We're the same... Almost



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 We're the same... Almost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Amberhunt
Member
We're the same... Almost 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: We're the same... Almost   We're the same... Almost Icon_minitimezo 19 maa 2017 - 20:14

Langzaam en diep in gedachten liep de rode tabby door het woud. Plotseling kwam hij aan bij het thunderpath. Het was niet heel lang geleden dat dit was gebeurt: hij lette niet op en ineens belandde hij bijna buiten zijn territorium. Met zijn scherpe, Amberkleurige ogen keek Amberhunt naar de Thunderclan kant van het pad. Het was lang geleden dat hij met een Thunderclanner had gepraat. De laatste keer was bij fourtrees en daarvan wist hij de namen niet eens meer. Nou ja, nu hij toch hier was kon hij net zo goed even rustig gaan zitten en nadenken. Demonslayer lag zwaargewond in het Medicine den omdat Amberhunt gewild had zelfmoord te plegen, eruit was gepraat en toen de tak waar hij op stond was afgebroken. Hij was zelf ongedeerd maar dat maakte de haat van veel van zijn Clanmates niet minder.

[Jayflame]


We're the same... Almost 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
We're the same... Almost DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: We're the same... Almost   We're the same... Almost Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 21:06

Geïrriteerd zijnde probeerde Jayflame naar zijn schouder te kijken waar de brandwond zich bevond. Deze begon te helen. Rousepaw had hem al gewaarschuwd dat het kon jeuken, maar ze had het naar zijn idee nogal geminimaliseerd uitgesproken toen ze het over “lichte jeuk” had. Het liefste zette hij zijn tanden in de helende brandwond en beet gelijk weer de wond door zodat de pijn boven de jeuk zou gaan. Hij dacht dat het iets draaglijker zou zijn. Aan de andere kant wilde hij wel graag dat die schouder genas zodat hij zich direct weer kon richten op zijn trainingen. Hoewel hij een warrior was geworden, wilde dat nog niet zeggen dat hij zich niet meer bezighield met eventuele trainingen. Hij trainde bijna elke dag om beter te worden en voor zijn Clan op te kunnen komen als dit nodig was. Hij wilde zijn Clan immers niet een reden geven om te twijfelen over zijn loyaliteiten, hoewel hij soms nog het idee had dat katten hem aankeken omdat zijn vader toevallig een BloodClanner was en een nestje had achtergelaten waar hij toevallig in had gezeten. Hij wilde er echter niet aan denken hoe het was geweest als hij in de BloodClan opgegroeid zou zijn. Jayflame kon zich nog net op tijd weer terug bij de les houden om te voorkomen dat hij op het Thunderpath stapte. En dat was maar goed ook, want net op dat moment raasde er een monster met hoge snelheid voorbij. Jayflame zette zijn klauwen in het gras terwijl hij zich schrap zette voor de wind die volgde. Nadat hij zowat het gevoel had dat zijn oren er af waren gewaaid, merkte hij pas de ShadowClanner op die aan de overkant stond. Jayflame keek de tom strak aan. ‘Waag het niet om het Thunderpath over te steken.’ De rode tom stond immers iets te dicht naar zijn goedkeuring in de buurt van de Thunderpath en daarmee ook hun border.


OOC: Geniet van hun laatste topic in dit gebied <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
We're the same... Almost 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: We're the same... Almost   We're the same... Almost Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 21:15

opeens verscheen er een Thunderclan warrior aan de andere kant van het Thunderpath, hij lette niet op en werd bijna aangereden door een monster. ‘Waag het niet om het Thunderpath over te steken.’ Miauwde de iets jongere tom en Amberhunt schudde zijn kop, zo stom was hij nou ook weer niet. "Doe ik niet, Ik wilde gewoon een plekje vinden waar ik geen irritante, beoordelende katten om me heen heb" Miauwde hij terug. Veel van hen bedoelde het waarschijnlijk niet eens zou heel kwaad en waren alleen boos omdat hij de clan had verraadde. Maar anderen bleven doorgaan en bleven erop vitten. En dat was wat hem tot het uiterste had geduwd.


We're the same... Almost 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
We're the same... Almost DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: We're the same... Almost   We're the same... Almost Icon_minitimedo 20 apr 2017 - 20:49

Hoewel Jayflame niet echt een band had met de ShadowClanners voelde hij zijn pels toch wel heel even de lucht in schieten toen hij merkte dat de rode tom zo dicht in de buurt van het Thunderpath kwam dat hij haast van zijn poten werd gereden door een monster. Hij hield zichzelf voor dat het de tom zijn eigen schuld was als hij overreden zou worden door een monster, maar merkte dat zijn spieren al aangespannen waren om de tom te hulp te schieten als dit zou moeten. En hoewel hij zich aan dat gealarmeerde gevoel irriteerde, toonde het toch wel aan dat hij toch wel een ThunderClanner was in zijn hart en geen BloodClanner. Een BloodClanner zou er leedvermaak uithalen wanneer iemand overreden werd door een monster. Nee, hij was absoluut niet zo als zijn vader en dat werd hem naarmate hij ouder werd steeds duidelijker. Hij dacht namelijk niet dat zijn vader lief kon hebben en hij wist van zichzelf dat hij dat wel kon. Jayflame trok kort met zijn oortje toen hij hoorde wat de rode tom dwarszat. Hij kende dat probleem maar al te goed. ‘Wat heb je gedaan?’ vroeg hij voordat hij zichzelf kon inhouden. ‘Niet dat het mijn zaken zijn of zo,’ liet hij er vervolgens haastig op volgen. ‘Maar ik weet hoe het kan zijn als je verkeerd beoordeeld wordt door anderen. En irritante Clanmates ken ik ook wel.’ Misschien waren de tom en hij dan toch meer hetzelfde dan dat ze in eerste instantie zouden denken. Het zou echter wel makkelijker zijn als ze deze gevaarlijke border niet tussen hun in hadden om te praten, maar er was geen haar op zijn pels dat er aan dacht om de warrior code te breken door deze grens over te steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
We're the same... Almost 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: We're the same... Almost   We're the same... Almost Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:37

De ander zei dat hij ook ervaring had met dezelfde problemen waar Amberhunt ook mij aan het kampen was. Hij vroeg ook wat de shadowclanner had gedaan en Amber zei: "iedereen uit mijn familie is een rogue... En ik zocht ze op." Begon hij voorzichtig, andere clans hoefde niet te weten wat Shadowclan deed, of niet deed, met verraders. "En toen is mijn halfzus aangevallen door een bloodclanner. In mijn wanhoop heb ik haar naar het kamp gebracht en toen kwam het uit." Vervolgde hij alvorens de Thunderclanner aan te kijken "en jij? wat heb jij gedaan?"


We're the same... Almost 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
We're the same... Almost DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: We're the same... Almost   We're the same... Almost Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 20:46

Jayflame hield zijn blik neutraal toen de ShadowClanner hem vertelde dat zijn familie enkel uit rogues bestond. Dat wilde dus zeggen dat de ouders van de tom ook rogue waren en de tom op de één of andere manier terecht was gekomen in de Clan. Of misschien was hij achtergelaten in de Clan. Er waren zo veel mogelijkheden. Zijn moeder was een ThunderClanner en zijn vader was een BloodClanner. Tijdens de overname van ThunderClan door de BloodClan was hij geboren, dus dat toonde al aan dat er soms vreemde dingen konden gebeuren. Nu nog altijd vroeg hij zich af wat er met zijn echte moeder was gebeurd en hoe het kon zijn dat ze verliefd was geworden op een BloodClanner. Inmiddels was hij er dankzij ontmoetingen met diverse BloodClanners waaronder blijkbaar zijn halfbroer achter gekomen dat zijn vader niet alleen een BloodClanner was, maar ook nog eens de deputy. Zijn halfbroer had hij sindsdien echter niet meer gezien en hoewel hij soms nog wel eens aan hem dacht, was hij er ook niet meer zo geïnteresseerd in om hem nog een keertje te ontmoeten. Zijn hart klopte in zijn keel toen de ShadowClanner het over een BloodClanner had. Zou het zijn vader kunnen zijn? De vraag van de ShadowClanner liet hem slikken. “In principe heb ik naar mijn idee niet echt iets gedaan, behalve dan het feit dat ik geboren ben uit het nestje van een ThunderClanner en een BloodClanner.” Hij keek gefrustreerd naar de grond. “Mijn vader is een BloodClanner en ik kan daar echt totaal niks aan doen, maar de halve Clan lijkt het me te verwijten dat het zo is. Ik weet ook niet wie mijn vader is, behalve dat hij de deputy van de BloodClan is. Ik heb hem nog nooit ontmoet of zo.” Dadelijk dacht de ShadowClanner nog dat hij contact had met zijn vader. En opeens besefte hij zich dat de ShadowClanner er helemaal niks mee te maken had met wat hij deed. “Als je trouwens ideeën in je kop gaat halen en gaat rondbazuinen dat ik mijn vader opzoek, zorg ik ervoor dat alle Clans op de Gathering weten dat jij contact hebt met je rogue familie en dat ShadowClan een rogue heeft verzorgd.” Hij kneep zijn ogen samen. “Hoewel het me meer voor ShadowClan’s ego lijkt passen dat ze haar gewoon weggestuurd hebben.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
We're the same... Almost 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: We're the same... Almost   We're the same... Almost Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 19:47

De Thunderclanner leek nogal verbaast toen hij het over de Bloodclanner uit. Hij vertelde dat zijn vader ook een Bloodclanner was... de deputy. Wacht.. Zou het dezelfde kater zijn die Amare bijna vermoord had? De ander vertelde dat hij zijn vader nooit ontmoet had. AMberhunt knikte en dacht even na toen de kater door ging met praten: “Als je trouwens ideeën in je kop gaat halen en gaat rondbazuinen dat ik mijn vader opzoek, zorg ik ervoor dat alle Clans op de Gathering weten dat jij contact hebt met je rogue familie en dat ShadowClan een rogue heeft verzorgd.” Miauwde hij met samengeknepen ogen en Amber keek hem nogal droogjes aan. Alsof dat hem zoveel uitmaakte, was het dan beter geweest als de clan haar had laten sterven? De andere clans zouden dat wel begrijpen. “Hoewel het me meer voor ShadowClan’s ego lijkt passen dat ze haar gewoon weggestuurd hebben.” Dat was min of meer waar. Een korte behandeling en toen werd ze weer weggestuurd. "Tja, ik zou het vervelend vinden als mijn eigen clan het niet al wist. Wat andere clans van me denken interesseert me echt niks." Miauwde hij terwijl hij in de ander zijn blauwe ogen keek. "Nog even terugkomend op je vader... Ik denk dat ik weet wie hij is. Waarschijnlijk is hij degene die mijn zus aanviel.."


We're the same... Almost 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
We're the same... Almost DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: We're the same... Almost   We're the same... Almost Icon_minitimedo 18 mei 2017 - 22:21

Jayflame zag aan het gezicht van de ShadowClanner dat hij gelijk had en snoof even. Hoewel hij begreep dat ShadowClanner het niet accepteerde dat er vreemdelingen in hun Clan kwamen, was het ook weer zo dat she-cat familie van deze tom was geweest. Als zijn zusje of broertje als rogue zijnde zwaar gewond zou zijn geraakt, zou hij het ook meer dan normaal hebben gevonden als hij of zij de juiste behandeling kreeg in ThunderClan. Maar ThunderClan was ook niet zomaar een Clan die hulpbehoevende katten wegstuurde. Hij wist niet in welke mate ShadowClan dat deed, maar hij hoopte voor de tom dat zijn halfzus de volgende keer dat ze gewond zou raken weer geholpen zou worden. Hij was er al achter gekomen dat de Clans een vrije agressieve houding hadden tegenover rogues. Hijzelf had een iets lossere houding tegenover hun, maar hij kon het wel niet hebben als er een BloodClanner in zijn territory rondzwierf. Zijn oortje trok hij verrast naar opzij toen de ShadowClanner aantoonde dat hij misschien wel een idee had wie zijn vader was. En hoewel Jayflame het eigenlijk niet wilde, voelde hij toch nieuwsgierigheid naar zijn vader. Hij wilde er absoluut geen contact mee hebben, maar zou het erg fout zijn als hij nu door zou vragen? Het kon misschien ook overkomen alsof hij gewoon medelijden toonde met de ShadowClanner zonder dat zijn nieuwsgierigheid naar zijn vader direct zou doorschijnen? “En?” vroeg hij. Hij liet even een stilte vallen. “Hoe ziet hij eruit? Heb je een naam gehoord?” Het zou zo veel makkelijker zijn als hij een uiterlijk en een naam op zijn vader kon plakken. En dan was er natuurlijk die brandende nieuwsgierigheid naar of ze op elkaar zouden lijken. “Lijkt hij… op mij?” Hij trok ongemakkelijk zijnde met zijn oortje. Wie weet had zijn vader wel exact de donkergrijze pels en hemelsblauwe ogen die hij ook had.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
We're the same... Almost
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: