hello there..... skyclan - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 hello there..... skyclan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
fawnheart
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2011 - 18:50

"Hoi Fawnheart!!!" Zei Tiger opgewekt en sprong uit de boom om wat te drinken, wanneer ze klaar was met wassen sprong ze soepel uit de boom om wat te drinken "Aah een monster!!!" Riep Tiger en meteen rende ze naar het water maar ze zag dat hij lachte en ze zuchte opgelucht. Fawnheart nam een slok van het koude water en keek naar de sterren in het water. Ze dacht terug aan de dag toen ze Larkpelt hier ontmoeten die dag had ze een vriend gevonden die ze niet meer ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 16:16

Toen hij klaar was met zich zelf wassen nam Tiger weer grote teugen van het ijskoude water. Hij keek naast zich, daar was Fawnheart ook aan het drinken. Ze keek op naar de sterren in het mooie meer, het leek of ze ergens mee zat en hij vroeg er naar;'' is er iets Fawnheart, je kan het gerust zeggen hoor, misschien kan ik je ergens mee helpen?" hij probeerde een beetje bezorgd te klinken, maar of dat lukte, dat moest Fawnheart zelf beslissen. Hij keek naar boven, waar de sterren stonden, daar keek hij thuis ook elke nacht naar dacht hij. Thuis......... hij miste het wel. Daar kende hij alles als zijn broekzak, hier was alles maar vreemd en helemaal nieuw voor hem. Met die gedachte sprong hij in de boom en ging liggen wachten op het antwoord van Fawnheart.


hello there..... skyclan - Pagina 2 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
hello there..... skyclan - Pagina 2 E802dccb178894352258cb3729134cc3hello there..... skyclan - Pagina 2 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkhello there..... skyclan - Pagina 2 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:35

'' is er iets Fawnheart, je kan het gerust zeggen hoor, misschien kan ik je ergens mee helpen?" Hoorde ze ergens ver iemand zeggen mar ze lette niet op. Ze dacht aan haar moeder die voor hun stierf en aan de kittens die nog leefden betekende dat misschien dat ze broers of zussen had en hoezo had de rogau haar meegenomen en geen andere kittens, de poes had zoveel vragen en geen antwoord. Fawnheart knipperde met haar ogen en keerde terug bij de sterre meer en Tiger 'Er is niks wat jij hoeft te weten' zei ze kort en sprong de boom in waar ze in de valken nest nestelde en probeerde te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 nov 2011 - 16:03

"Er is niets wat jij hoeft te weten" hoorde hij Fawnheart zeggen. Tiger Keek teleurgesteld naar haar. Hij wou het echt graag weten."Echt niet." probeerde hij nog. Maar waarschijnlijk zou ze niet meer reageren. Hij sprong uit de boom en fluisterde in zich zelf, wat is deze plek mooi, maar toch, ik mis thuis. Waar ik alles goed ken, waar alles vertrouwd is. "Een ding is mij nog bekend", zei hij hard op alof Fawnheart er niet was, "de sterren en de maan.". Hij ging liggen en keek naar het nest, waar net een strotje uit viel." Fawnheart er is zoveel dat ik niet hoef te weten, maar ik wil het toch." zei hij, en hij keek met een doordringende blik naar Fawnheart.


hello there..... skyclan - Pagina 2 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
hello there..... skyclan - Pagina 2 E802dccb178894352258cb3729134cc3hello there..... skyclan - Pagina 2 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkhello there..... skyclan - Pagina 2 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 19:24

"Een ding is mij nog bekend", zei hij hard op alof Fawnheart er niet was, "de sterren en de maan.". Hij ging liggen en keek naar het nest, waar net een strotje uit viel." Fawnheart er is zoveel dat ik niet hoef te weten, maar ik wil het toch." zei hij, en hij keek met een doordringende blik naar Fawnheart. 'hoor eens Veel dinge mag je niet eens wete jonge man dus ik zou ophouden met zeuren of je vliegt uit dit nest en geloof me je komt niet op je pootjes terecht' zei ze dreigend en keek recht in de ogen van De rogeu. De poes had nu echt geen zin in lieve praatjes, hij moest haar nu met rust laten, hij hoefde niet weg maar hij moet kappe met zeuren want als ze niet in stemming is dan kan hij veel slechts verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimema 28 nov 2011 - 15:48

"Hoor eens, veel dingen mag jij niet weten jonge man dus ik zou ophouden met zeuren of je vliegt uit dit nest en geloof me dan kom je niet op je pootjes terecht.". Tiger schrok zich een hoedje door deze reactie van deze, altijd zo kalme, poes."He..het spijt me." hakkelde hij "ik wou je niet boos maken ofzo.". En hij voegde er, nu een beetje bozig, er aan toe; "en je hoeft niet meteen zo bozig te doen hoor, ik was alleen maar nieuwsgierig hoor!". Maar Tiger kalmeerde snel weer want hij wist dat hij zowat helemaal afhankelijk van deze poes was."Sorry ik wou je niet boos maken." zei hij waarna hij in lachen uitbarste."Ik..." zei hij tussen een lachje door "ik val in herhaling.". Hij liep naar het nest en ging lekker liggen.


hello there..... skyclan - Pagina 2 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
hello there..... skyclan - Pagina 2 E802dccb178894352258cb3729134cc3hello there..... skyclan - Pagina 2 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkhello there..... skyclan - Pagina 2 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimema 28 nov 2011 - 18:00

He..het spijt me." hakkelde hij "ik wou je niet boos maken ofzo.". En hij voegde er, nu een beetje bozig, er aan toe; "en je hoeft niet meteen zo bozig te doen hoor, ik was alleen maar nieuwsgierig hoor!". Maar Tiger kalmeerde snel weer want hij wist dat hij zowat helemaal afhankelijk van deze poes was."Sorry ik wou je niet boos maken." zei hij waarna hij in lachen uitbarste."Ik..." zei hij tussen een lachje door "ik val in herhaling." Fawnheart keek met een kleine lachje naar 'Sorry maar zo is mijn karakter ik ben best snel boos enzo.' Zei ze zacht en keek naar haar poten, ze is niet heel erg open maar soms kan de poes van alles vertellen en het floept zo maar uit haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 17:00

"Sorry dat is mijn karakter ik ben best snel boos enzo." zei Fawnheart toen Tiger klaar was met lachen. "Excuses aanvaard." zei hij nog steeds een beetje lachend. "Soms ben ik ook een beetje vurig.". Hij keek naar boven, daar hadden de sterren al plaats gemaakt voor het eerste dag licht. Het was een prachtig gezicht, die paarse lucht. En daar ergens in een hoekje stond de maan, die al aan het weg vagen was. Die nacht had hij volop geschenen en had hen voldoende licht gegeven om elkaar te kunnen zien, maar nu moest hij plaats maken voor de mooie grote zon. "Eh....... Fawnheart, misschien word het tijd dat ik ga?..." zei hij aarzelend. "Okal heb ik er totaal geen zin in." voegde hij er fluisterend aan toe, maar toh harder dan dat hij gewild had. Hij ging liggen en keek nog even naar het mooie schouwspel in de lucht, want dit was waarschijnlijk de laatste keer dat hij hier was.


hello there..... skyclan - Pagina 2 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
hello there..... skyclan - Pagina 2 E802dccb178894352258cb3729134cc3hello there..... skyclan - Pagina 2 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkhello there..... skyclan - Pagina 2 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 20:04

"Soms ben ik ook een beetje vurig." Fawnheart luisterde alleen naar tiger maar haar aandacht was naar de hemel gericht en dacht na over de droom die ze had gehad. "Eh....... Fawnheart, misschien word het tijd dat ik ga?..." zei hij aarzelend. "Okal heb ik er totaal geen zin in." Voor het eerst zag De peos dat het al licht werd en stond op 'Je hebt gelijk we moeten gaan.' toen e het zei sprong ze uit de boom en kwma netjes op haar pootjes terecht en wachte ongeduldig naar Tiger tot hij beneden was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 16:05

"Je hebt gelijk we moeten gaan."zei Fawnheart. Een beetje teleurgesteld sprong Tiger uit de boom. "Dat was het dan." zei hij een beetje betreurd, "ik zal je heel heel erg missen". Hij probeerde een snik te onderdrukken. Hij moest nu niet gaan huilen als een laffe kit. Ooit zou hij toch weg moeten, maar toch hoopte hij vurig dat hij nog even kon blijven. "Ik... ik hoop dat je niet aan de stok krijgt met je clan leider door dit. Als dat wel zo is, dan mag je me best wel wakker maken.". Hij slikte nog een keer en zei toen; vaarwel Fawnheart." en begon te lopen. Hij had nog geen 20 meter gelopen of hij stond al stil. "Ik... ik ken de weg hier helemaal niet!.".


hello there..... skyclan - Pagina 2 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
hello there..... skyclan - Pagina 2 E802dccb178894352258cb3729134cc3hello there..... skyclan - Pagina 2 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkhello there..... skyclan - Pagina 2 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
fawnheart
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
fawnheart
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 16:45

"Dat was het dan." zei hij een beetje betreurd, "ik zal je heel heel erg missen". Hij probeerde een snik te onderdrukken. Hij moest nu niet gaan huilen als een laffe kit. Ooit zou hij toch weg moeten, maar toch hoopte hij vurig dat hij nog even kon blijven. "Ik... ik hoop dat je niet aan de stok krijgt met je clan leider door dit. Als dat wel zo is, dan mag je me best wel wakker maken.". Hij slikte nog een keer en zei toen; vaarwel Fawnheart." en begon te lopen. Hij had nog geen 20 meter gelopen of hij stond al stil. "Ik... ik ken de weg hier helemaal niet!.". Fawnehart zuchten en rende naar tiger en rook aan de lucht en lichtjes rook ze de oude geur van Tiger 'Volg gewoon ej oude geur spoor en zo kom je thuis!' zei ze vast beraden 'maar ik moet echt terug!' zei de poes en liep de bos in en verdween tussen de struiken.

- jij laatste post en dan kan het gesloten worden-
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
hello there..... skyclan - Pagina 2 DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: hello there..... skyclan   hello there..... skyclan - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 16:13

"Volg gewoon je oude geur spoor en zo kom je thuis!" hoorde hij Fawnheart roepen. Stiekem wist hij dat wel, maar hij had gehoopt dat ze met hem mee zou lopen. "Maar ik moet echt terug" Riep ze nog. Hij keek om en zag haar staart nog net weg flitsen, de bosjes in. Waarschijnlijk zal hij haar nu nooit meer zien. Langzaam begon hij te lopen. Hij gooide zijn hoofd in de lucht en snoof. Hij rook zijn geur en begon te lopen. Uiteindelijk kwam hij op de rand van het bos. En daar zag hij het. Thuis!!. Hij sprong in de boom en stond daar trots. Hij keek naar het dal. Dit was zijn dal, zijn koninkrijk. Hij was weer thuis.

-best jammer dat het nu al stopt Sad -


hello there..... skyclan - Pagina 2 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
hello there..... skyclan - Pagina 2 E802dccb178894352258cb3729134cc3hello there..... skyclan - Pagina 2 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkhello there..... skyclan - Pagina 2 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
hello there..... skyclan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: