Alone please



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Alone please

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
Alone please 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Alone please   Alone please Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 16:25

Hij had honger. Niet de normale honger die hij altijd voelde want tjah hij hielt nu eenmaal enorm veel van eten maar een andere honger. Een honger van iemand die nu van 8 maaltijden per dag is gegaan naar 2 weken zonder. Zo'n honger. Het was natuurlijk niet aan hem te zien, hij had een vetreserve van hier tot aan Starclan. Toch was het niet gezond voor hem. En al helemaal niet aangezien het enige waar hij de laatste tijd trek naar had Nightshade was.. Hij kon het pakken, hij had het tot zijn beschikking maar toch had hij die stap niet gezet. Nog niet. Hij wist dat hij het ergens niet kon maken om weer kittens achter te laten... om weer een apprentice alleen te laten. Hij sloot zijn ogen dus ook terwijl in de zon lag, zijn vacht verwarmend.. het water maakte geluid op de achtergrond terwijl hij zijn angst hiervan weg kon duwen.. Hij moest weer verder gaan dat wist hij. Hij moest weer hierover heen komen. Dat wist hij. Maar het was zo moeilijk.

[Eerste post snowyflowy


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Alone please C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 17:47

Ze had al haar kracht nodig om overeind te gaan zitten, en toen het eindelijk gelukt was moest ze even uitpuffen. Wat was er mis met haar? Ach, ze wist het wel. Dat oude dode muisje had ze nooit moeten eten, waarschijnlijk had hij al dagen in de regen gelegen en was hij al half verteerd door insecten en what not. Maar ja, honger. Ze moest toch wat. Langzaam stond ze op en begon wat onzinnig rond te struinen, ze voelde zich ietwat licht in haar kop. Het zou wel goed komen. En anders niet, jammer dan. Een paar meter verderop plofte ze weer neer om uit te rusten, en haar blik viel op een grote pluizige kater. Oh, Ace, hoe hield hij zich nog staande? Zoveel verloren ondertussen. Ze dwong zichzelf weer op te staan, en schuifelde langzaam naar hem toe. Iemand zou eens op hem moeten letten zodat hij zich niet van kant zou maken. Niet dat Snowy daar geschikt voor was, ze kon niet eens fatsoenlijk meer lopen op dit moment. De witte poes ging onhandig weer zitten naast de kater. "Hey,' zei ze tenslotte, en probeerde niet al te zwakjes te klinken. Ach, ze was gek, elke kat kon zien dat ze niet helemaal in orde was nu.


Alone please 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Alone please 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 18:18

Ace keek opzij toen er ineens iemand naast hem kwam zitten. Snowy. Iemand die hij al zijn hele leven kende en mee op is opgegroeid. Als hij naar de witte kattin keek dan voelde hij zich weer een beetje zoals hij was als een apprentice. Hij zou echt alles geven om die tijd weer terug te krijgen. Maar als hij langer keek zag hij dat Snowy ook niet oké was. Ze leek zwakker, voedselvergiftiging zei iets in zijn achterhoofd. “Hey Snowy” Hij zuchtte diep en duwde zichzelf overeind, zijn lichaam leek zwaarder dan normaal.. alsof hij de wereld met zich mee sleurde. Alsof hij heel Starclan met zich mee sleurde. “Wat is er?” Vroeg hij, aannemend dat ze was gekomen omdat ze zichzelf niet lekker voelde. Hij probeerde zijn pijn te verbergen, zodat hij haar zou kunnen helpen. Maar alles in hem straalde uit dat hij gewoon iemand nodig had die hem zou omhelzen en zou zeggen dat alles weer goed zou komen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Alone please C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 18:54


"Hey Snowy." groette de pluisbal haar terug met een diepe zucht. Grote bezorgdheid borrelde in haar op. Hij was dan wel niet echt fysiek ziek, maar mentaal kon het niet goed meer gaan met hem. "Wat is er?" ze wiebelde even met haar oortjes. Het gesprek dat ze 'gepland' had moest niet over haar gaan. Nee, zij had niet de grootste problemen hier. Had ze überhaupt een ander probleem dan haar rare karakter? Wel, een verzwakt lichaam. "Oh, niets." zei ze met een vage glimlach. "Het maakt niet uit, ik kom er wel weer overheen." ze schuifelde iets dichter naar hem toe. Ze was zo'n awkward persoon, hoe kon ze hem nou helpen? Met een bezorgde blik keek ze naar Ace. Hoe hielp je iemand wanneer zijn wereld was ingestort? Hoe?


Alone please 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Alone please 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 11:32

Hij was altijd al iemand geweest die andere boven zijn eigen problemen zette, vandaar dat hij ook bezorgt keek naar Snowy, iemand die hij vertrouwde… iemand die hij een geweldig leven wou zien leiden. “Als er iets is moet je het zeggen Queen, ik kan je niet missen” Hij gaf een waterig lachje, hij kon niet nog iemand missen… niet nog iemand… niet… nog…iemand. Er zat een diep verdriet in zijn ogen. Hij was iemand verloren waar hij zo veel van had gehouden, die voor hem zijn wereld compleet maakte. Hij was zijn partner kwijt ondanks dat hij er niet eens een had mogen hebben… de vader van hun kits.. hun kits.. hij zou er voor ze moeten zijn. Een goede vader moeten zijn voor een keer in zijn leven. Hij had zo graag een gezinnetje gewild… en Starclan gunde hem dat niet. De grote kater drukte zijn kop nu tegen de pels van de witte kattin aan, in een omhelzing. “Snowy… Ik weet niet meer hoe ik verder moet”


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Alone please C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 13:32


"Als er iets is moet je het zeggen Queen, ik kan je niet missen." ze slikte even en knikte naar hem. Ze betekende zoveel voor hem? "Maak je maar geen zorgen om mij." zei ze met een vage glimlach. Zijn problemen waren een stuk erger dan de hare. Ze schrok even toen de grote kater ineens zijn kopje tegen haar aan duwde, maar ze ontspande zich direct weer. "Snowy... ik weet niet meer hoe ik verder moet." een steek schoot door haar hart toen ze zijn woorden hoorde. Het deed haar zoveel pijn om hem in deze staat te zien, ze kon er niet tegen als het niet goed ging met iemand die belangrijk voor haar was. Ze sloeg haar staart om hem heen, hoewel haar staart niet lang genoeg was voor al die pluizige vacht. "Het komt goed, Ace. Ik weet niet hoe lang het nog zo ondraagbaar blijft, maar uiteindelijk komt het goed." zei ze zachtjes. Zou het goed komen? Ze wist het niet. Snowy was zelf haar hele familie kwijt, maar ze dacht er niet meer aan. Toen ze nog klein was had ze gedaan alsof haar familie er nog gewoon was, ze was nog te klein geweest om het begrip 'dood' te begrijpen. Ze verborg haar kopje nu ook in zijn vacht en sloot haar ogen. "We komen er wel uit." murmelde ze.


Alone please 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Alone please 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 14:39

Natuurlijk maakte hij zich zorgen om haar. Snowy kende hij al zijn hele leven. Ze hadden zo veel samen meegemaakt. Ze was gewoon een deel van hem geworden. De kater sloot nu zijn ogen terwijl in de omhelzing bleef, ergens zichzelf veilig voelen in de warmte van diens pels. Hij voelde zich beter als hij bij andere was. Het was als een soort veiligheidsschild tegen alle gemene dingen die de wereld te bieden hadden… Met gesloten ogen luisterde hij naar haar woorden. “…. Snowy… Ik weet het niet meer… ik heb al zo veel pijn gehad… Running… Mijn… mijn kits… en nu dit… Ik wil gewoon zo graag van iemand kunnen houden zonder dat ze van me weg worden gehaald” Hij klonk brak. “Hoe moet ik de clan helpen als ik mezelf niet eens helpen kan…?” Hij trok zich lichtelijk terug zodat hij zijn kop op die van haar kon leggen. Tranen kwamen niet meer, hij had de afgelopen tijd al te veel gehuild. “Beloof me dat je niet weg gaat…” Hij wou alleen dat horen nu. Zekerheid. Hij wou niet langer alleen zijn.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Alone please C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 17:55


Met pijn in haar hart luisterde Snowy naar zijn woorden. Het bleef zelfs voor haar een raadsel hoe iemand zoveel ongeluk kon hebben in zijn leven. "Hoe moet ik de clan helpen als ik mezelf niet eens helpen kan...?" ze zuchte zachtjes. "Meestal is jezelf helpen veel lastiger dan anderen helpen." zei ze uit ervaring. Als je zelf niet meer helder kon nadenken was hulp van anderen -bijna- altijd goed. Ze voelde hoe hij iets verschoof en vervolgens zijn kop op de hare legde. Best sneu eigenlijk dat dit bijna de eerste keer was dat een persoon ooit zo dicht bij haar was gekomen. Afgezien dan van die ene keer dat ze Ace en Tall bijna had geplet. Goede oude tijd... "Beloof me dat je niet weg gaat..." zei Ace toen. Ze wreef even zachtjes met haar kopje tegen de zijne. "Natuurlijk ga ik niet weg, nooit." ze kon zich niet voorstellen dat ze hem ooit ook nog zou verlaten. Tenzij die dode rotte muis haar nu van binnen aan het verteren was. Tja. "Ik beloof het." voegde ze eraan toe.


Alone please 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Alone please 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 18:38

“Ik heb het gemerkt…” klonk er zacht en lichtelijk weemoedig uit de kater, waarna hij zorgzaam enkele likken over haar kop gaf. Hij hielt van een close contact.. het voelde fijn voor hem. Net zoals te horen dat ze nooit weg zou gaan. “daar hou ik je aan Snowy” Sprak hij met een waterig grijnsje. Hij bleef hierna weer met zijn kop op de hare, zodat de kattin tegen zijn enorme hoeveelheid floef kon aanliggen. “Mis jij wel eens de tijden dat we apprentice waren?


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Alone please C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 19:12


Een raar warm gevoel verspreide zich door haar lichaam toen ze een ruwe tong op haar kopje voelde. Huh, wat? Knuffelde Ace met iedereen of wat? Ze besloot dat het niet uitmaakte, het voelde hoe dan ook fijn voor haar. "Daar hou ik je aan Snowy." ze wilde knikken, maar dat ging niet aangezien zijn kop op die van haar lag. Net toen ze iets wilde zeggen begon hij weer te spreken. "Mis jij wel eens de tijden dat we apprentice waren?" ze opende haar ogen en was even verward omdat ze niets zag. Oh ja, ze had haar kop half begraven in de vacht van Ace. Apprentice tijd? Ze was in het begin van die tijd vooral een dramaqueen geweest. Haar eindeloze gezeur over hoe Tall haar niet zag staan. Nou ja achteraf gezien begreep ze het wel, ze zeurde in die tijd alleen maar. Echt een suffe muts was ze toen. "De tijd toen ik heel dramatisch deed over gevoelens voor Tall?" ze lachte zacht. "Ach, alles beter dan nu."


Alone please 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Alone please 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 20:38

Hij grinnikte even bij haar benaming over die periode van hun leven. Nou er was veel meer gebeurd dan alleen dat. Voor een moment keek hij schuin naar zijn flank, waar een enorm litteken van zijn schouder tot aan zijn achterbeen liep. Veel meer dan alleen wat liefdesdrama. Al speelde dat ook een enorme rol in hun dagelijkse leventje. Hij legde hierna zijn kop weer terug op de ander, om hierna een lik over diens oor te geven, iets wat hem heimwee gaf… Het voelde fijn om iemand tegen hem te hebben, alsof hij deze kon beschermen tegen de wereld. “Dat viel best mee, ik had het niet eens door” Maar het was Ace.. hij had het nog niet door als iemand met een spandoek rondliep. “Ik vond het leuk als apprentice. Gewoon een kwajongen zijn en andere warriors het leven zuur maken.”


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Alone please C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 16:20


"Dat viel best mee, ik had het niet eens door." Snowy haalde haar kopje uit zijn vacht en keek hem met een verbaasde blik aan. Wat? Huuuhhh? Volgens mij had ze hem zelfs verteld over haar crush. Maar ja, Ace was nu eenmaal Ace. "Ik vond het leuk als apprentice. Gewoon een kwajongen zijn en andere warriors het leven zuur maken." ging Ace verder. Ze drukte haar kopje weer in zijn vacht aangezien hij een aangename warmte uitstraalde die haar wel beviel. "Ja jij wel he, die arme warriors." zei ze met een klein giecheltje. "Ik was veel te braaf." gaf de witte poes toen toe. Ze durfde nooit wat als apprentice. En nu... tja, er was niks spannends te beleven voor haar in haar eentje.


Alone please 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Alone please 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Alone please   Alone please Icon_minitimema 15 mei 2017 - 21:12

Ach, er is altijd nog tijd om dat te veranderen. Je bent nog jong, ga toch helemaal los” Een grijns sierde zijn gezicht. Waarom zou je je ook tegen moeten laten houden door iets zoals leeftijd? “Jij hebt nog alle opties, ik niet meer. Als Medicine cat moet ik een voorbeeld zijn –en tja Starclan kan direct tegen me klagen als ik iets verkeerds doe dus dat helpt ook” Hij grinnikte hierna. Ace was altijd vrij open met zijn relatie met Starclan, het was nu eenmaal iets wat bij zijn leven hoorde.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alone please
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: