Nieuw.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nieuw.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxheart
Member
Nieuw. DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 48 manen
Gender:
Rank:
Foxheart
BerichtOnderwerp: Nieuw.   Nieuw. Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 22:27

Foxheart liep rustig door het struikgewas. Haar fel groene ogen bestudeerde de omgeving opzoek naar gevaar. Wat er waarschijnlijk toch niet zou zijn aangezien ze op het territorium van haar Clan is. Alleen heeft ze nog geen katten van haar Clan ontmoet. Ze slaat haar klauwen uit als ze een rots pad over moet. Achter het rots pad ligt een klein meertje. Ze besluit hier even te rusten. Ze drinkt allereerst van water en gaat dan in de schaduw van een boom liggen aangezien het nogal warm is. Ze schrikt op als ze iets in het struikgewas hoort ritselen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Nieuw. DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw.   Nieuw. Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 22:54

Blackpaw kwam uit het struik gewas en ze rook een schaduwclan kat geur "ik ben Blackpaw en hoe heet jij, je bent vast nieuw in de schaduwclan en ik weet wel zeker dat je het hier naar je zin zult hebben" .Blackpaw liep naar de poes zonder naam toe "zal ik je is een keer een rondleiding geven en je aan andere Clanleden voorstellen. ik weet bijna wel zeker dat wij goeie vrienden zullen en natuurlijk jij ook met de andere. en wat vind je tot nu toe van de schaduwclan en sorry als ik zo veel vraag en zeg".
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxheart
Member
Nieuw. DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 48 manen
Gender:
Rank:
Foxheart
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw.   Nieuw. Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 23:38

Foxheart staart met haar fel groene ogen Blackpaw aandachtig aan. 'Aangenaam Blackpaw, ik ben Foxheart.' zegt ze even. Ze luistert aandachtig naar wat de kat nog meer te vertellen heeft. Ze krult haar mondhoeken kort en knikt. 'Ik zou het fijn vinden als je me aan de andere katten van de Shadowclan voorstelt. Ik ken ze inderdaad nog niet.' zegt ze. Ze gaat zitten en bestudeert Blackpaw aandachtig. Een zwarte kat. Fel gele ogen. En volgens mij totaal niet rustig. Een beetje aan de hypere kant eigenlijk. 'We kunnen inderdaad goede vrienden worden.' Foxheart knikt kort maar vriendelijk. 'Hoe oud ben je?' vraagt ze dan ietwat nieuwsgierig naar haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Nieuw. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw.   Nieuw. Icon_minitimevr 9 jul 2010 - 10:30

Purplepaw was op patrouie toen ze een onbekende geur in haar neus wandelde. Ze ging meteen in de sluiphouding en sloop verder. Ze stopte bij een dikke struik met rode besjes. De grijze kat keek voorzichtig boven de struik uit, ze zag Blackpaw met een andere poes. Ze dook ineen en sprong, ze sprong tegen de poes aan. De poes lande op haar rug en Purplepaw enbovenop. Ze deed haar voorpoten op die van de poes en een achterpoot op haar borst. ''Wat doe jij hiet, dit is het territoriun van de Schaduwclan!'' zij ze boos. ''En wat doe jij met deze vreemdeling Blackpaw, je moet wel een goed exkuse hebben!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxheart
Member
Nieuw. DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 48 manen
Gender:
Rank:
Foxheart
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw.   Nieuw. Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 14:32

Foxheart blies fel naar de poes die op haar neer kwam. 'Ik zit in de Schaduwclan!' blies ze kwaad en ze duwde de zwarte poes van zich af. Haar oranje haren stonden recht omhoog en haar fel groene ogen staarde haar half dicht geknepen aan. 'Als je slim was geweest, had je dat geweten.' een grom was te herkennen ergens achter in haar keel, samen met haar staart die hevig heen en weer zwaait. 'Wie ben jij?' vraagt Foxheart dan aan de kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Nieuw. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw.   Nieuw. Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 14:45

"tsss ,Purplepaw let eens wat meer op. Ze staat te relaxed in ons gebied om een buitenstaander te zijn en ze laat geen angst zijn dus was het duidelijk dat ze schaduwclan is." Scythepaw sprong uit de schaduwen hij had Purplepaw achtervolgd nadat hij Blacksky niet had kunnen vinden en in de schaduwen was hij niet opgemerkt dankzij zijn camouflage vacht en de wind die gunstig voor hem stond. Hij liep naar de kat af en zei"Ik ben Scythepaw, dit is Purplepaw mijn vriendin en wie ben jij?" Hij was gaan zitten en zijn rode ogen keken vragend naar de schaduwclan kat. "Sorry voor Purplepaw, ze is mooi, slim en aardig maar heel soms trek ze snel conclusies. Maar dat is ook vaak een voordeel." Hij hoopte dat de kat niet boos zou zijn op Purplepaw hij probeerde het een beetje te verzachten en de krijgsbijl te begraven. Want vijanden in een clan is onnodig en zinloos.


Nieuw. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Foxheart
Member
Nieuw. DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 48 manen
Gender:
Rank:
Foxheart
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw.   Nieuw. Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 15:12

Foxheart kijkt op als er een pikzwarte kat uit de bosjes komt springen. De kat spreekt de poes, die blijkbaar Purplepaw heet aan op haar reactie en kijkt dan naar Foxheart. Zijn ogen zijn dieprood. Haar groene ogen kijken hem doordringend aan. De kat stelt zich voor als Scythepaw. 'Ik ben Foxheart.' antwoord de rode poes op zijn vraag. 'Je vriendin mag wel eerst nadenken voordat ze conclusies trekt, op een dag trekt ze een hele verkeerde conclusie en kan het wel eens fout aflopen.' ze richt haar blik kort op Purplepaw en kijkt dan weer naar Scythepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Nieuw. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw.   Nieuw. Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 15:28

"Daar ben ik voor om te helpen en het op te lossen." Hij keek naar Purplepaw met een blik die duidelijk maakde dat hij een grap had gemaakt. Hij keek weer naar Foxheart en zei"In ieder geval. Welkom in de Schaduwclan." Hij liet zijn ogen even duister opgloeien en zette zijn nagels uit. Hij moest lachen en hij sprak verder"Sorry soms heb ik last van vage humor." Zijn ogen werden weer normaal en keek vriendelijk naar Foxheart en zei"Pardon bezwaar als ik weer de schaduwen in ga daar voel ik me meer op me gemak." Scythepaw liep achteruit in de schaduw van een boom en liet zich op gaan in de schaduwen. Normaal kneep hij zijn ogen tot spleetjes zodat je zijn rode ogen alleen uit een bepaald hoek zag maar nu had hij ze normaal open. Hij keek naar Foxheart´s groene ogen die hem doordringend aan keken. Hij kreeg een glimlach en zei"Ik mag jouw wel." Hij haalde woede naar boven en dacht aan hoe zijn ouders waren afgeschoten door tweebenen en keek met demonisch rode ogen. Ze straalden zoveel haat en woede uit dat het leek alsof hij daarmee al iemand kon vermoorden. Hij keek weer normaal en zijn ogen werden weer vriendelijk en hij zei "Ik gebruik mijn ogen voor intimidatie en andere handige dingen. Jij ook zo´n soort. Ik weet dat je dit vaak niet moet vragen aan een vrouw maar hoe oud ben jij?"


Nieuw. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: