» better angels



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 » better angels

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
» better angels Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: » better angels   » better angels Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 19:49

Met een kalme tred liep ik door het bos, goed oplettend dat ik de twee kleine kittens in mijn bek niet door elkaar schudde en dat mijn zusje me kon bijhouden. Af en toe keek ik achterom, om te checken of ze me wel volgde. Ze was tenslotte net bevállen, for starclans sake. Dat moest toch wel heel erg uitputtend zijn geweest. Ik had deze route zo vaak gelopen. Iedere dag kwam ik in dit bos. Al die betekenisloze dagen. Ik zal ze allemaal vergeten, ooit. Maar vandaag niet. Deze wandeling was speciaal. Deze wandeling was levens bepalend. Ik merkte dat we steeds dichter bij het kamp kwamen, en draaide me om naar mijn tabby zusje. "Ben je er klaar voor?" vroeg ik even, terwijl ik haar onderzoekend aankeek. Meestal kon ik meteen hoogte van haar krijgen. Ik voelde snel hoe zij zich voelde, en kon haar stemmingen makkelijk bepalen. Maar nu.. Er was gewoon in zo'n ongelooflijk korte tijd zo ongelooflijk veel veranderd, het was moeilijk te bevatten.

[Eerst even alleen Wind - vervolg op dit topic]


» better angels 1z73cdd
∞:


Laatst aangepast door Emberspark op za 3 dec 2016 - 20:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
» better angels Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: » better angels   » better angels Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 19:57


Hoewel ze normaal gezien ontzettend snel kon lopen, zo snel als de wind, had de grote poes nu moeite om haar broer te volgen. De twee kittens in haar bek piepten af en toe, haar hele lichaam deed pijn en ze was zo starclanverdomme moe. Hoe was het mogelijk om zo uitgeput te zijn? Ze had nooit gedacht dat een bevalling zo zwaar was, emotioneel én fysiek. Maar ze moest zich sterk houden. als ze wou dat dit werkte, mocht niemand iets verdenken. Littlekit en Settledkit piepten af en toe eens, maar leken zich kalm te houden. Ze moesten het koud hebben, ze moesten zich afvragen wat er aan de hand was - maar ze zouden zich dit niet herinneren. ze zouden nooit weten dat ze naar het Shadowclan camp gedragen zijn door hun moeder, om daarna bij een pleegmoeder te gaan liggen terwijl hun moeder een den verder lag, in de warriors den - helemaal tegen alle gebruiken in, maar dit was dan ook geen normale situatie. In normale situaties verzorgden moeders hun kittens zelf, en vertrouwden ze zichzelf genoeg om dat te doen. Dat Emberspark iets had gezegd, had ze niet eens gehoord. Ze was met andere dingen bezig.

(De kittens hebben toestemming om te posten!)


» better angels 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» better angels Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » better angels   » better angels Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 20:06

Toen Wind niet op mijn eerdere vraag reageerde, keek ik haar met bezorgde ogen aan. Had ze me niet gehoord? Ging het nog wel goed met haar? "Wind?" mauwde ik vragend, mijn stem onduidelijk aangezien ik mijn kaak amper kon bewegen zonder de twee poesjes uit mijn bekje te laten vallen. Ik wist dat ze waarschijnlijk gewoon met andere dingen in haar kopje bezig was, en te uitgeput om op alles te letten, maar als er iets mis was.. Mijn hart ging toch wel even sneller kloppen. Ik hoorde wel eens verhalen over poezen die overleden door bevallingen. En natuurlijk, Wind was niet bij de bevalling overleden, maar wat nou als ze te uitgeput was? Als ik haar emotioneel te veel had gepusht? Het voelde bijna alsof ik haar kittens afpakte.. Wat nou als ze geen nee durfde te zeggen? Oke Ember, keep it together. Ik moest sterk blijven voor haar. "Gaat het een beetje?"


» better angels 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
» better angels Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: » better angels   » better angels Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 20:12

Winddancer werd uit haar gedachten gesleurd door de stem van haar broer, die langzaam weer in focus kwam. Ze was helemaal afgeleid, zo hard dat ze niet eens doorhad dat hij tegen haar aan het praten was.. Dat gebeurde normaal gezien niet - maar ja, normaal gezien perste ze er ook geen vier kittens uit. De grote poes slikte eventjes en knikte, heel voorzichtig zodat ze de twee kittens in haar bekje niet te veel door elkaar schudde. Let's do it, dat zei ze in haar hoofd, maar niet luidop. Ze was misschien niet helemaal zeker, maar wie zou dat wel zijn. dit was een grote beslissing, maar ze moest nu kiezen - en of dat het de juiste keuze was, dat zou ze pas na vele manen weten, als de kittens ouder werden. Ze geloofde van wel, natuurlijk, anders zou ze hen niet opgeven. De warrior haalde diep adem en wandelde toen, zei aan zei met Emberspark, het kamp in. Wie haar heel goed kende, zoals misschien haar andere siblings en Roughflower, zou weten dat er iets mis was, dat ze zich niet op haar gemak voelde. natuurlijk kon dat ook gewoon liggen aan het feit dat ze kittens in haar bek had, die ze zogezegd gevonden had.. Ze vroeg zich af of katten dat zouden geloven, terwijl Settledkit en Quailkit zo hard op haar, en dus ook op Emberspark, leken? Of Littlekit, die dezelfde vacht had als Lurkingshade? Eigenlijk leek geen enkele kitten op hun vader, en ze wist niet of dat goed of slecht was.


» better angels 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» better angels Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » better angels   » better angels Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 20:39

Wind knikte, en dat was genoeg. Ik wist dat ik waarschijnlijk niet veel meer antwoord uit haar zou kunnen krijgen, aangezien ze uitgeput was en dat begreep ik ook. Naast haar liep ik het kamp in, mijn gezicht strak, maar mijn gedachtes vol van twijfels. Wat als ze het door zouden hebben? Of als ze de kittens niet wilden opnemen in de clan? Nee, dat kon niet gebeuren. Ik hield halt, en haalde even diep adem. Voorzichtig legde ik de twee kittens voor mijn zusje neer. Here goes nothing. "Ik en Winddancer hebben net vier kittens in het territorium gevonden," begon ik met een luide stem. "We hebben ze Softkit, Setteldkit, Littlekit en Quailkit genoemd. Ze waren helemaal alleen, en het is onze plicht als clan om voor ze te zorgen. Ik ben bereid om de rol van pleegvader op me te nemen, maar we hebben ook een queen nodig om ze te voeden," vervolgde ik duidelijk. Vervolgens keek ik afwachtend om me heen, hopend op enige reactie. Dit zouden ze toch niet zomaar negeren?

[vanaf nu is t open voor iedereen~]


» better angels 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
» better angels Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: » better angels   » better angels Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 20:47

Haar groene ogen waren moe toen ze naast Emberspark in het camp liep en in het midden stopte. Ze legde de twee kittens neer naast de twee die haar broer had gedragen en zette haar poten om hen heen, in een bijna beschermende positie. Het kwam natuurlijk, tuurlijk, maar ze wou hen ergens ook gewoon afschermen van de nieuwsgierige ogen van de clan. wat als ze zagen hoe hard Settledkit en Quailkit op haar leken? Wat als ze het raar vonden hoe ze haar geur zo over hun droegen? Ze slikte en keek bijna nerveus het camp rond, al kon ze het relatief goed verbergen. De meeste katten zouden niet weten dat er meer aan de hand was dan Emberspark had verteld.


» better angels 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
» better angels Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: » better angels   » better angels Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 20:50


Ruw werd de kitten uit zijn slaap gehaald toen zijn moeder, want dat was ze toch die hem melk had gegeven, hem bij zijn nekvel oppakte met één van zijn zusjes. Hij piepte in protest, maar veel meer dan een paar seconden spartelen toen hij in de lucht werd geheven kon hij er niet tegenin brengen. Knorrig bleef hij hangen. Steeds meer begon hij de kou zijn dunne vacht in te sluipen en rilde de hele weg verder. Maar ergens wist het kleine katertje het wel zou overleven. Er was vast een reden voor om hem te verplaatsen. Maar dat maakte het er niet minder op dat hij het er niet eens mee was en af en toe piepte hij klaaglijk. Konden ze niet opschieten, waar het ook was waar ze heen gingen.
Totdat ze opeens in een ruimte kwamen waar één van zijn weinige zintuigen eindelijk iets vreemds oppikte. Verschillende verse geuren mengden zich hier. Niet die van melk noch die van zijn moeder. Nee, geuren zoals die van het andere figuur die met hen mee had gereisd. Wat gebeurde hier? Zou hij op worden gegeten? Maar plotseling werd hij weer op de grond gezet tussen zijn drie zusjes en hij bleef rillend bij ze liggen. Hij kon nog niet wegkruipen en zij waren de enige warmte die hij had. Verder had hij geen idee wat er aan de hand was. Hij kon niet horen nog zien wat er gebeurde en verward piepte hij nogmaals. Hij wilde gewoon weer bij zijn moeder liggen, was dat teveel gevraagd?





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
» better angels Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: » better angels   » better angels Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 20:38

Een poosje bleef het akelig stil. Óf katten wilde hen niet helpen, óf ze hadden kennelijk geen zin in problemen. Ik wilde bijna opgeven, toen een poes opeens naar voren kwam. Ik herkende haar als Rivernight, een queen met een al wat ouder nestje. Hoopvol keek ik haar aan. "Ik kan ze wel zogen," sprak ze kalm, en dankbaar knikte ik haar toe. Ik zou niet weten wat me moesten als niemand ons wilde helpen. Even bleef ze staan. Mijn blik gleed naar Wind, stil vragend voor goedkeuring. Zij moest het er natuurlijk ook mee eens zijn. Hoewel ze voor de kittens waarschijnlijk niet meer zou zijn dan hun tante, bleef ze wel hun moeder. Ik zou hier enkel mee akkoord gaan als zij er akkoord mee was.

Ooc: even voor de duidelijkheid, Rivernight is dus een NPC


» better angels 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
» better angels Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: » better angels   » better angels Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 20:57

Het bleef zeer stil, behalve het gepiep van haar kittens voor haar poten dan. nee, dé kittens. Niet haar kittens. Ze slikte eventjes, iedereen even aankijkend - tot er uiteindelijk een poes uit de menigte naar voren kwam. Rivernight was haar naam, maar Winddancer kende haar niet zo goed. Even aarzelde ze toen Emberspark naar haar keek, ter bevestiging natuurlijk. Ze keek neer op de vier kleine bolletjes pluis en slikte eventjes. Zou ze hier echt mee doorgaan? Aan de ene kant was het makkelijker om gewoon te zeggen dat het haar kittens waren, om dan met hen in de nursery te gaan liggen - maar daar was het nu te laat voor. Met een bijna onzichtbare moeite die misschien alleen een moeder zou begrijpen stapte ze achteruit, die vier kittens alleen achterlatend in het midden van he camp. Ze was sterk, maar het was moeilijk om te zien hoe de andere poes de vier pluizenbolletjes met de hulp van een warrior naar de nursery verplaatste. Was ze maar minder koppig.. Was ze maar wat slimmer.

De kittens mogen nu ook posten in de nursery <'3


» better angels 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
» better angels
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: