Warrior Cats Magazine



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warrior Cats Magazine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warrior Cats Magazine Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 13:54


Xxx Warrior Cats Magazine xxX
Een tijdje geleden had Foxfur een idee om een Warriors magazine op te zetten. Dit zou dan over de boeken gaan en leuke dingetjes bevatten. Ik zelf(Fireheart), was daar erg voor te porren en heb ook meteen een forum opgezet om alles op een rijtje te krijgen. Jammer genoeg is het nooit echt gaan lopen, omdat het topic steeds een beetje wegviel, maar ik heb zin om er in mijn vakantie flink aan te gaan werken en natuurlijk heb ik daar ook mensen voor nodig.
De bedoeling is om dit naar mensen op te sturen naar mensen die dit graag willen ontvangen. Dit kan via pb gaan, maar misschien dat ik in de toekomst nog wel iets probeer te regelen met een echt blad wat je in de bus zal ontvangen. Dit gaat natuurlijk niet zomaar, dus zal het voornamelijk een online magazine worden. Natuurlijk wel met een mooie layout zodat het prettig is om te lezen.

De belangrijkste rollen die gevuld moeten worden zijn; Writers, Illustrators, Layout team en Research team. Ik zal alles uitleggen zodat jullie een idee krijgen van wat ik zoek. De Writers van ons magazine zijn de mensen die dingetjes schrijven. Dit kan vanalles zijn en ideeën zijn zeer welkom, op het forum kun je die plaatsen. Illustrators zullen zorgen voor de plaatjes en tekeningen in het magazine. Ze moeten of goed kunnen bewerken of goed kunnen tekenen, zodat we genoeg mooie plaatjes hebben. Het Layout team gaat over de Layout van het tijdschrift. Online zal dit natuurlijk anders zijn dan een echte versie, alleen ook een online blad kan mooi gemaakt worden. Deze mensen moeten verstand hebben van HTLM en mooi en precies kunnen werken. Dan hebben we nog het Research team. Deze groep zal interviews afnemen, informatie zoeken, plaatjes zoeken etc. Alle dingen die opgezocht moeten worden, zullen gedaan worden door deze mensen.

Ik zoek dus nu vrijwilligers die mij willen helpen, aangezien je dit nooit alleen zou kunnen doen. Wanneer je graag aan het tijdschrift mee wilt werken, stuur je me een pb, op Fireheart, met daarin wat je graag zou willen doen en eventuele voorbeeldjes van jouw werkjes. Wanneer ik je goedkeur stuur ik je de link naar het Magazine forum en zal ik jouw account activeren. Geef dus ook de naam op die je wilt gaan gebruiken.
Ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom. Als je geen lid bent van het forum en dus niet werkt aan het magazine kun je mij altijd een pb sturen, op Fireheart, om jouw idee door te geven. Wellicht komt deze dan wel in het magazine terecht. Wanneer je een Pb stuurt, gelieve in het onderwerp te vermelden; WCMagazine.


Xxx Leden xxX

Xxx Head Editor xxX
Fireheart/WazBeer

Xxx Writers xxX
Redeye/Misheru
Flameclaw/Dovekit

Xxx Illustrators xxX
Silverfang/Paws

Xxx Layout team xxX
-

Xxx Research team xxX
-


Om de hoeveel tijd er een tijdschrift komt is nog niet zeker. We zullen eerst even gaan aankijken hoe snel alles gaat en hoe veel mensen er met ideeën komen en mee willen werken. Als er genoeg mensen voor te porren zijn kan het misschien zelfs een maandelijks magazine worden en dat is ook eigenlijk iets waar ik naar streef. Wanneer we ooit zover komen dat we een echte uitgave zouden kunnen maken, zal deze natuurlijk bij iedereen die dat wil in de bus komen, maar dat is plan voor de toekomst, nog te kijken hoe het allemaal gaat uitpakken. Je mag daarbij gerust in dit topic reageren over wat je ervan vind etc.



Warrior Cats Magazine RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warrior Cats Magazine Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 14:39

Twee kleine mededelingen zodat jullie weten dat er nog wat gebeurd.

*De twee mensen die zich hadden aangemeld zijn nu ook geactiveerd. (Thunderfur en Downinyourheart)
*We gaan zo snel mogelijk verder en zijn dringend opzoek naar iemand die de layout kan doen.


Warrior Cats Magazine RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Warrior Cats Magazine FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimezo 7 aug 2011 - 15:00

ik had mij hier ook voor aangemeld, maar ik heb nooit meer een bericht gekregen.


Warrior Cats Magazine Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
~Shinypaw
Member
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
178

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
~Shinypaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 17:38

Gaat dit nog verder?


Warrior Cats Magazine 34s324h
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 17:46

Ik zou wel de writer willen zijn, maar als je liever iemand voor het Researchteam wild wil ik dat ook wel doen (als 't mag Very Happy) Leer ik andere mensen/katten ook nog eens kennen : happy wink


Warrior Cats Magazine Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
Pidgeonpaw
StarClan
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
Passievrucht x'3
126

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Pidgeonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 6:35

HALLO?! GAAT DIT NOG DOOR OF GAAT HET DOOD?!?!?!?!?!


Warrior Cats Magazine Pidgeo11
They said it wasnt death,
They said it wasnt faith,
The faith of an angel,
Finally i have wings..
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 12:16

wow pidgeonpaw waarom zo schreeuwen, heb geduld


Warrior Cats Magazine Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warrior Cats Magazine Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 12:59

Ik wil nog best doorgaan hoor, maar de mensen worden heel snel inactief. Ik denk dat ik maar eens wat onderwerpen ga schrijven en dan zie ik wel wie er nog wat kan doen voor de layout.


Warrior Cats Magazine RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:09

ik wil niet gemeen doen of zo, maar: Mensen, wordt A.U.B. wat actiever, ik wil graag helpen met het WC magazine, maar dan moeten jullie daar wel online komen en zo!


Warrior Cats Magazine Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanchefall
Member
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
128

CAT'S PROFILE
Age: 23 maanden
Gender:
Rank:
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:31

Jongens, leuk iets, wanneer komt er eentje uit?

En ik wil graag ook iets doen en wat is dat laatste eigenlijk? Research team.

Als het met zoeken te maken heeft, wil ik dat wel doen.


Warrior Cats Magazine 28l9ib

Warrior Cats Magazine 22
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:43

Het Research team zoekt informatie en plaatjes en zo...


Warrior Cats Magazine Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanchefall
Member
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
128

CAT'S PROFILE
Age: 23 maanden
Gender:
Rank:
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:45

Dan wil ik dat doen! Ben daarin kampioen!


Warrior Cats Magazine 28l9ib

Warrior Cats Magazine 22
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:47

tja... Helaas mag ik geen leden aannemen, dat doet Fireheart. Misschien kun je even een PM sturen met de informatie en zo *wijst naar eerste post van het topic*


Warrior Cats Magazine Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanchefall
Member
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
128

CAT'S PROFILE
Age: 23 maanden
Gender:
Rank:
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:49

Zal ik doen.


Warrior Cats Magazine 28l9ib

Warrior Cats Magazine 22
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:50

ik wens je succes!


Warrior Cats Magazine Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 19:20

Me to... Ik wil trouwens ook wel helpen... maar kan niets Very Happy



Warrior Cats Magazine D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 20:36

WCM GAAT DOOR! Tenminste, als er genoeg leden zijn...


Warrior Cats Magazine Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 20:37

Ik zou hier ook nog wel aan willen mee werken als het überhaupt nog doorgaat. =3

Iets met schrijven ofzo, tekenen lukt niet, alleen op papier Dx


Warrior Cats Magazine J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Warrior Cats Magazine DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:18

..... Hier stond iets verkeerds :-D



Warrior Cats Magazine D2o

Thanks peepz c:


Laatst aangepast door Spotkit op vr 2 dec 2011 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warrior Cats Magazine Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Magazine   Warrior Cats Magazine Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 22:31

Mousefur, had ik je de link nog gegeven?
Anders moet je me even een PM sturen ^^


Warrior Cats Magazine RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warrior Cats Magazine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: