[AANGEBODEN] Accountjes.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [AANGEBODEN] Accountjes.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hollypaw
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 15:42

In de drie weken tijd dat ik op vakantie was heb ik een besluit genomen; ik ga alles een beetje opschonen. Dit houdt dus ook in dat ik een paar van mijn accounts weg ga geven. Simpelweg omdat het zulke leuke karakters zijn, in mijn ogen dan, en ik het zonde vind dat ze zo verwaarloosd worden. Ik ben er al heel lang van bewust dat ik ze niet allemaal even actief kan houden, maar nu heb ik er gewoon te veel die inactief zijn. En dat vind ik zonde.
De accounts die ik weg geef zijn de volgende:

Aube
Daemon
Felix
Hawkpath
Volewhisker
Snowpaw.

Ik zou het erg op prijs stellen als je de RPG posts die ik met deze accounts heb gepost eventjes doorkijkt als je hem/haar wilt overnemen. Zodat je een beetje weet hoe hun karakter in elkaar zit. Verder wil ik er nog bij vermelden; ik ben erg kieskeurig wat Felix en Snowpaw. betreft. En degene die zich voor die twee katers aanmelden, zullen niet alleen beoordeeld worden door mij; maar ook door andere personen. Wees nou niet gelijk bang, niemand gaat iemand bijten hoor.
Ik ben niet bereid om accounts te delen. Ik heb hier ervaring mee, en ben er erg slecht in. Dus om de nodige drama scenario’s via pb’tje te voorkomen, doe ik dit liever niet. Ik heb voldoende zelfkennis om te weten dat het misgaat. Niet om de persoon waarmee ik het account deel, maar door mezelf. Dus voel je niet beledigd, aub.
Gelieve ook dit lijstje in te vullen, als je een account wilt overnemen:

Code:
[b]Bekendste account:[/b]
[b]Ben je momenteel actief met de meerderheid van je eigen accounts:[/b]
[b]Welke account wil je overnemen:[/b]
[b]Waarom wil je dat account overnemen:[/b]

Dank u voor uw aandacht ^^!
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 15:47

Awh, not Snowpaw. D:
Je speelt hem juist zo leuk. T.T

& Wat de verhaallijn de Blue star betreft: degene die Snowpaw. overneemt houdt denk ik gewoon de rol, als diegene dat wilt?



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimeza 13 aug 2011 - 15:55

Correctie; Ik speelde hem leuk ^^'
Het lukt me niet meer om voor hem een normale post te maken,
Eveneens als voor alle andere accounts die ik nu weg geef.

En de rol, maar natuurlijk.
Ik wou eigenlijk de rol opgeven, zodat iemand anders hem kon nemen;
Maar dit kan ook ^^
Aangezien jij het goed vind, en jij de bedenker ervan bent o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 16:10

Sorry voor de dubbelpost.
Maar wil dan werkelijk niemand ze D: ?
Lijkt me sterk.
Flauwerds x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 19:22

ik wil Felix!!! ik weet dat t een kittypet is, maar ik luf de name (als je Fantasy life speelt weet je waarom)

trouwens kan een kittypet Rogue worden?


[AANGEBODEN] Accountjes. Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseleaf
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
Juul :)
126

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons.
Gender:
Rank:
Roseleaf
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 19:32

Ja als hij weg loopt van huis. En dan kan hij zelfs BC joinen Wink



[AANGEBODEN] Accountjes. Q0aAxL7
"I'd rather have roses on my table than diamonds around my neck''
.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 19:36

ik wil Felix dus.


[AANGEBODEN] Accountjes. Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 19:47

Blacksoul, ik wil niet dat Felix een rogue wordt.
Hij is en blijft een kittypet.
Want zo zit zijn karakter nou eenmaal in elkaar,
En als ik dit alles zo hoor denk ik dus eerlijk gezegd niet dat ik hem aan je toe vertrouw,
Vooral aangezien ik erg kieskeurig ben met hem;
En ik niet de enige ben die over hem beslist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 19:50

oke dan snap ik dat, ik heb eigenlijk al te veel accounts


[AANGEBODEN] Accountjes. Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Secretflower
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
130

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Secretflower
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 20:00

Ik wil even wat vragen, wat heb je zo al gedaan met Snowpaw?
Kun je me misschien een beetje over hem vertellen?


[AANGEBODEN] Accountjes. 21kwcps
Secretflower
a wunderfull secret
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 21:27

Snowpaw is de zoon van Bluestar en Whitestorm (;
Ik heb al een beetje met hem geRP'd.
En ik heb ook een voorstel post met hem, misschien dat je die kunt doorlezen;
Klikje!
Dat kun je misschien doorlezen, en misschien ook zijn posts beetje om een beeld van hem te krijgen ^w^
En hij heeft ook een rol in de aankomende verhaallijn voor Thunderclan x')
Hopelijk beantwoord dit je vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimeza 27 aug 2011 - 9:38

IK wil Snowpaw wel graag! Ik maak wel even een voorbeeld post dan kan je die beoorelen. Gwn ff over Chikita...

Zachte oranje pootjes trippelde door het woud. KLeine amberkleurige oogjes keken strak de weide wereld in. Een klein oranje staartje zwiepte vrolijk heen en weer. Het kleine gestalte wat daar rond trippelde was Chikita! Het rode poesje snakte altijd naar avontuur en spanning. Niets was te veel voor haar. Zachtjes trippelde ze verder maar een grote eik versperde haar weg. Ze sloeg haar jonge klauwtjes in het dikke schors en klom zo haar weg naar de top.

Niet erg goed maar hoop dat je er wat mee kunt. In het echt post ik langer maar dit waqs maar een voorbeeld post. Wink



[AANGEBODEN] Accountjes. 2gxnp75[AANGEBODEN] Accountjes. 10pvxmw[AANGEBODEN] Accountjes. 10pvxmw
[AANGEBODEN] Accountjes. 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

[AANGEBODEN] Accountjes. 9Q4zHFx [AANGEBODEN] Accountjes. NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Secretflower
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
130

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Secretflower
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimeza 27 aug 2011 - 14:24

@Hollypaw: Dat beantwoord echt al mijn vragen! Very Happy
Ik wil hem graag! Ik zal wel eerst een voorbeeldpost maken zeker:

Snowpaw was helemaal alleen. Hij was even weg van de Thunder Can katten en had nu even geen bescherming meer. Maar hij was niet bang, hij hielt zich sterk en wandelde als een echt warrior over het Donderpad. Hij liep langs het territorium van de River clan. Hij wist dat er katten naar hem keken, maar dat kon hem niets schelen, hij liep niet op hun territorium, dus alles was nog oké. Steeds meer katten begonnen naar hem te kijken, hij versnelde zijn pas om zo snel mogelijk van de katten af te zijn, eindelijk was hij voorbij het River clan territorium en kon hij nu rustig verder wandelen. Zijn witte zachte pootjes zette zich op de harde koude aarde. Zijn vacht was een beetje vuil van het vangen van muizen. Hij was nog een leerling in de Thunder Clan, maar hij zou ooit op een dag een echte warrior worden. Hij ging zitten en krulde zijn staart rond zijn poten. Hij lekte rustig en ontspannen aan zijn linker poot en nam daarna zijn rechter poot. Hij zag er helemaal weer stralend uit. Niet dat dat hem iets kon schelen, hij vond het gewoon prettiger om er wit uit te zien. Snowpaw draaide zich om. Zou hij terug naar het Thunder Clan kamp gaan? Of ging hij nog door? Als hij nu nog meer door zou gaan, zou hij uit komen bij het Wind Clan kamp. Hij besloot om zich om te draaien en weer richting Thunder Clan kamp te gaan. Hij hoorde pootjes tikken op de grond, achter hem. Hij stond stil en draaide zijn hoofdje even naar achteren om te kijken of er een kat hem gevolgd was of hem achterna kwam. Gelukkig stond er geen kat dus kon hij weer rustig verder lopen. Toch bleven de pootjes tikken over de grond. "Wie is daar?" Miauwde hij. Snowpaw had al een erg volwassen stem maar je hoorde nog steeds de klank in zijn stem waar aan je kon horen dat hij nog een leerling was. Weer stond er geen poes of kater achter hem. Zijn snorharen tintelden. Hij rook inderdaad een andere kat. Hij deed een stapje naar voren, maar er kwam nog steeds niemand te voorschijn. Opeens wist hij wat het was. Een muis! Snowpaw ging in jacht positie zitten en zorgde er voor dat de muis hem niet meer kon zien. Hij had zijn ganse sprong al gans voorbereid, de muis zou wel komen piepen. Inderdaad kwam de muis tevoorschijn en met de perfecte reflex sprong Snowpaw op de muis. Hij had het kleine koude lichaampje tussen zijn scherpe tanden gedrukt en at gulzig en met alle tijd de muis op. Enkel het staartje at hij niet op. Met zijn hoofdje trots in de lucht en staart omhoog liep hij terug naar het Thunder Clan kamp. Hij had weer eens een muis gevangen.

Goed?


[AANGEBODEN] Accountjes. 21kwcps
Secretflower
a wunderfull secret
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
[AANGEBODEN] Accountjes. DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: [AANGEBODEN] Accountjes.   [AANGEBODEN] Accountjes. Icon_minitimema 29 aug 2011 - 10:38

Als je wilt dat ik ook nog zo een echte post maak moet je het maar even zeggen Razz Want ik zal er erg mijn best op doen cuz i LOVE snowpaw <33333



[AANGEBODEN] Accountjes. 2gxnp75[AANGEBODEN] Accountjes. 10pvxmw[AANGEBODEN] Accountjes. 10pvxmw
[AANGEBODEN] Accountjes. 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

[AANGEBODEN] Accountjes. 9Q4zHFx [AANGEBODEN] Accountjes. NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AANGEBODEN] Accountjes.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: