Crowfur's daughter. (KS)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Crowfur's daughter. (KS)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shark
Member
Crowfur's daughter. (KS) Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Crowfur's daughter. (KS)   Crowfur's daughter. (KS) Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 11:00

Dag iedereen

Na twee pogingen is het nog niet gelukt om iemand actief te vinden om de dochter van Crowfur te bespelen. Bij deze doe ik dus een nieuwe poging om iemand te zoeken die de dochter van Crowfur zal bespelen.

Voor meer informatie verwijs ik jullie door naar Crowfur's profiel. Het karakter van de dochter mag zelf ontwikkeld worden, alleen moet ze wel aanhankelijk zijn aan haar vader en eventueel iets van hem overgenomen hebben. Ze heeft een zwart-witte pels en draagt de naam Leopardkit. Dit is een bestaand account en zal doorgegeven worden aan diegene die de kitten gaat bespelen.

Leopardkit is ondertussen drie moons oud. Houd er rekening mee dat als je haar leeftijd verhoogt dat je dat meldt aan mij zodat Crowfur's leeftijd ook aangepast kan worden aangezien zijn hele verhaallijn is gebaseerd vanaf een bepaalde moon.

Ik zoek:

- Een actief persoon. Ik verwacht minstens een post per week en met omstandigheden een post om de twee of drie weken.
- Een persoon die weet waar hij aan begint. Je neemt het account niet aan als je niet weet of je het actief kunt houden.
- Een persoon die de leeftijd en andere factoren kan overleggen met me.

Ik verwacht geen aanmelding, alleen jezelf kort voorstellen en je motivatie. Het zou ook handig zijn om dingen op te schrijven waar ik rekening mee moet houden wat posten betreft.

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Crowfur's daughter. (KS) BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Crowfur's daughter. (KS)   Crowfur's daughter. (KS) Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 13:12

Ik heb de voorbije twee keer getwijfeld toen je zocht naar zijn dochter, maar ik ga me deze keer dus wel aanmelden. Ik vind de verhaallijn leuk, origineel, een vader die alleen voor zijn dochter zorgt - en ik denk dat het wel interessant kan zijn om te spelen.

Op dit moment heb ik 7 accounts actief: Ribkit, Redpaw, Pearlykit, Amberpaw, Neverland, Winddancer en Nectarkit. Ik heb vaak momenten waar ik enorm enorm actief ben met een bepaald account en de anderen dan een beetje laat verzwakken, maar ik kom altijd terug op die accounts. Van zodra ik een band heb met een karakter laat ik die niet los, toch niet voor een hele lange tijd <'3

Qua karakter voor Leopardkit zat ik eerder te denken aan een heel verwende 'queen' type. Het soort poes die denkt dat ze alles kan krijgen wat ze wil, die gaat huilen bij papa wanneer iemand haar pijn doet en die denkt dat ze anderen kan manipuleren door te dreigen met 'ik ga het aan papa zeggen hoor!' Ze zou zijn kleine prinsesje willen zijn en daar enorm van genieten. Ze zou geen slechte kat zijn, maar niet erg geliefd tussen haar leeftijdsgenootjes - tegen hen kan ze wel wat gemeen doen, al zal ze zich altijd goed gedragen wanneer er oudere katten zijn en natuurlijk tegenover de warriors. Ze zou ambitieus zijn en deputy willen worden en daar ook voor werken, al word ze snel gefrustreerd wanneer iets niet lukt en kan ze dan wel boos worden op anderen. Ze beschuldigt altijd iedereen behalve zichzelf van al haar fouten.

Ze kan echt nog wel moeilijk worden voor Crowfur om onder controle te houden, want als hij niets kan veranderen aan een situatie zal ze ook wel kwaad worden op hem :') Al bij al zal ze waarschijnlijk haar best doen om niet te boos te worden wanneer ze merkt dat ze dat doet, maar gewoontes zijn waarschijnlijk moeilijker te breken dat het lijkt.

Euhm, ik denk dat dat het wel was? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust c:

Edit; oh, en qua posten: tegenwoordig ben ik minder actief ivm de examenperiode en daarna de feestdagen natuurlijk, maar ik kan meestal wel posten in de avonden enzo ^^


Crowfur's daughter. (KS) BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Crowfur's daughter. (KS) Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Crowfur's daughter. (KS)   Crowfur's daughter. (KS) Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 13:20

Bedankt voor je aanmelding!

Ik was een deadline vergeten te zetten, maar deze is volgende week maandag. Jullie hebben dus heel het weekend de tijd om eventueel aan te melden. Bedankt alvast voor de interesse!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Crowfur's daughter. (KS) Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Crowfur's daughter. (KS)   Crowfur's daughter. (KS) Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 14:02

Redpaw* schreef:
Ik heb de voorbije twee keer getwijfeld toen je zocht naar zijn dochter, maar ik ga me deze keer dus wel aanmelden. Ik vind de verhaallijn leuk, origineel, een vader die alleen voor zijn dochter zorgt - en ik denk dat het wel interessant kan zijn om te spelen.

Op dit moment heb ik 7 accounts actief: Ribkit, Redpaw, Pearlykit, Amberpaw, Neverland, Winddancer en Nectarkit. Ik heb vaak momenten waar ik enorm enorm actief ben met een bepaald account en de anderen dan een beetje laat verzwakken, maar ik kom altijd terug op die accounts. Van zodra ik een band heb met een karakter laat ik die niet los, toch niet voor een hele lange tijd <'3

Qua karakter voor Leopardkit zat ik eerder te denken aan een heel verwende 'queen' type. Het soort poes die denkt dat ze alles kan krijgen wat ze wil, die gaat huilen bij papa wanneer iemand haar pijn doet en die denkt dat ze anderen kan manipuleren door te dreigen met 'ik ga het aan papa zeggen hoor!' Ze zou zijn kleine prinsesje willen zijn en daar enorm van genieten. Ze zou geen slechte kat zijn, maar niet erg geliefd tussen haar leeftijdsgenootjes - tegen hen kan ze wel wat gemeen doen, al zal ze zich altijd goed gedragen wanneer er oudere katten zijn en natuurlijk tegenover de warriors. Ze zou ambitieus zijn en deputy willen worden en daar ook voor werken, al word ze snel gefrustreerd wanneer iets niet lukt en kan ze dan wel boos worden op anderen. Ze beschuldigt altijd iedereen behalve zichzelf van al haar fouten.

Ze kan echt nog wel moeilijk worden voor Crowfur om onder controle te houden, want als hij niets kan veranderen aan een situatie zal ze ook wel kwaad worden op hem :') Al bij al zal ze waarschijnlijk haar best doen om niet te boos te worden wanneer ze merkt dat ze dat doet, maar gewoontes zijn waarschijnlijk moeilijker te breken dat het lijkt.

Euhm, ik denk dat dat het wel was? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust c:

Edit; oh, en qua posten: tegenwoordig ben ik minder actief ivm de examenperiode en daarna de feestdagen natuurlijk, maar ik kan meestal wel posten in de avonden enzo ^^

Een dag vroeger dan verwacht, maar ik denk dat er zich niemand meer gaat aanmelden. En daarom ben jij uitkozen als de speelster van Leopardkit! Ik stuur je een PM naar dit account met de gegevens van het account Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Crowfur's daughter. (KS) BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Crowfur's daughter. (KS)   Crowfur's daughter. (KS) Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 14:58

Yay ^^
Ik zal haar zo snel mogelijk helemaal in orde maken dan c:


Crowfur's daughter. (KS) BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crowfur's daughter. (KS)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: