Algemene Onzin Topic - Pagina 13



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
Runaway
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 UctV3pX
Starwars
49
Actief
And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
♥️

CAT'S PROFILE
Age: « 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runaway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:22

En met Lionbeat enz ik was ook wel jaloers c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 AqdHDSD       Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 KNszG8a       Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 V7dAepH
♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:22

Tallshadow schreef:
Haha, zo begon denk ik iedereen wel Gravel, en dan kijk je terug en denk je "wow..."

Lol, ja :') Al merk ik sinds een jaar dat mijn posts langer worden en nu met Warrior Cats is het al geheel makkelijker voor mijn om lange posts te schrijven dus nu ook verbeter ik zo te zien xd


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:24

Man, nu krijg ik echt weer zin om te posten, maar Ember loopt zo erg achter en ik heb echt geen idee wie er nog allemaal actief zijn enzo :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:24

Je had Cherry ook best lang actief though Dieuw, met Tall heeft die nog de gekste dingen gedaan <3

Ocean is gaaf bespeeld man, echt een van de chars waarvan ik de uitwerking diep respecteer o: Leuk dat je ook zo'n klik met dat account hebt (:

Lion en Fire waren cuties samen <3 En toen ging domme Fire vreemd xD Sukkel dat ie was

Indeed Gravel! Ook echt leuk om te zien dat mensen echt terug zijn naar langere posts enzo (:

Ik ben actief Dieuw *springt* kies mij kies mij!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:27

Tallshadow schreef:
Je had Cherry ook best lang actief though Dieuw, met Tall heeft die nog de gekste dingen gedaan <3

Ocean is gaaf bespeeld man, echt een van de chars waarvan ik de uitwerking diep respecteer o: Leuk dat je ook zo'n klik met dat account hebt (:

Lion en Fire waren cuties samen <3 En toen ging domme Fire vreemd xD Sukkel dat ie was

Indeed Gravel! Ook echt leuk om te zien dat mensen echt terug zijn naar langere posts enzo (:

Ik ben actief Dieuw *springt* kies mij kies mij!

Awhhh dankje!!!!! Ik vind Tall ook geweldig. Denk dat ik met Faith ook zo'n klik krijg als met Ocean dus ook waarschijnlijk ooit een goed uitgewerkt karakter. Ocean denk ik nooit. Ik schrijf gewoon en weet wat bij haar past en wat niet.. :")


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:28

Ik vond Cherry ook echt heel leuk! Ik vond die topics ook echt cool, voor Cherry was ik echt nog een onopvallend noobje, en toen opeens zat ik verwikkeld in allemaal drama met die pros zoals jij en Soof en Jamie..
& stiekem wil ik heel graag een topic met ome Tall, maar ik heb echt nog geen idee hoe ik ga verwerken dat zn halve familie dood is waar hij niet op heeft gereageerd en zo..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:30

Ik vind de meeste karakters hier geweldig bedacht tbh.

Tallshadow schreef:

Indeed Gravel! Ook echt leuk om te zien dat mensen echt terug zijn naar langere posts enzo (:

Uhhu, al moet ik wel zeggen dat ik mijzelf niet meer kan forceren naar langere posts. Dan krijg ik echt van die mini writerblocks xd Maar ja, geld andersom ook. Soms lukt het niet om verhalen in te korten.

Leuk met verhalen voor school. Moesten we in de brugklas een verhaal afmaken. "Mevrouw hoeveel woorden" (stom mens die dat vroeg)  "150" En iedereen be like: "ZOVEEL" en ik be like: "Wat als je al 500 woorden hebt en nog lang niet klaar bent?"  xd


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:30

Dieuw <3 omg <3 Ik ben atm nie zo actief btw beetje ziekjes, teveel ziekenhuis rip haha xD Maar als je augurkemans nodig hebt... <333333 dikke liefde

Tlijkt best lang geleden dat ik hier nog op gepost heb haha Haai all ^^"


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Runaway
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 UctV3pX
Starwars
49
Actief
And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
♥️

CAT'S PROFILE
Age: « 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runaway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:30

Hihi al die nostalgie hier, daar word ik vrolijk van c:

maar ik moet gaan slapen peeps
slaapwel


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 AqdHDSD       Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 KNszG8a       Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 V7dAepH
♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:32

Dat klinkt echt super fijn! Heb ik indd ook met Tall, maar daar speel ik vals want die bespeel ik basically als mezelf xD

Hahaha Dieuw xD Pros? Ik deed maar wat in die tijd man, dat was mijn 'ik spam maar gewoon zoveel dat ze niet om me heen kunnen'-tijd (A)
Doe dat ie in coma lag omdat ie uit een boom geflikkerd was >3

True true @Gravel, ik reageer dan heel droog drie zinnen op een giga verhaal oeps... En gaaf dat hier schrijven daar inderdaad ook zo mee helpt! Merk ik ook bij school opdrachten!

Bo! How's life dude?! Ik wilde je appen en toen was het twee uur en dacht ik 'ik laat 'r slapen' want zo verantwoordelijk ben ik (A)

Trusten @hierboven! Nostalgie is life <3 Ik wordt weer helemaal happy


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:34

Tallshadow schreef:
Dat klinkt echt super fijn! Heb ik indd ook met Tall, maar daar speel ik vals want die bespeel ik basically als mezelf xD

Hahaha Dieuw xD Pros? Ik deed maar wat in die tijd man, dat was mijn 'ik spam maar gewoon zoveel dat ze niet om me heen kunnen'-tijd (A)
Doe dat ie in coma lag omdat ie uit een boom geflikkerd was >3

True true @Gravel, ik reageer dan heel droog drie zinnen op een giga verhaal oeps... En gaaf dat hier schrijven daar inderdaad ook zo mee helpt! Merk ik ook bij school opdrachten!

Bo! How's life dude?! Ik wilde je appen en toen was het twee uur en dacht ik 'ik laat 'r slapen' want zo verantwoordelijk ben ik (A)

Trusten @hierboven! Nostalgie is life <3 Ik wordt weer helemaal happy
Hahhaha dat kan ik me voorstellen... Ik heb dat niet met Ocean maar een paar karaktereigenschappen komen wel van mij..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:37

Omg Bootje <33 natuurlijk heeft embertje zn augurkje nodig <3 man wat heb ik iedereen hier gemist <33

@emma; jij was echt mijn held toen, ik keek zo tegen jou op. Nog steeds wel hoor <3 & ja, over zoiets had ik ook al gedacht (A)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:39

DIEUWWWWW yay yay yay



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:40

Dat maakt het posten makkelijker vind je niet @Ocean? Heb ik iig, want dan hoef je je niet die hard in te leven maar post je gewn lekker (:

Whut Dieuw? I feel so flattered now o: wij zijn buddies though <3 Ik keek juist tegen jou op want jij had Cherry langer dan ik Tall dus jij was the boss


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:41

Augurkxember, best bro's ever <3333 Heb je gemist Dieuwtje omg <33 Hoe ist ermee? ;w;

Hahah, ik ben soms wel nog wakker op dat uur hoor Emma (a) Leven is karma atm, so het is nie al te aardig voor me en soms wel xD Lang verhaal kort, veel leuke dingen gebeuren, maar een groot minpunt is ook aan de gang, so yeah :") Maar goed, alles goed daar? c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:43

Dan ga ik je nu appen Bo >3 Want nu ben je sws wakker Cool En blij dat veel leuke dingen gebeuren, en als je wilt praten over het minpunt ben ik er voor je dude! Like, no kidding, friends remember, je mag alles kwijt ;')

Rowan is echt een hottie met dat setje tbh


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:44

Rowan is altijd een hottie Emma Razz



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:44

Heey Mims!!

@Emma; haha, als ik nu terug kon gaan in de tijd en dat kon zeggen tegen 13-jarige-ik, zou ze echt zo blij zijn xD en hallo, Tall was een kitten van de leader, natuurlijk keek ik tegen je op.

@Bootje; Ik jouw oooook <33 & de laatste tijd weer beter, heb oprecht een Foxdung gehaad, maar gaat nu weer goed eigenlijk.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:45

Sorry ik ben Tall gewend Razz


Hahaha Dieuw xD Door die reden dacht ik echt duizend keer na over elk woord in mijn post, like 'ik mag Soof en Chi niet teleurstellen D:' en toen zag ik wat die deden met catnip en right... toen mocht alles (A)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Fallowsong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 >
Sanne
136
Actief
Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 21:46

My girl Fallow <3333


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 EcWHm4K
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain.
If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: