Algemene Onzin Topic - Pagina 8



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:47

Ik zie nu pas dat ergens randomly het geslacht van Lizardtail veranderd is van vrouwelijk naar mannelijk en idk hoe dat komt xD
In de RPG trouwens :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:48

Honeyscent schreef:
Ik zie nu pas dat ergens randomly het geslacht van Lizardtail veranderd is van vrouwelijk naar mannelijk en idk hoe dat komt xD
In de RPG trouwens :')
Stiekem was ze altijd al een kater


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:50

Honeyscent schreef:
Ik zie nu pas dat ergens randomly het geslacht van Lizardtail veranderd is van vrouwelijk naar mannelijk en idk hoe dat komt xD
In de RPG trouwens :')

Lolll quinty xD Way to go xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlinder
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 EET53MY
Beertje
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vlinder
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:55

Wat ontzettend veel nesten ineens c':


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 CbeiWWc
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:56

Zoveel nestjes en mijn accounts zijn nog steeds forever alone :')
Behalve Winterplume dan.. als er op m'n topic gereageerd wordt ha xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
.Swiftkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 D7pIRZo
Linn
108
Actief
Alone, by herself
she built the kingdom that she wanted

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Swiftkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:04

Ah boy ik hou nu al van mijn twee nieuwe kittens. Ik vraag me af of ik ze naar 1 moon zou zetten en gewoon met ze ga rpg'en of dat ik moet wachten tot the journey voorbij is. Hmmm.


Themesong | Introduction
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 P4cIfxk
There are some things you can only learn in a storm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Limestone
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
Butter
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Limestone
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:09

Ik vraag me eigenlijk af hoe de apprentices getraind worden tijdens de journey? Aangezien hun mentors het gebied niet/nauwelijks kennen en de journey eigenlijk wel uitputtend is voor zover ik weet xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Limesi10    
Terug naar boven Ga naar beneden
Greykit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 LoDTyMy
Linn
94
Actief
Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
Greykit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:14

Ja dat dus ook..
Ik vraag me gewoon over het algemeen af hoe ze de clans überhaupt allemaal zo door de twolegplaces kunnen krijgen zonder like.. op te vallen? xD

Er zitten namelijk ZEKER 50 katten in een clan, als het al niet meer is, dat zijn 200 katten bij elkaar. That's a lot of cats. Ik zie het al voor me, kom je als Twoleg opeens de hoek omgelopen, zie je dan 200 katten in een soort van rij achter elkaar aanlopen. Like nope. of althans, ik zou denken HEAVEN en me in de katten storten maar goed.

Oh en kijk mijn super charmante signature <3 I love my cat xD


Themesong | Introduction
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 CeoJLUK
very important:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:16

Lionroar schreef:
Honeyscent schreef:
Ik zie nu pas dat ergens randomly het geslacht van Lizardtail veranderd is van vrouwelijk naar mannelijk en idk hoe dat komt xD
In de RPG trouwens :')

Lolll quinty xD Way to go xD

Het is niet eens mijn schuld D: Ik kreeg Lizard als tom cat, maar ik zag bij Tigerspots opeens poes staan, dus k ging 't nakijken xD

Ergens tussen de wissel van Chi en Lis is iets mis gegaan, geloof ik xD want daar wisselt 't opeens in de RPG xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Greykit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 LoDTyMy
Linn
94
Actief
Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
Greykit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:34

Honeyscent schreef:
Lionroar schreef:
Honeyscent schreef:
Ik zie nu pas dat ergens randomly het geslacht van Lizardtail veranderd is van vrouwelijk naar mannelijk en idk hoe dat komt xD
In de RPG trouwens :')

Lolll quinty xD Way to go xD

Het is niet eens mijn schuld D: Ik kreeg Lizard als tom cat, maar ik zag bij Tigerspots opeens poes staan, dus k ging 't nakijken xD

Ergens tussen de wissel van Chi en Lis is iets mis gegaan, geloof ik xD want daar wisselt 't opeens in de RPG xD

Lolll to be honest, ik weet het zelf ook niet meer wat het geslacht van Lizard was xD
Zou best kunnen idd dat hij een poes is geweest eerst lol.

Oh well.


Themesong | Introduction
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 CeoJLUK
very important:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:36

Cyber is altijd een kater geweest, lucky enough. Dat zou nogal wat problemen met zijn mates geven anders..

*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug*


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:39

Cyber schreef:
Cyber is altijd een kater geweest, lucky enough. Dat zou nogal wat problemen met zijn mates geven anders..

*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug*
Eeyyy ik ken jou xP


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:43

Snowywinter schreef:
Cyber schreef:
Cyber is altijd een kater geweest, lucky enough. Dat zou nogal wat problemen met zijn mates geven anders..

*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug*
Eeyyy ik ken jou xP

Eeey esmee Razz inderdaad, jouw ken ik ook. Alleen ben ik (ook nu weer... help) aan het twijfelen welke esmee je nou bent haha. Ezz met het rode haar van Jeff of de andere esmee? Very Happy well, leuk je terug te zien!
*schuilt achter persoon dat hij kent*


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Limestone
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
Butter
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Limestone
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:44

Ik wil liefde voor mijn characters :'3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Limesi10    
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:46

Cyber schreef:
Snowywinter schreef:
Cyber schreef:
Cyber is altijd een kater geweest, lucky enough. Dat zou nogal wat problemen met zijn mates geven anders..

*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug*
Eeyyy ik ken jou xP

Eeey esmee Razz inderdaad, jouw ken ik ook. Alleen ben ik (ook nu weer... help) aan het twijfelen welke esmee je nou bent haha. Ezz met het rode haar van Jeff of de andere esmee? Very Happy well, leuk je terug te zien!
*schuilt achter persoon dat hij kent*
Andere Esmee hahaha
Ik ben echt sinds gisteren ofzo net terug actief, ik was ook een behoorlijke tijd 'verdwenen'


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:55

"Phantergroll is nu deputy." ~ Inge 2017


all i know all i know
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:57

Snowywinter schreef:
Cyber schreef:
Snowywinter schreef:
Cyber schreef:
Cyber is altijd een kater geweest, lucky enough. Dat zou nogal wat problemen met zijn mates geven anders..

*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug*
Eeyyy ik ken jou xP

Eeey esmee Razz inderdaad, jouw ken ik ook. Alleen ben ik (ook nu weer... help) aan het twijfelen welke esmee je nou bent haha. Ezz met het rode haar van Jeff of de andere esmee? Very Happy well, leuk je terug te zien!
*schuilt achter persoon dat hij kent*
Andere Esmee hahaha
Ik ben echt sinds gisteren ofzo net terug actief, ik was ook een behoorlijke tijd 'verdwenen'
haha yep same over here! Dan ben ik alvast niet alleen. snap jij wat er allemaal gebeurt is? het ziet ernaar uit dat ze niet hebben stilgezeten!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 8 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowlily
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 DPKsfdL
Butter(fly)
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowlily
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 16:59

Cyber schreef:
Snowywinter schreef:
Cyber schreef:
Snowywinter schreef:
Cyber schreef:
Cyber is altijd een kater geweest, lucky enough. Dat zou nogal wat problemen met zijn mates geven anders..

*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug*
Eeyyy ik ken jou xP

Eeey esmee Razz inderdaad, jouw ken ik ook. Alleen ben ik (ook nu weer... help) aan het twijfelen welke esmee je nou bent haha. Ezz met het rode haar van Jeff of de andere esmee? Very Happy well, leuk je terug te zien!
*schuilt achter persoon dat hij kent*
Andere Esmee hahaha
Ik ben echt sinds gisteren ofzo net terug actief, ik was ook een behoorlijke tijd 'verdwenen'
haha yep same over here! Dan ben ik alvast niet alleen. snap jij wat er allemaal gebeurt is? het ziet ernaar uit dat ze niet hebben stilgezeten!
Oh en wat ze zijn vergeten is dat Windclan in kittendrama is en Ocean, Bronze en Tigergaze kittens binnen hengelen. Die drie zijn bijna permanente kitten verzorgers.. :")

De journey is door het slechte weer dat heerste en Starclan verklaarde dat ze een nieuw territoria moesten vinden.. Echter is het nogal een dramaa..


Voice || Theme
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 MRJgyOK
first setje:

My power's turned on, starting right now I'll be strong...
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 17:02

Ja ik weet het ook nog niet allemaal xD Maar ik doe m'n best

Winter en Flash zijn nu alweer adorable aah


Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 17:03

Windclan is gewoon de kitten clan :')


'A bird sat down and spoke to me:'
Algemene Onzin Topic  - Pagina 8 Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: