Apprentices



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Apprentices

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crookedstar
StarClan
Apprentices DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Apprentices   Apprentices Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 18:43

''Willen alle katten die loyaal tot deze clan behoren, en ouder zijn dan zes manen zich hier melden bij mij.'' De diepe stem van Crookedstar, galmde over het Rivierclan kamp. Kleine golfjes van de rivier stroom weerklonken in zijn oren, het was een rustige en vredige tijd. Maar de clan had meer Warriors nodig, en er moesten nodig apprentices komen.
Toen de katten tegen over hem stonden, mauwde ze allemaal nieuwschierig. Drie kittens zaten naast hem op de plek waar hij zijn Clan altijd toesprak. ''Mijn katten, ondanks de vredige periode voor de clan. Blijven we nieuwe krijgers te kort hebben. Deze drie kittens zijn nu zes manen oud, en het word tijd dat zij een mentor krijgen.'' Drie kleine poezelige kittens stonden te rillen van opwinding. En keken met grote, heldere oogjes naar hun leider. Hij glimlachtte ze toe en wenkte, een donkergestreept cypers poesje naar voren. ''Deze poes zal de naam Hawkpaw dragen, haar mentor word Leopardfur.''Hij knikte naar zijn Deputy en ging verder. ''Ik hoop dat je deze leerling alles zult leren wat je weet.'' Toen wenkte hij een klein wit poesje naar voren, een zusje van Hawkpaw. ''Deze kitten zal onder de naam; Nightpaw verder gaan. Je zult de mentor Mousefur krijgen. Hetzelfde geld voor jou Mousefur, leer deze kitten alles wat je weet.'' Ook naar Mousefur knikte Crookedstar. ''En tot slot - een lichtrood poesje stapte naar voren - draag jij de naam Sandpaw. Jou mentor word Beetlewhisker. Hetzelfde geld voor jou.'' Zijn blik was op het laatste moment naar de krijger gericht.
''Jullie, jonge leerlingen. Moeten jullie mentor respectvol behandelen, en alles doen wat ze zeggen. Jullie zullen deze nacht het kamp bewaken.'' Crookedstar zag nog een glimp van trotse gezichtjes, toen hij zich omdraaide om de Clanmeeting af te sluiten. Toen knikte hij nogmaals naar Leopardfur en liep zijn hol in.


Apprentices 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardfur
StarClan
Apprentices DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: My youth is eternal.
Gender:
Rank:
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: Apprentices   Apprentices Icon_minitimevr 16 jul 2010 - 11:19

Rustig stapte ze naar voren en likte haar dochter over haar hoofd, het zou iets moeilijker worden en als het niet ging lukken zou ze wel naar Crookedstar gaan om te vragen of ze Sandpaw kon trainen anders zodat ze zich geen zorgen ging maken over het aanvallen van haar dochter. Ze wist dat het wel ging lukken, ze zou zich concentreren hoe goed haar dochter zou worden als warrior als ze haar goed trainde en perfect leerde vechten. Crookedstar ging verder; "Ik hoop dat je deze leerling alles zult leren wat je weet." zei hij toen. Leopardfur knikte en toen Nightpaw een warrior Apprentice werd keek ze verbaasd, ze wou to Medicine Cat worden? Ze zou het wel even met haar bespreken na de ceremonie. Crookedstar knikte naar haar en ze flikte haar staart uit respect. Samen met Hawkpaw liep ze weg, "Goed, vanavond zul je wacht moeten houden dus zal ik even uitleggen wat je moet doen en dan geef ik je een tour van het territorium en de rest van het kamp. Met de ceremonie moet je voor de ingang zitten en je mag niet praten. Morgenochtend zal ik of Crookedstar jullie komen halen en dan kunnen jullie wat eten, slapen en dan trainen," ze glimlachte.

Grote veranderd, vind ik leuker en dan lijkt de post kleiner en is het makkelijker om te lezen.


Apprentices Leopardfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
Apprentices INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Apprentices   Apprentices Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 23:44

Nightkit kwam aanrennen en werd door haar moeder gelikt. Hawkpaw was er ook. Ze kreeg grote ogen toen Crookedstar haar de naam Nightpaw gaf en haar een mentor toe wees. Uit respect duwde ze haar neus even tegen die van mousefur aan, maar ze kon de verwarring in haar ogen niet weg laten gaan. Moest ze nu verder door het leven als warrior apprentice? Nightpaw was teleurgesteld en liet haar hoofd zakken. Had Crookedstar het niet goedgekeurd dat ze een medicine cat apprentice wilde worden? Vlug liep ze naar haar moeder toe toen de andere haar nieuwe naam riepen. 'Mam dit moet een vergissing zijn. En we hoeven alleen een wake te houden als we warriors worden gekkie' zei ze tegen haar moeder Leopardfur. Waarom was ze geen medicine cat apprentice. Ze liet haar staart zakken en keek naar de grond. Misschien was het helemaal niet goedgekeurd. Waar was hun medicine cat eigenlijk? Ze had de kat niet echt vaak gezien.


So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
Apprentices A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Apprentices
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: