Hunting.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hunting.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Speedpaw
Member
Hunting. DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Speedpaw
BerichtOnderwerp: Hunting.   Hunting. Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 12:05

Blijkbaar ben ik al Apprentice.

De Apprentice Speedpaw -Een lichte bengaal rosetted kater van 6 maand die met de tijd donkerder zou worden- Kwam uit het Apprentice den. Even knipperde hij met zijn ogen toen hij het zonlicht zag. Daarna bracht hij zijn voorpootjes naar voren en strok zich uit. Hij keek naar de voedselhoop en zag dat er maar weinig verse prooi was. Zijn Mentor was er nu toch even niet dus kon hij gaan jagen. Maar eerst zou hij iemand zoeken die mee kon gaan. De meeste katten waren op Patrouille dus veel volk was er niet. Hij trippelde wat rond in het kamp. Sommige katten begroette hem vriendelijk, en dan miauwde hij vriendelijk terug. Toen opeens zag hij een bekende poes, een goede vriendin van hem:Silverpaw. De 6 maan oude kater trippelde naar Silverpaw en miauwde vriendelijk naar haar. "Hey Silverpaw, heb je zin om mee te gaan jagen?" Hij stopte voor haar en gaf een snelle lik over haar voorhoofd. Hij ging zitten en sloeg zijn staart netjes voor zijn voorpoten. "Of heb je afgesproken met je mentor?" Voegde hij er in stilte bij. Als dat dan waar is ga ik gewoon alleen. Voegde hij eraantoe in zijn gedachten. De andere leerlingen waren met hun Mentors mee, en de meeste krijgers waren al met iets bezig. En hij jaagde ook niet graag met volwassenen krijgers, hij had dan altijd schrik om te falen. Hij keek afwachtend naar Silverpaw, maar stond weer recht. En nam een afwachtende houding aan.


~Speedpaw~Foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~
~catfight
I'm scratching at your door tonight
wrong start
you shouldn't break a kitten's heart.~
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwhisper
Member
Hunting. DPKsfdL
Lizle
178

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons, Young wild and free...
Gender:
Rank:
Silverwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Hunting.   Hunting. Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 12:52

Silverpaw was al vroeger opgestaan dan de rest van de apprenticen, ze was niet zo'n lange uitslaper. Ze knabbelde op een klein schriel muisje en zag Speedpaw uit de apprentice Den komen. Hij begroette iedereen vriendelijk en toen hij haar in het oog kreeg kwam hij op haar af.'Hey Silverpaw, heb je zin om mee te gaan jagen?' Hij gaf haar een snelle lik over haar voorhoofd en Silverpaw spon van genot. Hij ging zitten en sloeg zijn staart over zijn voorpoten.'Of heb je afgesproken met je mentor?' Voegde hij er stilletjes bij.'Nee, mijn mentor is er weer eens vandoor, ik heb wel zin in jagen, je kan dan veel van elkaar leren.' Ze schrokte het laatste hapje muis weg en stond op. Ze had al heel lang niet meer gejaagd, haar pootjes tintelde van genot als ze aan jagen dacht. Ze nam een sprintje het kamp uit en wachte buiten, lichtjes hijgend, op Speedpaw.


Silverwhisper
Hunting. 68h8g2
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedpaw
Member
Hunting. DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Speedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hunting.   Hunting. Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 13:30

Hij keek Silverpaw aan, met zo'n blik van:Ik weet waarover je praat. "Vertel mij wat. Mijn Mentor is er ook niet." Zei hij Rustig, op een geïriteerde toon naar zijn mentor bedoelt. Hij knikte instemmend op wat Silverpaw zei. "En we hebben ook nog eens lol. We kunnen onze technieken verbeteren, zonder dat andere zeggen hoe het wél moet." Mompelde Speedpaw. Toen Silverpaw weg stormde, huppelde hij haar achterna. Hij had een normaal rennend tempo. Hij ging nog niet Racen, want hij had zijn energie nog nodig. Hij wist dat Silverpaw daar aan de uitgang ging wachten op Speedpaw, en dus kon hij daar zijn tempo versnellen, en won hij. "Volg me dan." Riep hij naar de wachtende Silverpaw, toen hij haar passeerde. Hij versnelde zijn tempo en Racete door de bossen heen. Toen hij prooi rook vertraagde hij en bukte zich. Hij rook muis!! Hij gaf een teken met zijn staart aan Silverpaw om te zeggen dat hij de prooi in het oog had. Hij wipte onhandig naar de muis. Hij belande -in plaats op de muis-voor de muis. De muis wou weg rennen, en onhandig sloeg hij naar de muis. De muis vloog door de lucht en belande voor Silverpaw. Toen de muis gedood was. Trippelde hij naar Silverpaw "Nou dat noem ik eens teamwerk. Man ik moet nog veel leren." Zei Speedpaw spottend. Het maakte hem niks uit wat andere dachten, later zou hij toch een goede jager en vechter worden. En hij hoopte dat hij naast Silverpaws zijde mocht vechten, zoals ze nu jaagde. Beste vrienden voor altijd !


~Speedpaw~Foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~
~catfight
I'm scratching at your door tonight
wrong start
you shouldn't break a kitten's heart.~
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwhisper
Member
Hunting. DPKsfdL
Lizle
178

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons, Young wild and free...
Gender:
Rank:
Silverwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Hunting.   Hunting. Icon_minitimezo 14 aug 2011 - 17:50

Speedpaw stoof door.'Volg me dan.' Riep hij haar na. Silverpaw rende met een blij gezich hem achterna, maar ze was lang niet zo snel. Hij giong nog harder rennen en Silverpaw begon te hijgen. Ze trof Speedpaw in jachthouding aan, hij gaf haar een teken met zijn staart dat hij prooi had gevonden. Hij sprong recht voor de muis, en met een onhandige klap belanddde de muis voor Silverpaw neer die geamuseerd naar Speedpaws jachttalent keek. Ze spon even.'Nou dat noem ik nog eens teamwork. Man ik moet nog veel leren.' Zei hij spottend. Silverpaw stond op, zij had ook prooi geroken. Ze ging in jachhouding en vondt de muis niet veel later.'Kijk en leer.' Zei ze zachtjes. Ze sprong bovenop de muis en beet hem dood.'Het is een questie van timing, dat leer je wel. Kijk je moet ook goed zitten.' Met een pootje duwde ze Speedpaw omlaag.'Je achterwerk moet een klein beetje omhoog en je moet springen als het goed voelt. Je moet de prooi meteen dood bijten, vooral als het om vogel gaat want die kunnen snel wegvliegen.' Ze spon zachtjes en keek lief naar Speedpaw.


Silverwhisper
Hunting. 68h8g2
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedpaw
Member
Hunting. DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Speedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hunting.   Hunting. Icon_minitimema 15 aug 2011 - 0:46

Speedpaw maakte hem nergens druk om, en dat wist Silverpaw. Zijn vriendin liet nu zien, hoe je het beste kon jagen. Ja, ze kon er wel iets van. Ze leerde goed en snel. Opeens voelde hij een druk en automatisch liet hij zich zakken. 'Je achterwerk moet een klein beetje omhoog en je moet springen als het goed voelt. Je moet de prooi meteen dood bijten, vooral als het om vogel gaat want die kunnen snel wegvliegen.' Zei ze zachtjes. Speedpaw knikte. “Ik zal je raad opvolgen, als ik nog een prooi vin.” Zei hij waarna hij weer ging zitten. Ze was een vriendin waar hij altijd op kon rekenen, en zij wist dat ze ook altijd op hem kon rekenen. “Waar vrienden niet overal goed voor zijn.” Zei hij rustig, op een spottende toon. Waarna hij dankbaar haar voorhoofd likte. “Maar ja, iedereen zijn specialiteiten hé.” Speedpaw gaf een snelle lik over zijn borstkast en stond op en ging weer op zoek naar prooi. Toen hij een konijn rook, zakte hij weer in elkaar. Hij lette op de raad van Silverpaw en even wiebelde hij op zijn achterpoten. Zo was het wel een grappig zicht, maar ja…hij probeerde het maar. Toen hij dacht dat de prooi dicht genoeg was, sprong hij met een handige sprong op het konijn, en zoals ze het had uitgelegd dode hij het dier meteen. Zo trots als iets liep hij met het konijn tussen zijn kaken naar Silverpaw, hij legde het konijn op de grond. “Je geeft beter les dan mijn Mentor.” Vertelde hij. Hij grief een gat in de grond en verborg het konijn, zodat ze het later konden komen ophalen. “Kom op. Nu is het weer jou beurt.” Zei hij rustig, met op wat een opgewonden toon. En weer kwamen zijn poten in beweging. Hij vond het wel leuk met Silverpaw gaan jagen. En zij hielp Speedpaw tenminste, andere Apprentices zouden hem uitlachen. Maar ookal was zijn jachttechniek niet zo goed, zijn vechttechnieken waren vele beter….

[Mededeling: Ik heb zonet met Pantherface overlegd. Onder Bluewave staad:Apprentice:speedpaw maar blijkbaar was dat nog de vorige Speedpaw. Dus ik heb geen Mentor, maar ben wel een Apprentice. Mijn Mentor geven ze pas op de ceremonie. Dus we doen even dat ik nog geen mentor heb...Goed?]


~Speedpaw~Foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~
~catfight
I'm scratching at your door tonight
wrong start
you shouldn't break a kitten's heart.~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hunting.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: