Aangeboden accountje!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Aangeboden accountje!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leafpool
Member
Aangeboden accountje! DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Leafpool
BerichtOnderwerp: Aangeboden accountje!   Aangeboden accountje! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 13:17



Aangeboden accountje! V6t3cg

Aangeboden account!

Leafpool (dit accountje dus) zoekt een nieuwe rpg-eigenaar.
Ze is een lieve Thunderclan poes, heel zorgzaam en lief. Haar vader is Thunderstrike.

Ik (Wingpaw) heb haar geadopteerd van Fireheart, dus het is nogal heel erg logisch dat Fireheart zal mee beslissen wie haar krijgt Smile

Ik heb nog niet veel met Leafpool gedaan, behalve dan een onderschriftje gemaakt voor haar (plaatje hierboven met de ruimte dingetjes). Je mag haar onderschriftje behouden maar ik zou dan wel graag hebben dat je dan ergens in haar onderschrift (niet héél erg klein en ook niet in spoiler!) zet dat ik(Wingpaw) die gemaakt heb! Smile

Ik zou heel erg graag hebben dat Leafpool actief wordt, en dat zou Fireheart ook heel graag willen. Als je haar geadopteerd hebt en je haar ook niet echt actief kan maken mail dan mij even en dan kan ik mee beslissen via de accountmarkt.

Meer is er niet, dus post away folks!

Very Happy






Aangeboden accountje! V6t3cg
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowlight
Member
Aangeboden accountje! DPKsfdL
Julya
149

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accountje!   Aangeboden accountje! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 14:22

Ik wil wel nog een accountje eventueel. Very Happy


Aangeboden accountje! Iqdlx1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafpool
Member
Aangeboden accountje! DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Leafpool
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accountje!   Aangeboden accountje! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 14:25

Okee, ik kijk nog even Smile




Aangeboden accountje! V6t3cg
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowlight
Member
Aangeboden accountje! DPKsfdL
Julya
149

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accountje!   Aangeboden accountje! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 14:28

Is goed, enneh, ik zall wel eerlijk zeggen dat ik niet uitstekend kan posten, ik kan niet zo lang. Ik weet niet of dat je tegen houd, maar anders is het ook zo lullig, als je hele korte posts van haar ziet.


Aangeboden accountje! Iqdlx1
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
Aangeboden accountje! DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accountje!   Aangeboden accountje! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 15:03

Mij houdt het niet echt tegen, misschien Fireheart wel.. Dat zal ik eens vragen Smile



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Aangeboden accountje! 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Ottersplash
Member
Aangeboden accountje! DPKsfdL
Sanneeeeee
19

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Ottersplash
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accountje!   Aangeboden accountje! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 17:39

Mij houdt dat wel tegen, redelijk. Sorry, maar ik wil gwn echt goede RPers voor mijn katten zodat ik weet dat ik niet elke keer moet checken wat er mee gebeurd etc.


Aangeboden accountje! DkhSCuI
OTTERSPLASH
The only true death is to never live.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
Aangeboden accountje! DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accountje!   Aangeboden accountje! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 18:38

Oke, sorry Snowlight!



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Aangeboden accountje! 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowlight
Member
Aangeboden accountje! DPKsfdL
Julya
149

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accountje!   Aangeboden accountje! Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 18:51

Maakt niet uit hoor! Beter dat je een goed iemand kiest dan dat ik het niet goed doe!


Aangeboden accountje! Iqdlx1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafpool
Member
Aangeboden accountje! DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Leafpool
BerichtOnderwerp: Re: Aangeboden accountje!   Aangeboden accountje! Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 14:04

BUMP.




Aangeboden accountje! V6t3cg
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aangeboden accountje!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: