Algemene Onzin Topic - Pagina 36



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende
Risingstorm
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tumblr_okilf4AJla1vw0dn7o1_400
Science 4 life ❤
48
Actief
You break me down, you build me up, believer. Pain! Let the bullets fly, oh let them rain. My life, my love, my drive, it came from... Pain! You made me a believer.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Risingstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:19

Acefray schreef:
Ik wil iets randoms doen met Ace xD No idea why maar gewoon iets fun om zijn reputatie als deus van Shadowclan vast te zetten B) Iemand toevallig suggesties? :"D
He ik zit hier wel met Lurk als je ooit iemand nodig hebt ehehehehe <3 B)


Don't you tell me what you think that I can be
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 4H533lRo_o
I'm the one at the sail, I'm the master of my sea
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:24

Acefray schreef:
Ik wil iets randoms doen met Ace xD No idea why maar gewoon iets fun om zijn reputatie als deus van Shadowclan vast te zetten B) Iemand toevallig suggesties? :"D

Iets met kattenkruid? Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 3439736193


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:25

.Lionpaw schreef:
Satsui schreef:
Spoiler:

guess who back from the dead

HAHAHAHAH ILY


LOVE YOU MORE


hoi kipppppp : D


ik ben slytherin whaddup


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:25

ik kan niet meer inloggen op Pottermore dus heb ik een nieuw account aangemaakt. :''')



Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Risingstorm
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tumblr_okilf4AJla1vw0dn7o1_400
Science 4 life ❤
48
Actief
You break me down, you build me up, believer. Pain! Let the bullets fly, oh let them rain. My life, my love, my drive, it came from... Pain! You made me a believer.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Risingstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:25



Don't you tell me what you think that I can be
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 4H533lRo_o
I'm the one at the sail, I'm the master of my sea
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:26

Acefray schreef:
Ik wil iets randoms doen met Ace xD No idea why maar gewoon iets fun om zijn reputatie als deus van Shadowclan vast te zetten B) Iemand toevallig suggesties? :"D

Laat hem in het moeras vallen waardoor hij helemaal vies en modderig wordt en 24/7 zeurt omdat ie z'n fluffy vacht niet schoon/droog kan krijgen :')


It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:26

Ik ben een huffelpuff en mn patronus is een f'in veldmuis. En ik maar denken dat ik nog wel een beetje badass ben.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 289zz20
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:26

Routpaw schreef:
Acefray schreef:
Ik wil iets randoms doen met Ace xD No idea why maar gewoon iets fun om zijn reputatie als deus van Shadowclan vast te zetten B) Iemand toevallig suggesties? :"D

Laat hem in het moeras vallen waardoor hij helemaal vies en modderig wordt en 24/7 zeurt omdat ie z'n fluffy vacht niet schoon/droog kan krijgen :')
Omg this :"D dan komt lurk sws nie meer in zn buurt lmao


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:27

Oké, ik ben nu Ravenclaw wahaha xD
Nu nog mijn wand en patronus ~



Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:28

Risingpaw schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t31070-lost-lil-bro#708968

Iemand? <3

Gravel to the rescue! yay


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:29

Hahaha xD veldmuizen zijn hardstikke schattig
Mijne is een Mastiff, zo'n reusachtige, gerimpelde hond :')


It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:29

Routpaw schreef:
Acefray schreef:
Ik wil iets randoms doen met Ace xD No idea why maar gewoon iets fun om zijn reputatie als deus van Shadowclan vast te zetten B) Iemand toevallig suggesties? :"D

Laat hem in het moeras vallen waardoor hij helemaal vies en modderig wordt en 24/7 zeurt omdat ie z'n fluffy vacht niet schoon/droog kan krijgen :')

Omg. Dit liet me veel te hard lachen xDDD Ja. >333 Dit gaat even gebeuren. Ik zie hem nu ook al naar random katten lopen en te vragen of ze hem please willen helpen want hij kan niet bij zijn rug (a')

BO, Ik sta altijd open voor wat Ace x Lurk liefde you know that <3 EN LURK MOET GWN HELPEN DAN ALS HIJ VIES IS


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:30

Acefray schreef:
Routpaw schreef:
Acefray schreef:
Ik wil iets randoms doen met Ace xD No idea why maar gewoon iets fun om zijn reputatie als deus van Shadowclan vast te zetten B) Iemand toevallig suggesties? :"D

Laat hem in het moeras vallen waardoor hij helemaal vies en modderig wordt en 24/7 zeurt omdat ie z'n fluffy vacht niet schoon/droog kan krijgen :')

Omg. Dit liet me veel te hard lachen xDDD Ja. >333 Dit gaat even gebeuren. Ik zie hem nu ook al naar random katten lopen en te vragen of ze hem please willen helpen want hij kan niet bij zijn rug (a')

BO, Ik sta altijd open voor wat Ace x Lurk liefde you know that <3 EN LURK MOET GWN HELPEN DAN ALS HIJ VIES IS
Omg nee arm ding :"D


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:30

Routpaw schreef:
Hahaha xD veldmuizen zijn hardstikke schattig
Mijne is een Mastiff, zo'n reusachtige, gerimpelde hond :')

Ik zag onlangs zo'n reusachtige Siberische mastiff, en daarop zou ik echt een gevecht in rijden.



Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 289zz20
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:31

Banepaw schreef:
Acefray schreef:
Routpaw schreef:
Acefray schreef:
Ik wil iets randoms doen met Ace xD No idea why maar gewoon iets fun om zijn reputatie als deus van Shadowclan vast te zetten B) Iemand toevallig suggesties? :"D

Laat hem in het moeras vallen waardoor hij helemaal vies en modderig wordt en 24/7 zeurt omdat ie z'n fluffy vacht niet schoon/droog kan krijgen :')

Omg. Dit liet me veel te hard lachen xDDD Ja. >333 Dit gaat even gebeuren. Ik zie hem nu ook al naar random katten lopen en te vragen of ze hem please willen helpen want hij kan niet bij zijn rug (a')

BO, Ik sta altijd open voor wat Ace x Lurk liefde you know that <3 EN LURK MOET GWN HELPEN DAN ALS HIJ VIES IS
Omg nee arm ding :"D

Niks arm ding hij heeft het al eens eerder overleefd xD


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:32

Moonkit,,, schreef:
Ik ben Hufflepuff!XD (volgens pottermore) Ik ben er trots op! Wat is jullie Patronus? Van mij wolf!^^

Hogwarts house: Hufflepuff
Patronus: Windhond
Ilvermorny house: Pukwudgie
Wand: Beech wood with a Unicorn hair core 10 ¾" and Brittle flexibility


Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:32

OMG mijn patronus is een manx cat yaa <333



Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:33

Acefray schreef:
Routpaw schreef:
Acefray schreef:
Ik wil iets randoms doen met Ace xD No idea why maar gewoon iets fun om zijn reputatie als deus van Shadowclan vast te zetten B) Iemand toevallig suggesties? :"D

Laat hem in het moeras vallen waardoor hij helemaal vies en modderig wordt en 24/7 zeurt omdat ie z'n fluffy vacht niet schoon/droog kan krijgen :')

Omg. Dit liet me veel te hard lachen xDDD Ja. >333 Dit gaat even gebeuren. Ik zie hem nu ook al naar random katten lopen en te vragen of ze hem please willen helpen want hij kan niet bij zijn rug (a')

BO, Ik sta altijd open voor wat Ace x Lurk liefde you know that <3 EN LURK MOET GWN HELPEN DAN ALS HIJ VIES IS

HAHAHA HA ja doe dat XD
Rout zou m nog helpen ook maar die woont toch een beetje ver weg xD

@Endria; gaaaaf. Ben dol op honden, en vooral dan grote. Kwam tijdje terug ook zo'n Deense Dog tegen, daar tegenover was mijn hond zelfs klein haha


It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:33

Die van mij een Newfoundlander :'I


i can't explain what i mean
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:34

Mijn patronus is een egelxD


If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 36 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: