» after



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 » after

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
» after Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: » after   » after Icon_minitimedo 8 dec 2016 - 14:49

Met een zucht stapte ik de Nursery binnen. Enkele dagen geleden was het nu dat ik en Wind haar, of nou ja, mijn kittens hadden gevonden, en iedere dag kwam ik wel even langs. Zo ook vandaag, natuurlijk. Toen ik bij het nest aankwam, was Rivernight nergens te bekennen. Dit was geen probleem, we hadden namelijk afgesproken dat ik vanmiddag op ze zou letten. Dus had ik Fernpaw voor vanmiddag vrij gegevn, en nu was ik hier. Liefdevol maar onzeker keek ik neer op de vier kleine kittens. Alles in mijn kop lag een beetje overhoop nu. Echt een idee van wat ik nou precies moest doen had ik namelijk niet. Moest ik bij ze gaan liggen? Wat als ze honger kregen. Uiteindelijk zetten ik voorzichtig mijn pootje in het nest, en zachtjes ging ik naast de vier kleine bolletjes zitten. Dit was wel goed. Toch?


» after 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
» after Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: » after   » after Icon_minitimedo 8 dec 2016 - 15:07


De grote tabby kwam de den in, zogezegd om Roughflower en haar kittens te bezoeken, of misschien om te zien hoe het ging met de kittens die ze 'gevonden' had. Ze slikte eventjes terwijl haar groene ogen wendden aan het schemerige licht in de den, waarna ze om zich heen keek; Roughflower sliep, net als haar vier kittens, maar naast haar zag ze Emberspark liggen met haar - met de vier kittens aan zijn zijde. Winddancer glimlachte, ietwat geforceerd, en liep op hem af. "Je ziet er al echt uit als een queen.", zei ze zachtjes, de kittens alle vier inspecterend als om te zien dat alles goed met ze ging, dat Rivernight goed voor hen zorgde. Ze had hen niet afgegeven om dan te zien hoe ze verwaarloosd werden, ze had hen afgegeven zodat ze er zeker van kon zijn dat er goed voor hen gezorgd werd - want dat dacht ze zelf niet te kunnen.


» after 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
» after Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: » after   » after Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 22:35


Settledkit was achter gelaten door zijn moeder. Maar gelukkig was hij niet alleen. Zijn drie zusjes en hij lagen vredig in hun nest. De piepjonge kater begon al wat levendiger te worden, maar zijn zwakke pootjes schenen niet mee te willen werken. Het enige wat hij kon was zichzelf enkele centimeters naar voren trekken en dan was hij alweer moe. Hij wilde weten hoe het was om te kunnen lopen. Dat zou toch mogelijk moeten zijn? Waarom had hij anders al deze aanhangsels gekregen. Zijn moeder leek te kunnen lopen en ook de andere geuren om hem heen leken makkelijk te kunnen bewegen. Waarom kon hij het dan nog niet? Zijn gespartel werd uiteindelijk beantwoord met een nieuwe geur in zijn onderontwikkelde neusgaten, maar hij was bekend. Dit was één van de eerste geuren die hij ooit had geroken, toch? Heel goed onderscheiden lukte nog niet, maar toen een grote kat weer bij hem en zijn zusjes kwam liggen, piepte hij enthousiast en nestelde zich in de vacht van het figuur. Tevreden snorde hij, waardoor hij niet doorhad dat nog iemand anders binnen kwam. Ja, hij kon zich maar op één ding tegelijkertijd focussen.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
 
» after
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: