[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] It’s our little secret, and always will be

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Astralkit~
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 T5g1nc
Derpje
109
Actief
"Extremism is never the solution"

CAT'S PROFILE
Age: 5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 nov 2016 - 14:48

[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 30nf6eu
::General::

Name: Berry
Former Name(s): Twinkit//Paw//Leaf
Meaning/Why:
::Berry::
Deze naam heeft hij van zijn moeder gekregen, omdat hij als jonge kitten al probeerde om op een bes te kauwen. De naam staat letterlijk vertaalt voor bes, maar wat voor een bes. Alle bessen >3. Als kitten probeerde hij steeds zijn naam in zijn hoofd te stampen omdat hij het anders niet kon onthouden I.V.M dat hij vroeg Rogue is geworden. Zijn Rogue schap is eigenlijk gekomen omdat hij plots verdwaalt(Achtergelaten) was geworden, dus dit gaf hem een nieuw leven. <--Zie History voor de rest)

::Twin::
Twin zou zijn naam zijn als hij in een Clan had geleefd, door zijn dubbelzijdige vacht die aan beide kanten hetzelfde loopt of ja het patroon dan. Ook staat Twin voor hetzelfde, als een tweeling of zelfde geslacht. Al heeft zijn moeder Twin gekozen door zijn vacht en het zou kunnen dat ze zijn naam heeft gekozen doordat ze, ze allemaal even veel liefde wilde geven. Twin zou namelijk ook voor een gelijk gevend gevoel kunnen staan of voor gelijken werelden, al geeft ik een paar reden maar natuurlijk hadden er ook nog meer gekund enz.

::Leaf::
Zou zijn krijger naam worden als hij een in een Clan zat, door zijn ogen zo groen als een blaadje en dan zou twin ook voor zijn twee kleurige ogen gaan staan. Al staat het ook voor een blad, op een blad staan verschillende levenslijnen. Dus verschillende wegen die je hebt belopen om zo ver te komen om krijger te worden, al kan een blad ook voor een nieuw begin staan. Dit zal eigenlijk best veel te maken kunnen hebben met wat er gebeurt is met zijn leven en het van een ander, hij en zijn sibs zullen best wel verschillende eigenschappen hebben en natuurlijk ook een ander leven hebben geleid doordat hij de enige Rogue is van de groep.

Gender: Male
Clan: None (Rogue)
Rank: Apprentice
Former Rank(s): Kitten
Future Ranks: Young Warrior//Warrior//Senior Warrior//?Elder?
Bloodline: 50% TC / 25% Kittypet / 25% BC
Parents: Shark X Thunderclan kattin
Siblings: Eveningkit(Paw), Shallow, ....?


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Xberry-clear-mixberry.png.pagespeed.ic.PQgyIf9JKL

::Outside::

Fur color: Bruin donker gestreept met een witte bef
Fur pattern: Tabby
Eye color: Groen
Nose: Roze
Claw length: Middelmatig
Teeth length: Middelmatig
Tail length: Lang
Scars: Een paar langs zijn achter poten en staart.
Built:
Deze kater is even groot als een normale kat, hij heeft een beetje een slanke nette built. Door zijn Thunderclan bloed heeft hij een best lange staart gekregen en zullen vele katten daarnaar kunnen uithalen om deze kater uit zijn evenwicht te brengen, al voor de rest heeft hij gewoon een goede built. Zijn klauwen zijn niet enorm lang wat bij de meeste Bloodclanners wel zo is en zijn tanden hebben de normale lengte, dus uit zijn Bloodclan bloed heeft hij wel weinig. Al heeft hij wel spieren lopen door zijn poten en zou hij een stevige klap kunnen uitdelen, al is het niet echt te blijken dat hij een zoon is van Shark. Helemaal omdat hij op vele punten een Clanners bouw heeft, hij heeft net zo als de meeste Thunderclanners daardoor een donkere pels hierin wordt hij minder vlug gezien door prooidieren en kan hij deze gemakkelijk vangen. Ook zal hij erg goed in de bomen kunnen klimmen door zijn bouw, al minder goed andere katten bevechten. Al is deze bouw best handig voor het jagen, voor de rest is hij op sommige punten gespierd en daarbij kan hij makkelijk een prooi dier snel uitschakelen zodat het weinig tot geen pijn lijd. Al lijkt hij omdat hij erg slanke en gladde vacht heeft vooral op een kattin, ook omdat hij in de eerste dagen best ondervoed is geweest.
Pictures:


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Xberry-clear-mixberry.png.pagespeed.ic.PQgyIf9JKL
::Inside::

Likes: Gezelschap//Jagen//Winnen//Complimenten//Gevechten//Trainen//Bomen
Dislikes: Verliezen//Regen//Water//Botsingen//Dichtbij komen//Angst//Wachten//Hulpeloos
Character keys: Rechtvaardig - Doorgedreven - Ambitieus - Loyaal - Strevend naar succes -  hyperactief - Vriendelijk - Speels - Betrouwbaar - Naïef - Vrolijk - Haastig - Ongeduldig - Moedig - Vastberaden - Opschepper - Jaloers - Uitdagend
Short character discription:
Berry is best een kater dat een hele goede krijger zou kunnen worden bij Thunderclan, al was dat nooit echt gebeurd. Al is hij altijd vastberaden om terug te keren naar zijn thuisfront en te trainen om eigenlijk andere trots te maken, hij is erg loyaal naar zijn familie toe en doorgedreven om een doel te behalen. Hierdoor valt hij gelijk onder het Ambiteus, hij is vaak op een doel uit en dat drijft hem ook naar succes. Al is hij echter heel erg hyperactief en kan hij totaal niet wachten, dus als iemand tegen hem aanbotst wordt hij er best heel erg kwaad om. Al is hij erg betrouwbaar en veel te Naïef, vaak geloofd hij echt gelijk wat je zegt en kan hij best jaloers worden als iemand iets toch iets beter doet als hem. Al is hij erg vriendelijk en streeft hij rechtvaardig en succes, toch zal hij op vele punten toch over zichzelf kunnen opscheppen maar ach iedereen heeft slechte punten toch? Al Is de kater toch moedig en vastberaden om iemand te redden in nood, zelfs als zijn leven er aan afhangt. Hierin zal hij toch ook een beschermde rol spelen voor Evening, Shallow en voor zijn andere Sibs, al kent hij ze niet en weet hij totaal niet wie zijn familie is. Hij deed al zijn best om zijn naam te onthouden, dus dat zal hij helemaal niet onthouden. Al zal hij altijd graag een speels gevecht willen en is hij erg uitdagend naar ander toe, hij is namelijk erg onderzoekend en altijd uit op avontuur maar helemaal naar een uitdaging waarvan hij kan winnen of niet maar dan de volgende keer of die keer daarop of die keer daarop of die keer daarop xD
History:
Deze jonge kitten was op een zomer dag geboren naast zijn andere Sibs, warm lagen ze naast elkaar. Wetend dat ze elkaar tot het einde zouden hebben of niet? Het leventje was best rustig, tot er rond geroddeld werd dat ze kittens had met een Bloodclanner. Hierin is een van de sibs zijn zus(je) Evening achtergelaten, zonder hierover enkel geweten erover te hebben wat er gebeurden. Hun moeder gaf hun allemaal een andere naam, hun Clannamen waren veranderd naar een naam zonder -Kit, -Paw of een ander achtervoegsel. Tijdens de rond reis was de jonge Berry verdwaalt of achtergelaten geraakt langs het gebied en wist niet meer hoe hij zijn familie moest terug vinden. Hierdoor was hij eigenlijk alleen en wist niet hoe hij voor zichzelf moest zorgen, al beviel het leven hem wel. Geen katten die konden roddelen, al het eten voor jezelf en alle aandacht voor jezelf. Het leven was perfect, het was leven of vermoord worden. Zo hij vocht zich door zijn leventje heen en maakte zijn eigen plek waar hij kon slapen en zijn prooi dieren kon opbergen, al had hij het liefst toch gezelschap rond hem heen gehad en het liefst zijn familie rond hem gehad. Al was het zo, hoe langer hij op zichzelf leefde hoe sneller hij zijn familie vergat. Want ja, kittens hebben niet zo een vreselijk goed geheugen en hij helemaal niet als hij zo veel moeite deed om zijn naam Berry te kunnen onthouden. Al was het moeite om zichzelf in leven te houden, te jagen en een beetje te kunnen vechten om zichzelf in leven te kunnen houden. Veder had hij een probleempje in zijn leven, hij was een kitten die dood moest of ja hij kwam een andere kat tegen met een halsband met gekke tanden eraan. Door die gene is hij mishandeld en zwaar gewond geraakt, al was deze kitten afgetuigd en daarna achtergelaten om eigenlijk te sterven. Al door zijn doorzettingsvermogen heeft hij zich toch in een veilige plek kunnen brengen, waar hij rustig kon slapen. Al heeft hij daardoor een angst voor katten met honden tanden en halsbanden aan, daardoor zal hij eigenlijk zich verstoppen of weg rennen. Zijn minder moedige kant, al werd hij gewoon elke dag ouder en ouder tot dat de nu tijd aan kwam.


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Xberry-clear-mixberry.png.pagespeed.ic.PQgyIf9JKL
::Bound::
Tegen ouders:
Oké, Berry zal een van de enige of de enigste zijn die niet of laat(midden) zijn ouders leert kennen doordat hij altijd wel een buitenbeentje is geweest zal hij als hij ze kent heel erg verlegen en terug getrokken reageren naar hun toe. Hij is namelijk ontzettend bang voor Bloodclanners en rent het liefste van hun weg, dus ze hebben weinig tijd om echt tegen hem te praten. Helemaal als hij zo'n hyperactieveling is, dus hij zal ze ook bijna niet kennen. Alleen een paar keer zien maar niet snel herkennen als zijn ouders, sinds dat hij bijna zijn hele leven Rogue is geweest. Geen ander enkel leven heeft gekend en enorm vaak met andere Rogues of Clan katten omgaat, hierdoor zal hij niet zo snel zijn ouders willen zien door zijn grote angst voor de elite katten. Dus wat er al in zijn karakter staat beschreven zal hij er zeer waarschijnlijk niks over hun weten, hij is namelijk vaak druk met zijn eigenzaken en zal vooral zijn vader niet herkennen. Misschien wel zijn moeder alleen zal hij haar herkennen als iemand die hij kende en door de honden tanden zal hij weer vluchten want dat ziet hij als gevaar, helemaal als zij bekent voor komt..

Siblings:
Elite sibs: Hij zal als ze apprentices zijn tegen hun kletsen omdat hij dan gewoon denkt dat het Clan katten zijn maar als ze krijgers worden zal hij voorzichtig zijn, of ja voorzichterger als eerst want hij kent ze niet best. Als ze appies zijn en hij komt ze tegen zou er best een leuke gezellige band kunnen ontstaan tussen hem en zijn andere sibs, al zou het langzaam weer wegtrekken als ze krijgers zijn maar eh? Is dat nou zo erg xD Hij is echt enorm bang voor elite katten of je moet hem echt pinnen aan de grond, dan luistert hij (half) wel. Misschien is deze kater moedig maar hij is niet mannelijk genoeg voor dat.

Eveningkit (paw): Met haar zou hij een betere band krijgen omdat ze gewoon een Clanner is, toch niks om voor te vrezen. Hij zal wel proberen om met haar contact te zoeken ter wel hij haar ook ziet als bekent maar waarvan weet hij niet, dus ja als beide het niet weten dat ze sibs zijn krijgen ze gewoon een random gesprek waarover ze beiden helemaal niks over hun familie kennen. Als hij het eenmaal vind met een kat komt hij steeds vaker langs, behalve als het er gevaarlijk uit ziet maar daardoor is hij moedig voor.

Andere Bloodclanners:
Hij zal nog meer afstandelijker zijn naar die soort van katten, want die zijn gevaarlijk. Dus hetzelfde bij zijn vader maar dan erger, dus jaaaaaa......

Extra bijvoeging:
Ik dacht dat het misschien handig was om dit neer te zetten want dan weten jullie een beetje meer over deze kater.


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Xberry-clear-mixberry.png.pagespeed.ic.PQgyIf9JKL
::Motivation::
Ach, ik ben die derp daar ergens tussen al die mensen daar. xD Hey, ik ben derpje, jullie kennen me vast wel. Iemand die vaak online is en minder vaak post, al ga ik proberen om meer te posten natuurlijk! Nou waarom heb ik me hier aangemeld is jullie vraag, nou.. Ik kwam vandaag op een idee ik wilde een karakter waarom ik kon lachen of juist best leuke topics mee kon hebben, een lief maar ook grappig karakter want de meeste zijn dat niet. Assie is ziek, Silence is bang voor alles. Swift lijkt dronken, Tomtit is een ouwe taart en Safe is een kitten met ook een aandoening en dark is een depresiefje. Dus ik wilde gewoon een kat waarvan ik zou denken dat deze eens gewoon kan zijn, waaraan het meeste van zijn karakter nog open ligt aan de RPG. Daarom is er zo'n korte descriptie over hem en heb ik zijn verleden niet al te lang gemaakt, dus hierbij hoop ik eigenlijk een geweldig leuk karakter te krijgen. Die een beetje drama heeft rond de familie maar toch een blije piefkont is, al vond het wel leuk om hem bang te maken van Elite katten hierdoor zal hij zich meer thuis voelen bij de andere Clan katten of gewoon het Rogue leven, al zou je soms dit als een hard leven aan kunnen zien. Dus ja dat was rede 1, het tweede is. En Shark werd deputy en bijna gelijk zie ik dit! Ik was geschokt, al vond ik het idee erg leuk en vond ik het concept leuk dat Evening als plotwist het kind is van Shark om zodoende reden en de andere kits die zijn overal en nergens. Dus ik zou echt graag deel willen nemen aan jullie idee, al was ik in de eerste histantie aan het twijfelen want wat als ik weer een Bloodclanner verpest. Ik had Ripa en ik dacht soms.. Zo wat faalt hij, hij zal nooit deel kunnen van zon leuke actieve Clan. Dus toen maakte ik Pearl in de hoop dat hij niet zal falen, toch gebeurde het in mijn ogen misschien niet in jullie ogen maar wel in de mijne. Ik kon het echt niet meer aan, al was ik daarom aan het twijfelen. Ik wilde niet weer een Bloodclanner verpesten, tot dat ik in mijn kop kreeg dat het niet een Bloodclanner hoefde te zijn. Dus toen kwam gelijk deze aanmelding, dit duurde me een maand of minder om er achter te komen of het kon in mijn hoofd -.-. Al vond ik het idee echt zo leuk! Ik moest wel iets doen, en natuurlijk Shark met freedje als zijn leider <3 Het was cool en is nog steeds. Helemaal met dit idee, Shark is geforceerd om eigenlijk kittens te krijgen om Thunderclan in de macht te krijgen.. Maar wie weet.. Dus vind ik dit wel cool, Shark met kittens. Ik dacht namelijk eerst dat wordt alleen Evening, ik weet niet waarom meer... Al later werden het er meer. Dus ja meerdere redens waarom ik me kon aanmelden en waarom niet, al vind ik dit karakter helemaal te gek wat ik heb en hiermee hoop ik dat ik een keer een goed karakter krijg waarop ik kan hopen en vele topics kan hebben in de toekomst. Ik wens iedereen hier veder succes, met het aanmelden en afmaken ervan maar ook met het kiezen!

Groetjes,
De Derp


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 R07b43
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 nov 2016 - 9:13

Denk eraan dat we morgen gaan kiezen, dus als je nog iets aan wilt passen kan dat vandaag nog c:



I'm hunting with StarClan
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 nov 2016 - 11:29

Ik meld me af sorry ;w;


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 23rs22u[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 2ihw1eb[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Nh02ad[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 2jd04lw [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 S0zyg0[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 34t4yuo[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 2a9nyp3[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 5cggsg
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 13:06

We zijn eruit c: !

kittens:

moeder:


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Astralkit~
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 T5g1nc
Derpje
109
Actief
"Extremism is never the solution"

CAT'S PROFILE
Age: 5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 13:25

Gefeliciteert iedereen!!! Het zal een prachtig nest worden!
Ik wist dat ik niet gekozen zou worden maar ik kon het proberen..


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 R07b43
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 15:22

OMG BLIJIJJECIJWAJSLKSA.
Ik weet zeker dat het een leuk nestje gaat worden, het waren zulke toffe aanmeldingen allemaal, aahhhsdkjsd.

Dankjulliewel, ik maak hem meteen aan c:


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 17:22

THAANKS <3
ze komt er zo snel mogelijk aan !


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Joanne
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Joanne
Dieuw
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Joanne
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 19:40

Hier is Jo <3
Even een vraagje, hoeveel weten Joanne en Rascal eigenlijk over Shallow en Evening?


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 2hydsw3
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 13:17

Dat mag door Kali bepaald worden. Hoeveel ze verteld heeft aan ze.


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:33

Het maakt mij eigenlijk niet heel veel uit hoeveel Kali zal vertellen, ik neem aan dat ze het hen wel heeft verteld omdat ze niet wilt liegen tegen haar kits? Maar als we drama gaan creëren is het mss leuker als ze het niet heeft verteld xD ik maak haar wss later deze week/morgen aan.


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Rascal
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 DONWEST2
Renske
628
Actief
You glow differently when you're actually happy

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior (?) Warrior
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 nov 2016 - 20:08

Ik uhh... ben altijd wel voor een beetje drama ghehe c:

Maar Rascal heeft nu een topic met Shallow en hij herkent haar natuurlijk niet. En ik neem aan dat Shallow haar naam zelf heeft verzonnen ivm geheugenverlies enzo?


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Unknown
The space between life and death, that's where we are most alive
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 nov 2016 - 21:18

Dat moet de speelster van Shallow even beantwoorden c:

Ik zat te denken dat het misschien ook leuk kon zijn als Jaypaw zijn halfbroers en zusters ontmoet van in de Elite op de één of andere manier? Jay is hun halfbroer omdat hij Shark ook als vader heeft, maar uit een ander nestje komt. Ik denk dat een ontmoeting tussen de broers en zussen die niét naar Shark opkijken (wat zowat heel het nestje is lol) juist wel cool is. Let wel: Jaypaw gaat zich vijandelijk opstellen omdat hij BloodClan dankzij Shark haat.

Daar hebben jullie je extra beetje drama lol

Deze ellende werd mede mogelijk gemaakt door Sharl de deputy yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 nov 2016 - 21:40

Ik offer Rascal daar graag voor op c:


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 nov 2016 - 21:41

Dan is een topic tussen hun hierbij geregeld! c: Ik laat Jay wel een woedeaanval krijgen en richting Twoleg place of zo komen, want anders valt het te veel op als er twee keer BC aan de border heeft gestaan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 nov 2016 - 21:42

Yo prima, jij mag deze maken P:


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kali
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Tumblr_static_48wwmics2jgggcw4cwokc4c8k
queen jacqy
13
Actief
h i r a e t h

(n.) a homesickness for a home to which you cannot return, a home which maybe never was; the nostalgia, the yearning, the grief for the lost place of your past.

CAT'S PROFILE
Age: twenty eight moons old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kali
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 nov 2016 - 21:14

Here she is <'3


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Iclouu
the purpose of art is easing the dust of daily life off our souls
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 nov 2016 - 21:23

Prima! (: Dan gaan we ook maar een topic fixen tussen haar en Shark, eh ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kali
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Tumblr_static_48wwmics2jgggcw4cwokc4c8k
queen jacqy
13
Actief
h i r a e t h

(n.) a homesickness for a home to which you cannot return, a home which maybe never was; the nostalgia, the yearning, the grief for the lost place of your past.

CAT'S PROFILE
Age: twenty eight moons old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kali
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 nov 2016 - 22:06

Shark schreef:
Prima! (: Dan gaan we ook maar een topic fixen tussen haar en Shark, eh ^^

kali gaat enorm boos worden op hem wss aha
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 11:32

Kali schreef:
Shark schreef:
Prima! (: Dan gaan we ook maar een topic fixen tussen haar en Shark, eh ^^

kali gaat enorm boos worden op hem wss aha

Zoals bijna elke Elite cat lol... haha... ha... *huilt*

Anyways, jij maakt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kali
Member
[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Tumblr_static_48wwmics2jgggcw4cwokc4c8k
queen jacqy
13
Actief
h i r a e t h

(n.) a homesickness for a home to which you cannot return, a home which maybe never was; the nostalgia, the yearning, the grief for the lost place of your past.

CAT'S PROFILE
Age: twenty eight moons old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kali
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] It’s our little secret, and always will be   [GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 21:41

Shark schreef:
Kali schreef:
Shark schreef:
Prima! (: Dan gaan we ook maar een topic fixen tussen haar en Shark, eh ^^

kali gaat enorm boos worden op hem wss aha

Zoals bijna elke Elite cat lol... haha... ha... *huilt*

Anyways, jij maakt ^^

Moet Shark maar niet zo mean doen haha (topic a la sharl x zijn bitch)


[GZ] It’s our little secret, and always will be - Pagina 3 Iclouu
the purpose of art is easing the dust of daily life off our souls
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] It’s our little secret, and always will be
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: