So.. We meet again... -Windflame only!-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So.. We meet again... -Windflame only!-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Summerbreeze
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Summerbreeze
BerichtOnderwerp: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 21:01

-Windflame only!!-

Rustig haalde de zwarte poes adem terwijl ze haar prooi besloop, maar die scheen al door te hebben dat ze er was en rende weg. Geïrriteerd rende Summerbreeze achter het muisje aan en raakte hem op een gegeven moment kwijt. Toen besefte ze ook dat ze niet wist waar ze was en wanhopig keek ze om zich heen naar de donkere wereld om haar heen, voor het eerst was ze echt bang voor het donker. Er verscheen een kat en Summerbreeze herkende haar, het was haar moeder, die van haar en Windkit. Maar toen de poes dichterbij kwam lopen begon ze steeds meer op de WindClan poes die ze op ze Gathering had ontmoet te lijken, Windflame... Voorzich zette ze een stap richting de poes maar toen begon er opeens een verblindend licht te schijnen en.. werd ze wakker.

Onrustig werd Summerbreeze wakker verward en vol gedachten, wie was Windflame?? Ze waren pas terug van de Gathering en die had haar hele leven en alles waarop ze kon vertrouwen door de war gegooid, door die ene poes die zoveel op haar moeder leek en haar stem had en haar geur, maar het was onmogelijk dat ze haar zusje was.. Al.. haar vader was ook WindClan geweest wat niemand anders wist, enkel zei en haar verloren zusje. Loom kwam Summerbreeze overeind en ging voor de ingang van de Warriorsden haar vacht zitten wassen. Toen ze daarmee klaar was vertrok ze uit het kamp alsof ze op jacht zou gaan, maar dat was niet zo, ze had rust nodig, tijd om na te denken was eigenlijk een betere omschrijving want ze was prima uitgerust maar had te veel gedachten.

Langzaam liep ze over het terrein van haar Clan ThunderCLan, richting de vierboom, daar kwam haast niemand en zou ze dus kunnen na denken, in ieder geval dat hoopte ze. Daar aan gekomen liep ze naar een hoekje in de schaduw waar ze rustig ging liggen en staarde naar wat ze voor zich zag, vrijwel niks dus, enkel de bomen van de fourtrees en daarachter de gebieden van de andere Clans. Ze lag daar heel vredig, met haar ogen gesloten en dus vrijwel onzichtbaar met haar zwarte vacht in de schafuw, maar plotseling klonken er hele zachte pottstappen en meteen was ze weer allerd, ze sprong snel overeind en haar groene ogen lichtte op als lantarentjes.


So.. We meet again... -Windflame only!-  Siga2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 16:50

Langzaam kwam er een jong gestalte tevoorschijn uit de Nursery, een glimlach sierde haar snuit. Haar ogen glansden in het zonlicht. Alles aan haar was veranderd sinds de laatste Gathering, ze had haar zus weer gevonden. Haar leven had nog meer zin gekregen, ze wist nu zeker dat ze haar familie nog had! Stilletjes verliet de jonge gevlekte moederpoes het WindClankamp en liep stilletjes door het territoria. zodra ze ver genoeg weg was van het WindClankamp begon ze haar tempo te verhogen. Eindelijk rende ze met grote passen over het gras. Haar gevlekte pels waaide mee op de wind en haar oren stonden recht aar voren gericht. Haar snorharen bogen naar achteren op de wind en haar passen werde steeds sneller naarmate ze verder weg kwam van het WindClankamp. Ze ging richting Vierboom, de plaats waar al haar plezier was begonnen tijdens de laatste Gathering. Daar had ze ontdekt wie haar zus was. Langzaam begon ze Vierboom te naderen en dus vertraagde ze haar passen en begon weer te lopen. Zachtjes trippelde ze de heuvel af en keek rond. Er hing een bekende geur hier, een geur die ze nu weer kende. Snel trippelde ze verder en keek rond, zoekend naar een bekend zwart gestalte. ''Hallo?'' Vroeg ze met een zacte stem en keek zoekend rond.

-laatheid en flutheid hier-


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerbreeze
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Summerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimema 22 aug 2011 - 21:14

-laatheid hier ook-

Vredig lag Summerbreeze met gesloten ogen in de schaduw van de fourtrees totdat er pootstappen klonken en er een geur haar neus binnen drong, WindClan en haar moeder een mengeling daarvan. "Hallo?" vroeg de poes waarvan Summerbreeze nu al wist dat het Windflame was en ze tilde haar oogleden op waardoor haar groene ogen goed te zien waren als kleine groene lantarentjes. Langzaam stond ze op en stapte ze uit de donkere schaduw. 'Windflame..' mompelde ze vijandig naar de kat. 'Wat doe je hier?' toen pas herinnerde ze zich dat ze niet op haar eigen ClanTerritorium was en dus geen indringers hoefde weg te jagen en haar houding werd minder vijandig terwijl ze een rondje om de poes heen liep. 'Wie ben je?' siste ze naar haar 'WindCLan, zeg je toch? Zeker weten dat je zuiver bloed hebt?' vroeg ze vervaarlijk waarna ze zich weer terug trok in de schaduw, dit was een van de duistere dingen van haar, ze kon niet goed gesprekken houden en als ze iets wou weten dan zou ze het te weten komen, wie was die poes?! Als het moest zou ze haar bedreigen maar ze moest het weten!

-Summer heeft nog niet door dat Wind haar zus is, en schrik niet van haar agressiviteit-


So.. We meet again... -Windflame only!-  Siga2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 23:37

Nog altijd keek ze zoekend rond, er was hier iemand! Ze herkende de geur van Summerbreeze, een ThunderClankat die ze op de Gathering had ontmoet. Deze poes had veel op haar vroegere zusje geleken. Haar geur, haar stem en zelfs haar groene ogen. Ze tilde haar kop geschrokken op toen ze vanuit haar ooghoeken iemand zag verschijnen. 'Windflame..' Hoorde ze de kat vijandelijk zeggen. Ze herkende nu duidelijk de stem van Summerbreeze en zwijgend keek Windflame op naar de poes. ''Hallo Summerbreeze,'' mauwde ze tenslotte kalm en ging ontspanner zitten. 'Wat doe je hier?' Vroeg de zwarte poes vervolgens. Even wiebelde Windflame met haar oren maar zweeg verder. De houding van de zwarte poes was minder vijandig terwijl ze om haar heenliep. 'Wie ben je?' Siste Summerbreeze haar toe. Ze wilde haar mond al open doen om antwoord te geven toen de zwarte poes verderging met vragen stellen. 'WindCLan, zeg je toch? Zeker weten dat je zuiver bloed hebt?' De toon van de witte poes gaf haar een vreemd gevoel. En terwijl Summerbreeze in de schaduw verscheen stond Windflame geruisloos op. Even zuchtte ze diep en zwaaide even met haar staart. ''Ik ben Windflame, een WindClanlid. En of ik een zuivere WindClankat ben zal er niet veel toe doen maar nee dat ben ik niet. Alleen mijn vader was een WindClankat. En mijn moeder daarentegen was een ThunderClanpoes zoals jij.'' Miauwde ze zacht en geduldig. Het kon haar niet echt veel schelen dat anderen het nu wisten. Waarom zou ze het verbergen, ze was trouw aan haar Clan en daar kon niemand wat aan veranderen. Onbewust gleed haar blik naar de shadus waar de zwarte poes was verdwenen. ''Maar vertel eens, ben jij een zuiver ThunderClanlid? Ben jij wel wie je jezelf voorhoudt?'' Ze zocht zwijgend naar de zwarte poes en ging toen maar weer zitten. ''Iedereen heeft zijn eigen verhaal, je weet de mijne en dus vertel zelf ook eens wat.'' Haar stem was kalm, maar had toch een scherpe ondertoon.

-laat xd-


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerbreeze
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Summerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimema 29 aug 2011 - 17:52

''Ik ben Windflame, een WindClanlid. En of ik een zuivere WindClankat ben zal er niet veel toe doen maar nee dat ben ik niet. Alleen mijn vader was een WindClankat. En mijn moeder daarentegen was een ThunderClanpoes zoals jij.'' miauwde Windflame zacht en Summerbreeze voelde een rilling langs haar rug lopen, haar vader was uit WindClan gekomen. ''Iedereen heeft zijn eigen verhaal, je weet de mijne en dus vertel zelf ook eens wat.'' zei de WindClan poes daarna en Summerbreeze knikte terwijl ze de schaduw uit liep en voor haar zichtbaar ging zitten, de meeste katten vonden het vervelend als ze niet wisten waar de kat was tegen wie ze aan het praten zijn. "Ik ben geboren en getogen in ThunderClan, mijn moeder heeft later met een andere partner nog een nestje kits gekregen waaraan ze zelf overleed en ik een half broertje overhield. Verder niks.' zei ze klam en ijzig, het was een leugen, eigenlijk slechts de helft want ze had een half broertje,l maar ze zat niet met de halve leugen, liegen was simpel en dit poes was niet eens van haar eigen Clan.


So.. We meet again... -Windflame only!-  Siga2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:59

Terwijl ze sprak keek Windflame haar lang aan. Ze had nooit moeite gehad om anderen aan te kijken, dat was gewoon iets wat bij haar hoorde. En het was ook iets van haar moeder, maar net als haar stem en uiterlijk. Maar toch had ze haar vader wel deels gehaat omdat hij haar zusje van haar af had genomen. Later had ze het wel geaccepteerd maar ze had het hem nooit volledig kunnen vergeven. Na haar woorden stapte de zwarte poes uit de schaduw. Windflame keek de zwarte poes aan en zweeg. "Ik ben geboren en getogen in ThunderClan, mijn moeder heeft later met een andere partner nog een nestje kits gekregen waaraan ze zelf overleed en ik een half broertje overhield. Verder niks.'' Zei Summerbreeze ijzig maar Windflame gaf geen krimp. Windflame fronste even en schudde toen zuchtend haar kop. ''Het hoeft niet zo onaardig hoor, het was maar een vraag.'' Zei ze kalm en gaf een lik over haar schouder.

-sorry flut


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerbreeze
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Summerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimeza 17 sep 2011 - 20:42

-I'm so sorry voor mn late reactie D:-

"Ik ben geboren en getogen in ThunderClan, mijn moeder heeft later met een andere partner nog een nestje kits gekregen waaraan ze zelf overleed en ik een half broertje overhield. Verder niks.'' Zei Summerbreeze ijzig maar Windflame gaf geen krimp maar fronste en schudde toen haar kop even ''Het hoeft niet zo onaardig hoor, het was maar een vraag.'' zei ze en Summerbreeze keek met fonkelende ogen naar haar. 'Ik ben ook geen volbloed ThunderClan kat' zei ze toen zacht 'Mijn vader was WindClan, mijn zus moet daar nog ergens zijn.' ze keek Windflame even aan 'En toen ik haar voor het laatst zag heette ze nog Windkit...' vervolgde ze toen terwijl met fonkelende ogen naar de WindClanpoes, die vrijwel zeker haar zus was, keek.


So.. We meet again... -Windflame only!-  Siga2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimema 26 sep 2011 - 11:34

jeej awesomly late, again...

De ijzige stem van de zwarte poes deed haar echt niks, ze was ondertussen wel iets gewend. Maar toch leek er iets vreemds met deze poes, maar ze zei er verder niks over. Toen ze geen krimp gaf zag ze de poes fronsen en haar kop schudden. Nadat ze Summerbreeze had aangesproken over haar ijzige toon zag ze de groene ogen van de poes fonkelen. ''Ik ben ook geen volbloed ThunderClan kat'' zei ze toen zacht ''Mijn vader was WindClan, mijn zus moet daar nog ergens zijn.'' Windflame voelde een tinteling langs haar ruggengraat lopen en keek de zwarte poes strak aan. ''En toen ik haar voor het laatst zag heette ze nog Windkit...'' vervolgde ze toen terwijl met fonkelende ogen naar haar keek. Windkit, haar kitten naam. Langzaam schudde ze haar kop en keek de zwarte poes onderzoekend aan. ''Summerkit?'' Vroeg ze toen met een zachte stem en stond langzaam op om naar voren te lopen. Zonder zich er ook maar zorgen om te maken trippelde ze naar voren tot ze voor haar neus stond. Haar gele ogen priemden zichin de groene van de zwarte poes. ''Is het echt mogelijk dat jij dat bent? Leef je na al die tijd echt nog?'' Haar stem was zacht maar er zat een opgewonde ondertoon in.

-eerst op het verkeerde acc gepost xD-


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerbreeze
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Summerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 10:32

''Summerkit?'' vroeg Windflame zacht en Summerbreeze boog haar kop terwijl haar zus naar haar toe liep. Onzeker hief Summerbreeze haar kop opnieuw op en keek Windflame's gele ogen ''Is het echt mogelijk dat jij dat bent? Leef je na al die tijd echt nog?'' Summerbreeze knikte terwijl ze behagelijk spinde 'En jij ook' zei ze zacht terwijl ze de WindClan poes een kopje gaf. 'Hoe gaat het met je?' vroeg ze 'Hoe is het levenm in WindClan en hoe gaat het met pap?' ze vuurde de vragen op haar zus af terwijl ze lichtjes tegen haar aan leunde, niemand zou haar Windflame afnemen.

-Wow.... Kortheid


So.. We meet again... -Windflame only!-  Siga2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Windflame
Member
So.. We meet again... -Windflame only!-  DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: So.. We meet again... -Windflame only!-    So.. We meet again... -Windflame only!-  Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 10:49

Windflame zou echt nooit geweten hebben dat deze dag zo'n verassing zou meebrengen. De zwarte poes had haar kop gebogfen toen ze op haar afgelopen was maar na haar volgende vraag knikte ze. Het was dus echt waar. Haar zus leefde nog! 'En jij ook' Zei Summerbreeze zacht en Windflame begon nu zelf ook te spinnen. 'Hoe gaat het met je?' vroeg Summerbreeze. 'Hoe is het leven in WindClan en hoe gaat het met pap?' De laatste vraag deed haar even pijn. Nu moest ze gaan vertellen dat hun vader dood was. ''Met mij gaat het prima, net als met het leven binnen de WindClan. Ik ben moeder van 4 gezonde kittens en heb een lieve en zorgzame partner. En jij?'' Ze keek Summerbreeze even aan en liet toen haar kop even zakken tegen de schouder van haar zus. ''En over vader, die is overleden in een gevecht.'' Sprak ze zacht en keek haar zus aan. ''En hoe zit het met mamma? Leeft zij nog?'' Ze wilde haar moeder maar al te graag nog een keer zien ookal was ze een ThunderClankat. Haar moeder en haar zusje waren de enige die ze nooit zou vergeten.

laatheid


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So.. We meet again... -Windflame only!-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: