Algemene Onzin Topic - Pagina 20



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 14:50

Rekenen is zo klote :c


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 15:25

Nog 20 minuten dan ben ik vrij gelukkig c:



I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 15:51

Ik las dat eerst als 'vrij gelukkig' en toen dacht ik dat je een puppy ging halen ofzo! Ik gok dat dat niet het geval is en het gaat over vrijheid xD

How's life guys?? Ik moet echt studeren want morgen scheikunde toets maar geen zin :/


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:03

Life is good... behalve dat ik ziek thuis ben en ik me verveel. Smile


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:05

We hebben net de hele les Latijn zitten zagen over vanalles en nog wat, vooral over het schoolreglement over dingen als korte shortjes, haarverf en piercings :')
Onze leerkracht zegt dat ze het al gewoon is dat ze elk jaar psychiater moet spelen voor de Latinisten xD Dat krijg je met kleine groepjes (a)

Also, hi allemaal :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:38

Goedemiddag <3

@Bunny; haha, ik had ook zo'n docent Latijn, en hij vertelde ook bij ieder dingetje wat we vroegen een verhaal van minstens vijf minuten, en hij maakte regelmatg een beetje verkeerde opmerkingen, maar hij was er geweldig :'D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:39

Hoe gaat t met iedereen hier vandaag Smile
Ik ben dood na deze dag haha 4 uur lang gewerkt aan een stomme banner Dx
(ben dr stiekem wel trots op tho)

http://www.prenatal.nl/shop/catalog/Merken-hardwaren-Bugaboo.htm?id=cat6930095&N=103282&navAction=jump&&URLRWRedirect=yes



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:39

@Dieuw; leerkrachten Latijn zijn de beste leerkrachten ;3
Ik vind het alleen zo dom dat we elke graad (elke 2jaar) al een andere leerkracht hebben gekregen, meh xD Dit jaar is het eerste jaar dat we een vrouw hebben (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:41

Lekker m'n stomme statistiekopdracht af doiiii


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:42

@Mim; ziet er goed uit!

@Buns; oh, das balen, ik heb drie jaar latijn gehad van dezelfde leraar, maar nu heb ik het laten vallen, dus dat is wel jammer ;__;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:46

@Dieuw; ja.. Maar ik ga doordoen tot het einde, na 4 jaar vond ik het echt niet meer de moeite om te stoppen >D
Zit jij int 4de dan nu?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:47

Ik heb rare docenten die zeggen dat ik slecht ben in rekenen en economie terwijl t enige rekenvakken waar ik nu slecht voor sta Wiskunde en Economie zijn, en dat zijn beide nog maar 1 toets en tbh had ik voor Economie vorig jaar goede cijfers dus nu vraag ik me af waar ze vandaan halen dat ik bijles economie nodig heb omdat er 1 onderdeel was wat mij niet helemaal lag. (Lees: Onderdeel waar ik de toets niet van had afgekregen.) But Sure, geef me vooral extra uren om rekenen te oefenen. Gaat echt helpen bij iemand die voor de rekentoetsen zelf ook gewoon voldoendes haalt.


Anyways, Haaaiii iedereen.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:50

@Moomoo; Ik had vorig jaar een buis op mijn eerste examen wiskunde - dit jaar doe ik de zwaarste richting wiskunde-wijs van de school (8 uur wiskunde per week, jeej!) Eén slecht resultaat wil niets zeggen, als je dat zelf maar weet c: Anders moet je gewoon tonen volgende keer dat het toets is dat je het wel kan


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:53

1 slecht resultaat zegt inderdaad niks en wiskunde en economie bestaan tenslotte ook niet alleen maar uit rekenen. Ik bedoel als je mijn cijfers voor economie zag in het jaar dat ik het had en mijn wiskunde cijfers, dan was ik juist goed in wiskunde en rekenen, maar economie lag me totaal niet omdat mijn interesse er ook niet lag.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 16:59

Kijk hoe mooi redje is <33
Wil iemand een topicje met haar? Ik ga beginnen met eentje ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 17:09

haai iedereen :3 eindelijk thuis^-^
@Bunny, met Ghostpaw? Hij heeft meer topics nodig



Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 17:26

@Hanna; sure, wie maakt?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Hannanaaaaaas
25
Actief
"I am so noble. And humble, of course."

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ghostpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 17:29

@Bunny, ik zal wel maken^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Runaway
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 UctV3pX
Starwars
49
Actief
And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
♥️

CAT'S PROFILE
Age: « 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runaway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 17:32

Kijkt bovenaan de pagina

RED HOT CHILI PEPPERS!



Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 AqdHDSD       Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 KNszG8a       Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 V7dAepH
♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Hannanaaaaaas
25
Actief
"I am so noble. And humble, of course."

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ghostpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 17:40

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: