Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nieuw gebied Kittypets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Longtail
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
It starts with an B and ends with an O
508

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Longtail
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 10:25

het asiel lijkt me moeilijk omdat je met al die mensen best wat Gothplayers nodig hebt
ik heb een ruw idee voor een verlaten zigeunerkamp met woonwagens enzo 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Barbossa
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
64

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Barbossa
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 11:56

hmm... Ik ben het wel met Longtail eens^^

Misschien een haven, met veel vissersboten :3


Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 33tt8c0

Lolly's zijn gigantisch lekker, aye!

Awesome plaatje (niet van mij):
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 12:11

Het idee van de haven is er al Barbossa?

Eventjes een lijstje van al opgegeven ideeën:
Abandened Farm;
De meeste Kittypets durven zich hier niet te wagen, hun zachte lieve vachtje mag toch niet kapot? Er gaan geruchten, dat er wilde katten inzitten, misschien wel hondsdolle honden. Maar in werkelijkheid is het gewoon een verlaten schuur. Toch laten Kittypets zich afschrikken door elk krakend geluidje dat hun oren opvangen.
Door: Bluestar

De put.
Een oude, verlaten put ergens op een stukje bosgrond.
Het is daar altijd erg stil maar er kunnen nog vreemde wezens rondhangen.
En kijk uit dat je er niet in valt, want dan is de kans dat je er ook weer uit komt maar heel klein. 0.0
Door: Mousefur

Riolering
Spreekt voor zichzelf denk ik, de put kan hier misschien op uitkomen.
Door: Strawberry

Asiel;
Hier worden katten gebracht, om in te worden gespoten, naartoe gebracht van straat, of spenderen hier hun hele leven. Maar ook hier worden proeven op dieren gedaan, waardoor ze veel slechter of beter worden. Dit weten de mensen en katten niet, en er gaan geruchten dat de katten die ontsnapten, een groep zijn gaan vormen, en iedereen aanvallen.
Door: Moonstripe

De marktplaats.
Vele keren in het jaar vestigt zich hier een markt. Het is hier vol mensen, maar veel rogues en kittypets vestigen hun hoop op het feit dat er nog wel eens een lekker visje van de balie valt. Of ben je zo gewaagt dat je gewoon wat te eten weg jat uit de kratten?

Tree of life
Dit is waar alle kittypets elke middag naar toe komen als ze zin hebben. Daar ontmoeten ze andere Kittypets en word er gezzelig gekletst. Ook word daar een soort leider gekozen door het volk Kittypets. (Geen ehte leider maar gwn iemand die orde houd en ruzies voorkomt)
Door: Lionclaw

Stone of destination

Een grote steen. Hier houd de leider duellen. Hij of zij gaat dan op de grote steen zitten. De winnaar mag zichzelf champoin noemen. Dat is een hele grote eer voor de Kittypets. Maar als een andere kittypet the Champion verlaat pakt hij de titel van zijn tegenstander af.
Door: Lionclaw

De vuilnisbelt
Het is leuk om er ze 'spelen', vies te worden, etc. Je kan er ook bij bedenken dat er veel Rogue's en gevaarlijke honden leven.
Door: Pleuntje

Restaurant:

jaja, een restaurant, met eten dat veel beter smaak dan kattenbrokken. En met mensen die een kat wel eens strelen. Ook voor rouge's is dit een mogelijke plaats want met al het eten is het er erg aanlokkelijk.
Door: Ravenpaw

De haven:
Boten, veel vis en veel tweebenen. De perfecte plaats voor kittypets - vind ik-
Ze kunnen door de duinen sluipen gevoerd worden door vriendelijke tweebeen dametjes die vis kuisen. Achter nagezeten worden door vissers die zich scheef brullen omdat je de vis hebt gepikt. Een oud deel waar nog op de vroegere manier handel word gedreven en een bepaalde romantische sfeer waar kiitypets perfect inpassen. ook voor rouge's lijkt me die wel iets. En hier kan het oude riool van "de put" uitkomen.
Door: Yellowfang

The Old Park
Ver van de tweebeners huizen vandaan is een groot oud vervallen park. De tweebeners kennen het niet en dat komt ook goed uit! Kittypets kennen het wel en zijn er vaak te vinden. Het is een groot avontuurlijk gebied en soms lopen er wel eens Rogue,s, maar meestal Kittypets. In het midden kan dan de Tree of life zijn.
Door: Palominopaw

Omg, dit overzicht duurde LANG om te maken


Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 T4W3e3N
Stamps
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 PS18GM0Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 W0qAlxRNieuw gebied Kittypets - Pagina 3 EjrsROFNieuw gebied Kittypets - Pagina 3 FWu1gsfNieuw gebied Kittypets - Pagina 3 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw**
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 15:39

deze vind ik leuk:
-abandened farm
-de put/riolering
-de vuilnisbelt
-de haven
dat zijn dus mijn favorieten (;


Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Fkad6x
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 22:11

nog een ideetje die als ik het goed heb nog niet er is:

Het hol:

Een oud en reuzachtig vossen of konijnen hol met heel veel gangetjes en weggetjes.
Het lijkt wel een ondergronds dolhof.
De kittypets schuilen hier wel eens voor de regen of spelen hier als kittens.
Soms raken ze voor eeuwig verdwaald, Of komen ze vast te zitten. Ergens zit mischien het hol vast aan de rioolbuis (?). Het is uniek en erg voordelig voor als je eens geen zin hebt om van top tot teen geborsteld te worden, Of om door een vervelende tweebeenkittens opgetild te worden....

Goed ideetje??



Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 7:56

Ik ben nog steeds in love met die stone of destenation! I love you



Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Nyg0h1

Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 M9EKCDX  Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 MKN7vHE  Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 PgKKyjM  Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrise
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
157

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender:
Rank:
Nightrise
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 9:53

Ik vind het nogal vreemd dat kittypet's een leider hebben en daarom zouden vechten,
als je wilt vechten met je kittypet kan je net zo goed rogue worden en als je een leider wilt kan je ook nog naar de bloodclan,
het lijkt me gewoon nogal onlogisch dat kitty's gewelddadig gaan doen



Thornpaw~Ravenpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit

Lollys zijn giganties lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 13:29

Misschien een enquête ervan maken?

Persoonlijk zie ik Kittypets niet vrolijk een riolering in wandelen en idd ook geen leider kiezen. Dat is gewoon niet Kittypet's. ^^'
Het haven/marktplaats en asiel/dierenarts idee vind ik wel erg leuk. :3



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 16:46

idd

Nog 2 ideetjes:

Fabrieksterein:

Een drukke en donkere plek, De enige reden waarom kittypets hier komen is omdat ze stoer willen doen of omdat er nog wel eens wat lekkers word weggegooit.
Het is er groot en dichtbebouwd. En kittens en jonge katten kunnen hier makkelijk verdwalen.

oud station

Een oud station die nu word gebruikt om oude treinen te dumpen.
Het is er stil en duister. Alleen dappere kittypets komen er om stoer te doen of om met elkaar te spelen.
Soms is er wat lekkers te vinden, Maar meestal vind je er niks.



Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw***
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
Iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Whitepaw***
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 17:50

het fabrieksterrein is vet. En dan is het ook nog cool om te doen dat er ook bloodclan katten rond lopen


Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Scaled.php?server=232&filename=whitepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 15:04

Maar die kunnen daar dan toch ook. Gewoon posten Wink
Ik heb trouwens nog iets;
Speeltuin
Hier spelen vaak kinderen. De kinderen vinden al die katten die daar komen maar al te leulk! Daarom komen de kittypets hier vaak om wat lekkers of aandacht te krijgen.

En van die stone of destanation kunnen we doen dat dat niet verplicht is. Dat dat is wAar je heen kunt als je zin hebt. En ik bedoelde geen echte leider maar gwn iemand die orde houd en zecht als een gevecht begint of ophoud. Meer een soort scheidsrechter.



Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 2gxnp75Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 10pvxmwNieuw gebied Kittypets - Pagina 3 10pvxmw
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 9Q4zHFx Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
~Shinypaw
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
178

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
~Shinypaw
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 19:43

misschien dit: Schoolplein.

Tweebeenkittens gaan hier vaak naartoe en op sommige momenten komen ze allemaal naar buiten om de katten te aaien. Als de tweebeenkittens niet buiten zijn, is er genoeg te doen op het plein: op de vage gebouwtjes klimmen, jagen op de muizen die zich in struiken schuilhouden en nog veel meer! Je moet hier wel uitkijken want er komen ook vaker hoden op het plein.


Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 34s324h
Terug naar boven Ga naar beneden
Blowsoul
Member
Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 DPKsfdL
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw gebied Kittypets   Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 1:03

Speelgoedfabriek

Katten, jong en oud, komen hier naartoe om elke dag weer een nieuw speeltje te ontdekken of om met elkaar te spelen. Door al het speelgoed wat er staat, versleten of tweedehands, houden katten zich tot in de late uurtjes bezig, totdat er mensen komen en de katten zich moeten verstoppen, want de mensen houden namelijk niet van katten in hun fabriek...

-
Als dit idee er al staat, sorry, ik heb het niet goed doorgelezen, dit topic x)


Nieuw gebied Kittypets - Pagina 3 Sig47
[center]With special thank to Babs >3

[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw gebied Kittypets
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: