Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gezocht] Kits ~ FirexIce

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 12:03

O my gawsh its Swiftkill, Me luves Swifteh, Me luves Swifteh <3333


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 12:24

*Ik maak geen schein van kans meer Sad*



Zealspirit
Lijstje
Bekendste account: Stormtail/Darkfire
Naam kitten: zealkit. *[Zealspirit]*
Bijnaam: Felix.
Geslacht: Kater

Karakter
Kit
Zealkit, is een zorgenlijk katertje. Hij heeft het liefst dat iedereen het naar zijn zin heeft, maar ook is hij snel bang en op zijn hoede, Wat hij van zijn moeder heeft. Hij is ook heel erg gehecht aan zijn famillie hij zou alles voor hun doen, hij was de gene die het, het moeilijkste vond om uit de nursery te gaan. Waar warmte rust en liefde lag, zo vertrouwd.- zealkit houd niet van veranderingen. Bovenal is Zeal heel erg lief, snel zal hij heel erg van iemand houden. Al is het dan alleen maar een vriend, hij hecht zich heel erg aan katten en dingen. Hij is trots op zijn vader en wil wel op hem lijken.. maar hij vind zichzelf niet goed genoeg daar voor. Zijn vader en famillie alles voor hem, later als hij ouder word en vrienden krijgt, kan hij de afwezichheid beter acepteren. Hij is altijd zichzelf waardoor hij warmte uitstraald. Zijn naam (zeal) heeft hij aan zijn trouw en vasthoudenheid, En zijn ijver voor dingen. Als Zeal echt iets wil. Zal het voor hem gebeuren, maar ook heeft hij gedult met dingen.

leerling
Zealpaw. Hij is leergierig geworden en wil zoveel mogenlijk leren om een goede warrior te worden. Hij moet en zal zichzelf bewijzen, mischien iets van zijn vader... Zijn mentor is aardig en geeft hem goede trainingen. Hij heeft een normaal leerlingen leven, vrienden om hem heen waar hij van houd and, maybe.. A Girl??
Hij is gelukkig. Maar totdat hij vraagt wat er met hun moeder is gebeurd, Fireheart is er kapot van (Ja toch Wink) En Zealpaw heeft heel erg medeleiden met hem waardoor hij veel met zijn vader om gaat. Maar doordat hij Tegen een vos vecht met wat vrienden en die uit het territorium jagen, word hij warrior. Hij is diep bedroeft om een moeder die hij in zijn leven heeft moieten missen, maar het heeft hem sterk gemaakt. Hij heeft zijn vader broer/tjes en zus/jes gellukig nog, samen met zijn famillie rouwen soms erg om dit verlies.

Warrior
Zealspirit, zijn naam past nu erg bij hem, hij heeft sterke trouw aan de clan. Hijwil zich nog steeds bewijzen. Maar het verlies van zijn moeder heeft hem zwaar gesteld. Hij verandert van een vrolijke eigenwijze Naiefe zealpaw naar een wijze neutrale liefdevolle Zealspirit. Verdriet zit diep verborgen en moet er uit. Daarom gaat hij vaak snachts het kamp uit om te rennen in het bos. Op een heuvel staat een boom waar hij als leerling veel in klom, het heuveltje met de boom is zijn eigen plekje vlak bij de vierboom. Hij kan er de maan heel goed zien en ligt er vaak te huilen te schreeuwen, slapen. Het is zijn emotie plekje. Vele nagel krassen staan in de boom.Maar Zealspirit is nog steeds niet de poes uit zijn leerlingentijd vergeten. Hij word verlieft krijgt een relatie en word eindeluijk gelukkig met zijn vader aan de top en zijn moeder die rust in de Starclan.

Crush: Nog niemand gevonden, want ben nog niet geboren.

Uiterlijk:
Hij lijkt met uiterlijk best op Fireheart maar hij heeft veel meer wit dan zijn vader heeft door zijn moeder. Zijn ogen zijn een mix van groen en geel. Zealkit is kortharig.
Een witte borst en oranje dek.
Meer weten? Bekijk de foto,s.

Houd je hem actief?: Ja ik beloof het. Ik doe Naturepaw op de acountmarkt. En ALS ik uitgekozen word. Laat ik Annemarie dood gaan en maak dit acount op die van haar.
Posten: Zie Stormtail of Darkfire.

*Kijk uit, de foto,s zijn groot (vooral de warrior)*
Foto,s:

Mvg, Moon.


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 2UybNaQ


Laatst aangepast door Darkfire op di 23 aug 2011 - 17:29; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 12:48

Icestorm gaat dood vlak na de geboorte ^^
Maar coowl karakter. Je kunt hem iets aanpassen, met dat stuk over Ice, maar voor de rest heeft hij een goede kans hoor. Very Happy


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 12:57

Bekendste account: Bluestar
Naam kitten: Bluekit [Herboren versie van Blue] warrior; Bluepool of Bluewhisper
Geslacht: Vrouwelijk
Karakter: Leergierig, Nadenkend, Wijs, Doortastend, Eerlijk, Vriendelijk, Bescheiden en Creatief.
Uiterlijk: (hou het reëel, Ice is wit en Fire is rood) Ik kan het niet echt reël houden xd, Blue word weer blauw/grijs met helder blauwe ogen, mag dat? :3


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 QHTBjCa
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 13:10

Omdat het Bluekit is mag dat ^^
Heeft Fire ook een goede reden om haar Bluekit te noemen.

Trouwens, kittens kunnen flink wat vachtpatronen hebben, dus het hoeft echt niet alleen maar rood en wit te zijn hoor. Icestorm heeft onder dat wit, om het zo maar te zeggen, een lapjes vacht. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden. Lang leve genetica x'D


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 13:12

Oke wazz. Dankje ^^''
Ik zal het even veranderen. Ice gaat niet dood door de bevalling maar wor vermoord door Scourge heb ik opgezocht, dat maakt mogenlijk dat Fenix zich wel aan zijn moeder zou kunnen hegten. Ik heb er inspiratie voor, voor zijn verdriet. Maar ook gewoon geheel voor hem. Very Happy yay

(Ik heb echt heel erg mijn best gedaan op het karakter ^^'' Een hele nacht liggen brain stormen, vooral op de naam. Al ben ik het nog steeds niet helemaal eens over zijn warrior name.)

Leuk Bleustar van Bleukit, als... ik uitgekozen word. Ben ik haar boer/tje ^^ like it.


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 15:47

Ik heb besloten welke naam ik kies van de twee, Flakekit wint de wedstrijd!

Ben ook Jumpfoot?


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Rainbowdashx

Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 16:12

Nog iets vergeten bij te voegen, Jewelkit lijkt ook erg op haar moeder qua uiterlijk. Alleen ietsjes anders. ^^

Sad herinneringetje voor Fireheart later xD


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 16:37

Darkfire; Ice gaat WEL dood bij de geboorte, want dat van melting ice is veranderd.


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 16:41

Ik weet niet of je naam wel kan Darkfire.. Want Fenix is ten eerste een mix van engels en nederlands. Feniks is nederlands, Phoenix is engels. En ten tweede, katten hebben geen enkele weet van wat een Feniks is.


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 17:17

@Fire:
Oh ^^''
Sorry, ik had het gelezen in het melting ice verhaal. Maakt niet uit hoor, laat dat dan maar.

@Babs:
Inderdaat je hebt gelijk. Niet bij stil gestaan, ik met me slechte verknipte spelling-_-'' .
Ik ben een nieuwe:
Zealkit/spirit.


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 17:29

Sorry dubbelpost ^^''''''

Maar het is aangepast.


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 17:42

Bekendste account: Lightheart~Brightpaw(soul)
Naam kitten: Flamekit Flamepaw Flamesoul(heart) -
Geslacht: Kater
Karakter: Flamekit is een speels katertje, hij is vrij druk, maar kan ook rustig zijn, voor hem is er geen tussen weg. Hij houd van avonturen en zou daarom ook best wel eens stiekem op avontuur gaan. Zijn droom is om op zijn vader te gaan lijken dus zou ook veel bij hem zijn. Hij kan ook heel erg begrip vol en beschermend zijn. Hij is loyaal aan zijn clan. Hij kan ook wel eens ene beetje uitsloven over de clan of over zijn familie.
Uiterlijk: Het is een rood katertje. http://browse.deviantart.com/photography/?qh=§ion=&q=Red+kitten#/d3k17rc

Edit: Ik heb leukere foto voor Flame ~ Spotted: http://browse.deviantart.com/photography/?q=calico%20kitten&order=9&offset=24#/d3pj3ij


::"Bright's::

Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 SH9MgCf


Laatst aangepast door Brightpaw op di 30 aug 2011 - 17:14; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Naampjess)
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 23:20

Toegevoegd.

Stel iedereen werd gekozen, dan kregen ze 16 kits x'D


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2011 - 10:20

waneer worden ze eigenlijk gekozen? (sorry als dit spam is)


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2011 - 10:43

Als Babz en ik even samen rond de tafel hebben gezeten om te bespreken.
Ze worden toch nog even nie geboren, dus.


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2011 - 11:30

Ik heb Cinnamonkit's Warriornaam en karakter even aangepast, so eh, just that you know.
Howly cwap, 16 kits O.o
Ik deed al lang over 4 kits zoeken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2011 - 11:36

Aanmerking daarop; Niemand weet dat Bluestar een nieuwe kans kreeg van StarClan en weer op de wereld is gezet als Bluekit. Niemand, dus ook elders nie.


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2011 - 11:42

Omg, dat is awesome! :3
Maar krijgt ze helemaal hetzelfde karakter enz. weer?

En ik heb Jewelkit ook weer even geëdit met haar Warrior name. ;x


Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kits ~ FirexIce   Firexice - [Gezocht] Kits ~ FirexIce - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 aug 2011 - 11:43

Ok, dan pas ik dat even aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Kits ~ FirexIce
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: