Algemene Onzin Topic - Pagina 44



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 16:57

Autsj, maar hij komt er denk ik wel overheen ^^ Sommige leraren hebben moeite met vroeg opstaan en zijn dan gewoon wat kribbig :')
Ik hoop het maar want dit klinkt onlogisch, al moet ik zeggen dat ik na de eerste 10 afleveringen van de eerste anime met ash eigenlijk niets meer gezien heb (A)"


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:10

Tallshadow schreef:
Autsj, maar hij komt er denk ik wel overheen ^^ Sommige leraren hebben moeite met vroeg opstaan en zijn dan gewoon wat kribbig :')
Ik hoop het maar want dit klinkt onlogisch, al moet ik zeggen dat ik na de eerste 10 afleveringen van de eerste anime met ash eigenlijk niets meer gezien heb (A)"
Ze hebben like 20 seizoenen haha
En hij hoefde helemaal niet vroeg op te staan, want het was like 2 uur s'middags het het was zijn eerste uur les geven



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:12

20 seizoenen?! Oh my word... Ik loop duidelijk achter..
Oh, right dat maakt het wel minder logisch dat ie moe was, misschien was ie met z'n auto ergens tegenaan gereden?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:16

Ik ben super low vanmiddag wat is dit :'D



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:17

Tallshadow schreef:
20 seizoenen?! Oh my word... Ik loop duidelijk achter..
Oh, right dat maakt het wel minder logisch dat ie moe was, misschien was ie met z'n auto ergens tegenaan gereden?
I wish, niemand mag hem tho, maar hij let nu echt hele tijd op mij sinds hij mijn telefoon for no reason had afgepakt



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:31

Oh no Mim! Kan een spt Sin/Butter x Tall helpen?

Oef, je hebt de ongewenste leraar je doen noticen? Niet slim xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Grizzlykit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▲ 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Grizzlykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:32

Seaweedkit schreef:
Tallshadow schreef:
20 seizoenen?! Oh my word... Ik loop duidelijk achter..
Oh, right dat maakt het wel minder logisch dat ie moe was, misschien was ie met z'n auto ergens tegenaan gereden?
I wish, niemand mag hem tho, maar hij let nu echt hele tijd op mij sinds hij mijn telefoon for no reason had afgepakt

Dit elke keer bij onze Franse leerkracht... en hij geeft zo slecht les en rip want ik kan al van nature geen Frans
Terug naar boven Ga naar beneden
Pikakit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pikakit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:33

Onze leerkrachten beginnen ook allemaal moe te worden, het word echt tijd dat het vakantie word :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 FMGQmGt
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:34

Grizzlykit schreef:
Seaweedkit schreef:
Tallshadow schreef:
20 seizoenen?! Oh my word... Ik loop duidelijk achter..
Oh, right dat maakt het wel minder logisch dat ie moe was, misschien was ie met z'n auto ergens tegenaan gereden?
I wish, niemand mag hem tho, maar hij let nu echt hele tijd op mij sinds hij mijn telefoon for no reason had afgepakt

Dit elke keer bij onze Franse leerkracht... en hij geeft zo slecht les en rip want ik kan al van nature geen Frans

Ik had twee jaar een leraar die er letterlijk een strafkamp van maakte



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:34

Omg, Pika en Grizzly zijn echt zo schattig <3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:34

Frans is sowieso een drama, kon ik ook nooit, wel een mooie taal though. Zonde dat die leraren het dan niet wat leuker maken ipv op die manier iedereen te demotiveren..

Also, ik wil eigenlijk een kittenactiviteit, zeker nu ik hierzo drie Sc kittens zie, you in?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:35

Tallshadow schreef:
Leuk! @Femke, Waar ben je nu? Welk boek? En welke pokemon speel je?
Ik ben nu halverwege De Wildernis In, maar ik heb hiervoor nog Bluestar's Prophecy gelezen c: Eens kijken... mijn eerste Pokémon game was Platinum (die ik begon te spelen toen X/Y uitkwam), daarna heb ik nog (in random volgorde) HeartGold, Black, Black2, X, AlphaSapphire en Moon gespeeld. Ik heb ooit een Gameboy gekocht met Red, maar daar zit ik vast en 1 van de knoppen is kapot xD Ik ben nu door Sun aan het spelen in het Frans, want waarom ook niet c:

En space beesten op losse eilanden... XD Hawaii-setting met science fiction (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:35

Tallshadow schreef:
Frans is sowieso een drama, kon ik ook nooit, wel een mooie taal though. Zonde dat die leraren het dan niet wat leuker maken ipv op die manier iedereen te demotiveren..

Also, ik wil eigenlijk een kittenactiviteit, zeker nu ik hierzo drie Sc kittens zie, you in?
jaaahh, dan kan Deer ook is actiever worden c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Grizzlykit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▲ 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Grizzlykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:36

Snowdance schreef:
Tallshadow schreef:
Frans is sowieso een drama, kon ik ook nooit, wel een mooie taal though. Zonde dat die leraren het dan niet wat leuker maken ipv op die manier iedereen te demotiveren..

Also, ik wil eigenlijk een kittenactiviteit, zeker nu ik hierzo drie Sc kittens zie, you in?
jaaahh, dan kan Deer ook is actiever worden c:

Jaaah! Grizzly en Adder zijn in

en thanks hihi <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:37

Grizzlykit schreef:
Snowdance schreef:
Tallshadow schreef:
Frans is sowieso een drama, kon ik ook nooit, wel een mooie taal though. Zonde dat die leraren het dan niet wat leuker maken ipv op die manier iedereen te demotiveren..

Also, ik wil eigenlijk een kittenactiviteit, zeker nu ik hierzo drie Sc kittens zie, you in?
jaaahh, dan kan Deer ook is actiever worden c:

Jaaah! Grizzly en Adder zijn in

en thanks hihi <3
Deer en Adder moeten nog is een topicje tbh Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 3439736193



Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:37

@Femke, oh das een leuk boek, gewoon de eerste right? heb ze enkel in het engels dus de namen ken ik niet in NL (A)" En wow dat zijn er echt veeeel o: Teach me master, dan weet jij vast hoe je het snelst uit grotten komt zonder een touw Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 3439736193
Daarnaast klinkt het zo een stuk cooler, als een soort terminator op vakantie oid

Also, cool guys, dan moet die er maar eens komen *gaat bezig terwijl ze leert*


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Grizzlykit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▲ 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Grizzlykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:39

Hihi <3

En ja eigenlijk wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Pikakit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pikakit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:43

Jup pika komt gezellig ook meedoen 8)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 FMGQmGt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:43

Tallshadow schreef:
@Femke, oh das een leuk boek, gewoon de eerste right? heb ze enkel in het engels dus de namen ken ik niet in NL (A)" En wow dat zijn er echt veeeel o: Teach me master, dan weet jij vast hoe je het snelst uit grotten komt zonder een touw Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 3439736193
Daarnaast klinkt het zo een stuk cooler, als een soort terminator op vakantie oid

Also, cool guys, dan moet die er maar eens komen *gaat bezig terwijl ze leert*
Dat is de eerste, ja c: Ik begon die boeken te kopen toen ik 13 was, dus dan was Nederlands vanzelfsprekend. Nu lees ik daar maar gewoon in Razz
Wijze woorden van de Pokémon-master: Zoek een walkthrough of een map op van die grot, want grotten zijn vreselijk. Zeker in 16-bit (a)
Het is ook wel cool tbh, Sun en Moon zijn - in all seriousness - mijn favoriete Pokémon games tot nu toe c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimedi 21 feb 2017 - 17:43

Grizzlykit schreef:
Hihi <3

En ja eigenlijk wel
ayeee, zal ik dan maken? c: 't wordt dan wel in spt Laughing



Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 NKRUihm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: