Quel sorriso



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Quel sorriso

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnetbliss
Member
Quel sorriso XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimedo 6 apr 2017 - 10:36

Nieuwsgierig had ze een nieuwe geur gevolgd toen ze wat van de grote benden katten was afgedwaald. Het was niet zo heel ver tho, ze kon mama nog zien en daar verderop waren er apprentices bezig. Ze wist dat ze niet te ver mocht gaan, maar ze zag kittens wel vaker verder gaan dan dat ze mochten. Dus dan mocht zij ook right? Het was niet dat zzij op hun donder kregen. Okay, sommige waren groter dan haar en waren waarschijnlijk ouder en hadden waarschijnlijk ander regels want... Ze waren van andere clans... maar dan nog! Dat betekende niet dat zij moest achterblijven met hun acties. Ze haalde even diep adem en keek om, zodat ze mam nog even kon aankijken, voordat ze wat verder liep en de nieuwe geuren van de andere clans opsnoof. Met haar helderblauwe oogjes keek ze op naar de katten, nu ze wat weer meer in de groep was gedoold leek alles ok... Right? Met een klein lachje schoot ze weg, onbewust voor iedereens poten lopende met haar onhandige, plompe lichaampje.

- First post voor een van Julia's acc's~


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
Quel sorriso MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimedo 6 apr 2017 - 14:39

Ze zocht altijd het meest rustige plekje op. Het liefst een beetje in de buurt van ShadowClan katten, maar als dat niet kon. Dan zat ze ook wel eens bij andere Clans, gewoon omdat ze een beetje kriebelig werd van die drukte. Verder negeerde ze de andere Clans zoveel mogelijk, ze moest er niet zo veel van hebben. Toch reageerde ze toen er een kitten voor haar poten langs schoot. “Pas op kleine!” Riep ze. “Niet iedereen let goed op.” Het was nog maar een kitten. Ze moest er niet aan denken dat ze overlopen werd, door iemand die niet keek waar die zijn poten neerzette. Ze vond vooral die lompe katten irritant, maar die waren er ook. En die zag ze er wel voor aan een kitten te pletten. Instinctief waren haar haren omhoog gaan staan en ze likte ze snel weer plat. WindClan, maar het was nog maar een kitten. Ze wist niet hoe het kwam, maar het gebeurde steeds als ze heel dicht bij een andere Clankat in de buurt kwam.


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Quel sorriso XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimedo 6 apr 2017 - 18:43

Even vloog ze bijna tegen de poten aan van iemand en geschrokken, maar lichtjes lachend sprong ze even een stapje terug en keek ze op... Heheh. “Pas op kleine!” Hehehe. Ze lachte even schuin en keek schuin weg van de poes die dit zojuist tegen haar had gezegd. Oeps.. Was niet de bedoeling geweest uiteraard. “Niet iedereen let goed op.” Huh? Ze knipperde even en nam nog een paar pasjes terug. "Sorry mevrouw," zei ze even met een deftig knikje. Hm... Even keek ze terug op naar de gevlekte kattin.... een bedenkelijke blik in haar blauwe oogjes. "U ruikt net zoals de mémé van eerder! Alleen wat anders... Komen jullie uit dezelfde clan?" zei ze op een toon die duidelijk indiceerde dat de ander vast wist over wie het ging.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
Quel sorriso MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimema 24 apr 2017 - 13:28

Ze glimlachte naar de kitten. “Het geeft niet. Het is enkel een waarschuwing voor de volgende keer.” Zei ze toen. De vraag van de jonge kattin begreep ze niet zo goed. “Wat is een mémé precies?” Als de kat net zoals haar rook, kon het heel goed dat de kat uit dezelfde Clan kwam. Al gingen katten soms ook meer met elkaar om, waardoor geuren mengden. Al was zij niet zo, dus haar geur rook nog best naar ShadowClan. Dus het leek haar logisch dat de kitten het inderdaad over een kat uit haar Clan had, maar ze begreep het woord mémé niet. “Mijn naam is Puffincliff. Hoe heet jij?” Vroeg ze.


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Quel sorriso XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 14:41

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Quel sorriso Ztut955

De poes glimlachte even naar haar en onhandig grijnsde ze even half lachend terug naar haar... dat zag er vast idiotic uit. “Het geeft niet. Het is enkel een waarschuwing voor de volgende keer.” Aha, ze knikte wel meteen naar de ander poes, goed, goed, dat zou ze onthouden! “Wat is een mémé precies?” Aha... Hm... Ze kreeg even een frons op haar gezicht, ging de opties na en opende na een seconde of twee haar bekje. "Ze stinken en gebruiken vieze planten om je pijn soms weg te doen en soms geven ze je zelf meer pijn!" ja, zo kon ze het wel beschrijven. “Mijn naam is Puffincliff. Hoe heet jij?” Hm... "Burnetkit, ik kom uit de Windclan!" net zoals ze het aan iedereen verkondigde. "Wat is een 'Puffin' als ik vragen mag?"


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
Quel sorriso MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 9:59

Na de uitleg van de kitten begreep ze het . “Ooh je bedoeld de medicine cat’s. Acefray is de medicine cat van ShadowClan, dan heb je vast hem ontmoet. Dat is een beste kater.” Ze mocht hem graag. “Soms is die extra pijn nodig om je beter te maken, maar ze doen er altijd alles aan om de pijn zo min mogelijk te maken.” Had deze kitten slechte ervaringen met medicine cat’s? De jonge kitten vertelde haar naam en vroeg vervolgens wat een puffin was. “Mijn vader heeft mij ooit eens verteld dat mij overgroot opa een lange reis had gemaakt. Misschien wel wat wij nu ook aan het doen zijn. Tijdens deze reis kwam hij een andere kat tegen die hem vertelde over de plek waar hij vandaan kwam. Daar was een rots geweest waar eens in de zoveel tijd papegaaiduikers kleintjes kregen. De kater had precies verteld hoe deze eruit zagen en hoe bijzonder hij ze altijd had gevonden. Dit verhaal heeft mijn overgroot opa weer aan mijn vader verteld. Toen ik geboren werd deden de tekeningen in mijn vacht hem terug denken aan dat verhaal. Puffin betekend papegaaiduiker.” Legde ze toen aan Burnetkit uit.


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Quel sorriso XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimema 8 mei 2017 - 12:57

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Quel sorriso Ztut955

Rustig keek het jonge poesje naar de ander. Ze was best oud hoor en ze was eigenlijk niet zo mooi, ze was zelfs dik. Maar goed dat anderen haar gedachten niet konden lezen. Heh... “Ooh je bedoeld de medicine cat’s. Acefray is de medicine cat van ShadowClan, dan heb je vast hem ontmoet. Dat is een beste kater.” Hm... Ze knikte even naar de ander en kantelde haar kopje wat. Oceanbreeze had het pluizige geval voorgesteld aan hen en Burnet had hem meteen niet gemogen. Hij stonk, zag eruit als een idioot en was gewoon creepy. “Soms is die extra pijn nodig om je beter te maken, maar ze doen er altijd alles aan om de pijn zo min mogelijk te maken.” Even knikte ze rustig, maar kon ze het niet laten even lichtjes maar het ogen te rollen. Juist ja, het was zeker niet zo. Het feit dat die mémés gewoon een eigen zegje hadden. Ugh. Als ze het niet hadden aangeraakt was het allemaal veel minder pijnlijk geweest, maar ze hadden het toch gedaan. “Mijn vader heeft mij ooit eens verteld dat mij overgroot opa een lange reis had gemaakt. Misschien wel wat wij nu ook aan het doen zijn. Tijdens deze reis kwam hij een andere kat tegen die hem vertelde over de plek waar hij vandaan kwam. Daar was een rots geweest waar eens in de zoveel tijd papegaaiduikers kleintjes kregen. De kater had precies verteld hoe deze eruit zagen en hoe bijzonder hij ze altijd had gevonden. Dit verhaal heeft mijn overgroot opa weer aan mijn vader verteld. Toen ik geboren werd deden de tekeningen in mijn vacht hem terug denken aan dat verhaal. Puffin betekend papegaaiduiker.” aha... ze knikte even. "Denk je dat we ze ook gaan zien?" zei ze, de sensatie van plots iets te zien dat speciaal was overwon haar meteen en schoof haar vuile woorden en gedachten meteen aan de kanten. Met twinkelende oogjes keek ze op naar de ander. Ze wilde ze zien! Klonk te gaaf!


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
Quel sorriso MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 12:18

Ze zag dat de kitten nadacht over haar woorden. Over het verhaal die ze daarstraks aan Burnetkit had verteld. Het had indruk gemaakt, dat was duidelijk. Ze glimlachte toen de kitten vroeg of zij ze ook zouden gaan zien. “Ik meen mij te herinneren dat die kater van heel ver weg kwam. Ik denk te ver weg, dat onze poten ons nooit zo ver kunnen brengen.” Ze tikte de kattin zachtjes aan met haar staart. “Maar zeg nooit nooit hè.” De blik in haar groene ogen gleed even naar een groepje katten die langs liep. “Zeg nooit nooit.” Sprak ze er zachtjes achteraan. Het zou zeker bijzonder zijn om ze te zien, bijna een eer zelfs. Maar ze ging er vanuit dat dat nooit ging gebeuren, maar wie weet waar deze reis hun nog ging brengen.


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Quel sorriso XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimedo 11 mei 2017 - 10:23

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Quel sorriso Ztut955

De poes glimlachte naar haar en zij wachtte af op een antwoord, eentje die hopelijk positief was zodat ze iets eraan had. “Ik meen mij te herinneren dat die kater van heel ver weg kwam. Ik denk te ver weg, dat onze poten ons nooit zo ver kunnen brengen.” Huh? Maar ze waren al zo ver... “Maar zeg nooit nooit hè.” Ze zuchtte eve zachtjes en sloeg haar ogen af naar de grond, ja dat kon ze inderdaad zeggen maar zekerheid was geen ding die ze zo zou nemen. Zeker niet als de twijfel bij de oudere lag. Ze was nog steeds iemand met respect voor ouderen, voor nu. “Zeg nooit nooit.” Hm. "Maar we zijn al zo ver, moeten we dan nog echt zo veel verder?" Ze keep haar ogen nadenkende toe. "Is de wereld wel zo groot dan? Dat kan toch niet!"


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
Quel sorriso MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimedo 11 mei 2017 - 14:09

Ze was altijd al heel geïnteresseerd geweest in de wereld, waarschijnlijk was dat het enige wat ze van haar vader had. Het was ook het enige wat hij leuk had gevonden om met haar te delen. Voordat hij Crywolf en haar helemaal links had laten liggen. Haar vader had ooit de taak gehad om een reis te maken en alles wat hij gezien had, had hij haar verteld. Zo wist ze dat de wereld niet alleen hun gebied was, dat het veel groter was. Maar hoeveel groter, dat wist ze niet. “Over het water. De papegaaiduikers leven op een klein stukje grond omringt door heel veel water. De kater vertelde dat hij met één van de monsters van de twolegs mee moest om pas weer grond te kunnen zien.” Ze keek de kitten aan. “Dus ik denk dat de wereld best groot is, maar hoe groot dat weet niemand.” Zijzelf had dat nooit leuk gevonden. Niet wetend hoe ver ze eigenlijk konden lopen, maar ze had het geaccepteerd. Het was pas weer naar boven gekomen door deze reis. Nu wist ze weer hoe graag ze de wereld wilde ontdekken.


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Quel sorriso XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 9:58

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Quel sorriso Ztut955

Voor haar was het niet logisch. Voor deze hele reis dacht ze dat er een einde was aan de horizon. Maar daar was ze al fout geweest. Niet dat zij beter wist, ze had nog nooit meer gezien dan het kamp. “Over het water. De papegaaiduikers leven op een klein stukje grond omringt door heel veel water. De kater vertelde dat hij met één van de monsters van de twolegs mee moest om pas weer grond te kunnen zien.” Even rilde het poesje bij die woorden. Een monster? Was hij gek geweest! “Dus ik denk dat de wereld best groot is, maar hoe groot dat weet niemand.” Ze slikte even en het rosse poejse schudde meteen haar kopje, een beetje van de kaart gebracht. "In monsters gaan is toch gekkenwerk wie zou dat ooit doen!" piepte ze even met een bang stemmetje naar Puffin. "D... dat is toch gewoon gestoord!" Nog niet zo lang geleden was de thunderclan kitten Bunnykit overreden en dat had de harten van vele gebroken. In haar geval haar ziel wat, opdat ze nu meer in angst laf voor de thunderpaths... Brr, ze moest er niet aan denken!
204 posts


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
Quel sorriso MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimema 15 mei 2017 - 13:53

Iets in haar verhaal had Burnetkit van haar stuk gebracht. Dus hield ze haar bek en wachtte totdat het eruit ging komen. Ah, de monsters. Ja, dat was iets waar zij zich ook altijd over had verwonderd. Ze had de vreemdeling niet gekend waarover haar vader haar had verteld. Misschien was hij wel gestoord of had hij geen andere keuze gehad, wie zou het zeggen. Ze zou de kitten dus ook niet gerust kunnen stellen. Het leek haar ook gestoord, maar ja ze kende de situatie niet. Dat wist alleen de kater die ooit over de plek op het water had verteld en waarschijnlijk kwam ze die nooit meer tegen. “Ja, misschien was die kat ook wel een beetje gestoord. Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik nu Puffincliff heet.” Zei ze toen maar.  


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Quel sorriso XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 11:59

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Quel sorriso Ztut955

Het klonk heel gek en gevaarlijk om dat allemaal te gaan doen en daarom had ze haar bek erover open getrokken. HEt had haar geschokt en dat was niet zo heel vreemd als je je bedacht wat er nu allemaal al op de journey was gebeurd. “Ja, misschien was die kat ook wel een beetje gestoord. Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik nu Puffincliff heet.” Ze knikte even langzaam toen kalmte op haar schouders begon te rusten. "Dan nog is het gekkenwerk," maar het rossige poesje op. "Zou jij het doen als je ze kon zien? In een monster gaan?" vroeg ze kalm aan de poes.
212


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
Quel sorriso MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Quel sorriso   Quel sorriso Icon_minitimema 29 mei 2017 - 11:34

Ze schudde haar kop direct. Toen Burnetkit vroeg of zij dat zou doen. “Nee geen denken aan.” Miauwde ze rustig terug. Ze wilde best wat van de wereld zien, maar niet op die manier. Ze was ook loyaal aan haar Clan, ze zou ze nooit in de steek laten. Er werd rond geroepen dat ze zouden gaan stoppen. “Ik denk dat we beiden maar een goed plekje moeten gaan zoeken om te rusten.” Glimlachte ze toen naar de kitten. “Misschien spreken we elkaar wel weer. Voorzichtig met het oversteken voor katten hun poten hè.” Ze gaf Burnetkit een plagerige knipoog. Voordat ze zich omdraaide om een plekje te kunnen zoeken bij haar eigen Clan.  


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quel sorriso
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: