Butterfly kisses



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Butterfly kisses

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Redpetal
StarClan
Butterfly kisses BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimedi 22 nov 2016 - 17:23

Een beetje lusteloos schopte de kleine poes een stukje schors weg. Ze miste Branchpaw - hij lag in de medicine cats den, al een hele lange tijd, en ze zag hem daardoor niet zo veel meer. Ze voelde zich eenzaam zonder hem. Redpaw zuchtte en keek om zich heen. Haar amberen ogen scanden de omgeving. De bomen met bruine, rode en gele blaadjes, de verdroogde blaadjes die kraakten onder haar poten, de blauwe lucht die wel bewolkt was maar die al een hele tijd geen regen meer had gegeven.. Ze zuchtte opnieuw. Dat deed ze nu eenmaal vaak.

Eerste post Snowpaw!


Butterfly kisses BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Butterfly kisses Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimedi 22 nov 2016 - 19:58

Het was zo droog, zo ontzettend droog. En dat had ook gevolgen, en zeker grote gevolgen voor Snow. Die meestal o zo vrolijk en druk was, was nu redelijk pissed. De witte poes likte haar lippen, op zoek naar enig vocht, wat niet zo gauw te vinden was. Ze had zo'n dorst, en waarom was dat nu, op dit ene cruciale moment niet te vinden? Verdomd water ook. Furieus trapte Snowpaw tegen een steentje, en had daar direct spijt van. "Au!" weerklonk haar stem nog na haar kreet van pijn. Nu nóg chagrijniger slofte ze verder. Mokkend keek ze naar haar poten, en keek dus ook niet uit waar ze liep. En waar eerst niemand stond, stond nu wel iemand. De oude apprentice botste tegen de ander, en zacht vloekte ze. Waarom moest ze nú weer iemand tegenkomen? "Sorry.." mompelde ze, zonder op te kijken. Ze wist niet tegen wie ze het had, en al helemaal niet dat het een bekend iemand was.



Butterfly kisses 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Butterfly kisses BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimewo 23 nov 2016 - 14:16

Redpaw keek toe hoe haar sneeuwwitte zusje uit de struiken kwam gestamp, schijnbaar nogal mopperig. Ze keek absoluut niet waar ze heen ging, en botste zo op de kleine poes. Die was daar al een beetje op voorbereid, al had ze niet verwacht dat Snowpaw echt gewoon tegen haar ging botsen. Er was duidelijk iets mis, dat merkte ze zo.. "W-wat is er, Snow?", vroeg de rosse poes dan ook, haar eigen zorgen vergeten en een bezorgde toon in haar stem. Haar amberen ogen keken haar zus aan met iets van beschermingsdrang in zich, hoewel iedereen wist dat als het erop aankwam Snowpaw eerder Redpaw zou beschermen dan andersom.


Butterfly kisses BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Butterfly kisses Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 12:40

"W-wat is er, Snow?", hoorde Snow degene waar ze tegen op gebotst was zeggen. Met een schok drong het tot haar door. Red! Half geschrokken, half schuldig schuifelde ze wat achteruit. "Uh, oh, sorry, ik had je niet gezien." stamelde ze, terwijl ze met grote ogen haar rode zusje aankeek. Wat genânt, dit. Maar goed, ze moest nog antwoord geven op Red's vraag. "Nou, ehm, je weet wel.. Het is zo droog.." mompelde ze, eerder tegen haar tenen dan tegen Redpaw, en plofte somber neer. Ze had vandaag al zo hard gewerkt, en had geen druppeltje water over haar lippen gekregen. Het was dus ook best wel logisch dat ze pissig was. "Ik heb zo'n ongelooflijke dorst. Ik ben vandaag al twee keer op patrouille geweest én ik heb ook al gejaagd, en ik kan gewoonweg geen water vinden." klaagde ze luidkeels. Misschien wist haar zus wel een oplossing, wie weet.

- flut sorry :c



Butterfly kisses 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Butterfly kisses BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 12:56

De bezorgde blik in haar ogen verdween niet, maar er kwam ook medeleven in. Ze had ook dorst, natuurlijk, iedereen had dorst - water was moeilijk te vinden met de droogte van tegenwoordig. Het verschil was natuurlijk dat Redpaw andere dingen had om zich zorgen over te maken, en dus het droge gevoel in haar mond redelijk kon negeren. Snowpaw was daar minder goed in.. "We kunnen bij de Sunningrocks gaan kijken bij de rivier?", stelde de kleine rosse poes zachtjes voor. Sunningrocks was nog maar recent teruggewonnen door Thunderclan, en ze voelde zich niet zeker om er nu naartoe te gaan - wat als er nog Riverclanners waren? Maar voor haar zusje wou ze dat risico wel nemen, als ze haar daarmee kon helpen.


Butterfly kisses BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Butterfly kisses Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 17:55

Snowpaw keek op toen Redpaw opperde om naar de Sunningrocks. Meteen klaarde het weer voor de oude apprentice op. Maar natuurlijk! Daar was vast wel water te vinden. Ze knikte zo heftig op en neer dat ze er kramp in haar nek van kreeg. Niet dat dat haar goede humeur nu ging verdwijnen; Redpaw had de perfecte remedie tegen een droge keel gevonden. Althans, als er water was. Maar als het bij de witte poes mooi weer was, bleef het mooi weer, en dus schudde ze alle twijfels van zich af. "Jij komt echt altijd met die perfecte ideeën Red!" miauwde ze blij. Ze keek om zich heen. "En, zullen we?" vroeg ze, terwijl haar big smile weer haar gezicht sierde.
- Snow kan snel omslaan :')



Butterfly kisses 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Butterfly kisses BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 17:13

Redpaw kende haar zusje nu al 12 manen lang, haar hele leven lang eigenlijk, maar toch verbaasde ze zich over het feit dat ze zo snel kon omslaan. Het was net alsof ze net niet heel grumpy was geweest, maar net zo vrolijk als de dag dat ze apprentice werd. Okay dan.. Zelf kon de rosse poes dat niet echt, ze was niet zo'n enthousiast iemand. Ze hield zich meer in zichzelf. De kleine apprentice knikte en volgde Snowpaw toen richting de Sunningrocks.


Butterfly kisses BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Butterfly kisses Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimema 5 dec 2016 - 18:27

Met een stevige tred begon Snowpaw naar sunningrocks te lopen, maar na enige tijd verslapte ze haar looppas zodat ze nog gezellig met Red kon praten. Ze likte even langs haar lippen en smakte even. Bah, het was nog steeds droog. Het was niet eens zo dat het heet was. Het was gewoon, normaal weer, maar er was enige tijd geen regen meer gevallen. "Zou je je dorst ook lessen als je het bloed van prooidieren zou drinken?" vroeg ze zich ineens hardop af. Misschien dat Redpaw het wist. Die was volgens Snow het slimste van het nest.



Butterfly kisses 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Butterfly kisses BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimema 5 dec 2016 - 18:51

Redpaw wierp een geschokte blik op haar sneeuwwitte zusje. Wat? Ze reageerde eerst even niet, helemaal geschrokken van de rare en.. Wrede vraag, die ze helemaal niet verwacht had van haar lieve en vrolijke zus. "Euhm, dat is b-best l.. Lugub-ber, n-nee?", antwoordde ze, hakkelend, helemaal uit haar lood geslagen. De rosse poes wierp haar amberen blik wat vragend op Snowpaw maar liet haar ogen al snel weer naar de omgeving glijden. Ze keek katten niet zo graag lang aan, ook al was het haar zus maar.


Butterfly kisses BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Butterfly kisses Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimema 5 dec 2016 - 18:58

Snow keek naar de grond bij het antwoord van Red. Ja, misschien dat dat inderdaad een beetje wreed was. "Uh, ja..." mompelde ze, terwijl ze Red even vlug aankeek. Waarom was ze nou altijd impulsief? Boos trapte Snowpaw tegen een takje dat in haar weg lag. "Sorry dat ik dingen er snel uitflap, het was niet mijn bedoeling." mompelde ze beschaamd.



Butterfly kisses 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Butterfly kisses BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimema 5 dec 2016 - 19:08

Redpaw voelde zich schuldig dat ze nu Snowpaw slecht had laten voelen, dus forceerde ze een glimlachje. "G-geeft n-niet..", antwoordde ze hakkelend, heel voorzichtig en heel zachtjes eventjes haar neusje tegen de schouder van de witte poes duwend. zo zacht dat ze het waarschijnlijk niet eens voelde, maar de rosse apprentice durfde het niet echt harder te doen. Ondertussen waren ze al dicht bij de Sunning Rocks, ze waren al bijna in zicht - en de poes werd steeds nerveuzer. wat nu als er nog Riverclanners waren?


Butterfly kisses BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Butterfly kisses Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 18:36

"G-geeft n-niet.." miauwde haar zus, waarna ze de hele zachte aanraking van haar zusjes neusje op haar schouder voelde. Snow glimlachte, maar haar glimlach verdween al snel toen ze de Sunningrocks naderden. Ja, daar was water en prooi, maar daar was ook Riverclan. En die waren nu niet echt vriendelijk. "We zijn er bijna." murmelde ze, terwijl ze haar ogen strak voor zich uit hield, wachtend totdat er een warrior uit zou springen.



Butterfly kisses 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Butterfly kisses BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 20:33

De kleine poes knikte, al kon Snowpaw dat natuurlijk niet zien; ze bleef immers heel voorzichtig achter haar. Haar staart raakte soms aan haar snuitje, en dan hield ze haar pas een beetje in - het was wat onaangenaam om zo dicht achter haar sneeuwwitte zusje te volgen. Hun pootjes tikten op de gladde rotsen van de Sunningrocks, maar ze hoopte vooral dat er geen Riverclanners zouden komen. Dat soort risico's zou ze alleen maar nemen als het betekende dat haar familie er beter van werd.


Butterfly kisses BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Butterfly kisses Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 14:07

Toen Sunningrocks in zicht kwam, stopte ze, zodat ze naast Red kon lopen."We zijn er!" fluisterde ze opgewonden. Ze was hier nog nooit eerder geweest, en Snow was enigszins enthousiast hierover. Ze legde haar pluizige staart even op Redpaw's schouder, een soort van bemoediging, en trippelde behoedzaam naar de grote, platte stenen. "Wooooww..." miauwde de oude apprentice, en met grote ogen keek ze om zich heen. Deze stenen had ze nog nooit, en dan ook nog nooit gezien! Heel voorzichtig, alsof alles om haar heen direct zou breken wanneer ze een onverwachte beweging maakte, zette ze haar linker-voorpootje op één van de stenen. Het was glad, en totaal anders dan het bosgrond. Snow keek enthousiast naar Red. "Kom! Laten we gaan!"



Butterfly kisses 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Butterfly kisses BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly kisses   Butterfly kisses Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 14:48

Redpaw vond de reactie van haar zus, die hier schijnbaar nog nooit eerder was geweest, wel grappig. De poes was hier zelf ook nog nooit écht geweest (ze was nog nooit tot bij de rivier gegaan), maar ze had al op de rotsen gelopen en ze wist hoe glad ze aanvoelden. Het enthousiasme van Snowpaw verdreef de angst wel een beetje, en met een kleine glimlach om haar snuitje knikte de kleine poes zachtjes. Ze stapte ook op rotsen, en haar pootkussentjes maakten een heel zacht tokkend geluid op de harde gladde stenen. Ze wachtte eerst op haar witte zusje om voor te gaan, want zij wou niet als eerste gaan. Daarbij, ze waren hier ook voor haar en niet voor Redpaw.


Butterfly kisses BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Butterfly kisses
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: