|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 15:52 | |
| - Runningpaw schreef:
- Butterstar schreef:
- Hehehe, ik ben wel heel zielig naar mn inbox aan het kijken mensen. Geef me eens wat haha
heb je het over die deputy dingesen (goed beschreven), ik heb die al naar sanne toegestuurd hihi mnaaw dan heeft sanne de eer haha |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 15:53 | |
| Ik zal de mijne wel naar jou toesturen als ik thuisben MimsxD |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 15:54 | |
| ik heb me god geen idee over de deputies |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 15:55 | |
| Dankje Cynthh <3 Haha je moet wel meehelpen Demi |
|
| |
Selena 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:02 | |
| Hii Selena |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:04 | |
| |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:07 | |
| |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:08 | |
| - Butterstar schreef:
- Dankje Cynthh <3
Haha je moet wel meehelpen Demi ik heb geen idee wie nog echt actief is met al die recente afwezigheid c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:09 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Butterstar schreef:
- Dankje Cynthh <3
Haha je moet wel meehelpen Demi ik heb geen idee wie nog echt actief is met al die recente afwezigheid c': *whispers* freeeeeedjeeeee (ze is toch wel een van de actiefste mensen hier lmaoo) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:11 | |
| - Runningpaw schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Butterstar schreef:
- Dankje Cynthh <3
Haha je moet wel meehelpen Demi ik heb geen idee wie nog echt actief is met al die recente afwezigheid c': *whispers* freeeeeedjeeeee (ze is toch wel een van de actiefste mensen hier lmaoo) ohja true waarom dacht ik dat die al een rang had? c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:11 | |
| geen idee deem haha
- - -
iemand nog een topic nodig? ik vv me te pletter atm |
|
| |
Selena 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:12 | |
| Hey allemaal, hoe gaat het?
Ik wil wel een topic met Red? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:15 | |
| Sure! Ik maak hem wel en stuur em zo op. en met mij gaat het goed btw want mijn nichtje is hier #lovingaunt |
|
| |
Selena 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:16 | |
| Is goed, zie ik hem zo wel, Mooi zo, leuk! |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:30 | |
| Ik weet ook nooit echt wie er actief is als ik een overzichtje wil ofzo xD En ik denk om de een of andere reden altijd dat iedereen al een hoge rang heeft, oeps :')) |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:32 | |
| - Winddancer schreef:
- Ik weet ook nooit echt wie er actief is als ik een overzichtje wil ofzo xD En ik denk om de een of andere reden altijd dat iedereen al een hoge rang heeft, oeps :'))
Heb jij al een hoge rang? D: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:36 | |
| - Quietstep schreef:
- Winddancer schreef:
- Ik weet ook nooit echt wie er actief is als ik een overzichtje wil ofzo xD En ik denk om de een of andere reden altijd dat iedereen al een hoge rang heeft, oeps :'))
Heb jij al een hoge rang? D: Ik had Whitelion als Deputy maar die is dood nu dus technisch gezien niet nee c: Waarom? -wbw- (a) |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:37 | |
| Ben weer terug van school! Die jongen heeft sorry gezegd, het was blijkbaar een misverstand.
Wat ik er nu over weet gaat als volgt:
Hij hoorde van een persoon (hij wil niet zeggen wie) dat ik iets (hij wil niet zeggen wat) verteld heb over hem aan zijn vriendin die het vervolgens heeft uitgemaakt.
Hoooo daar, dat ik verliefd op je was betekend niet dat ik als een soort Yandere je relatie ga verpesten! En dat betekend al helemaal niet dat jij dat dan zomaar klakkeloos moet geloven en me dan vervolgens gaan uitschelden en bedreigen.
Maar goed. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 okt 2016 - 16:39 | |
| Ik moet gaan joggen nu, tot straks guys c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|