Algemene Onzin Topic - Pagina 13



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 18:24

Ik ga vanaf morgen weer posten, guys. Heb vandaag nog ff rust nodig, haha c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 18:38

Kestrelwing schreef:
Oceanbreeze schreef:
Hey alles goed?

Oh gosh maak me echt zorgen om onze kat. De dierenarts kan niets vinden maar hij doet zo raar..
Wat doet hij dan precies? D:
Enkele weken geleden at hij twee maanden slecht maar viel niet zo veel af. Hij is al een jaar of twaalf à dertien geloof ik. Ze weten het niet precies sinds hij in het asiel is aan komen lopen. We hebben hem al tien of elf jaar.
Normaal mauwde hij om eten te krijgen en rende hij met je mee, de keuken in om zijn maaltijd in ontvangst te nemen. Daarna weer mee terug naar de schuur, waar hij s'nachts ook slaapt. Nu, hij at niet meteen alles op. Eerst was het binnen vijf minuten weg en nu deed hij er vaak ruim een dag over. Ook begon hij s'avonds en soms s'middags rondjes te lopen, zonder echt een doel. Telkens het zelfde rondje ongeveer een paar uur lang als we hem niet op schoot namen en hem kalmeerden.

Nu bij de dierenarts hebben ze omdat ze lichamelijk niets mis met hem vonden, een bloedtest gedaan. Zo'n algemene voor oudere katten. Er waren geen slechte waarden en eigenlijk ging het weer weken goed en at hij dagelijks weer meer en beter. Was hij wat meer ontspannen en liep hij niet meer dagelijks een of twee keer per dag die rondjes.

Vandaag begon hij echter weer met die rondjes lopen en totdat ik hem met een deken op schoot nam, stopte hij er niet mee. Hij komt echter wel als hij geroepen wordt, want dan loopt hij op je af al spinnend en mauwend. Hij is nog steeds een schat dus denk niet dat het iets in de hersenen is, want zijn karakter is zoals hij normaal ook was.. echter is het natuurlijk wel zorgelijk. Mam en ik hebben net gesproken dat we hem in laten slapen als het hem echt kwaad gaat doen. Aangezien hij al oud is en het niet al te best voor zijn poten kan zijn, daarbij verdiend hij met zo'n lief karakter de stress van een onbekende ziekte niet.

Nu ligt hij schattig te slapen op diezelfde deken en heeft hij zijn rust gevonden. Moet er ook bij zeggen dat hij niet meer zo vitaal was als daarvoor. Nog niet eens zo lang geleden rende hij nog gerust rond in de straat en in ons huis. Nu wordt alles slomer en op zijn gemakje maar dat kan ook door gewone ouderdom komen...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 18:54

Oceanbreeze schreef:
Kestrelwing schreef:
Oceanbreeze schreef:
Hey alles goed?

Oh gosh maak me echt zorgen om onze kat. De dierenarts kan niets vinden maar hij doet zo raar..
Wat doet hij dan precies? D:
Enkele weken geleden at hij twee maanden slecht maar viel niet zo veel af. Hij is al een jaar of twaalf à dertien geloof ik. Ze weten het niet precies sinds hij in het asiel is aan komen lopen. We hebben hem al tien of elf jaar.
Normaal mauwde hij om eten te krijgen en rende hij met je mee, de keuken in om zijn maaltijd in ontvangst te nemen. Daarna weer mee terug naar de schuur, waar hij s'nachts ook slaapt. Nu, hij at niet meteen alles op. Eerst was het binnen vijf minuten weg en nu deed hij er vaak ruim een dag over. Ook begon hij s'avonds en soms s'middags rondjes te lopen, zonder echt een doel. Telkens het zelfde rondje ongeveer een paar uur lang als we hem niet op schoot namen en hem kalmeerden.

Nu bij de dierenarts hebben ze omdat ze lichamelijk niets mis met hem vonden, een bloedtest gedaan. Zo'n algemene voor oudere katten. Er waren geen slechte waarden en eigenlijk ging het weer weken goed en at hij dagelijks weer meer en beter. Was hij wat meer ontspannen en liep hij niet meer dagelijks een of twee keer per dag die rondjes.

Vandaag begon hij echter weer met die rondjes lopen en totdat ik hem met een deken op schoot nam, stopte hij er niet mee. Hij komt echter wel als hij geroepen wordt, want dan loopt hij op je af al spinnend en mauwend. Hij is nog steeds een schat dus denk niet dat het iets in de hersenen is, want zijn karakter is zoals hij normaal ook was.. echter is het natuurlijk wel zorgelijk. Mam en ik hebben net gesproken dat we hem in laten slapen als het hem echt kwaad gaat doen. Aangezien hij al oud is en het niet al te best voor zijn poten kan zijn, daarbij verdiend hij met zo'n lief karakter de stress van een onbekende ziekte niet.

Nu ligt hij schattig te slapen op diezelfde deken en heeft hij zijn rust gevonden. Moet er ook bij zeggen dat hij niet meer zo vitaal was als daarvoor. Nog niet eens zo lang geleden rende hij nog gerust rond in de straat en in ons huis. Nu wordt alles slomer en op zijn gemakje maar dat kan ook door gewone ouderdom komen...
Ohh dat klinkt niet helemaal goed :/
Mijn kat was ook 12 maar hij is overleden aan een hartaanval


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 19:06

Iets aan de hersenen hoeft niet gelijk alles te veranderen zoals karakter enzo. Mijn kat kreeg ongeveer een jaar voordat er een tumor werd ontdekt in haar mond opeens epileptische aanvallen. Wrs soort voorbode daarvan, omdat er al iets niet goed ging, maar verder veranderde niks en ze konden ook niks vinden. Zou het dus wel heel goed in de gaten houden, zeker omdat ie al wat ouder is!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloomburrow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 RB4Qe0W
Bunny
455
Actief
"Eyes say more than a thousand words"

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 19:16

Hallow allemaal c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 IuECDpL
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 19:18

Ah ik had engels en nederlands nagekeken ook al had ik mezelf dat niet beloofd
Voor engels had ik 33 van de 42 goed, dus dat is gegarandeerd een voldoende
En voor nederlands kwam ik uit op 45 van de 72, dus hopelijk heb ik goed nagekeken en niet dingen goedgeteld die niet goed hoorden te zijn, want anders heb ik daar ook een voldoende voor yay <3

En Butter: succes met je kat ;v; Hoop dat alles overgaat en hij nog een paar mooie jaartjes bij jullie mag leven ;v;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 19:24

@Esmee, Nee niet echt.. Dat is ook de reden waarom mijn moeder en ik ons toch zorgen blijven maken. Het enige wat we nu kunnen is hem in de gaten houden en zolang hij geen pijn heeft is het denk ik goed. Niet prettig maar dan kan hij wel gewoon nog van zijn tijd hier genieten.
@Wazoula, Ja dat doen we ook. Echter denk ik niet dat we iets vinden totdat het in een ver stadium is en het dan pas begrijpen wat het is. Hoop echter gewoon dat hij tot die tijd nog een lange tijd pijnloos met ons mee kan gaan. En anders hoop ik dat dit beeld snel verwaaid want het is zo'n schat. We willen hem geen onnodig leed aandoen en het kan niet goed zijn voor oude poten om zoveel gebruikt te worden op zo'n manier.
@Linn, dankje. Hopen we ook. Het gaat al iets beter dan daarvoor echter helemaal weg is het niet. Het leek ook van uit het niets te komen echter is hij volgens de dierenarts zo gezond als een kip... Dus dat is het aparte. Ach.. hopelijk gaat hij nog lang mee en anders ben ik er van verzekerd dat ik en mijn moeder hem in laten slapen om hem een goed en pijnloos einde te geven. We hebben de afspraak dat we een kat of ander huisdier niet laten lijden, als we weten dat het toch niet beter wordt dan laten we ze meteen inslapen zodat ze mooie laatste dagen hebben.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 19:25

Firedance schreef:
Iets aan de hersenen hoeft niet gelijk alles te veranderen zoals karakter enzo. Mijn kat kreeg ongeveer een jaar voordat er een tumor werd ontdekt in haar mond opeens epileptische aanvallen. Wrs soort voorbode daarvan, omdat er al iets niet goed ging, maar verder veranderde niks en ze konden ook niks vinden. Zou het dus wel heel goed in de gaten houden, zeker omdat ie al wat ouder is!
Dat dus.
En mijn kat Cailin, is in december overleden. Maar zij had ondanks haar ziekte en wss ook dingen aan de hersenen ook geen veranderde karakter. Enige verschil is dat zij ook echt last had van wat het dan ook maar was.
Maar ook Cailin liep rondjes, steeds de zelfde. En dat is wel echt zorgelijk. Hebben jullie naast een bloedtest ook foto's laten maken?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 JGpDhj3
Esmee
13
Actief
War makes murderers of us all.

CAT'S PROFILE
Age: 24 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Echo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 19:28

Hee ik moest toch nog een topic voor Celestial en Smoke maken


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 K3421z
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 19:30

Echo schreef:
Hee ik moest toch nog een topic voor Celestial en Smoke maken
Als je wilt c:
Ik zal proberen vanavond even te posten, dan post ik Smokegaze toch ff bij.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 YeIsY95
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 19:35

Thora schreef:
Firedance schreef:
Iets aan de hersenen hoeft niet gelijk alles te veranderen zoals karakter enzo. Mijn kat kreeg ongeveer een jaar voordat er een tumor werd ontdekt in haar mond opeens epileptische aanvallen. Wrs soort voorbode daarvan, omdat er al iets niet goed ging, maar verder veranderde niks en ze konden ook niks vinden. Zou het dus wel heel goed in de gaten houden, zeker omdat ie al wat ouder is!
Dat dus.
En mijn kat Cailin, is in december overleden. Maar zij had ondanks haar ziekte en wss ook dingen aan de hersenen ook geen veranderde karakter. Enige verschil is dat zij ook echt last had van wat het dan ook maar was.
Maar ook Cailin liep rondjes, steeds de zelfde. En dat is wel echt zorgelijk. Hebben jullie naast een bloedtest ook foto's laten maken?
Nee, de artsen vonden het denk ik nog niet zorgelijk genoeg. Zeker omdat hij die dag ook een beterende dag had... Heb ze wel verteld dat hij vaak rondjes liep. Echter leek dat hen niet zo'n zorgen de baren.
Het is gelukkig wel zo dat als ik hem roep terwijl hij rondjes loopt hij meteen naast mij gaat staan zodat ik hem op kan pakken. Daarna is hij klaar met rondjes lopen. Dus het stopt wel, echter doen we niets dan gaat het door. Denk dat mijn schoot ook een veilige plek is voor hem, dus misschien dat het daarom wat helpt. Meestal gaat hij meteen liggen, spinnen en dan slapen. Maar het blijft iets dat mij ook wel zorgen baard.
Daarbij denk ik niet dat we hem met zijn leeftijd nog door een moeilijke behandeling gaan gooien. We zijn niet arm of wat dan ook, maar kunnen ook niet super veel geld missen en met zijn leeftijd is de kans groot dat hij daarna toch nog wat krijgt en het enige wat wij willen is dat hij gelukkig is. Is hij nu nog, kan je merken. Echter hoop ik dus wel dat hij zich blijft beteren. Wil hem eerlijk gezegd nog niet kwijt.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 19:55

Oceanbreeze schreef:
Thora schreef:
Firedance schreef:
Iets aan de hersenen hoeft niet gelijk alles te veranderen zoals karakter enzo. Mijn kat kreeg ongeveer een jaar voordat er een tumor werd ontdekt in haar mond opeens epileptische aanvallen. Wrs soort voorbode daarvan, omdat er al iets niet goed ging, maar verder veranderde niks en ze konden ook niks vinden. Zou het dus wel heel goed in de gaten houden, zeker omdat ie al wat ouder is!
Dat dus.
En mijn kat Cailin, is in december overleden. Maar zij had ondanks haar ziekte en wss ook dingen aan de hersenen ook geen veranderde karakter. Enige verschil is dat zij ook echt last had van wat het dan ook maar was.
Maar ook Cailin liep rondjes, steeds de zelfde. En dat is wel echt zorgelijk. Hebben jullie naast een bloedtest ook foto's laten maken?
Nee, de artsen vonden het denk ik nog niet zorgelijk genoeg. Zeker omdat hij die dag ook een beterende dag had... Heb ze wel verteld dat hij vaak rondjes liep. Echter leek dat hen niet zo'n zorgen de baren.
Het is gelukkig wel zo dat als ik hem roep terwijl hij rondjes loopt hij meteen naast mij gaat staan zodat ik hem op kan pakken. Daarna is hij klaar met rondjes lopen. Dus het stopt wel, echter doen we niets dan gaat het door. Denk dat mijn schoot ook een veilige plek is voor hem, dus misschien dat het daarom wat helpt. Meestal gaat hij meteen liggen, spinnen en dan slapen. Maar het blijft iets dat mij ook wel zorgen baard.
Daarbij denk ik niet dat we hem met zijn leeftijd nog door een moeilijke behandeling gaan gooien. We zijn niet arm of wat dan ook, maar kunnen ook niet super veel geld missen en met zijn leeftijd is de kans groot dat hij daarna toch nog wat krijgt en het enige wat wij willen is dat hij gelukkig is. Is hij nu nog, kan je merken. Echter hoop ik dus wel dat hij zich blijft beteren. Wil hem eerlijk gezegd nog niet kwijt.
Is hij een raskat? Want voor een gewone korthaar is rond de 12 niet heel erg oud. Er zouden nog zo'n 5 jaar bij kunnen, zeg maar.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 YeIsY95
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 20:07

Oceanbreeze schreef:
Thora schreef:
Firedance schreef:
Iets aan de hersenen hoeft niet gelijk alles te veranderen zoals karakter enzo. Mijn kat kreeg ongeveer een jaar voordat er een tumor werd ontdekt in haar mond opeens epileptische aanvallen. Wrs soort voorbode daarvan, omdat er al iets niet goed ging, maar verder veranderde niks en ze konden ook niks vinden. Zou het dus wel heel goed in de gaten houden, zeker omdat ie al wat ouder is!
Dat dus.
En mijn kat Cailin, is in december overleden. Maar zij had ondanks haar ziekte en wss ook dingen aan de hersenen ook geen veranderde karakter. Enige verschil is dat zij ook echt last had van wat het dan ook maar was.
Maar ook Cailin liep rondjes, steeds de zelfde. En dat is wel echt zorgelijk. Hebben jullie naast een bloedtest ook foto's laten maken?
Nee, de artsen vonden het denk ik nog niet zorgelijk genoeg. Zeker omdat hij die dag ook een beterende dag had... Heb ze wel verteld dat hij vaak rondjes liep. Echter leek dat hen niet zo'n zorgen de baren.
Het is gelukkig wel zo dat als ik hem roep terwijl hij rondjes loopt hij meteen naast mij gaat staan zodat ik hem op kan pakken. Daarna is hij klaar met rondjes lopen. Dus het stopt wel, echter doen we niets dan gaat het door. Denk dat mijn schoot ook een veilige plek is voor hem, dus misschien dat het daarom wat helpt. Meestal gaat hij meteen liggen, spinnen en dan slapen. Maar het blijft iets dat mij ook wel zorgen baard.
Daarbij denk ik niet dat we hem met zijn leeftijd nog door een moeilijke behandeling gaan gooien. We zijn niet arm of wat dan ook, maar kunnen ook niet super veel geld missen en met zijn leeftijd is de kans groot dat hij daarna toch nog wat krijgt en het enige wat wij willen is dat hij gelukkig is. Is hij nu nog, kan je merken. Echter hoop ik dus wel dat hij zich blijft beteren. Wil hem eerlijk gezegd nog niet kwijt.

Zou eventueel ook nog kunnen dat ie n beetje dement aan het worden is. Dan kunnen ze ook ander gedrag gaan vertonen waarbij je vraagtekens kan zetten, zoals misschien dat rondjes lopen. Hoop iig dat t allemaal meevalt en anders dat ie er nog wel wat jaartjes mee tegenaan kan.
@Nath: 12 is wel al een leeftijd waarop kwaaltjes een beetje kunnen gaan starten tho. Katten kunnen oud worden, maar da worden ze helaas nie allemaal.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestialshine
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 R2bKsyw
Esmee
40
Actief
Walking with a friend in the dark is better than walking in the light alone.

CAT'S PROFILE
Age: 15 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Celestialshine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 20:09

Smokegaze schreef:
Echo schreef:
Hee ik moest toch nog een topic voor Celestial en Smoke maken
Als je wilt c:
Ik zal proberen vanavond even te posten, dan post ik Smokegaze toch ff bij.
Oh ik zag dat je wel al een topic had gemaakt dus heb daar op gereageerd c:

Mijn kat is 12,5 geworden, hij was half raskat half.. zwerver ofzo :p


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 BvpeDKa
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 20:13

@Nath, hij heeft geen ras.. is een zwervertje geweest of in een huis gezeten waarin hij niet echt goed behandeld werd. Nu bij ons is hij van al zijn angsten af en helemaal op zijn gemak maar dat was eerst niet zo.. Hij ligt zelfs het liefst op zijn rug tegen je aan als het even kan zodat je op zijn buik kan aaien haha. (bij visite ook als hij even onrustig is en je pakt hem dan maar op om hem gerust te stellen, dan gaat hij op zijn rug liggen met lang en ontspannen uitgestrekte poten en spinnen. Ze kijken dan echt van, wat doet die kat nu dan?) Op zijn paspoort staat wel europese korthaar.
@Wazoula, onze vorige kat was ook een jaar of 13 à 14 geworden. Weet dat er katten zijn die 17 of ouder worden maar ja. Hoop dat hij nog lang mee gaat en anders ben ik gewoon blij dat hij bij ons heeft geleefd en niet zijn jaren is lopen slijten in een asiel of wat dan ook.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 13 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 BXcdW76
Kip
3537
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 20:43

I'M BACK

ik kan eindelijk weer posten uwu

Hoe is het deze week hier geweest?


It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 JGpDhj3
Esmee
13
Actief
War makes murderers of us all.

CAT'S PROFILE
Age: 24 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Echo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 20:52

Welcome back dan Kip c:

Ik vind Echo's setje best nice, nu nog zorgen dat haar naampje groen wordt and she's ready ^^
Wat is een goed programma om bijvoorbeeld.. gif onderschriftjes te maken?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 K3421z
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 20:56

Gimp is goed voor alles vind ik u.u

Ugh ben zo moe... Wel vandaag lekker kittens weer gezien. Cuterds, ze beginnen net lekker rond te kruipen haha :") <3


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 21:00

helloo c:
vandaag nog even overal proberen bij te posten bcs ik morgen en misschien ook overmorgen wifiloos ben c":



Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 NKRUihm
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 BXcdW76
Kip
3537
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 21:06

Oehh Echo is mooi <3


It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 13 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: