A new friend



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

  A new friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Amberhunt
Member
 A new friend 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: A new friend    A new friend Icon_minitimevr 9 sep 2016 - 21:32

Amberpaw was net klaar met trainen en liep met een beetje spierpijn het kamp weer in, hij pakte een muis en begon te eten. Hij was moe maar voldaan, de training ging goed hopelijk werd hij binnen twee manen krijger. Terwijl hij aan het eten was zag hij een andere kat op hem af komen, het was Barkpaw een leerling die hij vaag kende. Amberpaw had geen slechte ervaring met Barkpaw en het leek hem wel een aardige kat. "Hey" zei hij door een grote hap muis heen toen Barkpaw dichtbij genoeg was.

Barkpaw eerst


 A new friend 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
 A new friend DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: A new friend    A new friend Icon_minitimevr 9 sep 2016 - 21:37




Barkpaw had al gegeten na een dagje erop uit en jagen. Nu was natuurlijk de grote vraag: Wie kon hij lastig vallen op deze mooie avond? De zon verwarmde hem heerlijk toen hij op Amberpaw afstapte. Hij kende de rooie kater niet echt, maar wist wel dat hij binnenkort krijger zou worden. De laatste oudere apprentice met wie hij had gesproken had hem niet zo gemogen, maar hey: Nieuwe ronden, nieuwe kansen. "Hey" Begroette de ander hem, terwijl Bark zich liet neerploffen naast hem. "Yo, Amberpaw." Hij grijnsde zijn tanden bloot. "En? Voel je de verantwoordelijkheid van warrior al op je schouders drukken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
 A new friend 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A new friend    A new friend Icon_minitimevr 9 sep 2016 - 21:45

Barkpaw ging zitten en vroeg of hij al verantwoordelijkheid op zijn schouders voelde, Amberpaw lachte "nee, nog niet, en ik denk ook niet dat ik snel een leerling zou willen. Veel te veel verantwoordelijkheden" zei hij grijnzend en hij keek Barkpaw aan, "heb jij zin om straks even te jagen? Na drie dagen achter elkaar trainen, eten, slapen wil ik wel weer een keer naar het bos" zei hij. De zon scheen op zijn vacht die oplichte, dit gebeurde altijd en hoe fancy het ook was, het was geen fijne schutkleur. Ookal had Barkpaw nog maar weinig tegen hem gezegd. Amberpaw mocht hem wel, hij leek wel iemand die bij Amberpaw paste. Gezellig, maar niet al te luidruchtig


 A new friend 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Barkpaw
Member
 A new friend DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: A new friend    A new friend Icon_minitimezo 11 sep 2016 - 19:41




De kater lachte. "Nee, nog niet, en ik denk ook niet dat ik snel een leerling zou willen. Veel te veel verantwoordelijkheden" Amberpaw was een hartelijke kater, leek het, misschien een beetje braaf. "Heb jij zin om straks even te jagen? Na drie dagen achter elkaar trainen, eten, slapen wil ik wel weer een keer naar het bos" De kater haalde z'n schouders op. Hij had al gejaagd, maar gewoon in het bos hangen leek leuk. "Prima, maar ik denk niet dat ik veel ga jagen." Knipoogde hij. Bark trok een overdreven frons op zijn gezicht, en zei met een zeurstem: "En terug zijn voor het donker!" Hij lachte, alsof dat zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
 A new friend 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A new friend    A new friend Icon_minitimezo 11 sep 2016 - 19:52

Prima, maar ik denk niet dat ik veel ga jagen" zei Barkpaw knipogend. Amberpaw lachte, ookal hield hij van jagen het normaal rondhangen in het bos was altijd leuk. Barkpaw fronste "En terug zijn voor het donker" miauwde hij lachend. Amberpaw lachte ook, "Maar laten we dan maar gaan, vordat het donker word." zei hij grijnzend en hij liep richting de uitgang van het kamp. Hij vond Barkpaw wel het soort kat dat zijn vriend zou kunnen zijn.


 A new friend 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new friend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: