Help me out... please? [ACORNDUST]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Help me out... please? [ACORNDUST]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runningwolf
Member
Help me out... please? [ACORNDUST] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 21:18

Met lichte voetstappen trippelde Runningpaw over de met dennennaalden bezaaide bosgrond. Hij was expres net voor zonsopkomst wakker geworden om extra lang te kunnen trainen. Zijn mentor had het vandaag iets te druk om te kunnen trainen, en om nou weer met een invaller te gaan trainen had Running echt geen zin in. De invallers waren meestal jongere katten, die onzeker en wat verlegen leken. Not Running's type. Meestal eindigde die invallers dan bij Tallshadow op om te gaan klagen over het feit dat zijn Apprentice brutaal was. Met een geamuseerd lachje op zijn snoet geplakt zakte hij opeens in jachthouding toen hij een klein muisje over de bosgrond zag scharrelen. Gelukkig was de wind gunstig. Terwijl hij al zijn gewicht in zijn poten stopte waardoor hij zonder besef teveel geluid maakte waardoor het muisje wegvluchtte. Geïrriteerd keek Runningpaw op, dit gebeurde de laatste tijd te vaak! Hij gromde boos, terwijl hij zijn klauwen boorde in de grond en diep zuchtte. "Mislukkeling dat je bent." Mompelde hij zuchtend.


Help me out... please? [ACORNDUST] 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Help me out... please? [ACORNDUST] DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 14:24

Acorndust was er al vroeg opuit getrokken naar de Pinewoods. Hij wist dat de meeste katten er nog niet zo vroeg uit zouden gaan, maar zelf vond hij het juist wel prettig om vroeg het kamp uit te gaan. Dan had hij nog een hele dag voor zich waarin hij veel kon doen. Hij hield echter halt toen hij merkte dat hij niet de enige was die had besloten om naar de Pinewoods te gaan. Hij zag hoe Runningpaw iets op het oog had en dat was dan ook de reden dat hij halt had gehouden. Hij wilde het voor de jongere kater niet verpesten. Echter ging het niet helemaal goed voor de apprentice, want nadat deze in een sluiphouding was gezakt, ging het niet helemaal goed toen hij het gewicht niet helemaal goed leek te verdelen, waardoor het muisje hem doorhad en ervandoor schoot. "Jammer dat je hem niet hebt kunnen vangen." Zei hij als eerste terwijl hij op de apprentice afstapte. "Probeer de volgende keer je gewicht wat meer te balanceren en niet alles op je poten te plaatsen. Dan zal je je ook lichter over de grond kunnen verplaatsen en is de kans dat je geluid maakt kleiner." Legde hij uit. Misschien wilde de apprentice wel helemaal niet horen over wat hij verkeerd had gedaan, maar hij was hier altijd eerlijk in, tegen welke kat dan ook.


If you are strong, you'll find responsibility
Help me out... please? [ACORNDUST] 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Help me out... please? [ACORNDUST] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 17:23

De kater schrok op toen hij opeens de stem van een oudere Warrior hoorde genaamd Acorndust, zo verdiept in zijn boze gedachtes was de Apprentice. Running sprak de bruine langharige Warrior eigenlijk bijna nooit, hij zag hem soms weleens in het kamp maar daar bleef het ook bij. Running klemde zijn kaken op elkaar om een sarcastische opmerking over het "Jammer dat je hem niet hebt kunnen vangen." - stukje naar Acorndust toe te vuren, want dat was namelijk niet zo beleefd als je tegen een Senior Warrior sprak en hij hem tenslotte ook probeerde te helpen. "Dankjewel," Miauwde hij, een dankbaar lachje geplakt op zijn gezicht. "Zou je me ergens mee kunnen helpen...? Ik heb namelijk een probleem..." Begon hij voorzichtig, terwijl hij een beetje ongemakkelijk met zijn oortjes wiebelde. "Persoonlijk ben ik toch wel echt een fan van het negeren van een probleem, totdat het uiteindelijk wegvaagt. Maar iets verteld me dat als ik er niets aan doe het niet zal veranderen, en ik weet niet hoe ik het zou moeten fixen."


Help me out... please? [ACORNDUST] 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Help me out... please? [ACORNDUST] DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 19:46

Hij werd op zijn minst bedankt, dat was al heel wat. Er waren tenslotte ook katten die hem niet zouden bedanken voor het advies dat hij gaf, maar dat leek gelukkig deze keer niet het geval. Bij de volgende woorden keek hij vragend in de richting van Runningpaw, wat was het probleem van de kater? "Wat is het probleem?" Vroeg hij dan ook aan de apprentice zodra deze uitgesproken was. Hij had geen idee wat voor een probleem hij voorgelegd zou krijgen, maar mocht hij kunnen helpen zou hij het op zijn minst proberen.


If you are strong, you'll find responsibility
Help me out... please? [ACORNDUST] 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Help me out... please? [ACORNDUST] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 12:29

Hij wist niet zo goed hoe hij moest beginnen... Dit was nogal beschamend namelijk. Hij had eigenlijk meerdere problemen waarvan hij niet wist hoe hij die moest oplossen, maar dit was toch wel een urgentere omdat hij bijna Warrior zou worden. "Ik uh– Ik ben eigenlijk niet de meest sterke en gespierde kater van de Clan... en ik weet eigenlijk niet echt hoe ik hier profijt van zou kunnen maken in een gevecht..." Miauwde hij op een wat zachtere toon terwijl hij naar zijn poten keek. Hij wist nog de keer dat hij in een korte spar tussen Robinpaw en hij het verloren had, en Robinpaw was een poes... hij hoort sterker te zijn dan haar, zodat hij haar kon beschermen.

- flut


Help me out... please? [ACORNDUST] 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Help me out... please? [ACORNDUST] DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 20:17

Het probleem had dus te maken met vechten. Het was niet alsof hij dezelfde bouw had als de apprentice, gezien hij zelf juist wel wat gespierder was. Maar dat nam niet weg dat hij verschillende katten had zien vechten en daarmee dus wel manieren wist om juist gebruik te maken van een wat slankere bouw. Wat zou het beste zijn voor Runningpaw om te gebruiken? Het was natuurlijk wel afhankelijk van wat voor een tegenstander hij zou krijgen. "Als je niet zo sterk en gespierd bent moet je het juist van slimme technieken hebben. Een directe confrontatie zul je niet gemakkelijk winnen, daarom zul je het meer moeten hebben van schijnbewegingen, waarna je aanvalt." Begon hij uit te leggen. "Als je echter tegen een grotere kat moet vechten, zal je misschien niet veel kunnen doen zelfs als je schijnbewegingen gebruikt, daarom kan het belangrijk zijn om je tegenstander eerst uit balans te brengen voor je pas echt aanvalt." Het was waarschijnlijk beter als ze het een keer zouden proberen, gezien het uitleggen vaak niet echt een beeld gaf. "Zullen we het anders proberen? Val mij maar aan en probeer te gebruiken wat ik je net vertelde." Het was natuurlijk wel de vraag of Runningpaw het wilde proberen, maar het was zeker niet verkeerd om nieuwe dingen te leren.


If you are strong, you'll find responsibility
Help me out... please? [ACORNDUST] 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Help me out... please? [ACORNDUST] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 18:55

Eh, de senior warrior tegenover hem was niet bepaald van dezelfde lengte als Runningpaw... dus misschien was het niet de beste vraag die hij aan zo'n grote kat zou vragen, maar het was het proberen waard. De zwart-witte kater wist hoe gerespecteerd deze warrior was, en daar kon je altijd alleen maar van leren. "Schijnbewegingen... got it." Miauwde hij terwijl hij lichtjes knikte. Zijn gouden ogen werden wel groot toen hij de kater tegenover hem hoorde zeggen dat hij het op hem moest uitproberen. Je had niet echt goed zicht nodig om te weten dat Acorndust een best wel gespierde en grotere kater was, dus het eerste plan wat in hem opkwam was natuurlijk de kater uit zijn balans brengen. Maar slim als Running was, wist hij dat hij iets moest doen wat niet verwachtbaar zou zijn, dus begon hij ondertussen om hem heen te cirkelen terwijl hij zijn ogen heen en weer liet glijden. Langzaam dwaalde hij met zijn blik wat meer naar de rechterkant, en ook zijn lichaam week meer naar de rechterkant toe. Maar net voordat hij zou aanvallen maakte hij een 'zogenaamde' schijnbeweging naar links toe maar net op tijd wegdook om met zijn poot uiteindelijk een ferme tik in de richting van de kater zijn flank uit te delen.


Help me out... please? [ACORNDUST] 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Help me out... please? [ACORNDUST] DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimevr 4 nov 2016 - 23:45

Hij wachtte geduldig op wat de apprentice zou kiezen. Het was natuurlijk altijd nog mogelijk dat Runningpaw het niet uit zou willen proberen, maar dat kon hij niet goed inschatten. Echter toen de kater voor een moment stil bleef nam hij dat als teken dat hij het wilde doen. Daarom bleef hij staan waar hij stond en wachtte hij af. Hij had de apprentice tenslotte gevraagd om hem aan te vallen, dus zou hij niks doen tot Runningpaw de eerste aanval zou doen. Het gebeurde dan ook toen de kater om hem heen begon te cirkelen. Acorndust hield de apprentice goed in de gaten voor wat hij zou gaan doen. Hij had hem tenslotte net wat tips gegeven van hoe hij kon aanvallen, maar hij hoopte niet dat het te voorspelbaar zou zijn. Hij zag de blik van de apprentice naar zijn rechterkant gaan, maar als hij voor een schijnbeweging zou gaan, dan zou hij hoogstwaarschijnlijk op zijn linkerkant aanvallen. Toen de apprentice eerst naar zijn rechterkant toekwam bleef hij gefocust op zijn linkerkant, omdat hij daar de aanval verwachtte. Runningpaw maakte ook de schijnbeweging naar de linkerkant, maar wat Acorndust niet helemaal had verwacht was dat de appretice nog een keer zou wegduiken en naar zijn flank zou gaan. Als reactie daarop liet hij zijn lichaam van de aanval af bewegen, maar natuurlijk was het al te laat om het nog volledig te ontwijken. In ieder geval zou het in een echt gevecht wel wat schade aan hebben kunnen richten. Echter door zijn ervaring met gevechten zou hij hebben kunnen voorkomen dat het echt een ernstige wond zou worden. "Dat was een goede aanval." Zei hij dan ook zodra hij wat afstand tussen hem en de apprentice had gecreëerd. "Ik verwachtte eerlijk gezegd dat je naar mijn linkerkant zou gaan en niet nog een keer zou wegduiken." Gaf hij dan ook eerlijk toe. Echter was het nog niet echt genoeg geweest om hem uit balans te krijgen, maar daar waren altijd andere mogelijkheden voor. Bijvoorbeeld als je een poot onder iemand uit zou proberen te halen, dan zou dat de ander uit balans kunnen brengen, echter was het daar soms wel voor nodig om snel te zijn.


If you are strong, you'll find responsibility
Help me out... please? [ACORNDUST] 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Help me out... please? [ACORNDUST] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 12:54

Toen de oudere kater tegenover hem bekende dat het een goede aanval was gaf Runningpaw zijn brein een mentaal klopje op de niet-bestaande schouder. Want het is namelijk voorspelbaar als iemand een schijnbeweging maakt naar een kant, maar dat hij dan weer teruggaat naar de kant waar hij eerst opa afstormde had de Apprentice nog nooit gezien. Ook al was het natuurlijk nog lange na niet genoeg om een kat uit balans te brengen, het had wat schade aankunnen brengen. Waarschijnlijk was de zwart witte kater vergeten dat de opdracht was om Acorndust uit balans te brengen, want dit was niet echt een bepaald goede tactiek om iemand uit balans te brengen.


Help me out... please? [ACORNDUST] 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Help me out... please? [ACORNDUST] DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Help me out... please? [ACORNDUST]   Help me out... please? [ACORNDUST] Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 22:31

Het was inderdaad waar dat het een goede aanval zou zijn, maar als je een grotere kat onderuit wilde krijgen en mogelijk ook onder je, dan moest je slim handelen en niet met kracht. "Als je een grotere kat uit balans wilt krijgen zul je slim moeten denken. Bedenk waarom de kat zo stevig zal staan en denk aan zwakke punten waarbij je de kat mogelijk uit balans zou kunnen brengen." Dat was tenslotte het beste, ook al was te veel nadenken bij een gevecht ook weer niet goed, want als je dan aan het nadenken was zou je aangevallen kunnen worden. "Wil je het nog een keer proberen?" Het was tenslotte aan Runningpaw om te bepalen of hij het nog een keer wilde proberen of juist wilde stoppen.


If you are strong, you'll find responsibility
Help me out... please? [ACORNDUST] 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help me out... please? [ACORNDUST]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: