Algemene Onzin Topic - Pagina 38



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:06

Heh thaanks, credits to Halsey uwu

Blijkbaar zijn alle vier clans samen toegevoegd in één grote brij en bevinden zich nu in de Clan Cavern als ik het goed heb (was ook inactief op de tijd dat ze gingen verhuizen), BloodClan bevindt zich nu bij Fourtrees en yeh


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Z0ZImY9Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmw

Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Lastkit,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Lastkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:08

Goh, wat een gedoe, maar okay.

Terug naar boven Ga naar beneden
Badland
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 O8vqdOU
your special someone
106
Actief
My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Badland
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:09

Ik was ook in de war (ben het nog steeds)


She's in a long black coat tonight
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 NqyscNQ
Waiting for me in the downpour outside

Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:13

De clans hebben geen camps nu. Ze hebben één grote grot waarin ze gezamenlijk moeten leven.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:16

doodwens; elk haartje op een karakter tekenen met een muis

okay bye guys ik ga even sterven B)


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:24

Acefray schreef:
Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Ace houd van Sin :C En ik denk eerder dat Fraykit Ace zou helpen, die staat op de lijst van katten die hij nog wel beschermd xD

En damnit Inner xD De hele reden dat Ace med cat werd was zodat hij niet naar dark forest zou luisteren en nu heeft Lurk dat weer verpest. (a') Ah het komt vast wel weer goed....uiteindelijk...
Fraykit?? Ehm... ik snap jouw post niet.
het is niet zo dat Flintpaw hem gaat benaderen over Sinclaw. Ze zal hem waarschijnlijk niet eens weten hoe ze daarover moet beginnen. Misschien leuk dat ze hem verteld dat ze een oog op hem en Tall houdt. Vooral Tall dan. Dan weet Tall misschien ook eens dat zij degene was die hem tijdens de tocht even benaderd heeft. Weet alleen niet hoe Emma hierover denkt xD

OWH sorry ik ben deuzig xD Je bedoelt Starclan flintje? Maar ik denk niet dat Ace overtuigd zou zijn nu xD Hij zal waarschijnlijk eerder snauwen dat hij klaar is met de random bezoekjes naar Starclan en dat ze hem maar moeten roepen voor alleen de officiele dingen xD Misschien dat het later wat beter is als hij wat meer is afgekoelt xDDD
Hahaha, hij heeft een hekel aan Starclan op dit moment. We zouden het dan kunnen doen inderdaad. xD Ze zou hem wel aan kunnen spreken op het feit dat hij langzamerhand buiten bereik raakt van Starclan, wellicht zou dat hem meer kunnen verwarren xD

Oewh dat is wel leuk C: Dat hij zich bewust word dat hij de verkeerde kant op gaat en dan twijfelt waar hij naar moet luisteren B) Maar yup, Ace haat starclan nu en blamed hun voor al zijn problemen xD
Oke zal ik dan maar starten en misschien dat ze hem kan laten zien hoe ze gestorven is, dat ze dus wel vermoord is, maar zonder dat hij kan ontrafelen wie het is, dus dat hij nog extra extra verward raakt. (Dus meer in schimmen effect xD). Dan zal hij wel helemaal dizzy raken geloof ik xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:40

Iemand een topic met Northdrift? C:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Badland
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 O8vqdOU
your special someone
106
Actief
My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Badland
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:44

Northdrift schreef:
Iemand een topic met Northdrift? C:
Met Bad? uwu


She's in a long black coat tonight
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 NqyscNQ
Waiting for me in the downpour outside

Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:45

Ik ben zenuwachtig voor de uitslag van Raptor x North aAaAa


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:46

Badland schreef:
Northdrift schreef:
Iemand een topic met Northdrift? C:
Met Bad? uwu
Yeah sure, ik maak wel wat x3

@Loïs, omg ahha ik heb er juist zin in omdat ik nu al weet dat het een awesome nest gaat zijn met zoveel aanmeldingen x3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:56

Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Ace houd van Sin :C En ik denk eerder dat Fraykit Ace zou helpen, die staat op de lijst van katten die hij nog wel beschermd xD

En damnit Inner xD De hele reden dat Ace med cat werd was zodat hij niet naar dark forest zou luisteren en nu heeft Lurk dat weer verpest. (a') Ah het komt vast wel weer goed....uiteindelijk...
Fraykit?? Ehm... ik snap jouw post niet.
het is niet zo dat Flintpaw hem gaat benaderen over Sinclaw. Ze zal hem waarschijnlijk niet eens weten hoe ze daarover moet beginnen. Misschien leuk dat ze hem verteld dat ze een oog op hem en Tall houdt. Vooral Tall dan. Dan weet Tall misschien ook eens dat zij degene was die hem tijdens de tocht even benaderd heeft. Weet alleen niet hoe Emma hierover denkt xD

OWH sorry ik ben deuzig xD Je bedoelt Starclan flintje? Maar ik denk niet dat Ace overtuigd zou zijn nu xD Hij zal waarschijnlijk eerder snauwen dat hij klaar is met de random bezoekjes naar Starclan en dat ze hem maar moeten roepen voor alleen de officiele dingen xD Misschien dat het later wat beter is als hij wat meer is afgekoelt xDDD
Hahaha, hij heeft een hekel aan Starclan op dit moment. We zouden het dan kunnen doen inderdaad. xD Ze zou hem wel aan kunnen spreken op het feit dat hij langzamerhand buiten bereik raakt van Starclan, wellicht zou dat hem meer kunnen verwarren xD

Oewh dat is wel leuk C: Dat hij zich bewust word dat hij de verkeerde kant op gaat en dan twijfelt waar hij naar moet luisteren B) Maar yup, Ace haat starclan nu en blamed hun voor al zijn problemen xD
Oke zal ik dan maar starten en misschien dat ze hem kan laten zien hoe ze gestorven is, dat ze dus wel vermoord is, maar zonder dat hij kan ontrafelen wie het is, dus dat hij nog extra extra verward raakt. (Dus meer in schimmen effect xD). Dan zal hij wel helemaal dizzy raken geloof ik xD

Oewhh yes dat is leuk xD En yup, Ace helemaal van "Wtf dood gaan is zo rommelig"


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:59

Umg is Ace op pad naar de bad side? o:
*Sweetheart komt stiekem om het hoekje kijken*


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 18:05

Waspsting schreef:
Ik ben zenuwachtig voor de uitslag van Raptor x North aAaAa
Same here!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 18:06

Thornface schreef:
Waspsting schreef:
Ik ben zenuwachtig voor de uitslag van Raptor x North aAaAa
Same here!

+1 ;3;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 18:06

Oceanbreeze schreef:
Wolfdance schreef:
Spoiler:

Hahah ik had altijd zo'n coole band met Vosje. xD
Echter was dat zo'n bitch vermomd als een lief beesje. :')

En dan heb je wel geluk haha, ik ben de enige die die paarden rijd. Steve rijd vooral de zijne en en af en toe als er echt een buitengewone tussenzit die ik zegmaar nog niet aan zou kunnen rijd hij die ook af en toe. Dus eigg wel logisch dat ze dan hevig zijn, maar het ligt ook aan hun bloedlijn hoor. Andiamo's zijn zo de %*¨*£dlsf paarden ooit xD Moest in de winter ene Aster rijden, drie jaar, nakomeling van Andiamo. Iedere keer als ik die in galop zette bokte die like echt hárd. Zo hard dat ik echt een mental breakdown had gekregen een keer toen steve er bij was. En hij werd kwaad maarja zo eerder drillkwaad. Hij zei dat ik kon kiezen tussen rond te sjokkelen of bij te leren. En als ik ze niet terug in galop zette dan mocht ik ze terug in de stal zetten maar dan liet 'ie me voortaan alleen rond sjokkelen ipv serieus te laten rijden. Dusja, wss was dat gewoon een karaktertest maar ik terug in galop gezet - een bok overleefd - en hij was content. Was ook met die dressuurknol vorige week. Ging super slecht en hij kei kwaad van ja rijd nog meer tien minuten alleen mss leert gij dan nog eens iets bij. Hij was echt pissed:') Dus hij ging naar binnen en ik echt serieus bezig, galopwissels, binnen en buiten stelling, en ineens hoor ik een raam open gaan en ik kijk naar boven. Staat ie daar en roept die van ja dat was wel al stukken beter he. En dan zo van niet zo twijfelen aan jezelf, yes you can! XDD

Soms ben ik echt zoooo blij dat ik bij Steve en shirley terecht ben gekomen. Ze zijn streng, maar zo verleg je wel je grenzen.
Spoiler:

Der echte naam was secretly Krapull maar dat terzijde... XD : P
En ja dat ken ik ook, paarden die like totally NOT kunne springen. 2 maanden geleden stond hier een vierjarige zwarte merrie die steigeren echt leuk vond. Moest altijd met lange teugels rijden voor als ze plots zou steigeren dat ik ze niet naar achteren trok en dus omver trok. Maar die kon dus niet springen. Heeft zelfs der hoefijzer eraf getrapt tijdens het springen :')... maar dan heb je mij, ipv bang te worden wordt ik echt pissig. Heb echt een uur aan een stuk gesprongen en blijven proberen tot die één fatsoenlijke sprong maakte. Dat was dan ook genoeg voor mij. Maar toen ze eens een parcourtje van vijftig cm helemaal omver liep hebben we besloten ze te verkopen als dressuur lol :')

Daarnet nieuwe rijlaarzen gekregen voor 250 euro.... :') wat... :') :') Ik bnadruk mijn woorden nog eens, ben zó blij dat ik daar terecht ben XD
En eerste parcourtje met Rudy, zal sebiet ff uploaden c:


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkdash
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2menxw1
Femke
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hawkdash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 18:22

En ik heb zin om met Hawkkit te beginnen <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Dd8g5c5-7189be08-d12a-4e75-9218-45065dfee9f3.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2YzN2Y3OTMzLTYyNzktNDNkYy1iYjY2LTUyOGEyYzNkZDQ4MlwvZGQ4ZzVjNS03MTg5YmUwOC1kMTJhLTRlNzUtOTIxOC00NTA2NWRmZWU5ZjMuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
IC post count: 26
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 18:23

njomnjom kan de uitslag niet eerder (A)


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 18:24

Hahaha nee we houden ons lekker aan de datum en het tijdstip die we hebben neergezet, voor het geval iemand last minute nog een aanmelding plaatst c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 YeIsY95
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 18:25

Smokegaze schreef:
Hahaha nee we houden ons lekker aan de datum en het tijdstip die we hebben neergezet, voor het geval iemand last minute nog een aanmelding plaatst c:

( ͡° ͜ʖ ͡°)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 18:26

Video's van eerste lage parcour :3
https://vimeo.com/222963046

https://vimeo.com/222962914 (bij deze was ik bij de eerste van de dubbel niet goed mee. Hij kon makkelijk nog een pasje bijnemen, maar besloot dat dus niet te doen ondanks dat ik tegenhield :') )


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: