Needed me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Needed me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kali
Member
Needed me Tumblr_static_48wwmics2jgggcw4cwokc4c8k
queen jacqy
13
Actief
h i r a e t h

(n.) a homesickness for a home to which you cannot return, a home which maybe never was; the nostalgia, the yearning, the grief for the lost place of your past.

CAT'S PROFILE
Age: twenty eight moons old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kali
BerichtOnderwerp: Needed me   Needed me Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 21:40

Het was nu zes maanden later, en nog steeds koesterde ze een haat jegens de manipulerende Commander. Zes maanden geleden was de gitzwarte kattin één van haar kittens verloren, en die rotzak gedroeg zich alsof hij er verdomme niets omgaf; heck, waarschijnlijk wist hij niet eens dat een van zijn dochters dood was. Kali wist niet waarom ze eigenlijk terugkwam naar de plek waar haar dochter verdronken was, to be honest er was hier niets wat haar goede herinneringen gaf. Terwijl de wind in haar gezicht blies stond de poes aan de oever van de rivier tussen het Thunder– en RiverClan gebied, met een verwrongen blik starend naar de kalm stromende golfjes. Ze haatte Shark, maar heel diep onder de haat vlamde nog een klein vuurtje gevoelens voor hem. Kali kon zich niet voorstellen dat het er was, maar het was er; ook al wou ze geen gevoelens voor hem koesteren en wist ze het niet. Een enkele traan gleed lichtjes over haar wang terwijl ze boos met haar staart zwiepte. Verdomme, ze moest hier weg; met janken zou er niet een of ander mirakel gebeuren dat haar dochter opeens levend en oké hier voor haar zou staan. Ze was echt een mess van emoties.

-  first post Sharl c:


Needed me Iclouu
the purpose of art is easing the dust of daily life off our souls
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Needed me Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Needed me   Needed me Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 22:38

Met een harde trap van zijn achterpoten zorgde hij ervoor dat de rogue in de lucht vloog en met een klap neerkwam. Zelf kwam hij overeind en keek naar het bloedspoor dat op de grond lag. De rogue zelf lag een eindje verderop te hijgen, maar leek geen poging te doen om Shark nog een keer aan te gaan vallen. Shark snoof afkeurend en draaide zich om. En dat allemaal voor een beetje prooi. De rogue had beter moeten weten dan te dicht in de buurt van zijn border te komen en hem vervolgens uit te gaan dagen. De rogue had gekregen wat hij verdiende; Cyber kon nu niet gaan zeuren dat het voor een nutteloos doel was. De rogue had duidelijk laten blijken dat hij de border van de Elite binnen wilde vallen voor de muis die langs de border was gerend waar Shark, jammer genoeg voor de rogue, net aan het patrouilleren was. De rogue stond op, wierp hem een vuile blik toe en ging vervolgens weg. Shark markeerde de border met zijn geuren en ging toen in de richting van de boundaries die de vier Clans met elkaar verbonden. Hij ging nauwkeurig na of er geen afwijkingen waren van de geuren. Hij keek op toen hij één geur herkende. Hij ontblootte kort zijn tanden toen hij zag dat het Kali was, zijn ex. De she-cat die hij verleid had en uit ThunderClan had weten te krijgen. Nee. Ze was zelf naar de Elite gekomen, hield hij vol. Ze dacht overduidelijk dat hij voor haar ging zorgen, dat hij zijn beloftes ging nakomen. Maar nadat de kittens waren gekomen en zij er één had achtergelaten in ThunderClan was wel duidelijk geweest dat Shark haar niet als partner wilde hebben. Tja, wat zou hij zeggen? Zijn good looks hielpen natuurlijk heel veel. De tom wandelde in de richting van de she-cat en snoof afkeurend toen hij haar zag huilen. ‘Wel wel,’ sprak hij spottend. ‘Van een Elite cat had ik toch wel wat meer verwacht dan dit. Als je echt zo zielig wilt doen hè, Kali, ga dan toch terug naar je ThunderClan. We kunnen geen zwakke katten gebruiken in de Elite.’ Hij keek haar vuil aan. ‘ThunderClan cats,’ ging hij honend verder. ‘Doen net alsof ze bij de Elite horen als ze de Elite willen joinen, maar blijven de zielige katten die ze eens waren.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kali
Member
Needed me Tumblr_static_48wwmics2jgggcw4cwokc4c8k
queen jacqy
13
Actief
h i r a e t h

(n.) a homesickness for a home to which you cannot return, a home which maybe never was; the nostalgia, the yearning, the grief for the lost place of your past.

CAT'S PROFILE
Age: twenty eight moons old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kali
BerichtOnderwerp: Re: Needed me   Needed me Icon_minitimeza 10 dec 2016 - 23:05

Het afkeurende gesnuif van die Fox-hearted ontging de zwarte poes niet, en ze draaide zich met ontblote tanden naar hem toe en siste in pure haat. Kali vond zichzelf alles behalve zwak, zei had nota bene alles achtergelaten om naar de Elite toe te gaan. "Ik zwak?" Spuugde ze met haar ogen wijd opengesperd, terwijl ze beverig ademhaalde. "Als er iemand hier in ons midden zwak is dan ben jij het wel, Shark. Je bent te zwak om je eigen kittens op te voeden, je eigen bloedlijn!" Haar ijzige blauwe ogen fonkelde van uitputting, ze was het allemaal zo zat. Het was de grootste fout van haar leven dat ze de grijze tom had vertrouwd, maar uit die fout kwam wel een mirakel voort; haar kittens. "Jij bent hier de zielige, en nu hang je dus maar de stoere en emotieloze Commander uit omdat je niemand kan vertrouwen, want het enige wat je doet is vertrouwen breken." De zwarte kattin kalmeerde nu wat meer, terwijl ze een stap naar achteren zette. Je weet het namelijk nooit met leugenaars


Needed me Iclouu
the purpose of art is easing the dust of daily life off our souls
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Needed me Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Needed me   Needed me Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 15:34

Een heel groot voordeel van een rang hebben binnen de Elite was dat andere katten op moesten letten met wat ze tegen je zeiden en dat je ze kon straffen als je dat wilde. Zelfs als jij diegene was die te ver ging. Hij trok afkeurend met zijn oortje toen ze tegen hem snauwde, maar wachtte op wat ze allemaal te zeggen had. Hij was hier namelijk niet alleen om haar te bespotten. Hij was hier ook om het over hun dochter in de ThunderClan te hebben. Hun dochter die groots zou worden en uiteindelijk weer terug naar de Elite zou komen. Of die een spion zou blijven binnen de Clan. Dat was zo afgesproken met Claw, dat was de hele reden waarom hij Kali in de eerste plaats had verleid. En toen Kali daar achter was gekomen, was ze razend geweest. Maar dat kon hem niks schelen. En hij zou haar uitlachen als ze dacht dat ze een tom zou vinden die hem een lesje zou leren. Als ze iemand tegen hem op ging zetten, zou hij diegene in koele bloeden vermoorden. Dat zou er nu ondertussen toch wel moeten weten. ‘Ik werk er aan,’ zei hij kalmpjes tegen haar. ‘Geen zorgen. Ik krijg wel een band met ze. Vooral met onze prachtige dochter.’ Hij grijnsde vals naar haar. Als het moest zou hij hun dochter tegen Kali opzetten. Als dat er voor zou zorgen dat ze zou helpen met het bespioneren van de Clan. ‘Ik vind het jammer voor je dat je dat nu pas in de gaten hebt,’ zei hij kil. ‘Je had jezelf heel wat moeite en pijn kunnen besparen als je daar eerder achter was gekomen.’ Hij stapte naar voren en liet zijn staart onder haar kin glijden. ‘Elite cats zijn niet te vertrouwen, schatje. Dat weet je toch wel?’ Hij grijnsde vals naar haar. Daarna zette hij zijn poot tegen haar wang en liet zijn nagels uit hun hulzen komen zodat hij net niet haar oog raakte. ‘En nog één keer een grote bek tegen mij opzetten en je hebt een probleem. Ik ben nu de deputy van de Elite en je dient naar mij te luisteren. Waag het om ons te verraden en ik zal je laten uitmoorden door alle katten die we hebben.’ Hij keek haar dreigend aan terwijl hij druk op zijn poot zette zodat zijn nagel steeds dichter bij haar oog in de buurt kwam. Daarna trok hij op het laatste moment zijn poot weg. ‘Eveningkit is trouwens niet de enige kitten van mij die in de ThunderClan verblijft.’ Hij keek haar veelbetekenend aan. De rest mocht ze zelf maar uitzoeken. Hij wilde deze she-cat breken.


OOC: Sorry voor de late reactie (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Needed me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: