Algemene Onzin Topic - Pagina 44



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 18:50

OkexD, dan zal ik wel met Winterbird gaan, die zal zichzelf op zijn minst verdedigen als ze ineens iemand over zich heen krijgt.


If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 18:51

Thanks! <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterbird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2vifhtw
Cynthia
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 66 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen (senior warrior)
Winterbird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 19:04

Gepost^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2lmqdxz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 19:31

Weltrusten... ^^'


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 19:54

Oceanbreeze schreef:
Arme Oceanbreeze... Ze is nu de enige echt Queen. Al helpt Bronzemask maar ze zal het wel zwaar hebben met haar moederlijke gevoel.... Poor thing.. Daarbij komt ze ook nog pas net achter Whitelions zelfmoord dus hoeveel klappen kan ze aan??

Het is eigk ook wel een goede kans om Silverkit wat vervelende veranderingetjes in gedrag te geven, ghehe Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 3439736193


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:00

Gravelsmoke schreef:
Oceanbreeze schreef:
Arme Oceanbreeze... Ze is nu de enige echt Queen. Al helpt Bronzemask maar ze zal het wel zwaar hebben met haar moederlijke gevoel.... Poor thing.. Daarbij komt ze ook nog pas net achter Whitelions zelfmoord dus hoeveel klappen kan ze aan??

Het is eigk ook wel een goede kans om Silverkit wat vervelende veranderingetjes in gedrag te geven, ghehe Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 3439736193
Oh...noo




Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:13

Oceanbreeze schreef:
Gravelsmoke schreef:
Oceanbreeze schreef:
Arme Oceanbreeze... Ze is nu de enige echt Queen. Al helpt Bronzemask maar ze zal het wel zwaar hebben met haar moederlijke gevoel.... Poor thing.. Daarbij komt ze ook nog pas net achter Whitelions zelfmoord dus hoeveel klappen kan ze aan??

Het is eigk ook wel een goede kans om Silverkit wat vervelende veranderingetjes in gedrag te geven, ghehe Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 3439736193
Oh...noo



Ja kijk ik kan er niks aan doen dat de enige queen zometeen voor zowel Mouse's kits als deels nog voor Brindle's kits moet zorgen en Silver dus aandacht tekort gaat krijgen :3


EN IK POSTE NET MET SILVER EN TOEN WILDE IK VERZENDEN EN TOEN GING ACTIEFORUM ER HIER UIT EN BOEM POST WEG Sad


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:14

Silverkit- schreef:
Oceanbreeze schreef:
Gravelsmoke schreef:
Oceanbreeze schreef:
Arme Oceanbreeze... Ze is nu de enige echt Queen. Al helpt Bronzemask maar ze zal het wel zwaar hebben met haar moederlijke gevoel.... Poor thing.. Daarbij komt ze ook nog pas net achter Whitelions zelfmoord dus hoeveel klappen kan ze aan??

Het is eigk ook wel een goede kans om Silverkit wat vervelende veranderingetjes in gedrag te geven, ghehe Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 3439736193
Oh...noo



Ja kijk ik kan er niks aan doen dat de enige queen zometeen voor zowel Mouse's kits als deels nog voor Brindle's kits moet zorgen en Silver dus aandacht tekort gaat krijgen :3


EN IK POSTE NET MET SILVER EN TOEN WILDE IK VERZENDEN EN TOEN GING ACTIEFORUM ER HIER UIT EN BOEM POST WEG Sad


SAME^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:16

Daarom kopieer ik mijn post altijd voor ik op verzenden drukxD


If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:17



Acorndust schreef:
Daarom kopieer ik mijn post altijd voor ik op verzenden drukxD

Ja ik doe dat vaak ook maar dat is als het internet sloom is, endat was het niet dus ik dacht veilig ff te kunnen verzenden en boem....

Zeg, actieforum lag er ergens deze week toch ook al uit?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:19

Ja, een aantal dagen geleden inderdaad ook al, maar toen duurde het langer.


If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:19

Toen was het ook anders. Bij mij laadde er gewoon niks, en nu werd ik naar de hoofdsite gebracht.. Maar nog steeds is t vervelend :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:53

Silverkit- schreef:
Oceanbreeze schreef:
Gravelsmoke schreef:
Oceanbreeze schreef:
Arme Oceanbreeze... Ze is nu de enige echt Queen. Al helpt Bronzemask maar ze zal het wel zwaar hebben met haar moederlijke gevoel.... Poor thing.. Daarbij komt ze ook nog pas net achter Whitelions zelfmoord dus hoeveel klappen kan ze aan??

Het is eigk ook wel een goede kans om Silverkit wat vervelende veranderingetjes in gedrag te geven, ghehe Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 3439736193
Oh...noo



Ja kijk ik kan er niks aan doen dat de enige queen zometeen voor zowel Mouse's kits als deels nog voor Brindle's kits moet zorgen en Silver dus aandacht tekort gaat krijgen :3


EN IK POSTE NET MET SILVER EN TOEN WILDE IK VERZENDEN EN TOEN GING ACTIEFORUM ER HIER UIT EN BOEM POST WEG Sad

Hahhaha. Al krijgt Ocean hulp van Bronze en gaat ze Warriors dwingen te helpen. Dus aandacht tekort zal meevallen.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:56

goedenavond c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearkit*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Giphy
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3
122
Actief
We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.

CAT'S PROFILE
Age: || 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:56

Silverkit- schreef:


Acorndust schreef:
Daarom kopieer ik mijn post altijd voor ik op verzenden drukxD

Ja ik doe dat vaak ook maar dat is als het internet sloom is, endat was het niet dus ik dacht veilig ff te kunnen verzenden en boem....

Zeg, actieforum lag er ergens deze week toch ook al uit?

Ja, da's waar. Ik kan op dit moment niet op enkele sites die door actieforum worden ondersteund. Sad

Gelukkig ligt WC er nog niet uit.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 7aoFVR2
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:57

Ugh, ik moet echt heel veel huiswerk maken, maar k zoek afleiding dus help uwu


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 21:02

Ik wil posten, maar ik mag niet op de laptop en ik heb geen zin om te posten op mn telefoon :c



Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 21:13

Het is moeilijk om een goede quote te vinden voor je kat als diegene steeds van karakter verandert :'D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 21:19

Umg ik wil kittens met Vitani


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 23rs22uAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 2ihw1ebAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 Nh02adAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 2jd04lw Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 S0zyg0Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 34t4yuoAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 2a9nyp3Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 5cggsg
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 21:19

Vitani schreef:
Umg ik wil kittens met Vitani

MARLIE
nO


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: