Unity



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Unity

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bearkit*
Member
Unity Giphy
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3
122
Actief
We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.

CAT'S PROFILE
Age: || 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearkit*
BerichtOnderwerp: Unity   Unity Icon_minitimema 19 jun 2017 - 20:44

Zijn blauwe ogen gleden met alle ernst en stille kwaadheid over de opppervlakte van het landschap waar ze zich in bevonde. Rotlandschap. Rotplek. Rotkatten. Hij haatte de harde steen onder zijn poten, het andere eten, de vreemde omgeving. Of nee, het lag aan alles wat er gebeurd was. Alsof de dood van zijn vader nog niet erg genoeg was geweest, had zijn moeder een ander gevonden. Het stomste moest nog komen - ze hadden kittens. De persoon waarmee was nog het meest verbazingwekkendste - Tigergaze, een warrior die nog zo'n goeie gast had geleken. Bear had hem vertrouwd, maar het enige wat hij nu nog kon voelen was verraad. Hij had hun band weggeveegd met een enkele pootslag, alsof hij zou kunnen verwachten dat hij zomaar Neverland kon vervangen. Hij tilde zijn pluizige lichaam op om zich ergens anders te zette, om ook zo zijn gedachten te kunnen verzetten, totdat zijn ijzige ogen zich in die van een groter gestalte boorden waardoor het koude licht in zijn kijkers enkel nog meer opflikkerde. Hij was wel de laatste die hij nu wilde zien.

|Tigergaze! ^^


Unity 7aoFVR2
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Unity HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Unity   Unity Icon_minitimema 19 jun 2017 - 22:28

De forse kater kwam terug met een konijn tussen zijn kaken. Hij was wezen jagen, ondanks dat hij dat eigenlijk niet mocht omdat zijn straf nog niet was ingetrokken. Maar Routpaw had hem gezegd om even een frisse neus te halen, en tijdens zijn jacht nog wat bladeren voor haar te verzamelen. Dat had hij dan ook gedaan, zo had hij een excuus voor het terugbrengen van een konijn. De bladeren had hij ook in zijn bek, hij moest wel voorzichtig doen om ze niet kapot te bijten. Toen hij weer terug kwam bij de cave zag hij een paar ijskoude ogen die zich recht in die van hem boorde. Ergens wilde hij doorlopen naar binnen om zijn buit af te leveren, maar iets stopte hem. Het was de zoon van Oceanbreeze en Neverland die hem aankeek met die helderblauwe ogen die hij zonder twijfel van zijn moeder had. Zijn moeder waar de kater zo enorm veel om was gaan geven, waarmee hij recent kittens had gekregen die werden gezoogd door Bronzemask omdat Oceanbreeze te zwak was om nog een vijftal kittens te zogen. "Alles oké?" bromde hij met zijn diepe stem terwijl hij het konijn en de blaadjes neerlegde, om de kater vervolgens recht terug te kijken met zijn goudkleurige kijkers.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Unity VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearkit*
Member
Unity Giphy
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3
122
Actief
We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.

CAT'S PROFILE
Age: || 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearkit*
BerichtOnderwerp: Re: Unity   Unity Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 14:18

Hij had het niet verwacht, maar nu hij nu zo oog in oog met de grote cyperse kater stond werd zijn hele lichaam onbewust overgenomen door kille woede. "Alles oké?" Wat een lef. Hij was natuurlijk degene die dat moest vragen. Bear bestudeerde zijn goudkleurige blik, zijn lichaamshouding, maar er was niks van schuld, niks van ongemakkelijkheid. "Je vind het vanzelfsprekend," bromde hij met zijn vrij lage stem voor ene kitten terug, bijna als een echo van zijn ruisende gedachten. Even liet hij de woorden doordringen tot zichzelf voordat hij verder sprak. "Even kijken hm - alsof mijn vader nooit iets voor je betekent heeft heb je zomaar zijn plek ingenomen zonder boe of ba, en vervolgens heb je een nestje met m'n moeder gekregen toen het lijk van mijn vader nog niet eens koud was. Zonde - ik dacht werkelijk dat je een goed kerel was. Maar verder ben ik oké." Elk woord was hard en gemeend, zonder een hint van verdriet of pijn. Enkel zijn norse stem buigde wat sarcastisch af op het einde, maar dat kon hij niet laten. Zijn ogen flakkerden en hij draaide zijn oren naar achteren. Tijd om te horen wat hij hier op te zeggen had.


Unity 7aoFVR2
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Unity HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Unity   Unity Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 14:56

Tigergaze voelde de haren in zijn nek een beetje prikkelen toen het jonge katertje op deze manier tegen hem begon te spreken. Het ding was nog zo onwetend, denkende dat het een goed idee was om op deze manier tegen de gestreepte kater te spreken. Velen wisten wel beter. Misschien kwam het omdat die hem nog mee hadden gemaakt in zijn vreselijke fase, toen iedereen bang voor hem was geweest. Inclusief Oceanbreeze. "Ik heb nooit gezegd dat ik een goede kerel was, dat ben ik niet en zal ik nooit zijn ook." De kater keek de kitten met zijn scherpe ogen aan, en liet diens blauwe blik voor geen seconde los. En dan was er nog het geneuzel over de vader van het katertje. Tigergaze zou het waarschijnlijk nooit hardop zeggen, maar hij had inderdaad geen moeite gehad met de dood van de rossige kater. Hij voelde de jaloezie nog in zich branden wanneer hij de twee samen had gezien, maar nooit had hij actie ondernomen zolang ze nog samen was geweest met Neverland. "Ik heb nooit zijn plaats ingenomen," bromde hij toen iets serieuzer. Want hij was ook serieus. Net zoals Oceanbreeze nooit de plaats van Mousewish kon vervangen. Zo kon hij nooit de plaats van Neverland vervangen. "Als ik jou was zou ik maar oppassen met dit soort beschuldigingen maken."


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Unity VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearkit*
Member
Unity Giphy
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3
122
Actief
We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.

CAT'S PROFILE
Age: || 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearkit*
BerichtOnderwerp: Re: Unity   Unity Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 15:19

De cyperse kater zei dat hij nooit een goede kerel wa wegwedstrijd en ook nooit zou zijn, maar dat vond Bear maar een zwak excuus. Iets in zichzelf hand gehoopt op wat verantwoording, maar zelfs tot dat was deze kat niet in staat. Waar was zijn moeder toch aan begonnen? De woede in zijn buik groeide aan tot zijn elke lichaam heet en branderig aanvoelde. Hoe blind kon ze zijn? "Ik heb nooit zijn plaats ingenomen," waren zijn serieuze woorden waardoor Bears stompe oortjes enkel nog dichter tegen zijn kop aan zakten. Neverland was een goede vader geweest, zorgzaam voor zowel zijn kittens en zijn partner. Als Tigergaze niet eens de plaats van zijn vader wilde innemen, zoveel te beter. Hij kon toch niet tippen aan Neverland. Dan groeide hij maar vaderloos op. "Oh, zoveel te beter. Hoef ik die doodsbessen toch niet te nemen, in het geval dat je mijn pleegvader werd," sprak hij ijzig kil uit. Bear had het soms overwogen, zo'n trosje naar binnen spelen, nadat zijn vader gestorven was en zijn pleegzusje Burnetkit getraumatiseerd was geraakt. Het spul groeide overal en het was makkelijk om het kamp uit te glippen nu zijn moeder bevallen was van enkele zwakkelingen. "Als ik jou was zou ik maar oppassen met dit soort beschuldigingen maken." Er kwam een lichtjes dreigende glans in Bears blauwe oogjes. "Of wat? Ga je me aanvallen, zoals je bij die Apprentice hebt gedaan?" Het was smerig om dat te gebruiken, dat wist hij van zichzelf. Het feit was hem tot de oren gekomen via via en hij kon het nu prima gebruiken. Onder zijn pluizige vacht spande hij onbewustzijn spieren aan, niet echt wetend wat hij nu moest verwachten.


Unity 7aoFVR2
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Unity HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Unity   Unity Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 15:56

Het katertje zei dat hij heel blij was daarom, want nu hoefde hij de doodsbessen niet te nemen in het geval dat de bengaal zijn pleegvader werd. Tigergaze keek het katertje lichtelijk verbaasd aan, maar zijn kop stond toch nog lichtelijk koud. Daarom waarschuwde de kater hem ook om op zijn woorden te passen, zomaar met beschuldigingen strooien was niet iets waar hij van hield. "Ik heb die apprentice niet aangevallen," mauwde de kater kalmpjes terwijl hij Bearkit aankeek. "Je zal nog een hoop moeten leren voordat je een waardige warrior zal zijn," mauwde de kater waarna hij kort om zich heen keek. "Sta op, je weet dat kittens niet buiten de cave mogen komen." Met een kleine grijns keek hij naar het jonge katertje. Nu moest hij wel gaan luisteren, want de warrior stond hier in zijn goed recht. "Laat het niet zover komen dat ik je moet dragen."

i'll be good


For all of the light that I shut out, For all of the innocent things that I doubt, For all of the bruises I've caused and the tears, For all of the things that I've done all these years, for all of the sparks that I stomped out, I'll be good And I'll love the world like I should.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Unity VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearkit*
Member
Unity Giphy
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3
122
Actief
We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.

CAT'S PROFILE
Age: || 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearkit*
BerichtOnderwerp: Re: Unity   Unity Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 21:31

Zijn kin ging spottend de lucht in bij zijn volgende woorden, de haat flakkerend in zijn blauwe oogjes. "En egels kunnen vliegen." "Je zal nog een hoop moeten leren voordat je een waardig warrior zal zijn," reageerde hij vervolgens waardoor Bear enkel nog verharde. "Een waardig warrior? Een waardig warrior?" Hij lachte schamper. "Waardige warriors bestaan destijds niet meer," zei hij vervolgens met een extra scherpe glans in zijn kijkers terwijl hij zijn ogen tot spleetjes kneep. Zijn pluizge staart zwiepte heen en weer toen Tigergaze hem vervolgens verzocht om naar binnen te gaan. Met een grijns. Alsof het een grapje was. "Je denkt serieus dat ik het niet meen, he?" vervolgde hij ontzet, zijn stem steeds luider wordend. "Je denkt dat ik hier zomaar sta te lollen. Laat me één ding duidelijk maken - dat ben ik niet aan het doen." Zijn vacht rees op, zijn staart zwiepte rusteloos heen en weer. Hij wilde zich laten gaan, hij kon het niet langer meer opkroppen, al die gedachten, al die frustraties. "Ik ga hier niet staan en toekijken hoe je 'gelukkig' met mijn moeder gaat zijn, hoe je mij en mijn slibings aan de kant gaat schuiven voor jouw mormels, en ten laatste het hart van mijn moeder gaat breken, net zoals je bij Mousewish en Tigerspots hebt gedaan."


Unity 7aoFVR2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Unity
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: