Hope for the morning - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hope for the morning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 12:24

Draco draaide hij zich om zodat hij naar haar toe lag. Een glimlach op zijn gelaat terwijl hij sprak. "Geloof me, dit doet me ook goed." Even vergat hij alle problemen die hij al had gecreerd. Zijn hele leven werd teruggebracht tot dit punt nu omdat het zo makkelijk was en zo goed ging Inmiddels glimlachtte hij met zijn tanden ontbloot, er was geen stoppen aan. "Amare, je maakt me gelukkig." Honestly de woorden waren om bij te kotsen maar ze klonken gepast nu.


Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 12:32

Ze had de kater nog nooit met zo'n lach op zijn gezicht gezien. "Amare, je maakt me gelukkig." Sprak hij uit. Kort vroeg ze zich af hoe. Tot nu toe had ze enkel problemen en verscheuring veroorzaakt. Hoe kon ze iemand gelukkig maken? Die gedachte werd bestreden door het feit dat Draco misschien wel hetzelfde dacht. Want kom op, hij was niet de fijnste kater om in het begin mee om te gaan. Ze wist nog hoe erg ze hem voorheen haatte. Ze kon niet in zijn hoofd kruipen om even te checken of hij wel echt gelukkig was. Uiteindelijk kwam ze tot de conclusie dat ze daar vrede mee had. Ze vertrouwde hem immers. "Wat vind je ervan als ik zeg dat ik je nog veel vaker wil zien?"


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 12:45

Het was pijnlijk om te denken aan hoe hij waarschijnlijk deze zelfde woorden ook tegen Stonepaw ging herhalen wanneer hij de grijze tom weer zou zien. Really, hij wou stoppen met al het liegen en dingen zomaar zeggen maar ja, old habits die hard. Bovendien kon hij niet aan om de katten waar hij om gaf te kwetsen. Als het nou iets tussen Stonepaw en een van die irritante Elite kwallen als Negan was geweest. Maar dit was lastig en daar moest hij mee dealen. "Ik kan zo vaak mogelijk terugkomen naar deze schuur?" Stelde hij voor. Het leek hem perfect als dit een soort plek voor hun twee werd. Zolang Stonepaw maar niet terugkwam natuurlijk maar dat kon hij regelen.


-Just saw it, congrats with the otm ^^


Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 13:10

"Ik sta altijd voor je open." Waarschijnlijk was dat niet waar. Maar ze wou het niet overbodig moeilijk maken. Hij wist in ieder geval waar ze woonde, dus nu was de kans op elkaar nooit meer zien gelukkig erg klein. Alleen al de gedachte aan hem liet haar zweven. Ze lag nog steeds op de grond en drukte zichzelf weer tegen hem aan. Alles vatte vlam. "Waarom is dit nooit eerder gebeurd?" Mauwde ze zonder er antwoord op te verwachten.

-Thanks ^^


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 13:15

Hij krulde zijn staart om haar heen en wreef even met zijn kop tegen haar aan. Knuffelen was veel fijner dan hij ooit had gedacht. Dit moest hij vaker gaan doen, en gelukkig was hij daarvoor uitgenodigd. Natuurlijk zou hij hier niet 24/7 uithangen, hij had een leven in de Elite maar hij zou Amare vaker zien dan eerst. "Waarom is dit nooit eerder gebeurd?" Hij had geen enkel antwoord en hij dacht ook niet dat het nodig dus zweeg hij, gewoon genietend van het moment.


Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimema 2 jan 2017 - 13:30

Ze was nu erg luid aan het snorren. Helemaal terecht natuurlijk. Want hij was geweldig. "Voortaan vertel je me wel alles, right?" Mauwde ze op een nog steeds lieve toon. Als ze elkaar konden vertrouwen dan zou hun relatie zo verreikt worden. Zij vertrouwde hem in ieder geval wel. Waarom? Misschien omdat hij haar het beste gevoel gaf dat iemand maar kon doen. Misschien was dat een beetje oppervlakkig. Maar ze gaf er echt geen f*ck om. Dit was het begin van een geweldige periode in haar leven.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 15:04

Even kwam hij iets overeind om in te kunnen schatten hoe de vraag werd gesteld. Het klonk lief maar serieus en hij moest een goed antwoord geven. Draco wist dat ze hem vertrouwde en hij het niet kon schaden zo. Maar hij kon gewoon niet alles vertellen. "Alles. Zelfs welke prooien ik allemaal heb gegeten." Grapte hij na de serieuze 'alles'. "Maar jij moet ook alles vertellen." Ging hij door zijn stem weer serieus.




Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 19:56

Ze grinnikte. Hij was zoals altijd in elke situatie grappig. Zelfs toen hij daar net zo ongemakkelijk tegen de muur stond. Dat was grappig, toch? "Maar jij moet ook alles vertellen." Mauwde hij dit keer wat serieuzer. Ze knikte even ter begrip. Natuurlijk zou ze hem alles vertellen. Maar.. "Er is zo ongelofelijk veel om te vertellen." Zei ze mysterieus. "Maar je zult er allemaal achter komen, geloof me." Hij wist nog niets van haar drama-familie, haar gevecht met Shark, het tripje naar het ShadowClancamp. Hij wist niks.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 23:28

"Er is zo ongelofelijk veel om te vertellen." Instemmend knikte hij. Zelfs als hij een hele maan lang alleen maar aan het vertalen was zou het nog niet alles zijn. Dat zouden nog eens wat verhalen woorden voor de kittens. Kittens. Zijn oren schoten omlaag bij de gedachte al. Daar was hij nog lang niet klaar voor. "Maar je zult er allemaal achter komen, geloof me." Draco zette de gedachtes van kittens van zich af om naar Amare to spinnen. "Ik hoop snel."


Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 0:58

Ze wist niet precies wat de betekenis achter zijn woorden was. Misschien lag deze er wel helemaal niet achter. Misschien wou hij gewoon iets zeggen om niet stil te zijn. Een bedachtzame trek beschaduwde haar gezicht. "Het liefst pinda ik nu alle verhalen in je brein. Het zou zonde zijn als ze wordem vergeten." Waar de f*ck kwam dat vandaan? Het half engel jalf duiveltje op haar schouder haalde zijn schouders op. Het maakte niet uit wat ze zei. Alles wat ze niet zei werd immers vergeten. Plus ze vertrouwde hem met heel haar hart, toch?


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 1:23

Hij trok even met zijn oor. Dit gesprek was niet langer naast elkaar liggen, ze waren weer in de serieuze richting aan het gaan. Nadenkend staarde hij Amare aan. Hoeveel betekenis moest hij aan die woorden geven? Even ademde hij gewoon diep en uit in de stilte. "Dat zijn er zoveel, ik kan je wel een vertellen." Het zou het vertrouwen tussen hun alleen maar sterker maken. "Kies maar, eerste crush... eerste gevecht... mijn kittentijd.." Afwachtend keek de witte tom haar aan.


Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 12:03

Er was zoveel wat ze over hem wou weten. Ze wou álles weten. Hem worden. Één met hem zijn. Hoe ging zoiets eigenlijk? Ze lipte haar onderlip. Dat deed ze als ze nadacht. "Zou je me wat kunnen vertellen over je kittentijd? Je weet wel. Beginnen bij het begin.." Als zij dat moest doen dan had ze een nog steeds te lang verhaal. Nee, dat wás het verhaal. Ze had een dramafamilie. Maar waren er bijzondere dingen gebeurd buiten dat? Haar litteken meetellend niet echt. Ze sprak zichzelf ferm toe dat ze even moest kappen met aan zichzelf denken. De poes was immers hondsbenieuwd naar wat hij te zeggen had.

Waarom stond er pinda? Omg xD


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 12:43

Hij begon al spijt te hebben dat hij haar zoveel keuze had gegeven. Straks vroeg ze naar iets waar hij over moest liegen. Zijn kop ging naar beneden terwijl hij nadacht. "Beginnen bij het begin.." Hij wist niet veel meer van het absolute begin. "Ik werd geboren, nu bijna 26 moons geleden." Wat ging tijd toch snel. "Ik was de enige kit van mijn ouders dus ik werd extra vertroeteld. Ik kreeg altijd alles en andere kittens merkte dit. Ik kreeg ook hun respect. Dus ik ben sorta opgegroeid met de beste zijn weet je wel? Wat precies was waarom hij het niet kon uitstaan als katten hem anders behandelde. "En toen stierven mijn ouders." Hij zuchtte zacht. "Het was op het Skyclan gebied, beidde werden geplet onder een boom. Maar don't worry, het is zo lang geleden dat ik ermee kan leven."
Pinda's zijn belangrijk


Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 13:07

Ondanks dat hij er niet te zwaar over sprak maakte ze zich toch een beetje zorgen. Ze had zelf erg veel last gehad van de gedachte dat haar vader dood was. Oké, dat bleek hij uiteindelijk niet te zijn, maar ze dacht van wel. Wat maakt het uit dat iets zo is als je toch denkt dat het anders zit? Ze gaf hem een geruststellend likje over zijn kin. "Of je er nou wel of niet mee zit. Ik ben er voor je." Ze was nooit zo lief voor anderen. Normaal gezien zou ze iemand in zijn gezicht spugen en zeggen dat hij zich moest vermannen. "Nu mag je wat aan mij vragen." Mauwde ze kalm.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 13:16

Het was raar hoe emotieloos hij erover kon vertellen op zo'n moment. Hij wist dat het niet zo hoefde bij Amare maar hij kon het niet laten om sterk te lijken. Dus verscheen de oude glimlach meteen weer op zijn gezicht. Alles wat hij deed in antwoord was haar een lik teruggeven over haar wang. "Hoe zit het met jouw familie?" Vroeg hij zacht. Hopelijk wou ze erover praten. Hij was er nieuwsgierig naar.


Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 13:27

Ze zuchtte kort. Ze schaamde zich voor haar familie. "Well, ik ben er kort geleden nog achter gekomen dat mijn vader nog leeft en met een ShadowClanpoes twee halfbroertjes op de wereld heeft gezet." Haar vader werd langzamerhand iemand waar ze steeds meer van walgde. Hij verliet en ging vreemd. "Hij was een Rogue. Mijn moeder was een Kittypet." Het stuk over haar moeder kwam er als nog meer kots uit. Ze verafschuwde Kittypets en zij was er zelf eentje. Er vloeide smerig, zwak Kittypetbloed door haar heen en ze kon er niets aan doen. Als het iets was wat ze haatte aan zichzelf, dan was het wel haar afkomst. "Ik heb ook nog een broer. Ik ken hem eigenlijk niet lang en goed, maar hij zit bij de Elite." Over Stinson wist ze eigenlijk niets te zeggen. Hij was een aparte verschijning, met zijn twee kleuren ogen. Ook vocaal viel hij erg op. Maar deed zij dat zelf niet ook? Ze keek Draco vol verwachting aan. Hij zal zich vast rot schrikken over haar Twolegtrash-afkomst.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 13:37

Verbaasd keek hij haar aan, ieder woord weer een verassing. Hij had niet verwacht dat Amare meer familie had gehad. Nu begon hij zich toch af te vragen of hij haar halfbroers ooit had ontmoet. De kans was best groot met hoe vaak hij op het Shadowclan gebied kwam. "Hij was een Rogue. Mijn moeder was een Kittypet." Amare was een kittypet!? De verbazing was van zijn gezicht af te lezen, het viel niet aan haar te zien. Uiteindelijk reageerde hij alleen op het laatste. "Echt? Wat is zijn naam? Misschien heb ik hem wel eens gesproken." Hij waagde het niet om een opmerking te maken over haar Kittypet afkomst, tenslotte had hij ze zo vaak bespot.


Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 13:47

De kater was duidelijk geschokt. Waarom vertelde ze hem dit ook al weer? "Echt? Wat is zijn naam? Misschien heb ik hem wel eens gesproken." Mauwde hij. Beter dat hij haar afkomst met rust liet. Ze was nogal gevoelig voor de vele opmerkingen. Rustig ademde ze een paar keer in en uit. "Hij heet Stinson en heeft een pikzwarte vacht. Je zult hem wel herkennen aan zijn éne rode oog." Het leek haar niet dat ze elkaar ooit hadden gesproken. Ze waren totaal niet elkaars type. Momenteel gaf ze ook niet zoveel om haar broer. Ze hadden een bloedband en meer dan dat was er niet. Ze voelde er meer voor om Amberhunt weer te zien.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 13:53

Blijkbaar was het slim on niet dieper in te gaan dat Amare kittypetbloed had. Het was ook gewoon te raar om te bedenken. Maar nu hij er over nadacht... als ze kittens kregen zouden ze kittypet bloed hebben, als ze bij elkaar bleven zou hij met een half-kittypet zijn. Het was gewoon niet iets wat bij zijn principes hoorde. Maar met een Shadowclanner gaan was dat ook niet geweest. "Oh die, ik heb hem wel eens gezien. Raar type." Mauwde hij zonder erover na te denken. "Anyway, ik zat te denken, en neem dit alsjeblieft niet serieus want het was maar aan gedachte." Begon hij. "Stel je voor dat... kittens gebeuren... zijn ze dan voor een deel kittypet?" Het was een grootte mogelijkheid die hem ergerde. Zijn kitten met Brokenfeeling was tenminste volledig Bloodclan
.


Hope for the morning - Pagina 3 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hope for the morning - Pagina 3 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hope for the morning   Hope for the morning - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 14:11

Amare knikte instemmend. Ook al was het haar eigen broer. "Anyway, ik zat te denken, en neem dit alsjeblieft niet serieus want het was maar aan gedachte." Er zat iets zwaar klote aan te komen. "Stel je voor dat... kittens gebeuren... zijn ze dan voor een deel kittypet?" Ze keek hem zwaar beledigd aan. Dus hij had er toch problemen mee? Ze zette demonstratief een stap bij hem vandaan. "Ja. En de generaties daarna zullen ook nog Kittypet zijn. En daarna en daarna." Hij had duidelijk het verkeerde gezegd. "Maar ze zullen opgroeien als Rogue of BloodClan of wat dan ook." Haar ogen stonden vol woede. "Trouwens, wie zegt dat we kittens krijgen?"


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hope for the morning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: