Narrowkit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenDeel
 

 Narrowkit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Narrowstream
Member
Narrowkit Untitl11
Selena
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Narrowstream
BerichtOnderwerp: Narrowkit   Narrowkit Icon_minitimedo 29 sep 2016 - 14:09




Narrowkit

General


Name|| Narrowkit
Reason|| Narrow, betekent smal, krijgt zijn naam vanwege zijn opvallende smalle bouw, een echte WindClan kat dus
Age|| Unborn
Gender|| Male
Bloodline|| 100% WindClan



My Family and my Clan

Parents|| Oceanbreeze and Neverland
Siblings|| Bearkit, Safekit, Rosekit and Faithkit
Grandparents Mothers Side|| Icecloud and Sparkshade
Grandparents Fathers Side|| Beetleflight and Moondust
Aunts and Uncles Mothers Side|| Snowbird, Pantherpaw and Whitelion
Aunts and Uncles Fathers Size|| Dreamdust, Hazeshade and Everstar

Clan|| WindClan
Leader|| Everstar
Deputy|| Frostfaith
Medicine Cat|| Lizardpath
Medicine Cat Apprentice|| Routpaw



My Appearance

Hoe zie ik er nou uit?

Ik ben smal en slank wat mij een ech te WindClanner maakt. In sommige tijden zal ik zelfs wat mager lijken. Mijn korte vachtje is rood gekleurd en mijn ogen zijn goudkleurig amber.
Op latere leeftijd als Apprentice zal mijn vacht nog wat langer worden en zal ik spieren krijgen wat mijn slanke en smalle bouw al voor grotendeels zal verbergen. Onder al mijn spieren en de langere vacht zal toch nog steeds dat soms wat magere katje zitten.

Toch vind ik mijzelf een stoere kitten!



My Character

Mijn karakter?
Nou, waar zullen we is beginnen?

Kom maar op met het avontuur! Want dapper ben ik zeker. Ik ben niet bang en deins nergens voor terug. Dit maakt mij natuurlijk een stoere kitten al kan het mij soms in de problemen brengen.
Ik weet wat ik wil en maak dit dan ook duidelijk. Bang om mijn mening te delen ben ik zeker niet, ook als deze mening niet door iedereen geaccepteerd zal worden. Dit maakt mij wel een eerlijk katje, is zeg waar het opstaat en zal niet snel liegen.
Soms kan ik rustig zijn, soms ook niet. Dan praat ik de hele tijd door ookal kan de ander dit soms vervelend vinden.

Toch zie ik mijzelf nog steeds als een leuk katje!



The player behind Me!

Name|| Selena
Age|| 13
RPG Experience|| Ik denk nu een half jaar actief hier en daarvoor wat kleinere RPG's
Other Accountjes|| Littlebird, Splashpaw en Lucidpaw
Motivation|| Hey hey,

Mijn motivatie om mij aan te melden hiervoor?
Ten eerste heb ik Oceanbreeze altijd al een heel leuk karakter gevonden! Een katje van haar spelen lijkt me ook erg leuk. Dat de vader nog onbekend is, sprak mij ook heel erg aan., ben hierdoor nog nieuwsgieriger naar het nestje kitten, maar natuurlijk ook naar de vader zelf en wie deze speelt.
Heel eindelijk wou ik mij niet aanmelden omdat ik al een paar accounts heb. Kon het toch niet laten mij aan te melden. Vond het ook zonde geen poging te wagen voor een aanmelding. Kreeg zo ook al snel het idee voor Narrow en zo vol goeie moed aan mijn aanmelding begonnen!
Narrow is dan ook een katje wat mij erg aanstaan. Hij is ook heel anders dan mijn meeste karakters. De katjes die ik nu speel zijn allemaal rustig, lief en sommige zelfs wat onzeker, nu is Narrow dus wel wat anders, hij is dapper, zelfverzekerd en soms zelf een beetje druk. Dit maakt het voor mijzelf ook wel een beetje een uitdaging hem te gaan spelen, toch lijkt mij het super om hem te spelen!
Het zal zowiezo vast een leuk nestje worden, al hoop ik natuurlijk dat ik gekozen zou worden met Narrow. Ben erg benieuwd wie er gekozen worden.

Succes natuurlijk voor degenen die zich aan hebben gemeld! Jullie natuurlijk ook succes met kiezen!



Groetjes,
Selena


Narrowkit Untitl10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Narrowkit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Windclan-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: