Crescent Beam {Oceanbreeze}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Crescent Beam {Oceanbreeze}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bronzemask
StarClan
Crescent Beam {Oceanbreeze} 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Crescent Beam {Oceanbreeze}   Crescent Beam {Oceanbreeze} Icon_minitimeza 18 feb 2017 - 13:49

In de opening van de nursery zat een gevlekte kattin. Haar vacht was nat door de vele regen en haar ogen keken bezorgd naar de hemel. Ze keek even om of het goed ging met de kittens en trippelde toen naar het midden van het kamp. Haar ogen zochten een gesprekspartner. Ze had wel wat behoefte in een goed gesprek. Gewoon, voor de gezelligheid. Waarom anders?

SPT als je het niet erg vind


Crescent Beam {Oceanbreeze} Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Crescent Beam {Oceanbreeze} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Crescent Beam {Oceanbreeze}   Crescent Beam {Oceanbreeze} Icon_minitimeza 18 feb 2017 - 14:09

De relatief jonge Deputy stond rustig op vanuit haar nest. Ondanks dat ze zich zorgen maakte om de felle regen, was ze ook blij dat de droogte voorbij was. Of dit beter was, was nog maar net de vraag; toch had ze het idee dat ze wel even opgelucht kon adem halen. Ze had geen droge mond meer, maar met het natte weer kwamen er vele andere gevaren op de loer. Zoals verkoudheden, griepjes en natuurlijk andere ziekten die vooral de kittens en Elders konden raken. Katten die in dit geval qua verantwoordelijkheid vooral op haar en Everstar's schouders rustten. Met name de kittens hield ze zorgvuldig in de gaten en weer bedankte ze Starclan voor het feit dat ze niet alleen hierin was. Bronzemask, degene die ze misschien wel een van haar beste vrienden kon noemen; zorgde voor een groot deel van de kittens en hoewel ze ook nog Warrior taken droeg was het toch hulp die niet gemist kon worden. Oceanbreeze zelf had al de meeste taken voor die dag uitgevoerd of voorbereid waardoor ze nu een momentje rust had. In deze rust liep ze de Nursery uit om even een frisse neus te halen. Ze moest wel oppassen dat ze geen kou vatte maar met haar dikke vacht zou dat vast wel loslopen. Rustig stapte de slanke en prachtige zilverachtige kattin de open plek op. Daar zag ze een bekende gevlekte kattin, Bronzemask zitten. Rustig zetelde ze zich naast haar, nadat ze haar zacht spinnend een vriendschappelijk neusje had gegeven.


Crescent Beam {Oceanbreeze} Oceano10
Crescent Beam {Oceanbreeze} LcrIgCQCrescent Beam {Oceanbreeze} JwNO92gCrescent Beam {Oceanbreeze} EjrsROFCrescent Beam {Oceanbreeze} UK1ajoICrescent Beam {Oceanbreeze} 3qCkg2fp_oCrescent Beam {Oceanbreeze} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Crescent Beam {Oceanbreeze} 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Crescent Beam {Oceanbreeze}   Crescent Beam {Oceanbreeze} Icon_minitimezo 26 feb 2017 - 11:12

Oceanbreeze, de jonge deputy van Windclan, tevens een goede vriendin, liep naar haar toe. Ze begroetten elkaar met een vriendelijk neusje waarna de zilvergrijze kattin ook ging zitten. "Hoe gaat het met je? Bevalt het als deputy?" Besloot ze maar te vragen. Het was altijd haar droom geweest om leader te worden, maar het maakte haar nu niet zo veel meer uit. Ze was de hoop in het leven een beetje verloren. Maar ze ging het niet uit de weg natuurlijk, zoals haar zus. Nee, ze moest er zijn voor haar familie en de clan.

Sorry, had dit over het hoofd gezien


Crescent Beam {Oceanbreeze} Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Crescent Beam {Oceanbreeze} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Crescent Beam {Oceanbreeze}   Crescent Beam {Oceanbreeze} Icon_minitimedi 28 feb 2017 - 11:04

"Hoe gaat het met je? Bevalt het als deputy?" Mauwde haar goede vriendin vragend waardoor de jonge Queen en Deputy even knikte. Het beviel haar wel al was het voor haar natuurlijk een verrassing geweest, meestal werden katten die net geen Young Warrior meer waren en de rang van Queen bedroegen géén Deputy. Toch was zijzelf er wel een geworden. Hoewel ze trots deze rang droeg, was ze ook moederlijk en bezorgd. Immers waren er vele grote problemen in de clan, zoals nu deze regen. "Het bevalt me wel, echter is het een zware en verantwoordelijke taak. Eentje die ik zo goed mogelijk uit wil voeren, daarbij heb ik natuurlijk ook nog de kittens." Ze sprak zonder nijd over de kittens, het was duidelijk hoeveel ze voor haar betekende. Oceanbreeze wist dat Bronzemask wasrschijnlijk dé kattin was die het begreep. Langzaam trok ze met haar oortje waarna ze haar kop boog en haar poot even likte. "Dus al met al gaat het prima. Hoewel, de regen baart me toch enige zorgen." Dat laatste mompelde ze bedenkelijk terwijl ze haar vriendin met een vriendelijke blik aan keek. "Hoe gaat het met jouw en de familie?" Vroeg ze toen voorzichtig.


Crescent Beam {Oceanbreeze} Oceano10
Crescent Beam {Oceanbreeze} LcrIgCQCrescent Beam {Oceanbreeze} JwNO92gCrescent Beam {Oceanbreeze} EjrsROFCrescent Beam {Oceanbreeze} UK1ajoICrescent Beam {Oceanbreeze} 3qCkg2fp_oCrescent Beam {Oceanbreeze} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Crescent Beam {Oceanbreeze} 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Crescent Beam {Oceanbreeze}   Crescent Beam {Oceanbreeze} Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 8:21

Oceanbreeze knikte. "Het bevalt me wel, echter is het een zware en verantwoordelijke taak. Eentje die ik zo goed mogelijk uit wil voeren, daarbij heb ik natuurlijk ook nog de kittens." Miauwde de jonge deputy. Dat begreep Bronzemask maar al te goed. Zelf had ze een puberale apprentice, een kittenbom en haar warriortaken. Al vond ze die laatste twee niet erg. Ze wilde graag verder met haar warriortaken, en Starclanzijdank begreep Everstar dat. En de kittens waren hun moeder natuurlijk verloren, de gevlekte kattin wist hoe het voelde om zonder ouders op te groeien dus probeert ze er zoveel mogelijk voor ze te zijn. Ze waren niet alleen. "Dus al met al gaat het prima. Hoewel, de regen baart me toch enige zorgen." Vervolgde de grijze poes met een bedenkelijke ondertoon. "Hoe gaat het met jouw en de familie?" Vroeg ze voorzichtig, met een vriendelijke blik. "Met Quietstep gaat het beter, hij praat in ieder geval weer met mij." De jonge kater voelde zich schuldig en dacht dat het zijn schuld was dat Brindleleaf nu weg was. "Amberpaw heeft het nog niet geaccepteerd, en dat snap ik heel goed." Ze zuchtte even. "Maar ik heb het gevoel dat ze het mij kwalijk neemt. Tijdens de trainingen is ze altijd zo.. hoe breng ik dit vriendelijk, gemeen."


Crescent Beam {Oceanbreeze} Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Crescent Beam {Oceanbreeze} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Crescent Beam {Oceanbreeze}   Crescent Beam {Oceanbreeze} Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 19:05

De gevlekte kattin leek haar vragen niet vervelend te vinden, hoe kon het ook anders. Ze waren goede vriendinnen geworden door alle dramatische ervaringen die ze in de clan hadden gehad en waarvan de nasleep nog goed voelbaar was. Oceanbreeze vroeg haar naar de rest van de familie van haar mentor en van Bronzemask zelf. "Met Quietstep gaat het beter, hij praat in ieder geval weer met mij," verklaarde de Warrior waardoor ze langzaam knikte. Dat was goed nieuws, de hele familie had een zware klap te verduren gehad en zover zijzelf door had waren Quietstep en Amberpaw degene geweest die er het meeste moeite mee hadden. Amberpaw was tevens de Apprentice van Bronzemask en waarschijnlijk nu een pootvol. Immers was ze niet gelukkig en zou het haar niet verbazen als ze dat zou afreageren op haar mentor. Bronzemask was ook familie van Amberpaw en dus hoopte ze maar dat het een beetje rustig verliep. "Amberpaw heeft het nog niet geaccepteerd, en dat snap ik heel goed." Ging de gevlekte kattin verder waardoor Oceanbreeze stilzwijgend knikte. Iedereen begreep het wel, al hoopte ze zeer zeker dat Amberpaw zich snel beter zou voelen. Immers had de jongere kattin niets verkeerd gedaan, was ze haar moeder verloren doordat die een keuze maakte. Eentje waar zoveel over te zeggen wou, was het goed of fout. Het leek een van de slechtste keuzes van Brindleleaf ooit. Oceanbreeze had haar mentor goed gekend, en wou er liever niet over oordelen, want Brindleleaf was een sterke kattin geweest en had haar vaak geholpen toen ze nog nerveus was. Ze kon natuurlijk nog steeds nerveus zijn, maar het was stukken beter dan toendertijd. "Maar ik heb het gevoel dat ze het mij kwalijk neemt. Tijdens de trainingen is ze altijd zo.. hoe breng ik dit vriendelijk, gemeen." Verklaarde Bronzemask waardoor er een frons op haar gezicht verscheen. "Dat klinkt niet al te best, is het een idee dat ik met haar spreek. Misschien een training geef? Misschien vrolijkt het haar wat op." De meeste Apprentices voelde zich heel wat als er een Deputy was die naar ze omkeek. Dus hoopte ze dat het voor Amberpaw ook zo zou werken. "Maar dan heb ik je wel nodig om op de kittens te passen," vervolgde ze plagerig.


Crescent Beam {Oceanbreeze} Oceano10
Crescent Beam {Oceanbreeze} LcrIgCQCrescent Beam {Oceanbreeze} JwNO92gCrescent Beam {Oceanbreeze} EjrsROFCrescent Beam {Oceanbreeze} UK1ajoICrescent Beam {Oceanbreeze} 3qCkg2fp_oCrescent Beam {Oceanbreeze} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Crescent Beam {Oceanbreeze} 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Crescent Beam {Oceanbreeze}   Crescent Beam {Oceanbreeze} Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 17:14

De jonge deputy kwam met een plan. "Dat klinkt niet al te best, is het een idee dat ik met haar spreek. Misschien een training geef? Misschien vrolijkt het haar wat op." Bronzemask wist niet helemaal zeker of Amberpaw daar volwassen mee om kon gaan. Als ze tegen een senior warrior zoals zij al zo brutaal deed. Ze hoopte maar niet dat ze dat ook deed bij de deputy, dat zou gênant zijn. Dan zou ze gefaald hebben als mentor en ook als 'queen'. Gelukkig was Oceanbreeze begripvol. "Maar dan heb ik je wel nodig om op de kittens te passen." Vervolgde de grijze kattin plagerig. Een glimlachje sierde Bronzemask's lippen. "Deal."


Crescent Beam {Oceanbreeze} Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crescent Beam {Oceanbreeze}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: