Algemene Onzin Topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 25 ... 50  Volgende
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:33

Briarlight schreef:
Routpaw schreef:
Ik zit vast in Amsterdam Zuid aaaaaa
whaha ik haal je wel op

Ja doe dat ;-;

Naja mn pa komt ons ophalen nu, maar met de files en alles zitten we hier nog wel even ughhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarlight
Member
Algemene Onzin Topic  MEWiZRl

491
Actief
But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:35

Bronzemask schreef:

Dit raakt me diep...
jezus society is f*cked up

-
nou ja, sorry, pizza kan elk moment komen en ik ga het niet riskeren om het te missen omdat ik je kont moet ophalen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Algemene Onzin Topic  MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:36

Bronzemask schreef:

Dit raakt me diep...

;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:37

Bronzemask schreef:

Dit raakt me diep...
Uhum...
Dit is net zo iets als schelden met kanker etc...
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:39

Bronzemask schreef:

Dit raakt me diep...
I feel ya. Ik heb zelf geen autisme, maar ik heb een tweelingbroer met autisme en ik weet dat het niet om te lachen is - het blijven gewoon mensen.
Zouden ze ook lachen met mensen die een arm tekort hebben? Mensen met Parkinsons of chronische derpressie? Mensen die in een rolstoel zitten, mensen met Down?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Algemene Onzin Topic  Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:40

Een jongen in mijn school heeft autisme maar het is niet dat hij echt gepest wordt aangezien hij zelf anderen pest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:40

Ughhh. Ik moet m'n brandbook afmaken :"(
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:44

Redpaw* schreef:
Bronzemask schreef:

Dit raakt me diep...
I feel ya. Ik heb zelf geen autisme, maar ik heb een tweelingbroer met autisme en ik weet dat het niet om te lachen is - het blijven gewoon mensen.
Zouden ze ook lachen met mensen die een arm tekort hebben? Mensen met Parkinsons of chronische derpressie? Mensen die in een rolstoel zitten, mensen met Down?
Ja echt hè...
Net zo slecht als schelden met Kanker... kun je ook weinig aan doen... dus hoezo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
Algemene Onzin Topic  DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:46

Flameleap schreef:
Een jongen in mijn school heeft autisme maar het is niet dat hij echt gepest wordt aangezien hij zelf anderen pest.

Let op! Dit kan een reactie zijn om zichzelf te beschermen of omdat hij geen idee heeft hoe hij met anderen om moet gaan, wat ook een gevolg van het feit kan zijn dat hij autisme heeft. Dit soort dingen moet je altijd van twee kanten zien: ja, de jongen doet er slecht aan om anderen te pesten, maar je moet rekening houden met het feit dat hij zelf autisme heeft. Misschien wilt hij vrienden maken, maar weet hij niet hoe? Misschien is hij ergens bang voor? Ik zeg niet dat autisme als excuus gebruikt mag worden, zeker niet, maar sommige dingen moet je echt van twee kanten bekijken.

En die mensen in dat filmpje zijn echt dom lol. Dat is dus de reden waarom sommige mensen beter geen toegang kunnen krijgen tot het internet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Algemene Onzin Topic  Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:50

Jaypaw. schreef:
Flameleap schreef:
Een jongen in mijn school heeft autisme maar het is niet dat hij echt gepest wordt aangezien hij zelf anderen pest.

Let op! Dit kan een reactie zijn om zichzelf te beschermen of omdat hij geen idee heeft hoe hij met anderen om moet gaan, wat ook een gevolg van het feit kan zijn dat hij autisme heeft. Dit soort dingen moet je altijd van twee kanten zien: ja, de jongen doet er slecht aan om anderen te pesten, maar je moet rekening houden met het feit dat hij zelf autisme heeft. Misschien wilt hij vrienden maken, maar weet hij niet hoe? Misschien is hij ergens bang voor? Ik zeg niet dat autisme als excuus gebruikt mag worden, zeker niet, maar sommige dingen moet je echt van twee kanten bekijken.

En die mensen in dat filmpje zijn echt dom lol. Dat is dus de reden waarom sommige mensen beter geen toegang kunnen krijgen tot het internet...

Daar heb je wel een punt mee. En ik bedoel het niet slecht want bij mij is hij best wel aardig en behulpzaam. Maar ik weet wel dat hij anderen wilt kleineren. Waarschijnlijk is het inderdaad een vorm van defensie want ik had geen enkel idee dat hij dat had dus ik reageerde gewoon vriendelijk op zijn plagerijen en dan was hij ermee gestopt omdat hij waarschijnlijk achter kwam dat het ook geen nut had mij te kleineren.
Ik ben niet het persoon dat dingen zo serieus neemt, want ja, dat hangt af van de persoon dat jou dat aandoet. Een vreemde die mij pest is gewoon iemand die zich verveelt. Maar als het je famielid of vriend(in) is kan ik het nogal erg hard opvatten.

Dat was onnodige informatie
sorrynotsorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
Algemene Onzin Topic  DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:53

Flameleap schreef:
Jaypaw. schreef:
Flameleap schreef:
Een jongen in mijn school heeft autisme maar het is niet dat hij echt gepest wordt aangezien hij zelf anderen pest.

Let op! Dit kan een reactie zijn om zichzelf te beschermen of omdat hij geen idee heeft hoe hij met anderen om moet gaan, wat ook een gevolg van het feit kan zijn dat hij autisme heeft. Dit soort dingen moet je altijd van twee kanten zien: ja, de jongen doet er slecht aan om anderen te pesten, maar je moet rekening houden met het feit dat hij zelf autisme heeft. Misschien wilt hij vrienden maken, maar weet hij niet hoe? Misschien is hij ergens bang voor? Ik zeg niet dat autisme als excuus gebruikt mag worden, zeker niet, maar sommige dingen moet je echt van twee kanten bekijken.

En die mensen in dat filmpje zijn echt dom lol. Dat is dus de reden waarom sommige mensen beter geen toegang kunnen krijgen tot het internet...

Daar heb je wel een punt mee. En ik bedoel het niet slecht want bij mij is hij best wel aardig en behulpzaam. Maar ik weet wel dat hij anderen wilt kleineren. Waarschijnlijk is het inderdaad een vorm van defensie want ik had geen enkel idee dat hij dat had dus ik reageerde gewoon vriendelijk op zijn plagerijen en dan was hij ermee gestopt omdat hij waarschijnlijk achter kwam dat het ook geen nut had mij te kleineren.
Ik ben niet het persoon dat dingen zo serieus neemt, want ja, dat hangt af van de persoon dat jou dat aandoet. Een vreemde die mij pest is gewoon iemand die zich verveelt. Maar als het je famielid of vriend(in) is kan ik het nogal erg hard opvatten.

Dat was onnodige informatie
sorrynotsorry

Dan denk ik inderdaad dat hij misschien ergens in zijn leven een slechte ervaring heeft gehad en dat hij dit gebruikt om mensen te polsen: gaan ze er op in of niet? En als hij ziet dat zijn defensieve houding helemaal niet nodig is, dat hij het dan laat zakken of zo? Het lijkt mij ook dat hij helemaal geen verkeerd persoon is, maar dat hij gewoon niet weet hoe hij anderen moet benaderen.

Ik stond laatst met een jongen aan de bushalte en die zei zo: "Ja, mijn leerkracht is veel bezig met de astronomie. Hij is daar echt autistisch in."

En dan sta ik daar ook zo van: ja, wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen...? En dan weet ik zo niet of het wel verkeerd opgevat mag worden of niet. Ik zie dat soort dingen altijd een beetje dubbel, hoewel de boodschap in dat filmpje niet verkeerd op te vatten is. Dat slaat gewoon echt nergens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Algemene Onzin Topic  Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:55

Jaypaw. schreef:
Flameleap schreef:
Jaypaw. schreef:
Flameleap schreef:
Een jongen in mijn school heeft autisme maar het is niet dat hij echt gepest wordt aangezien hij zelf anderen pest.

Let op! Dit kan een reactie zijn om zichzelf te beschermen of omdat hij geen idee heeft hoe hij met anderen om moet gaan, wat ook een gevolg van het feit kan zijn dat hij autisme heeft. Dit soort dingen moet je altijd van twee kanten zien: ja, de jongen doet er slecht aan om anderen te pesten, maar je moet rekening houden met het feit dat hij zelf autisme heeft. Misschien wilt hij vrienden maken, maar weet hij niet hoe? Misschien is hij ergens bang voor? Ik zeg niet dat autisme als excuus gebruikt mag worden, zeker niet, maar sommige dingen moet je echt van twee kanten bekijken.

En die mensen in dat filmpje zijn echt dom lol. Dat is dus de reden waarom sommige mensen beter geen toegang kunnen krijgen tot het internet...

Daar heb je wel een punt mee. En ik bedoel het niet slecht want bij mij is hij best wel aardig en behulpzaam. Maar ik weet wel dat hij anderen wilt kleineren. Waarschijnlijk is het inderdaad een vorm van defensie want ik had geen enkel idee dat hij dat had dus ik reageerde gewoon vriendelijk op zijn plagerijen en dan was hij ermee gestopt omdat hij waarschijnlijk achter kwam dat het ook geen nut had mij te kleineren.
Ik ben niet het persoon dat dingen zo serieus neemt, want ja, dat hangt af van de persoon dat jou dat aandoet. Een vreemde die mij pest is gewoon iemand die zich verveelt. Maar als het je famielid of vriend(in) is kan ik het nogal erg hard opvatten.

Dat was onnodige informatie
sorrynotsorry

Dan denk ik inderdaad dat hij misschien ergens in zijn leven een slechte ervaring heeft gehad en dat hij dit gebruikt om mensen te polsen: gaan ze er op in of niet? En als hij ziet dat zijn defensieve houding helemaal niet nodig is, dat hij het dan laat zakken of zo? Het lijkt mij ook dat hij helemaal geen verkeerd persoon is, maar dat hij gewoon niet weet hoe hij anderen moet benaderen.

Ik stond laatst met een jongen aan de bushalte en die zei zo: "Ja, mijn leerkracht is veel bezig met de astronomie. Hij is daar echt autistisch in."

En dan sta ik daar ook zo van: ja, wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen...? En dan weet ik zo niet of het wel verkeerd opgevat mag worden of niet. Ik zie dat soort dingen altijd een beetje dubbel, hoewel de boodschap in dat filmpje niet verkeerd op te vatten is. Dat slaat gewoon echt nergens op.

Ja, er zijn veel mensen die zichzelf eerder beschermen dan pesten om een andere reden maar misschien ligt het aan mij aangezien ik meestal dat excuus had gekregen toen ik gepest werd.

--
Afijn, talking about real problems;
de pizza is like... al 2 uur onderweg?
moet ik me zorgen maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 17:59

Is karma omdat je me niet kwam ophalen :c
Haha nee, ik zou even bellen voor de zekerheid anders
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Algemene Onzin Topic  Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 18:00

Routpaw schreef:
Is karma omdat je me niet kwam ophalen :c
Haha nee, ik zou even bellen voor de zekerheid anders

whaha
tenzij de pizzabezorger dood is gegaan
met MIJN pizza gvd xd
naja
rip pizzabezorger ?-?-? -- 18-12-16

Rest in
PIZZA

i'll leave now

Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
Algemene Onzin Topic  DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 18:02

IN PLAATS VAN DAT JE DOMME PUNS MAAKT oké hij was redelijk goed but that's not the point ZOU JE BETER BELLEEEEEEENNNN
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Algemene Onzin Topic  Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 18:05

Whahaha nee ik laat de pizzabezorger wat meer tijd B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 18:05

Mijn pizza is juist net klaar:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Algemene Onzin Topic  Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 18:06

Acorndust schreef:
Mijn pizza is juist net klaar:p
NEE JIJ GAAT RUSTIG OP MIJ WACHTEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Algemene Onzin Topic  MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 18:11

Branch is volwassen c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
Algemene Onzin Topic  DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 18:13

Mijn pizza is ook klaar

En dan kruipt er opeens een beest over je been. Volgens mij was het een pissebed...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 50Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 25 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: