broken hearts and tormented souls



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 broken hearts and tormented souls

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistgaze
Elder
broken hearts and tormented souls 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: broken hearts and tormented souls   broken hearts and tormented souls Icon_minitimewo 12 apr 2017 - 12:00

Het was een zware tijd voor Thunderclan. Na de brand en de dood van een aantal clanleden was Mistgaze behoorlijk somber. Nu het verhuizen er nog bovenop kwam was het helemaal een en al ellende. Ze vroeg zich af waarom Starclan dit voor hun bedacht had, dit kon toch niet goed zijn? Verdreven worden uit hun eigen territorium. Misschien gingen daar nu wel andere katten wonen nu ze weg waren. Of tweebeners. Mist miste de plekjes in Thunderclan nu al en ze waren nog niet eens heel lang op weg. Wel waren ze al een best eind gekomen, voor haar idee. Het gebied dat achter de highstones lag was voor haar onbekend terrein. Ze had het wel een keertje vaagjes kunnen overzien in het donker tijdens een Gathering, maar veel aandacht aan wat er verder was dan hun oude gebied had ze niet besteed. Een zachte zucht klonk uit haar bek. Ze had nu even niemand om samen mee te praten. Rowanflight was vast Zealspark aan het vervelen dus die kon ze ook niet lastig vallen. Dan maar alleen lopen, in stilte.

[Oceanbreeze eerst!]


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
broken hearts and tormented souls 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: broken hearts and tormented souls   broken hearts and tormented souls Icon_minitimewo 12 apr 2017 - 12:46

Het was voor elke kat hier een ramp om de nacht door te brengen in dit gebied. Het was nat, er was geen of nauwelijks beschutting en de meeste katten wantrouwden elkaar. Oceanbreeze was daar niet echt bekend mee, met wantrouwen. Immers was de moederlijke kattin, in staat om langs de verschillen te kijken en haar blauwe vriendelijke ogen op de andere Queens te houden, een oogje in het zeil te houden voor eenieder die de Deputy nodig zou kunnen hebben. Daarbij had de zilveren kattin een goede band met de meeste Medicinecats en hun Apprentices. Het was natuurlijk niet zo dat ze hun gebruiken en manieren kende, maar toch droeg ze respect naar hen toe. De nacht waren de Queens en hun Kittens zover de jonge Windclanner kon zien goed doorgekomen. Iets dat haar even wat soepeler liet ademhalen en waardoor ze zich iets kon ontspannen. In de buurt van haar liepen enkele Windclanners, waarvan een aantal ook haar kittens droegen. Zelf droeg ze nu even niemand, dit aangezien haar lichaam nog moest wennen aan het wat hardere werk en ze een behoorlijk slopende tijd achter de rug had. Als enigste Queen over talloze kittens, in tijden van droogte en andere rampen. Was niet iets dat bepaald makkelijk was, om nog maar te zwijgen over het feit dat ze in die tijd net naar de geboorte van de kittens benoemd was tot Deputy. Minder dan een voslengte van haar vandaan zag de zilvere kattin de Thunderclan Medicinecat lopen. De blik op het gezicht van de andere kattin was alles behalve vredig en even hield de Deputy in voordat ze met zekere passen richting de andere kattin liep. Haar vriendelijke en moederlijke gedrag, kwam voor de meeste als een geruststelling over al wist Oceanbreeze niet zeker hoe de ander het op zou vatten. De bekende geur van kruiden viel lichtjes op ondanks de regen die haar vacht doorweekte. Dat er nog geen duidelijke uitbraak was van ziektes was een wonder op zich. "Mistgaze," Mauwde ze voorzichtig en vriendelijk om de ander niet te laten schrikken. "Jij bent Mistgaze toch? Want in deze regen is het moeilijk iemand goed te herkennen." Glimlachte de Deputy ontspannen. Hoe ze het voor elkaar kreeg rustig te blijven in deze tijden was waarschijnlijk voor de meeste katten een raadsel. Dan waren ze vast vergeten hoe heftig het verleden voor de jonge kattin was geweest en hoe vastbesloten ze was om alles tot een zo goed mogelijk einde te brengen. "Als het goed is, is Rousepaw dan ook je Apprentice. Ik heb haar kort na de ramp in Thunderclankamp op ons terrein gezien. Bedoel...,ons voormalige terrein," dat laatste mauwde de jonge Deputy wat onhandiger. "Oh sorry, heb mijzelf nog niet voorgesteld. Ik ben Oceanbreeze." Vervolgde ze luchtig waarna ze haar kop even afwende en duidelijk haar kittens en diens dragers in de gaten hield. Ze stapte soepel verder in een korte stilte. Het was duidelijk dat ze een warme kattin was.


broken hearts and tormented souls Oceano10
broken hearts and tormented souls LcrIgCQbroken hearts and tormented souls JwNO92gbroken hearts and tormented souls EjrsROFbroken hearts and tormented souls UK1ajoIbroken hearts and tormented souls 3qCkg2fp_obroken hearts and tormented souls 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
broken hearts and tormented souls 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: broken hearts and tormented souls   broken hearts and tormented souls Icon_minitimewo 12 apr 2017 - 14:28

"Mistgaze," de poes die haar naam zei liet haar opschrikken uit haar gedachtes. Meteen keek ze opzij om daar een andere poes te zien. Ze herkende haar niet één, twee, drie.. vast uit een andere clan. "Jij bent Mistgaze toch? Want in deze regen is het moeilijk iemand goed te herkennen." Mistgaze knikte naar de poes. "Klopt, ik ben Mistgaze. Medicine cat van Thunderclan." om nog even duidelijker te maken wie ze precies was. Al was dat vast ook wel te ruiken. Katten zeiden wel vaker dat ze naar kruiden rook, al kon de regen dat ook al weer weggewassen hebben. "Als het goed is, is Rousepaw dan ook je Apprentice. Ik heb haar kort na de ramp in Thunderclankamp op ons terrein gezien. Bedoel...,ons voormalige terrein," weer knikte ze. Maar hoe wist deze poes van Rousepaw af? Toen ze vertelde dat Rousepaw op Windclans voormalige terrein was geweest zakte haar hart een beetje. Wat had ze daar te zoeken? "Oh sorry, heb mijzelf nog niet voorgesteld. Ik ben Oceanbreeze." Oceanbreeze. Goed, dan was er nu tenminste een naam. Mistgaze glimlachte vriendelijk naar de poes. "Aangenaam, Oceanbreeze. Maar.. wat deed mijn apprentice op Windclan gebied? Ze heeft jullie toch geen onrust bezorgd of de code gebroken?" vroeg ze meteen gehaast, ze wou niet hebben dat Rousepaw Thunderclan in een slecht daglicht zette. "Ik wist namelijk niets van haar uitje over de grenzen... daar zal ik haar nog op aan moeten spreken." mompelde ze toen.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
broken hearts and tormented souls 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: broken hearts and tormented souls   broken hearts and tormented souls Icon_minitimewo 12 apr 2017 - 15:00

Even leek het alsof de andere lichtgekleurde kattin met enkele wat donkere aftekeningen op geschrokken werd uit haar gedachten door de warme stem van Oceanbreeze. Echter sprong ze geen gat in de lucht en verschoot ze ook niet ineens van postuur waardoor de kattin enkel warm glimlachte voordat ze verder sprak. Dit keer met de blik van de andere kattin op haar gericht. Mistgaze knikte voordat ze sprak, op een toon die duidelijk genoeg was om op te vangen in de regen en het geluid dat de rest van de katten maakte. Een grote groep maakte niet bepaald stiller. "Klopt, ik ben Mistgaze. Medicine cat van Thunderclan." Mauwde de lichte kattin van Thunderclan. Oceanbreeze knikte even voordat ze met een oor wiebelde. Hoewel de geur van kruiden en andere planten niet meer zo prominent aanwezig was door de aanhoudende regen, had ze het toch wel geroken. Oceanbreeze begon zonder enige irritatie te tonen, want dat voelde de vriendelijke kattin niet, over de Apprentice van Mistgaze. Ze wist immers niet hoe het was afgelopen voor Rousepaw. Immers hielden jonge katten soms nog iets te veel achter, zeker als ze wisten dat ze op het nippertje de dans ontsprongen waren. Dat ze eigenlijk iets niet hadden gemogen en het toch achter de rug van hun mentor om deden. Oceanbreeze was wat dat betreft nooit een moeilijke Apprentice geweest maar wist voldoende jonge katten te op te noemen die dit wel waren. Even herinnerde de jonge Queen en Windclan's Deputy dat ze zich niet had voorgesteld. Ondanks dat de meeste katten haar waarschijnlijk wel zouden herkennen als de opvolger van Everstar. Na een kort excuus stelde ze zich dan ook maar voor, rustig en totaal niet ongemakkelijk. Want dat was de situatie toch al, ongemakkelijk met die regen die op hun lichaam viel en hun vacht verzwaarde. Meer ongemak dan dat door haar acties zou ze zich toch niet voelen. Mistgaze glimlachte vriendelijk naar haar toen ze zich op een sociale en nette maniee voorstelde. "Aangenaam, Oceanbreeze. Maar.. wat deed mijn apprentice op Windclan gebied? Ze heeft jullie toch geen onrust bezorgd of de code gebroken?" Vroeg de Thunderclanner gehaast, duidelijk overdonderd en bezorgd. Immers was ze verantwoordelijk voor de volgende generatie Medicinecats. Iets dat waarschijnlijk elke Medicinecat nauw aan het hart lag. Een groot deel van de toekomst zat in de capaciteiten van henzelf en hun Apprentices. Daarbij waren alle clans op hun hoede geweest en konden Medicinecats onrust veroorzaken ondanks dat ze boven enkele regels van de clancode stonden. Immers werd niet elke clan er vrolijk van een andere clan op hun gebied te vinden of alleen de geur ervan. Het kon in gespannen tijden oorlog veroorzaken, omdat het dan kon lijken alsof ze indringers hadden gehad. "Ik wist er namelijk niets van haar uitje over de grenzen... daar zal ik haar nog op aan moeten spreken." Mompelde de kattin. Oceanbreeze keek haar enigszins geruststellend aan. "Ik weet eerlijk gezegd niet of ze regels heeft gebroken. Het ligt altijd wel een tikkeltje anders dan bij Apprentices die tot Warriors worden getraind. Ze heeft geluk gehad dat ik haar heb gevonden, al pratende met Routpaw en dat ik de Deputy ben. Daarbij is Lizardpath mijn nichtje en heb ik maar besloten Rousepaw naar het kamp te begeleiden zodat zij kon besluiten wat er moest gebeuren. Denk echter dat jullie nog geen tijd hebben gehad om elkaar te spreken." Begon de Deputy op een zachte toon. "Ze zocht naar kruiden die ze denk ik niet kon vinden op jullie territorium naar de brand. Echter wist ze niet dat ons terrein niet al te veilig was op dat moment. Door het vele regen stortten konijnen holen in en als ze op een verkeerd stuk grond zou lopen zou ze zich serieus kunnen verwonden. Om nog maar te zwijgen over het feit dat de meeste van onze Warriors niet van onaangekondigd bezoek houden. Daarbij mijdden wij de gevaarlijkere stukken en zouden we haar niet gevonden hebben als ze zich wel verwond had of niet snel genoeg. Het had dus voldoende problemen kunnen veroorzaken tussen onze clans." Ging ze eerlijk verder waarna ze zuchtte. "Ik bemoei me niet graag met zaken tussen Medicinecats simpelweg omdat ik te weinig informatie heb om goed te kunnen oordelen. Wel raad ik het je aan het een keer met je Apprentice te bespreken." Besloot ze uiteindelijk met een zachte zucht. Het was Mistgaze waarschijnlijk wel duidelijk hoeveel geluk Rousepaw had gehad dat Oceanbreeze haar in bescherming had genomen. Hoewel ze liever niet vertelde hoe hun territorium er aan toe was geweest, moest ze toch echt wel duidelijk maken wat de gevaren voor Mistgaze's Apprentice onder andere waren geweest. Haar blik was wel duidelijk, geen woord over de toestand die Windclan had meegemaakt. Ze deed dit enkel om de ander te helpen, maar het was alles behalve de bedoeling dat het woord hierover zou verspreiden.


broken hearts and tormented souls Oceano10
broken hearts and tormented souls LcrIgCQbroken hearts and tormented souls JwNO92gbroken hearts and tormented souls EjrsROFbroken hearts and tormented souls UK1ajoIbroken hearts and tormented souls 3qCkg2fp_obroken hearts and tormented souls 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
broken hearts and tormented souls 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: broken hearts and tormented souls   broken hearts and tormented souls Icon_minitimevr 14 apr 2017 - 15:45

Oceanbreeze vertelde over Rousepaw die het territorium van Windclan op was gegaan. De apprentice had geluk gehad dat ze niet gepakt was door een patrol warriors, in de roerige tijden waar ze nu in leefden was het nog maar de vraag of je wel of niet aangevallen zou worden. Ze hadden haar net zo goed kunnen pakken op het feit dat ze dachten dat ze daar aan het jagen was. Ocean vertelde ook dat ze haar meegenomen had het kamp in, om met Routpaw uit te zoeken waarvoor ze kwam. Ze vertelde dat ze kruiden zocht. Hoewel Mistgaze het fijn vond dat Rousepaw zo bezorgd was om haar clan was het niet haar taak geweest om zo te handelen. Mistgaze zuchtte diep. "Klinkt alsof ze jullie nog een aardige last heeft bezorgd. Het was niet haar taak om de grens over te steken en zulke dingen te vragen. Dit had ze met mij moeten overleggen." ze schaamde zich kapot nu. Dat ze haar apprentice niet onder controle had. En haar straffen terwijl ze op reis waren ging niet zo goed. Dit had Rousepaw slim gespeeld. "Bedankt dat je dit verteld aan mij, Oceanbreeze. Ze gaat zeker nog op haar kop krijgen van mij. Thunderclan verontschuldigd zich voor de oproering die mijn apprentice heeft veroorzaakt." ze boog haar hoofd naar de deputy. "Stuur mijn verontschuldigingen ook naar Everstar als je haar nog ziet." zei ze toen. Ze was even stil, verwerkte alles eventjes en bedacht kort hoe ze dit ging aanpakken met Rousepaw. "Hoe is de reis tot nu toe voor je geweest, Oceanbreeze?"


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
 
broken hearts and tormented souls
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: