Always one for doubting - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Always one for doubting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ironsoul
Member
Always one for doubting - Pagina 2 LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 feb 2017 - 1:51


ironsoul
it’s your form of believing
De rode tabby maakte wel riskante uitspraken. Het zat nu ook niet in hem om alles te gaan doorvertellen, maar hij twijfelde wel aan de kleinere tom. Het was niet gebruikelijk, de dingen die hij deed. Het helpen van zijn zusje, daar kon Ironsoul nog wel inkomen. Maar twijfelen aan StarClan en waarschijnlijk ook stiekem aan ShadowClan? Hij zou het zichzelf moeilijk maken als hij ooit voor die mening zou uitkomen. Zijn kleine preek leek wel een beetje indruk te maken. De andere warrior leek een beetje te kalmeren en zijn woede de baas te worden.

"Het is niet... Ik geloof er wel in maar..." Reageerde Amberhunt zachtjes. "Ik had zou gehoopt op wat hulp, het was naïef om dat de hopen, ik weet het." Vervolgde hij. Ironsoul’s blik en houding werd een beetje zachter. ”Je kan altijd je Clangenoten om hulp vragen. Je kan altijd mij om hulp vragen, oké?” Zei hij met een geruststellende glimlach. Hij wilde deze tom nog niet opgeven.


Always one for doubting - Pagina 2 2mi14js
I wouldn't hold my breath if I was you
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 feb 2017 - 13:18

De woede nam af, hij kon weer helder denken terwijl hij Ironsoul aankeek Je kan altijd je Clangenoten om hulp vragen. Je kan altijd mij om hulp vragen, oké?” Miauwde die met een geruststellende glimlach. Amber knikte langzaam, hij geloofde in Starclan. Evenveel als de rest van de clan, maar hij was gewoon niet zeker van het kracht en of die wel zo groot was. "Bedankt Ironsoul... Ik zal het niet vergeten" Miauwde hij na een tijdje. Nee, hij zou het niet vergeten... nooit meer.


Always one for doubting - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Always one for doubting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: