Where are you? (XX) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where are you? (XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Thunderheart
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 17:37

"Nee tuurlijk niet! Wat denkt u wel van me? Ik ben toch geen softie! Zo'n poesiepoes zoals hij!" Hij had al gedacht dat dat vervelende rode poesje zo zou reageren. Ze begon te grommen. Steedse harder en toen slaakte ze een oorverdovende kreet. "Je lokt me uit, valt mijn mentor aan, zorgt ervoor dat ik bijna doodga, En nu! Nu daag je haar opnieuw uit! Jij moet wel helemaal ziek in je hoofd zijn!" Siste ze woedend tegen hem. Ze sprong op hem af en stak haar klauwen in zijn ogen. Ze bewerkte ook zijn borst en zijn flanken. "Wie niet begrijpen kan moet maar lijden!" Schreeuwde ze. Ze rukte één klauw uit zijn oog enzette hem in zijn rug. Hij slaakte een kreet en rukte haar ruw van zich af. "Ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen aan vechten. Wat wil je hiermee bereiken?! En het was niet mijn schuld dat je bijna dood was!" Siste hij naar haar. Hij liep weg. "Gore BloodClanners" Mompelde hij.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Where are you? (XX) - Pagina 2 Rainbowdashx

Where are you? (XX) - Pagina 2 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 18:07

"Ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen aan vechten. Wat wil je hiermee bereiken?! En het was niet mijn schuld dat je bijna dood was!" Chikita staarde hem vol ongeloof aan. Hoe kon het dat hij zo´n grote sukkel was? Ze schudde met haar hoofd. "jij bent de raarste poesiepoes die ik ken! Eerst ga je mijn mentor lopen uitdagen, en als ik met je vecht zeg je dat je daar je tijd mee verdoet. Ik kan me niet voorstellen hoe JIJ in een clan hebt kunnen zitten. Duststar heeft je er zeker uitgeschopt. Slim van hem." Ze keek naar Escada en miauwde. "Dat HIJ met U durft te vechten. Hij moet wel helemaal ziek in z'n hoofd zijn!" Ze keek nog even naar de kater. Wat een idioot.



Where are you? (XX) - Pagina 2 2gxnp75Where are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmwWhere are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmw
Where are you? (XX) - Pagina 2 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Where are you? (XX) - Pagina 2 9Q4zHFx Where are you? (XX) - Pagina 2 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 okt 2011 - 17:30

De rode poes staarde hem vol ongeloof aan. Daarna schudde ze met haar hoofd. "jij bent de raarste poesiepoes die ik ken! Eerst ga je mijn mentor lopen uitdagen, en als ik met je vecht zeg je dat je daar je tijd mee verdoet. Ik kan me niet voorstellen hoe JIJ in een clan hebt kunnen zitten. Duststar heeft je er zeker uitgeschopt. Slim van hem." Hij probeerde haar te negeren maar toch gromde hi binnensmonds. "Dat HIJ met U durft te vechten. Hij moet wel helemaal ziek in z'n hoofd zijn!" Zei ze tegen de andere poes. Gewoon negeren, niet nog een keer vechten. Dacht hij. Hij kon het niet laten om te stoppen met lopen en om tekijken. de rode poes keek hem aan alsof hij een halvergare idioot was. "Nee, jij bent slim! Jij pleegt bijna zelfmoord!" Zei hij tegen de rode poes. Met een laatste boze en gekwetste blik keek hij nog even naar de andere poes. Daarna draaide hij zich weer om en liep weg.



Sorry, inspiloos.0.o


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Where are you? (XX) - Pagina 2 Rainbowdashx

Where are you? (XX) - Pagina 2 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 18:57

"Nee, jij bent slim! Jij pleegt bijna zelfmoord!" Ja, nou ging hij te ver. "Luister dikkie dik, JIJ bent degene die dat had veroorzaakt. En daarna ga je softie lopen doen, en vervolgens loop je slim te doen als een of andere einstein. Heeft je tweebeen je soms op je kop laten vallen toen je nog een kit was!?" Chikita kon die dikke vetzak gewoon niet uitstaan. Wat was er in Bloodclans naam mis dat beest! Ze schudde haar hoofd toen de kater de benen nam. "Ja, vlucht jij maar dikke dodo! Onteer alle rogue's maar door weg te lopen en laf te zijn. Dat zal je 'Shadowheart' leuk vinden." Ze klom in de boom en ging op haar rug op een tak liggen. Verveeld lag ze daar te spelen met een tak boven zich. "Escada, die vette bamibal is het niet waard tegen u te strijden." Miauwde ze voordat ze een nootje uit boom sloeg.



Where are you? (XX) - Pagina 2 2gxnp75Where are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmwWhere are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmw
Where are you? (XX) - Pagina 2 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Where are you? (XX) - Pagina 2 9Q4zHFx Where are you? (XX) - Pagina 2 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimema 10 okt 2011 - 16:46

"Luister dikkie dik, JIJ bent degene die dat had veroorzaakt. En daarna ga je softie lopen doen, en vervolgens loop je slim te doen als een of andere einstein. Heeft je tweebeen je soms op je kop laten vallen toen je nog een kit was!?" Woede kookte bij hem op. Hij kon die ... poes niet uitstaan! "Ja, vlucht jij maar dikke dodo! Onteer alle rogue's maar door weg te lopen en laf te zijn. Dat zal je 'Shadowheart' leuk vinden." Shit! Dacht hij. Had hij dat gisteren maar niet gezegd! Maar hoe kon hij weten dat dit ... mormel in de buurt was!? Ze klom in een boom en ging op een tak liggen. "Escada, die vette bamibal is het niet waard tegen u te strijden." Zo, dus jij vind mij een vetten bamibal en wil met mij vechten!? Dacht hij kwaad. "Zo, dus jij hebt zin in een bloedbad!? Kom dan!" Hij sprong in de boom en duwde haar van een tak af. Hij wist wel dat katten altijd op hun pootjes terechtkwamen maar het ging gewoon sneller als hij haar nu gewoon van die tak af gooide. Toen ze neerkwam Zette hij zijn klauwen in haar ogen. "Je wil toch zo graag vechten!? Doe dan wat!" Schreeuwde hij.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Where are you? (XX) - Pagina 2 Rainbowdashx

Where are you? (XX) - Pagina 2 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimema 10 okt 2011 - 17:23

Chikita werd door de kater van de tak af gegooit. "Zo, dus jij hebt zin in een bloedbad!? Kom dan!" SChtreeuwde hij en zette zijn klauwen in haar ogen en ze gaf geen kick. Bloed versperde de weg voor haar ogen. "Dus jij gaat arme katjes lopen aanvallen? Zielig beest die je bent!" Ze worstelde zich uit zijn greep, klom in de boom, zette zich af en kwam met haar klauwen dit keer in ZIJN ogen terecht. Eén van haar klauwen rukte ze eruit zodat het bloed alle kanten opvloog. Daarna sneed ze med haar scherpe nagels zijn keel open. "Nog een laatste woord voordat ik deze schatjes in je slagader boor?" Miawde ze op een duistere toon. Todat de grote dikke tak waar ze op lag afbrak. BOEM! Zij kon nog wegspringen en tot haat uiterste geluk kwam de tak boven op de kater terecht. Ze liep de tak op en ging erop liggen en keek zo recht in zijn ogen. "Luister dikhoofd, je weet dat je deze strijd niet kan winnen. En ook dat je deze tak niet van je af kan krijgen zonder mijn hulp. Dus zeg eens, wat bied je?" Zei ze terwijl ze met haar nagel die elk moment kon boren in zijn keel over zijn borst streek.



Where are you? (XX) - Pagina 2 2gxnp75Where are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmwWhere are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmw
Where are you? (XX) - Pagina 2 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Where are you? (XX) - Pagina 2 9Q4zHFx Where are you? (XX) - Pagina 2 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Escada
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
290

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons, But who cares?
Gender:
Rank:
Escada
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimema 10 okt 2011 - 22:33

Zwijgend was Escada blijven zitten en had naar de woorden van Chikita geluisterd. Nee dat ze geen softie was wit Escada ook wel, anders had ze nooit ingestemd om haar te trainen. Een schaduw van een glimlach trok over haar snuit toen ze de opmerkingen van haar leerlinge hoorde. Maar haar gezicht stond al gauw weer als vanouds. Onbewogen bleef ze stil zitten luisteren naar de woordwisseling van de twee katten en zachtjes zwaaide ze eve met haar staart. Ze zou niet ingrijpen, althans nog niet. Ze zou pas ingrijpen als zede perfect kans zag. "Luister dikkie dik, JIJ bent degene die dat had veroorzaakt. En daarna ga je softie lopen doen, en vervolgens loop je slim te doen als een of andere einstein. Heeft je tweebeen je soms op je kop laten vallen toen je nog een kit was!?" Escada bleef strak toekijken en kon het niet laten om even te grinniken. "Ja, vlucht jij maar dikke dodo! Onteer alle rogue's maar door weg te lopen en laf te zijn. Dat zal je 'Shadowheart' leuk vinden. Escada, die vette bamibal is het niet waard tegen u te strijden." Miauwde ze voordat ze een nootje uit boom sloeg. Escada haalde even haar schouders op. "Zo, dus jij hebt zin in een bloedbad!? Kom dan!" De kater sprong in de boom en duwde haar van een tak af. "Je wil toch zo graag vechten!? Doe dan wat!" Pas nu stond Escada op en blies even. "Dus jij gaat arme katjes lopen aanvallen? Zielig beest die je bent! Nog een laatste woord voordat ik deze schatjes in je slagader boor?" Miauwde Chikita op een duistere toon en Escada grinnikte nu hoorbaar. ''Ik heb denk ik nog wel wat woorden.'' Sprak ze koeltjes en keek naar Chikita. "Luister dikhoofd, je weet dat je deze strijd niet kan winnen. En ook dat je deze tak niet van je af kan krijgen zonder mijn hulp. Dus zeg eens, wat bied je?" Escada rolde met haar ogen. ''Wat ik dus wil zeggen is dat ik mezelf ook prima kan beschermen. Ik mag dan wel nog gewond zijn van mijn vorige aanvaringen met die Clankat maar dat betekent niet dat ik niet voor mezelf kan vechten.'' Haar stem klonk duister maar kwaad tegelijk. ''Dus laat hem los,'' Vervolgde ze scherp en keek Chikita strak aan. ''Deze mafkees wil met mij vechten? Laat hem dan maar komen.'' Haar ogen glansden duivels, niemand kon haar dit afnemen. Ze wilde vechten, ze was geen zwak katje! ''Maar ik waarschuw je katertje, je weet niet wie jij tegenover je hebt.'' Ze spande haar spieren die onder haar pels verborgen lagen en wachtte tot de kater iets zou beginnen.

-zouden jullie voortaan even op me kunnen wachten? De volgende keer post ik dan gewoon niet meer


Where are you? (XX) - Pagina 2 Escadag

Gast, My heaven is your hell! So be warned
Pb's naar Snowcrystal
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 okt 2011 - 15:59

''Ik heb denk ik nog wel wat woorden.'' Sprak escada koeltjes. ''Wat ik dus wil zeggen is dat ik mezelf ook prima kan beschermen. Ik mag dan wel nog gewond zijn van mijn vorige aanvaringen met die Clankat maar dat betekent niet dat ik niet voor mezelf kan vechten.'' Vervolgde ze. Chikita keek haar kant op en knikte. "Sorry."
''Dus laat hem los,'' "Ja Escada, maar ik deed het voor u," Mieuwde ze en rukte haar klauw uit zijn borst. "Ga u gang," Miauwde ze terwijl ze haar kopje eerbiedig boog. ''Maar ik waarschuw je katertje, je weet niet wie jij tegenover je hebt.'' Zei Escada terwijl ze haar haar spieren spanden. "Zou ik u mogen helpen Escada? Daar kan ik tenslotte van leren." Zei ze en keek Escada aan.

lees dit ff Fran en Gaby:



Where are you? (XX) - Pagina 2 2gxnp75Where are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmwWhere are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmw
Where are you? (XX) - Pagina 2 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Where are you? (XX) - Pagina 2 9Q4zHFx Where are you? (XX) - Pagina 2 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 okt 2011 - 14:14

"Dus jij gaat arme katjes lopen aanvallen? Zielig beest die je bent!" Ze worstelde zich uit zijn greep en klom in de boom. Daarna sprong ze eraf en kwam met har klauwen in zijn ogen. Door het bloed dat voor zijn ogen stroomde kon hij niets meer zien. de poes reet zijn keel open met haar klauwen en zei: "Nog een laatste woord voordat ik deze schatjes in je slagader boor?" Nu zei de andere poes ook wat nadat ze had gegrinnikt. ''Ik heb denk ik nog wel wat woorden.'' Het bloed was een beetje weg voor zijn ogen en hij kon weer zien. De dikke tak waar ze op lag brak af en zij kon er nog nwet aan ontsnaPPEn. Met een grote smak kwam de dikke tak op hem terecht. Alle lucht in zijn longen werd eruit geperst. Hetb poesje liep rustig de tak opn waar hij onder vastzat en zei: "Luister dikhoofd, je weet dat je deze strijd niet kan winnen. En ook dat je deze tak niet van je af kan krijgen zonder mijn hulp. Dus zeg eens, wat bied je?" Haar nagel streek over zijn borst en die kon elk moment naar zijn kel gaan. ''Wat ik dus wil zeggen is dat ik mezelf ook prima kan beschermen. Ik mag dan wel nog gewond zijn van mijn vorige aanvaringen met die Clankat maar dat betekent niet dat ik niet voor mezelf kan vechten.'' Zei de andere poes en je hoorde dat ze dat een beetje kwaad zei. "Sorry." Zei de rode poes terug. ''Dus laat hem los,'' Zei ze tegen de rode poes. "Ja Escada, maar ik deed het voor u," Zei de rode poes. Ze rukte haar klauw uit zijn borst. "Ga u gang," Miauwde ze en ze boog haar kopje eerbiedig. ''Deze mafkees wil met mij vechten? Laat hem dan maar komen.'' Vervolgde ze. Alsof hij dat kon nu huij onder die dikke tak lag! ''Maar ik waarschuw je katertje, je weet niet wie jij tegenover je hebt.'' Ze spande al haar spieren. "Zou ik u mogen helpen Escada? Daar kan ik tenslotte van leren." Zei de rode poes tegen de andere poes die dus Escada bleek te heten. Ze deden gewoon of hij een soort levebnloos ding was waarmee ze hun vechttechnieken konden oefenen! "Nou dat zal veel worden onder die tak!" Miauwde hij. "Als jullie zo graag willen vechten dan moet ik toh op de een of andere manier onder die tak uit komen!"


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Where are you? (XX) - Pagina 2 Rainbowdashx

Where are you? (XX) - Pagina 2 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
Escada
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
290

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons, But who cares?
Gender:
Rank:
Escada
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 okt 2011 - 10:18

Na haar woorden zag ze Chikita knikken. "Sorry.'' Escada knikte kort en liep langzaam naar voren. "Ja Escada, maar ik deed het voor u," Miauwde Chikita nog nadat ze had bevolen de kater los te laten. ''Dat weet ik, maar mijn leven is nogal saai ls ik er niks meer in kan doen.'' Sprak ze in een zoete toon met een duivelse glans in haar ogen. "Ga u gang," Miauwde ze terwijl ze haar kopje eerbiedig boog. Ze had ten minste nog respect voor haar, maar ach wat kon je anders wensen als je geen hart had. "Zou ik u mogen helpen Escada? Daar kan ik tenslotte van leren." Hoorde ze de stem van Chikita weer en schudde toen haar kop. ''Nee, dit keer niet. De volgende keer zal ik er minder problemen mee hebben.'' Miauwde ze kalm en keek de kater even aan. Deze lag hulpeloos onder de zware tak dus eigenlijk was er niet veel aan. Met een slag zou ze hem kunnen doden, maar dat zou niet leuk zijn. "Nou dat zal veel worden onder die tak!" Miauwde de kater en Escada lachte even hatelijk. "Als jullie zo graag willen vechten dan moet ik toch op de een of andere manier onder die tak uit komen!" Haar ogen glansden vol spot. ''Waar zie jij ons voor aan zeg? Als jij hier onder vandaan wil komen zal je dat toch echt zelf moeten doen.'' Miauwde ze kil en trok haar lip op zodat je haar witte maar vlijmscherpe tanden zag. ''Tenzij je gewoon een zwake Kittypet bent..'' Zei ze uitdagend en keek de kater aan met een duivelse grijns.


Where are you? (XX) - Pagina 2 Escadag

Gast, My heaven is your hell! So be warned
Pb's naar Snowcrystal
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimema 17 okt 2011 - 11:32

''Waar zie jij ons voor aan zeg? Als jij hier onder vandaan wil komen zal je dat toch echt zelf moeten doen.'' Zei Escada tegen de kater. Chikita wachtte af tot wanneer ze eindelijk gingen vechten. ''Tenzij je gewoon een zwake Kittypet bent..'' Miauwde ze erachteraan. "Maar dat is hij ook dat wisten we al lang." Miawde ze verveeld. Ze was zich weer eens aan het dood vervelen. "Mag ik hem nog éé'n krab in zijn oog geven Escada? Altublieft?" Chikita whoopte dat hij blind werd zodat ze hem kon vermoorden zonder dat hij ook maar iets kon erug doen. Maar dat ging niet lukken. Vol smart wachtte ze op het gevecht.

Kort moest weg T_T



Where are you? (XX) - Pagina 2 2gxnp75Where are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmwWhere are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmw
Where are you? (XX) - Pagina 2 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Where are you? (XX) - Pagina 2 9Q4zHFx Where are you? (XX) - Pagina 2 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 20:47

''Dat weet ik, maar mijn leven is nogal saai ls ik er niks meer in kan doen." Sprak ze in een zoete toon met een duivelse glans in haar ogen. ''Nee, dit keer niet. De volgende keer zal ik er minder problemen mee hebben.'' Miauwde ze kalm en keek hem even aan. Ze lachtte hatelijk. Haar ogen glansden vol spot. ''Waar zie jij ons voor aan zeg? Als jij hier onder vandaan wil komen zal je dat toch echt zelf moeten doen.'' Miauwde ze kil en trok haar lip op zodat je haar witte maar vlijmscherpe tanden zag. ''Tenzij je gewoon een zwake Kittypet bent..'' Zei ze uitdagend en keek hem aan met een duivelse grijns. Hij keek haar hatelijk aan. "Maar dat is hij ook dat wisten we al lang." Miawde de rode poes verveeld. Nu keek hij haar hatelijk aan. "Mag ik hem nog éé'n krab in zijn oog geven Escada? Altublieft?" Zei de rode poes. Ze wilde zeker dat hij blind zoyu worden. Hij zag dat ze graag wilde vechten. Nou, dan moest hij maar proberen om onder die tak uit te komen. Het was een dikke tak en hij was verzwakt door het vorige gevecht en de waterval. Hij spande al zijn spieren in een poging om de tak van zich af te krijgen. Hij kreunde toen hij zijn oude verwondingen voelde maar zette door. Er kwam een beetje beweging in de tak. de tak rolde een stuk van hem af en hij probeerde op te staan. Tot hij merkte dat zijn achterpoot nog vastzatHij duwde tegen de tak en zijn poot kwam los. Hij ging rechtop stan en keek de 2 poezen uitdagend aan. "Een zwakke poesiepoes zou daar niet onder uit kunnen komen."


Sorry laat 0.o was op vakantie xD


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Where are you? (XX) - Pagina 2 Rainbowdashx

Where are you? (XX) - Pagina 2 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
Escada
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
290

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons, But who cares?
Gender:
Rank:
Escada
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 2:39

"Maar dat is hij ook dat wisten we al lang." Miawde Chikita verveeld en Escada keek haar even strak aan. ''Dat weet ik toch ook wel.'' antwoordde ze koeltjes en zwaaide met haar staart. Soms werd ze echt gek van de onverschilligheid van haar leerlinge. Wat dacht ze wel niet? Dat zij alleen maar zou staan toekijken en misschien dat ze af en toe nog kon vechten? Dat was wel het laatste waar ze aan wilde denken, dit was haar leven en dus ook haar regels. "Mag ik hem nog éé'n krab in zijn oog geven Escada? Altublieft?" Escada sloeg haar klauwen nu uit en draaide zich volledig om naar Chikita. ''Nu moet je eens goed luisteren. Ik heb niet ingestemd om je te trainen, om dan zelf niks meer te kunnen doen.'' In haar stem was de irritatie te horen en ze meende het ook wel. ''Heb je dat begrepen?'' Vroeg ze en wachtte niet eens op het antwoord en keerde zich al terug naar de kater. Zijn hatelijke blik had ze ook wel opgevangen maar deed alsof ze niks doorhad. Haar ogen waren in de tussentijd alleen maar duisterder gaan glanzen en ze wist dat als Chikita echt bleef doordrammen dat ze haar zelf zou aanvliegen. En Chikita wist nog niet half zoveel als dat ze zelf wist, maar dat ging ze haar ook niet vertellen. Het was zoals ze zelf ooit verteld was. Vertel anderen nooit teveel, feiten achterhand houden is alleen maar beter voor jezelf. Om de kater te pesten liet ze iets van haar gewicht op de tak erbij zakken. Het werd voor haar alleen maar leuker nu. Maar tot haar teleurstelling lukte het de kater om onder de tak vandaan te komen. Misschien was hij toch sterker dan ze dacht. "Een zwakke poesiepoes zou daar niet onder uit kunnen komen." Escada lachte even kil. ''Tjaa, zwak zal je in mijn ogen sowieso wel blijven,'' Miauwde ze kil en deed een stap op hem af. Haar klauwen had ze nog altijd uitgeslagen en ze was klaar om aan te vallen. Nog even keek ze naar Chikita. ''En jij houdt je hier verder buiten, tenzij ik het zeg.'' Sprak ze op een toon die geen tegenspraak duldde en meteen keerde ze haar kop weer terug naar de kater. ''En nu, gaan jij en ik een spelletje spelen katertje,'' Miauwde ze met een grijns en vloog naar voren. Ondanks haar oude wonden had ze haar snelheid nog altijd. Ze boorde haar scherpe klauwen in zijn rug en klemde zich vast. Meteen beet ze met haar tanden in de richting van zijn keel, hopend dit keer wel de smaak van zijn bloed te kunnen proeven.

sorry ik had niet gezien dat jullie gepost hadden Embarassed


Where are you? (XX) - Pagina 2 Escadag

Gast, My heaven is your hell! So be warned
Pb's naar Snowcrystal
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 13:08

''Nu moet je eens goed luisteren. Ik heb niet ingestemd om je te trainen, om dan zelf niks meer te kunnen doen.'' Zei haar mentor geiriteerd. "Pûh'' Miauwde ze verveeld. ''Heb je dat begrepen?'' Chikita was haar nagels aan het scherpen. "Ja, Escada," Miauwde ze. ''Tjaa, zwak zal je in mijn ogen sowieso wel blijven,'' Zei Escada tegen de rode bij de hante kater. Chikita verveelde zich rot dus besloot ze de kater nog maar even zwart te maken."Je zult het toch nooit winnen van mijn mentor. Als je slim bent bespaar je haar tijd door nu al van een waterval te springen. Verdoe je tijd niet aan zinlosen dingen zoals vechten tegen Escada." Sprak ze koeltjes haar nagels aan een scherpe steen slijpende. "Gaan jullie nu nog vechten of wat! Ik rode stukken vacht voor in mijn boom om op te liggen. Het is nogal oncomfortabel weet je?" Zei ze terwijl ze langzaam overeind kwam.



Where are you? (XX) - Pagina 2 2gxnp75Where are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmwWhere are you? (XX) - Pagina 2 10pvxmw
Where are you? (XX) - Pagina 2 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Where are you? (XX) - Pagina 2 9Q4zHFx Where are you? (XX) - Pagina 2 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 15:08

De poes lachte even kil. ''Tjaa, zwak zal je in mijn ogen sowieso wel blijven,'' Miauwde ze kil en deed een stap op hem af. "Je zult het toch nooit winnen van mijn mentor. Als je slim bent bespaar je haar tijd door nu al van een waterval te springen. Verdoe je tijd niet aan zinlosen dingen zoals vechten tegen Escada." Sprak de rode poes koeltjes haar nagels aan een scherpe steen slijpende. "Gaan jullie nu nog vechten of wat! Ik rode stukken vacht voor in mijn boom om op te liggen. Het is nogal oncomfortabel weet je?" Zei ze terwijl ze langzaam overeind kwam. De andere poes keek even naar de rode poes. ''En jij houdt je hier verder buiten, tenzij ik het zeg.'' Sprak ze op een toon die geen tegenspraak duldde en meteen keerde ze haar kop weer terug naar de hem. ''En nu, gaan jij en ik een spelletje spelen katertje,'' Miauwde ze met een grijns en vloog naar voren. Ze boorde haar scherpe klauwen in zijn rug en klemde zich vast. Meteen beet ze met haar tanden in de richting van zijn keel. Hij ontweek hem snel en rolde om in de hoop haar van hem af te krijgen. Het lukte en hij beet in haar poot. Hij liet los en sprong bovenop haar. Hij drukte haar tegen de grond en hield haar stevig vast. Zijn greep verslapte even omdat hij opeens een steek van pijn door zijn poten voelde gaan. Hij keek naar zijn poten en zag dat er in zijn rechtervoorpoot een enorme wond zat waar bloed uit stroomde. Stom! Nu had die poes de kans om te ontsnappen! Zijn blik ging weer naar de poes.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Where are you? (XX) - Pagina 2 Rainbowdashx

Where are you? (XX) - Pagina 2 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
Escada
Member
Where are you? (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
290

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons, But who cares?
Gender:
Rank:
Escada
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? (XX)   Where are you? (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 13:15

"Pûh'' Miauwde haar leerlinge verveeld nadat ze haar erop had gewezen dat ze ook prima nog iets zelf kon doen. Chikita was haar nagels aan het scherpen. "Ja, Escada," was het antwoord en het duidde dat ze het begrepen had. Dit was haar actie, haar tijd. Het was tijd dat de grote Escada opstond om het leven van anderen te teisteren. ."Je zult het toch nooit winnen van mijn mentor. Als je slim bent bespaar je haar tijd door nu al van een waterval te springen. Verdoe je tijd niet aan zinlosen dingen zoals vechten tegen Escada." Sprak ze koeltjes haar nagels aan een scherpe steen slijpende. "Gaan jullie nu nog vechten of wat! Ik rode stukken vacht voor in mijn boom om op te liggen. Het is nogal oncomfortabel weet je?" Zei ze terwijl ze langzaam overeind kwam. Escada bewoog niet en negeerde haar nu gewoon. Ze wachtte gewoon tot de kater een actie ondernam. Het was leuker om anderen met werk te laten beginnen en dan zelf ertegenin te gaan. Maar dit keer had ze zich toch bedacht, ze wilde niet wachten, het was tijd voor Actie! de kater ontweek haar snel en rolde om in de hoop haar van hem af te krijgen. Het lukte en hij beet in haar poot. Hij liet los en sprong bovenop haar. Hij drukte haar tegen de grond en hield haar stevig vast. Zijn greep verslapte even omdat hij opeens een steek van pijn door zijn poten voelde gaan. De pijn in haar poot voelde ze niet eens meer en haar ogen glansden duister. Zijn pijn was geweldig, nu hij was afgeleid had zij weer een kans. Met een ongelofelijke snelheid haalde ze met haar poot uit en haalde met haar klauwen de zijkant van zijn kop open. Onmiddelijk spande ze haar spieren en gooide de kater van zich af. Zodra ze opstond schoot ze op hem af en zette haar poot op zijn keel. Haar klauwen drukte vol tegen zijn huid en trok even zijn huid een stukje open. ''Ik geef je een keus zwakkeling,'' siste ze kil en keek hem strak aan. ''Of jesmeekt voor genade, of je sterft hier door mijn klauwen.'' Haar ogen glansden vol haat en vol triomf.


Where are you? (XX) - Pagina 2 Escadag

Gast, My heaven is your hell! So be warned
Pb's naar Snowcrystal
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where are you? (XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: