I'll be your back up



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'll be your back up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bronzemask
StarClan
I'll be your back up 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimedi 4 apr 2017 - 17:25

Na een korte nacht slapen vol met nare dromen en onderbrekingen door het geluid van de vele snurkende katten waren de vier clans vertrokken. Voorgoed, waarschijnlijk dan. Bronzemask had besloten de gewonde Shadowclan kater te helpen. Naast een young warrior met de naam Amberhunt keken niet veel katten naar hem om. Begrijpelijk, want hij was nogal grumpy. Toch was er iets in hem wat de she-cat heel aangenaam vond. Ze kon alleen niet goed plaatsen wat. Nadat ze nog een keer een blik had geworpen op hun oude thuis, was ze de menigte gevolgd. Met Demonslayer vlak naast haar, zodat ze hem kon opvangen als hij viel door zijn verwondingen of uitputting. Ze hoopte dat ze niet verpletterd zou worden door zijn grootte. Maarja, Windclanners zijn nou eenmaal klein en Shadowclanners groot.

-Demonslayer-

Vervolg op: https://www.warriorcatsnl.com/t32403-a-new-beginning


I'll be your back up Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
I'll be your back up 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimedo 6 apr 2017 - 16:45

Na een onrustige bijna slapeloze nacht werd de robuuste tom gewekt om veder te gaan. De zon was al lichtjes opgekropen toen de vier clans eenmaal aan het lopen waren, hen oude thuis achter zich latend. Demonslayer liep niet al te soepel maar beter dan gister. Zijn wonden rondom zijn keel en flank waren gelukkig dicht maar door de inspanning van gister toen hij met Shadowclan door de moeras heen moest ploeteren had spierpijn bij hem opgewekt. Het was dus ook niet bepaald aangenaam om te lopen, maar er was geen andere keus. De Windclanner van gister was hen gelukkig tot hulp geschoten en samen liepen de twee katten veder. Zijn schouder zachtjes tegen die van Bronzemask aangedukt..


I'll be your back up Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
I'll be your back up 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimevr 7 apr 2017 - 10:53

De Shadowclan kater zag er al iets beter uit dan gisteren. Maar hij was nog lang niet genezen. Er was geen tijd voor genezen. Ze waren op reis, met af en toe een rustmoment wanneer ze stopten, maar van een nachtje slapen kon je meestal niet genezen. Gelukkig hadden ze de medicine cats van alle clans nu bij elkaar. Helaas was er niet veel meer over van de voorraad kruiden. Bronzemask voelde de dikke en pluizige vacht van Demonslayer tegen haar aan geplakt. Ondanks de regen, zweetten ze allemaal nogal door het lange lopen. En dit was nog pas het begin. De poes schraapte haar keel om de saaie stilte te verbreken. "Dus.." Begon ze voorzichtig. "Vertel eens wat over jezelf, ik verveel me."


I'll be your back up Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
I'll be your back up 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimevr 7 apr 2017 - 17:40

Geen woord werd er gesproken tussen de twee warriors. Demon was niet bepaald een gezellig typ en dan vooral niet met katten die hij niet kende of die van een andere clan kwamen. Als hij Bronzemask bij de grens was tegengekomen had hij waarschijnlijk haar met een patrouille de vacht van haar pels getrokken maar nu liepen de twee katten samen alsof ze elkaars clangenoten waren. Het was dus ook een verassing toen de kleinere she-cat vroeg als hij iets over zich zelf kon vertellen. Demon keek geschrokken voor zich, zijn ogen diep gericht in de verte. Het leek alsof zijn jeugd in een seconde over zijn netvlies heen schoot waardoor de nekharen van de tom omhoog schoot. "Waarom begin jij niet?" Mauwde hij toen hij zijn diepblauwe ogen in die van de gevlekte she priegelde. "Je ziet er wel uit met een interessant verleden" Vervolgde hij met een klein waterig glimlachje.


I'll be your back up Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
I'll be your back up 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 9:13

Tot haar verbazing schoten de nekharen van Demonslayer omhoog en staarde hij angstig vooruit. Zo had ze hem nog niet gezien. Na een fractie van een seconde was hij weer terug zichzelf. "Waarom begin jij niet?" Vroeg de kater terwijl hij Bronzemask met zijn abnormaal blauwe ogen diep aankeek. "Je ziet er wel uit alsof je een interessant verleden hebt." Bronzemask slikte. Interessant was het zeker. Maar niet erg mooi. "Mijn ouders heb ik nooit gekend, ze lieten ons achter en kwamen nooit meer terug." Begon ze, proberend om nonchalant te klinken. "Ik en mijn zusje groeiden samen op, we waren heel hecht." Vervolgde ze in gedachten. Dat was wel genoeg, haar zwakke plekken zou ze niet vertellen. De kat was tenslotte Shadowclan. Nu maar hopen dat hij niet door zou vragen.


I'll be your back up Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
I'll be your back up 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 10:45

De tom luisterde naar wat de Windclanner te vertellen had. Het was niet veel maar het gaf een klein beetje meer informatie over haar zelf. Demon knikte dus ook langzaam terwijl hij veder trommelde. "Waren?" Mauwde hij toen ook nadat Bronze klaar was. Zijn ogen hadden een vragende blik, en zijn oren waren nieuwsgierig gespitst.


I'll be your back up Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
I'll be your back up 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 10:54

De kater knikte, op wat ze vertelde. Wat ze niet gehoopt had gebeurde. "Waren?" Miauwde hij met een vragenede blik in zijn ogen en zijn oren gespitst. Bronzemask zwiepte wat geïrriteerd met haar staart. "Ja, waren. De rest is privé, oké?" Mompelde ze ruw.


I'll be your back up Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
I'll be your back up 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 11:38

Bronzemask reageerde feller dan dat de massieve tom had verwacht waardoor hij eventjes verbaasd zijn kop terug trok. Het was een normale vraag geweest in zijn ogen maar blijkbaar raakte de vraag de she-cat meer dan dat de Shadowclan warrior dacht. "Excuses" Mauwde hij dan ook met zijn gebruikelijke bromde stem voor hij een lange stilte liet vallen. Demonslayer zei dan ook niks, pas toen de twee katten wat meer afstand hadden van de groep opende hij langzaam zijn bek. "Ik had ooit een zus" Begon de tom zachtjes, maar meer kwam er ook niet echt uit bij hem.


I'll be your back up Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
I'll be your back up 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimeza 8 apr 2017 - 11:52

"Excuses." Miauwde de Tom-cat een beetje verrast op haar plotselinge uitval. De blik van Bronzemask verzachtte iets. "Geeft niet hoor. Het is alleen.. moeilijk om over te praten." Legde ze uit met een flauw glimlachje om haar mond. Het was even stil. Pas toen ze een beetje afstand genomen hadden van de rest begon Demon weer te praten. "Ik had ooit een zus." Begon Demonslayer zachtjes, zijn zin niet afmakend. Bronzemask keek met een blik van medeleven naar de kater. Ze hadden allebei duidelijk veel meegemaakt.


I'll be your back up Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
I'll be your back up 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: I'll be your back up   I'll be your back up Icon_minitimewo 12 apr 2017 - 12:40

Demonslayer knikte instemmend toen de kleine she-vat vertelde dat het moeilijk was om over te praten en dat snapte hij volkomen. Sinds de dood van zijn jongere zusje had hij nooit meer over haar gesproken. Haar naam kwam niet meer over zijn lippen. Zelfs Amberhunt wist van niks. Niemand. "Ik weet het" Beaamde de grote tom voor hij lichtjes tegen Bronzemask leunde. Zijn dikke vacht tegen haar korte aangedrukt.


I'll be your back up Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll be your back up
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: