild cats   Wild cats Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 19:20

''Niet echt, ik heb het praktisch al moeten leren sinds ik kon lopen. Het is voor mij bijna net zo normaal als ademhalen. Al is het wel moeilijker als het kouder wordt ja, vooral als je niet de enigste bent voor wie je moet zorgen.'' Het laatste zei ze met een zucht, maar Cliff besloot er maar niet naar te vragen. ''Maar als rogue zorg je nog steeds voor je familie en vrienden, en zij voor jou, dus het is niet alsof je er helemaal alleen voor staat.'' De huiskat knikte. Het was heel interessant om dingen te leren over wilde katten, en de meesten leken er geen probleem mee te hebben om dingen uit te leggen. Om een of andere reden had hij er nooit aan gedacht dat rogue's ook nog familie hebben of hadden. ''Oh, dat snap ik,'' antwoordde hij. ''Als huiskat heb ik eigenlijks geen familie. Of nou ja, ik heb ze wel, ik heb ze alleen nooit gekend. De meeste twolegs nemen je mee als je een kitten bent. Ik vind het niet erg, want het is niet alsof ik ze mis of zo. Ik heb bijna geen herinneringen van ze. Maar toch, soms wou ik dat ik ze kon ontmoeten.'' Hij haalde zijn schouders op. ''Maar goed, er zijn voor- en nadelen aan huiskat zijn, net zoals die er zijn voor rogue's en Clankatten. Ook al weet ik eigenlijks niet zo veel over Clankatten.''


Wild cats 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wild cats
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: