Chiwis WIPjes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Chiwis WIPjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zealspark
StarClan
Chiwis WIPjes PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Chiwis WIPjes   Chiwis WIPjes Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 14:27

Ik ben sinds kort begonnen met tekenen.
Enkele jaren terug had ik een tablet gekocht, echter werkte deze niet super.
Maar jaren later ben ik te weten gekomen dat de software te oud was :'D
Dus ikke snel alles downloaden, en hopla! Ik kon terug tekenen. c:

Nu ben ik niet super goed, en open ik dit topic vooral om tips te krijgen.
Maar niet zo'n tips als "Je had beter de neus zo gedaan, of zo..."
Maar eerder, hóe je dat doet. Bijvoorbeeld, shading tips.
Inkleur tips, of whatever. Idunno. Just, tips c:

Spoiler:


Chiwis WIPjes Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Chiwis WIPjes 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Chiwis WIPjes   Chiwis WIPjes Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 14:38

Vaak schaduwen leren vindt ik met echt op papier werken makkelijker. Dat leert vaak de kleuring (heftigheid) van schaduwen eenvoudig. (':
Zie dat je bij de laatste een schaduw hebt toegevoegd maar bij de andere niet.
Qua vormgeving heb ik weinig tips. Misschien sommige als schets gebruiken en rechte, ronde lijnen overheen trekken zo dat er meer één geheel ontstaat. Echter moet er ook altijd rekening gehouden worden met haren etc.. Als je echt in detail wil waardoor ik persoonlijk dan het geschets weer beter vindt..
De laatste heeft hiervan duidelijk minder dikke/geschetste lijnen en is wat sierlijker hierdoor misschien.

Vaak vindt ik het persoonlijk handig eerst alles in zwart-wit te oefenen en dan pas in kleur. Aangezien daar "foutjes" wat sterker naar voren komen.
Je techniek is volgens mij goed. Dus denk dat de vervolgstappen vooral te leren zullen mogen zijn.
Dus net dat ene... Stapje meer.. ;")
Want de basis is.. Duidelijk en prachtig.
Wat je toegevoegd en weglaat is aan jouw de keuze.

Hoop dat dit een beetje goede opmerkingen zijn. Moet ik iets toenaderen even een pb of bericht hieronder is dan welkom!:")


Chiwis WIPjes Oceano10
Chiwis WIPjes LcrIgCQChiwis WIPjes JwNO92gChiwis WIPjes EjrsROFChiwis WIPjes UK1ajoIChiwis WIPjes 3qCkg2fp_oChiwis WIPjes 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Chiwis WIPjes Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Chiwis WIPjes   Chiwis WIPjes Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 18:42

Het is vooral 10000 keer doen. Zoveel mogelijk proberen na te tekenen, kijken waar alles valt op het lichaam. Je kan ook overtrekken en dan de schaduwen invullen om beetje gevoel te krijgen van hoe en wat. Dat mag je natuurlijk nie online zetten aangezien copyright en such, maar gewoon puur voor jezelf om eens goed te voelen hoe alles loopt kan dat best helpen in het begin.

Wat kan helpen is ook de schaduwen wat meer uitvegen met een blur tool. Of als je SAI gebruikt is de waterverf optie erg handig aangezien die verschillende tinten blend, waardoor t er minder snel uitziet alsof er random wat strepen donkergrijs overheen getrokken zijn.

Schaduw blijft erg lastig tho, dus k blijf erbij dat t gewoon heel veel oefenen is ook.


Chiwis WIPjes RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Chiwis WIPjes PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Chiwis WIPjes   Chiwis WIPjes Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 19:02

Prachtige ava trouwens waz B)


Thanks! Ik heb een projectje gestart.
Chiwis WIPjes CYhsso3

Ik ga een zwarte merrie als RPG character gebruiken en tekeningen maken met een verhaal erond. Niet officieel, maar zodat ik ook motivatie ga blijven hebben voor later c:

Ben nog niet tevreden over het lichaam tho en ik denk dat ik de schaduw idd zoals je zei eens ga overtrekken zodat ik het nadien kan toepassen op tekeningen van mezelf


Chiwis WIPjes Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Chiwis WIPjes PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Chiwis WIPjes   Chiwis WIPjes Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 19:06

Chiwis WIPjes EES3La9
Transparante versie. Dit is wel snel gedaan, ga straks fzo wat serieuzer doen xD


Chiwis WIPjes Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Chiwis WIPjes PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Chiwis WIPjes   Chiwis WIPjes Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 1:11

Chiwis WIPjes 4zZsdK7

Heb nog snel iets gefikst. Was de lagen kwijt dus alle slechte dingetjes worden morgen afgewerkt.
Well, voor m'n eerste serieuze project vind ik t nog best geslaafd. (A)

Zo ziet m'n paard vosje er ongeveer uit in real :') nee vosje is niet d'r echte naam maar krapull ga ik dr echt niet noemen (krapul is dus dr naam ja...)


Chiwis WIPjes Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Chiwis WIPjes Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Chiwis WIPjes   Chiwis WIPjes Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 9:39

Dat ziet er niet gek uit hoor Chi! Hoe meer je t doet hoe meer gevoel je ervoor gaat krijgen.


Chiwis WIPjes RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
Chiwis WIPjes N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Chiwis WIPjes   Chiwis WIPjes Icon_minitimewo 26 jul 2017 - 1:04

WIP 1 character onbekend
Chiwis WIPjes P64V1m6
Rechtervoorbeen klopt niet en is eens iets anders dan de gebruikelijke stilstand houdingen :')
Tips and tricks are always welcome :3
ik moet een ander topic maken -slik-
EDIT
Chiwis WIPjes KgBmXXF
Chiwis WIPjes PlzDksr
Morgen enkel de voorbnenen nog doen


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Chiwis WIPjes 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chiwis WIPjes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: