Algemene Onzin Topic - Pagina 32



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 6:52

Goedemorgen^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:03

Mogguh


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:10

Hoe gaat het met jullie?



I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:14

Het ging goed tot mijn hond net door zijn achterpoten zakte en niet meer op wilt staan. Ik heb eerlijk waar geen idee wat te doen en ik ben ook nog eens de enige thuis op het moment... dit waren de signalen bij mijn vorige hond van een hersenbloeding, damn...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:20

Maskheart schreef:
Het ging goed tot mijn hond net door zijn achterpoten zakte en niet meer op wilt staan. Ik heb eerlijk waar geen idee wat te doen en ik ben ook nog eens de enige thuis op het moment... dit waren de signalen bij mijn vorige hond van een hersenbloeding, damn...
Hmm... Al de poten gevoeld. Misschien dat hij gewoon ergens last van heeft. Of ergens in is gaan staan. Reageerd hij verder wel?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Untitl12
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:22

Hij reageert wel alleen soms heeft hij een soort van stuiptrekking en hij probeerde net op zijn rug te draaien wat ook niet ging en ervoor leek hij alleen maar stijf te zijn


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:23

Maskheart schreef:
Hij reageert wel alleen soms heeft hij een soort van stuiptrekking en hij probeerde net op zijn rug te draaien wat ook niet ging en ervoor leek hij alleen maar stijf te zijn

Is het geen epilepsie?? Honden kunnen dat ook hebben al weet ik niet hoe dat er uit ziet.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Untitl12
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:25

Heb ook geen idee, maar wacht op het moment tot mijn moeder thuis is, het lijkt alleen zo erg op wat de andere hond is overkomen...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:26

Wat naar Cynthia!

Goedemorgen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:27

Ik zou naar de dierenarts gaan Cynthia als je het niet vertrouwt.

Mijn vorige hond heeft epilepsie gehad, maar dat ziet er anders uit, dan trillen ze helemaal en zijn ze erg bang.


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:27

Maskheart schreef:
Heb ook geen idee, maar wacht op het moment tot mijn moeder thuis is, het lijkt alleen zo erg op wat de andere hond is overkomen...
Dat is zeker naar.. Hoop het niet.
Beide epilepsie en hersenbloeding zijn iets in het hoofd. Dus zou bewijzen van spreken beide kunnen zijn. Of iets heel anders. Ben geen.. Dierenarts of zo.

Ik dacht enkel even aan epilepsie omdat mijn vader met epilepsie van mensen gewerkt heeft en er verschillende soorten zijn. Weet enkel niet hoe het met dieren zit en hoeveel soorten ze kunnen hebben. Als geloof ik dat Aspen er meer van weet in dat geval van honden..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Untitl12
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:40

Ik ken zelf ook genoeg medisch qua mensen, waardoor ik weet dat het veel verschillende dingen kunnen zijn, maar dr kans dat het iets met de hersenen is, is vrij groot omdat hij niet alleen bij de achterpoten wat lijkt te hebben.

Maar de dierenarts is pas open om 8:00, dus moeten nog wachten voor we kunnen bellen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:49

Goood morninng



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 7:52

Maskheart schreef:
Ik ken zelf ook genoeg medisch qua mensen, waardoor ik weet dat het veel verschillende dingen kunnen zijn, maar dr kans dat het iets met de hersenen is, is vrij groot omdat hij niet alleen bij de achterpoten wat lijkt te hebben.

Maar de dierenarts is pas open om 8:00, dus moeten nog wachten voor we kunnen bellen
Succes dan maar!!
Inderdaad dan is de kans zeer groot..

Hoop dat alles goed komt.

Goedemorgen!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Untitl12
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 8:00

Oh he bah cynth lees t nu pas succes!



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 8:36

Sterkte, Cynthia! Hopelijk is het niets ergs ;o

--

Ik heb vannacht de raarste droom ooit gehad... dat er Snake-hearted een lid was die Doctorbreeze heette.. Ik moet er nu nog altijd om lachen xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 9:18

Het is waarschijnlijk arthrose en dat hij door zijn achterpoten zakte kwam waarschijnlijk door de pijn in zijn heupen. Het is toch wel een opluchting dat het dat is en niet iets anders dat ik dacht


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 10:26

Maskheart schreef:
Het is waarschijnlijk arthrose en dat hij door zijn achterpoten zakte kwam waarschijnlijk door de pijn in zijn heupen. Het is toch wel een opluchting dat het dat is en niet iets anders dat ik dacht
Gelukkig maar! Nu niet dat hij arthrose heeft maar wel dat hij dus niks in zijn hersenen heeft.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 32 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 10:47

Hopelijk voelt je hond zich snel wat beter!



I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 10:56

Godemorgenn

@Cynthia; wat naar zeg! Sterkte ermee


Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: