Just chilling around



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just chilling around

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raptorecho
Dark forest
Just chilling around Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Just chilling around   Just chilling around Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 21:47

Tigergaze had de straf gekregen. Raptorecho had zich tijdens de toespraak van Oceanbreeze afzijdig gehouden en ondertussen enorm genoten van wat er gebeurde. Thunderclan leek nu ook iets meer op zijn hoede te zijn. En dan waren er natuurlijk de zogenaamde Tribe katten in beeld gekomen. Misschien kon Raptorecho daar op lange termijn nog iets mee om de boel nog net even wat lastiger te maken hier. Raptorecho zelf genoot van de spanning en zat daarom ook tevreden in de Clan Cavern te genieten van een vers konijn, die hijzelf gevangen had, want wat kon hem de Warrior Code schelen? Hij had liever een vers en warm gevangen konijn, dan dat hij deze had ingewisseld voor een kleinere, niet zo verse prooi. Het konijn smaakte goed, misschien ergens beter dan de konijnen in Windclan gebied zelf. Hij likte zijn lippen toen hij het halve dier ophad, de rest at hij later wel op, want voor nu sloot hij even zijn ogen om gewoon in de rust te komen. Want zelfs een kat zoals Raptorecho had wel eens behoefte aan wat rust, tijd met zichzelf, zoiets.

Tigergaze eerst


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Just chilling around LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Just chilling around HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Just chilling around   Just chilling around Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 21:57

Hij haatte deze straf. Water halen voor de medicine cats, de oude krakkemikkige elders helpen, op de kittens passen terwijl hij daar zat alsof hij net een paar deathberries naar binnen had gekregen. Echt, het was niets voor hem om zo opgesloten gezeten. Wel viel het mee dat Routpaw heel vaak dorst leek te hebben, maar hij vermoedde dat ze het expres deed zodat hij zo nu en dan toch nog wel een klein beetje vrijheid had. Op dit moment lette hij op de kittens. Niet dat hij echt heel aandachtig aan het opletten was, hij bekeek meer de andere katten die dingen aan het doen waren. En toen zag hij Raptorecho. Tigergaze vernauwde zijn ogen een klein beetje, bleef voor een moment zitten alvorens hij opstond en op de kater afliep. "Zou je niet eens beginnen om je aan de code te houden?" bromde hij terwijl hij de ander scherp aankeek. Wie wist of hij het over het konijn had of over iets totaal anders.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Just chilling around VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Just chilling around Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Just chilling around   Just chilling around Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 22:24

Och nee, daar had je die zeur. Met tegen zin opende Raptorecho zijn amber gekleurde ogen om in de soort gelijke ogen van zijn broeder, Tigergaze te zien. "Och Tigergaze, ik heb je gemist," sprak Raptorecho gevolgd door een uitbundige geeuw waarna hij overeind kwam en de konijn naar zijn broeder schoof. "Ook een stukje?" Ja, wat, Raptorecho zat toch zo goed als vol en waarom niet iets delen met zijn favoriete, of eigenlijk, enige broer. Want de andere half-siblings had hij niks mee, dus voor zijn gevoel had hij maar één broer. "En ik hoorde van je straf en je bent beschuldigd voor het aanvallen van een Thunderclan apprentice, dat zal jij toch nooit doen? Ik geloof in ieder geval niet dat jíj dat gedaan hebt," sprak Raptorecho alsof hij elk woord geloofde en meende. Ja, Raptorecho was een ster als het ging om acteren. Soms was het gewoon niet meer te zien wanneer hij loog, gewoon omdat Raptorecho heel goed kon doen alsof zijn leugens de waarheid waren.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Just chilling around LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Just chilling around HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Just chilling around   Just chilling around Icon_minitimema 12 jun 2017 - 12:01

Hij keek toe hoe de zilveren kater het konijn een beetje zijn kant op schoof, nadat hij nog had gezegd dat hij hem had gemist. Tigergaze keek de ander enkel scherp aan, zijn naam kwam namelijk ergens vandaan, eh. "Ik heb geen honger, en daarbij breek ik de code niet zo schaamteloos." Raptorecho ging door over wat er laatst gebeurd was met de ThunderClan apprentice. Tigergaze kneep zijn ogen een beetje samen terwijl hij zijn halfbroer scherp aankeek. Oh no he didn't. De stiekeme rat die het was, zo subtiel over dit onderwerp beginnen. "Ik geloof ik niet dat ik het niet heb gedaan." Hij kneep zijn ogen een beetje samen. Waarom leek het alsof hij als enige door het acteerwerk van de kater heen leek te zien? "Maar, ik dacht toch echt dat jij er wel wat meer van zou weten, broer." Dat laatste woord kwam als een soort grom uit zijn bek. Hij vertrouwde de kater nog steeds voor geen meter. Het was niet meer zoals vroeger dat ze een gelijk duo waren. Het was een strijd geworden om wie de sterkste was van de twee. En hij, Tigergaze, zou het winnen.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Just chilling around VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just chilling around
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: