de training van Blackscy



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 de training van Blackscy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Purplestorm
Member
de training van Blackscy DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: de training van Blackscy   de training van Blackscy Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 19:44

Purplepaw werdt vroeg wakker, dat moest van Blackscy. Hij wilde met Purplepaw trainen in het moeras. Ze rekte zich uit en liep uit het hol, ze keek rond er was nog niemand wakker, behalfe haar mentor. De grijze kat wist dat ze laat was dus liep ze stevig door. Ze liep snel naar hem toe en zij '' sorry dat ik laat ben. Kunnen we gaan?'' Ze wachte en keek waar hij heen keek. Ze volgde zijn ogen, ze kwam uit bij een bosje. ''Waarom kijk u daar naar, is daar iets?'' Ze keek recht in de bosjes maar ze zach niks, er bewoog niks en ze rook ook niks. Purplepaw ging zitten met haar staart om haar grijze liggaam heen. Ze likte haar poot schoon en liet het over haar oor glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
de training van Blackscy DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: de training van Blackscy   de training van Blackscy Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 19:49

"ga in de bosjes mijn jonge leerling en volg mij dan en zorg dat ik je niet door heb begrepen" Blacksky sprong van de steen waar hij op zat en keek achterom "nou ga je nog of wil je dat je in de donderclan gebied laat spioneren kies zelf maar " Blacksky liep een stukje weg "nou schiet op of ik laat je in de donderclan gebied spioneren". Blacksky liep weg "ik tel af 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 en nu wil ik je antwoord".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
de training van Blackscy DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: de training van Blackscy   de training van Blackscy Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 20:12

Purplepaw rende achter hem aan. Ik kom al. Als ik moet bespioneren bij de donderclan dan doe ik dat'' Zo stil mogelijk liep ze achter hem. Ze ging in de sluiphouding, vol in evenwicht. Geen geluid kwam door haar te horen. Je hoorde haar heel zachjes ademhalen. Ze sprong in een dunne hoge boom, geluidsloos sprong ze van tak naar tak. het was wel 7 meter hoog, als ze viel en niet goed belande kon ze dood gaan. ''Voorzichtig en geluidsloos, dat lukt me wel'' dacht ze in zich zelf. Ze keek naar Blackscy, ze hield constand zicht op hem. Ze hield zijn oren in de gaten, of ze bewogen door haar. Zo sloop ze verder van tak tot tak achter haar mentor aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
de training van Blackscy DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: de training van Blackscy   de training van Blackscy Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 20:17

"dat hoeft niet je moet mij achter volgen zonder dat ik je in de gaten heb begrepen en je hoeft niet alles sirieus te nemen oké" Blackpaw liep verder "en je moet op de grond als je dat niet doet Blijf je een week bij mij en geen scythepaw begrepen en ik zou me als ik jou was niet boos maken want ik ben al in een slechte bui vandaag" Blackpaw liep weer verder "LET OP JE ADEMHALING WANT IK HOOR JE VAN AF HIER AL ADEMEN".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
de training van Blackscy DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: de training van Blackscy   de training van Blackscy Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 20:27

Ze hoorde hem zeggen dat ze niet in de bomen mocht klimmen en ze klom er meteen weer uit. Ze merkte dat hij niet echt in een goeie bui was, en dat zij hij ook. Ze sloop verder, maar je hoorde haar ademhalen. "LET OP JE ADEMHALING WANT IK HOOR JE VAN AF HIER AL ADEMEN". zij hij streng tegen Purplepaw. Purplepaw probeerde zo rustig en stilletjes te ademhalen. Ze hoorde haar zelf niet meer ademhalen, ze liep verder. Toen stond ze op een tak en die kraakte lichjes, ze sprong meteen lichjes achter een boom. Ze hoopte dat Blackscy niet omdraaide. Ze keek langs het schors, ze zag hem verder lopen. ze hoorde allemaal vogels en kikkers lawaai maken, en daar maakte ze gebruik van. Ze sprong zicgzag heen en weer. ze maakte geluid maar door al het andere hoorde je haar niet. Zo ging ze verder totdat het geluid opgehouden was en ze sloop weer stilletjes en je hoorde haar niet ademhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
de training van Blackscy DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: de training van Blackscy   de training van Blackscy Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 20:33

"goed zo alleen van die takje niet en achter het schors van daan kijken dat moet ik je nog bij brengen maar voor de rest is het wel roem voldoende en stop maar met achter volgen". Blacksky ging stil staan en keek achter om "ga nu maar je jacht techniek oefenen dus jaag maar op een konijn of haas en niets anders". Blacksky ging liggen en deed zijn ogen dicht "je mag niet terug komen als je geen haas of konijn heb begrepen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
de training van Blackscy DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: de training van Blackscy   de training van Blackscy Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 21:12

Ze hoorde dat ze een haas of een konijn moest vangen en ze ging meteen opweg. Ze zach Blacksky niet meer, en ze stak haar neus in de lucht. Ze rook muis en rat maar geen konijn en haar. Purplepaw liep sluiperig verder, een stuk of 20 staartlentes verder rook ze konijn. Ze ging beter ruiken, de geur lijde uit bij een hol. Ze rende er heen en keek in het gat. Ze zag een ingang, ''Daar moet hij zitten'' Dacht ze. Ze stak haar poot erin en stak haar klauwen uit. Ze voelde iets wolligs en zachts. Ze reageerde snel en pakte de konijn bij zijn vlak. Ze trok hem snel uit het hol. Het was een voolwassen konijn die wit van kleur was. Ze liet hem los en sloeg het konijn met haar nagels langs de keek van het dier. Het konijn was morsdood. De grond werdt rood door het bloed en de vliegen kwamen er al op af. Ze pakte het levenlose lichaam beet en liep richting Blacksky. Toen ze in de bosjes tevoorschijn kwam, zach ze haar mentor nog liggen met zijn ogen gesloten. Ze ging voor hem staan en liet het konijn los. ''Is het nu goed, heb ik het goed gedaan?'' Ze wachte op het andwoord van haar halfslapende mentor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
de training van Blackscy DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: de training van Blackscy   de training van Blackscy Icon_minitimeza 31 jul 2010 - 20:52

"het is goed maar je heb het niet goed gedaan als je beter naar mij lessen theorie had geluisterd weet je dat er in de ons territorium geen konijn te vinden is dus was je in een andere territorium aan het jagen en heb je de krijgers code overtreden maar ik zal het niet door vertellen want ik heb andere zaken aan mijn". Blacksky stond op en gaf Purplepaw een kopje "ik wil je wat vertellen maar dat kan niet nu en neem de rest van de dag maar rust en kom morgen vroeg weer hier naartoe dan gaan wij weer verder". Blacksky draaide zich om en liep richting het kamp onderweg kwam hij nog een paar vogeltjes tegen die ving hij en dode ze meteen. Blacksky liep weer verder naar het kamp met 3 vogeltjes in zijn mond toen hij bij het kamp kwam legde hij 2 vogeltjes op de prooien stapel en nam zelf 1 vogeltje. Blacksky ging in de zon liggen en at zijn vogeltje op en hij besloot lekker in de zon te gaan zonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
de training van Blackscy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: